Премини към съдържание

От Автоматик - На Ръчка


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Преди няколко дни ми се счупи автоматика все още не сам го отварял но мисля че е торга и турбината... Случи се в движение при кик-даун нещо изчатка и скоростите изчезнаха има само паркинг. Когато двигателя работи се чува едно виене като при лагер и с увеличаването на оборотите на двигателя виенето се усилва. Понеже искам да се отарва от този проблем един път за винаги искам да сложа Ръчна скоросна кутия, казаха ми че не е проблем, но все пак искам да прочета по компетентно мнение и се надявам вие да ми кажете нещо повече по въпроса.

Редактирано от iordan81
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте колеги. Преди няколко дни ми се счупи автоматика все още не сам го отварял но мисля че е торга и турбината... Случи се в движение при кик-даун нещо изчатка и скоростите изчезнаха има само паркинг. Когато двигателя работи се чува едно виене като при лагер и с увеличаването на оборотите на двигателя виенето се усилва. Понеже искам да се отарва от този проблем един път за винаги искам да сложа Ръчна скоросна кутия, казаха ми че не е проблем, но все пак искам да прочета по компетентно мнение и се надявам вие да ми кажете нещо повече по въпроса.

Това мнение кой ти го каза???От Варна някой майстор ли?

За да минеш на такъв вариант, трябва да имаш предвид следните неща........

Скорости, комплект съединител,маховик( с 6 болта),помпи съединител(горна и долна, горната малко трудно ще я сложите ,но ако не е проблем това за вашия надъхан майстор, нека се пробва )тръбичката,педала( след като не било проблем ,нека ти сложи педала.....),жилата ( и тук нека ти ги сложи :D ),барче и лоста за скоростите........със сигурност ще ги сложи :D но не и безпроблемно........ :D След това ще се появяват грешки в компа, тъй като има ЕКУ за А/Т а те си "говорят" по между си ........със сигурност изпускам нещо за момента ,но съм адски уморен да мисля........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да помислиш в/у това че и тези части струват пари - дори и за 500-600 лв. да ги вземеш, то и съединител требе да сложиш нов,че не си струва да слагаш вт. ръка( нали искаш веднъж за винаги да решиш проблема) та той е към 250 -300 кинта.........и за труд кажи речи мин. 200 лв. и е = 1100 лв......да не говорим ,че след като направиш всички тези неща и майстора ти те намрази до болка :D току виж при първото палене се чува ромолене от към ск. кутия....... :icon_thumbup: ах, лагер на първичния вал........ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да помислиш в/у това че и тези части струват пари - дори и за 500-600 лв. да ги вземеш, то и съединител требе да сложиш нов,че не си струва да слагаш вт. ръка( нали искаш веднъж за винаги да решиш проблема) та той е към 250 -300 кинта.........и за труд кажи речи мин. 200 лв. и е = 1100 лв......да не говорим ,че след като направиш всички тези неща и майстора ти те намрази до болка :D току виж при първото палене се чува ромолене от към ск. кутия....... :icon_thumbup: ах, лагер на първичния вал........ :icon_thumbup:

 

А ако реша да правя ремонт на автоматика -горе доло какви са цените, съмнявам се там цената да е по малко от 1100 лв. да рециклирам турбината например (ако е в нея проблема) каква е гаранцията че няма да "издаде багажа" след известно време или ако говорим за кутия 2-ра употреба - знам ли и тя на какво положение е, как е карана и така нататак.... 1000 лв. не са ми проблем, проблема е да стане един път ... а не всяка година да правя скоросна кутия да ме дарпат по пътишата, впредвид че аз патувам много... а не искам да си продавам колата, или да я пускам за части - както се случва с повечето галанти с блокирали скоростни кутии.

Редактирано от iordan81
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А обратната интервенция колко би струвала? Стана ми любопитно, извинявам се, че ползвам тази тема.

 

Дай да правим бартер колега :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако реша да правя ремонт на автоматика -горе доло какви са цените, съмнявам се там цената да е по малко от 1100 лв. да рециклирам турбината например (ако е в нея проблема) каква е гаранцията че няма да "издаде багажа" след известно време или ако говорим за кутия 2-ра употреба - знам ли и тя на какво положение е, как е карана и така нататак.... 1000 лв. не са ми проблем, проблема е да стане един път ... а не всяка година да правя скоросна кутия да ме дарпат по пътишата, впредвид че аз патувам много... а не искам да си продавам колата, или да я пускам за части - както се случва с повечето галанти с блокирали скоростни кутии.

Ти свали кутията и торка, и ми се обади, да видим какво е "заминало" и тогава ще решаваш такива неща..........само да подчертая, че рециклиране на торка при мен струва около 400-450 лв. зависи........торка се прави като нов, с всичко сменено, а не заварявано , напластявано, и т.н.( ако ме разбираш правилно )

Ето ти разглобен торк от V6 ЕА5А Галант:

http://media.snimka.bg/s1/1486/029216744.jpg?r=0

А това е проблема във всички торкове на тези коли:

http://media.snimka.bg/s1/1486/029216747.jpg?r=0

Този детайл - нарича се главина, се сменя с нов,изработен фабрично,така, както има лагер за главина на колелата, така има и такъв детайл........просто се сменя и торка е като нов..........е, има и други неща ,които се правят ,но да не влизаме в подробности.........

Имам такива коли с такъв проблем са били и вече са на по 100к км пробег и нямат никакви проблеми........

