Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

iordan81

Потребител
  • От него общо

    45
  • Регистрация

  • Беше тук

За iordan81

  • Рожден ден 01/29/1989

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant V6
  • Интереси
    Пари .... пари .... и пак пари :D

Интернет контакт

  • Skype
    dan4o7020

iordan81's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега много благодаря за изчерпателната информация, ще следя нивото, а ако нещо не е в нормите ще предприема някакви мерки, било то и механични . Ако има нещо ново по темата ще ви държа в течение.
  2. При мен на щеката има само 2 деления под формата на перфорирани точки на самия метален прът - едната е за минимум другата е за максимум, трето деление няма.
  3. Пре предишната принудителна регенерация в Балкан стар, ми казаха, че DPF бил добре, нямало запушване. Сега смених маслото, но не съм го карал в Балкан стар за регенерация, но ако сега започне да вдига нивото на щеката - какво да го правя ? Така ли да го оставя или.... започвам да обмислям вариант за механично премахване на DPF + един ремап
  4. Колеги здравеите, много се извинявам може ли малко помощ? Става въпрос за Паджеро 4 3.2 дизел 200к.с. Остават 1000 км до смяна на маслото и е вдигнали нивото 5 мм. Над максимума. Маслото е Мотул, нормално ли е това, казаха ми че имало връзка с регенерацията и било нормално когато наближи смяната на масло да се повиши малко нивото. Иначе джипа не пуши при каквито и да е ситуации, маслото за 15000 изгаря около 500 грама. Порових се, но нищо не намирам по въпроса, освен за стари автомобили, маслото е чисто без миризми на антифриз или нафта, няма проблем с вървенето ускорението и т.н. Преди смяната на маслото беше направена принудителна и успешна регенрация в Митсубиши.
  5. Здравейте колеги, след покупката на въпросното Паджеро (къса база) ме дразни това,че няма греди на тавана - които освен за по добра визия, ще се използват и за пренасяне на багаж, монтиране на багажник и т.н. Закупих си греди 2-ра употреба,които ще пребоядисам в цвета на автомобила. Гредите са от Паджеро 3 (след консултация разбрах,че стават и на 4). На гредите има болтове (наподобява шпилка), който се захващат с гайка за самия таван. След консултация с техническо лице (майстор) ми беше обяснено,че се сваля тапицерията на тавана и се разпробива дупка за да може да се поставят гредите. Въпроса ми е - правил ли е някой тази интервенция, защото не намерих подобна тема и ако може някой да ми препоръча майстор във Варна , който може да ми свърши тази работа. Причината по която се въздържам да си ги монтирам сам са опасенията при по проливен дъжд или зимно време в следствие на по обилен снеговалеж да не почне да ми тече джипа.
  6. iordan81

    Купувам

    Благодаря отново ! Още утре ще се свържа с него.
  7. iordan81

    Купувам

    Търся релси за тавана на паджеро 4 къса база, не ми трябват напречни греди който се монтират върху релсите, а самите релси на тавана.
  8. Мой колега има проблем със скоростната кутия на галанта 2.5 (тъй като той не е мн в час с PC-то,пиша аз .... до ден трябва да я отворят и да кажат кое точно е за смяна, а не искам да купувам китайски лагери или уж оригинални. Самняваме се за лагера на първичния вал, но не се знае още какво ще излезе.... от кой мога да си поръчам оригинални лагери, или техен добър заместител...
  9. iordan81

    От Автоматик - На Ръчка

    Благодаря за размерите :icon_thumbup: :mitsu-smiley:
  10. iordan81

    От Автоматик - На Ръчка

    h :mitsu-smiley: :icon_thumbup:
  11. iordan81

    От Автоматик - На Ръчка

    Нови какво пружини ли ? Защото моите са червени ....
  12. iordan81

    От Автоматик - На Ръчка

    Да това е крайната цена
  13. iordan81

    Повдигане на задницата

    Благодаря много колега
×
×
  • Създаване...