Целостния ремонт на такъв проблем излиза около 1000 лв. ( дори и под тази сума)всичко, торк, масла, филтри , труд , диагностики и т.н.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти свали кутията и торка, и ми се обади, да видим какво е "заминало" и тогава ще решаваш такива неща..........само да подчертая, че рециклиране на торка при мен струва около 400-450 лв. зависи........торка се прави като нов, с всичко сменено, а не заварявано , напластявано, и т.н.( ако ме разбираш правилно )

Ето ти разглобен торк от V6 ЕА5А Галант:

http://media.snimka.bg/s1/1486/029216744.jpg?r=0

А това е проблема във всички торкове на тези коли:

http://media.snimka.bg/s1/1486/029216747.jpg?r=0

Този детайл - нарича се главина, се сменя с нов,изработен фабрично,така, както има лагер за главина на колелата, така има и такъв детайл........просто се сменя и торка е като нов..........е, има и други неща ,които се правят ,но да не влизаме в подробности.........

Имам такива коли с такъв проблем са били и вече са на по 100к км пробег и нямат никакви проблеми........

Целостния ремонт на такъв проблем излиза около 1000 лв. ( дори и под тази сума)всичко, торк, масла, филтри , труд , диагностики и т.н.........

 

Ок като сваля кутията ще ти пиша :)а ако проблема е в турбината ? там влизам ли в тия 1000лв.

Редактирано от iordan81
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок като сваля кутията ще ти пиша :)а ако проблема е в турбината ? там влизам ли в тия 1000лв.

Ами турбината е торка.........

виж, ако имаш износени шлици на плътния вал откъм кутията, там става кофти вече......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами турбината е торка.........

виж, ако имаш износени шлици на плътния вал откъм кутията, там става кофти вече......

 

Ок благодаря много за информацията, като свалим кутията ще пиша какво се е случило ... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кутията ти тип-троник ли е?

Не обикновенна, защо ?

Редактирано от iordan81
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре оставям колата в сервиза ... Намерих скоростна кутия, маховик , .... всичко необходимо, съединител ще слагам чистоно нов с притискател и аксиален лагер. Полуоските са същите, а относно паленето - прави се "мост" на компа да дава че колата е постоянно на P или N. Горната помпа на съединителя като гледам ще се хване само с 2 болта вместо с 3 (за третия няма място) :) частите ми излязоха 400 лв. втора употреба + 200лв. ремонт + 250 лв. комплект съединител..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До тук 850лв за части и колко за труд?

Дай инфо после като е готова :)

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Защо направо не си купи колата ръчка? До колкото съм чувал, който е карал автоматик към ръчни не се връща... :) Явно не е на 100% вярно...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре оставям колата в сервиза ... Намерих скоростна кутия, маховик , .... всичко необходимо, съединител ще слагам чистоно нов с притискател и аксиален лагер. Полуоските са същите, а относно паленето - прави се "мост" на компа да дава че колата е постоянно на P или N. Горната помпа на съединителя като гледам ще се хване само с 2 болта вместо с 3 (за третия няма място) :) частите ми излязоха 400 лв. втора употреба + 200лв. ремонт + 250 лв. комплект съединител..

Тя горната помпа си е на 2 болта хваната, ;) проблема е, че при теб ги няма отворите на ламарината ..:) А лоста и жилата няма ли да се сменят, :D или ще си караш с лоста от автомата ? ..

 

 

До колкото съм чувал, който е карал автоматик към ръчни не се връща... :) Явно не е на 100% вярно..

Това правило важи само до тогава, докато не ти се прецака автомата ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........успех в начинанието........ :icon_bye:

....то на горната помпа са 2 болта по принцип , какви 3 болта има?

Нещо не сам видял като хората пак :) Както и да е

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен начинанието е излишно главоболие. Поне ако беше на моята глава. Иначе отстрани представлява голям интерес - ако стане тази трансплантация, ще бъде интересно на всички да видим и ще оставите незабравима следа в раздел "побългаряване на всякакви колесни мпс-та", или с други думи - "вашите истории все ще се четат" :D

А ремонта на торк-а при DJ-я (примерно) не излизаше ли около 800лв? Чудя се не били било по-разумно да се предпочете този вариант, все пак автомата си е най-хубавата екстра на една кола, както колегите по-горе споменаха за "златното" правило :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремонт на лагери на първичния вал дали би излязал по-скъпо или на същата цена, колкото да сменя ръчната с автомат? Дали би си струвало, щом е толкова добра екстра? Автомат никога не съм карал и не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,новата стара ръчна скоростна кутия рециклирана ли е или ще я слагаш ей така на юнашко доверие ??? Нали ти е ясно,че на стара кутия трябва да се сменят синхронизатори на 2-ра,някой път 3-та и 4-та скорост. После другия проблем с лагерите,аз ако отварям ще ги сменя всичките. Колегите споменаха и за муфи и хъбове,които също се износват .... Не са едно-две нещата преди да се монтира кутията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен начинанието е излишно главоболие. Поне ако беше на моята глава. Иначе отстрани представлява голям интерес - ако стане тази трансплантация, ще бъде интересно на всички да видим и ще оставите незабравима следа в раздел "побългаряване на всякакви колесни мпс-та", или с други думи - "вашите истории все ще се четат" :D

А ремонта на торк-а при DJ-я (примерно) не излизаше ли около 800лв? Чудя се не били било по-разумно да се предпочете този вариант, все пак автомата си е най-хубавата екстра на една кола, както колегите по-горе споменаха за "златното" правило :)

Не,ре3монта на торка е около 450 лв. ,а ремонта на цялата кола (даме сваляне, качване на кутията, ремонта на торка, маслото и евентуално двата семеринга на кутията откъм вътр. карета ) е към 800-900 лв...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...