Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте. Може ли някой да ми каже имали двигател на Mitsubishi Pajero Pinin който става да му се сложи газ? Благодаря предварително.

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши грамотно!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някои да има с газово? как се държи колата

чудя се дали да слагам газ

 

Ти с МПИ ли си или с ГДИ ?

Как се държи колата много зависи от монтажа и самата уредба . Тоза за МПИ се отнася .

Също е от значение дали си с къса/дълга база от към багажно пространство .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То газ може и на двете да се монтира, въпроса е какво е финансовото изражение на нещата при GDI ;-)

 

 

Какво е като цифри?

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши с Главни букви! Ще започнат наказания!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А и на GDI не се препоръчва да се слага газова :)

 

Да това е така . Но все пак ако си мераклия може да сложия течна фаза ( около 3к ) и да забравиш за бензина .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За GDI 4 цилиндрови мотори АГУ-то е около 5 бона........това е АГУ-то ,което добре пасва на мотора без ядове общо взето.......има и друг вариант ,само че е доста скопосан........да се сложи обикновенно вакуумно АГУ, като се махнат дюзите и се затапят отворите........тогава мотора ще работи все пак и колата ще се движи,но няма да работи като ГДИ и ще се обезсмисли всичко от ГДИ системата........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво е като цифри?

1.8 MPI къса база 12/100 газ интензивно градско със газов инжекцион съм а на бордовия ми показва 10.2~11.8 при сегашните цени на газта със 22лв изминавам почти 160 км. градско. Това е в цифри като предварително взимаш в предвид че един добре конфигуриран газов инжекцион започва от 1000 лв. нагоре. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

1.8 MPI къса база 12/100 газ интензивно градско със газов инжекцион съм а на бордовия ми показва 10.2~11.8 при сегашните цени на газта със 22лв изминавам почти 160 км. градско. Това е в цифри като предварително взимаш в предвид че един добре конфигуриран газов инжекцион започва от 1000 лв. нагоре. :rolleyes:

Колега много добър отговор, точно това щях да питам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
  • преди 3 месеца ...

Здрасти! Аз карам Pajero Pinin 1.8 MPI внесено от Холандия със оригинална газова уредба на Vialle !!! Не бях много наясно каква е точно тази система, докато не започнах да ходя по мъките!!Това е Lpi (Liquid Propan Injection), иначе казано Газова система с течна фаза, при която няма изпарители или каквито и да било други чаркове при мотора (всичко е в самата газова уредба), а газта се впръсква директно в мотора (доколкото съм запознат) . Оказа се, че подобна система има само ICOM (италиански) и Vialle (Холандски)! А в България сервизи има само в София (два) и в Пловдив (един) (в другите градове не съм търсил решение на моя проблем)! Е след дълги ходения по мъките разбрах , че Холандеца не дава гаранция на Българския пазар поради Ниското качество на горивата у нас и поради високото съдържание на примеси ! След диагностика установиха, че помпата за налягане се е развалила и ми обявиха една не скромна сума за ремонт, а за нова помпа х2 (близо 1000лв)!! След като разбрах обаче че имало и по евтини варианти на тея помпи (китайски) стана ясно обаче, че гаранцията им е 3 месеца, а гаранцията за нова е 6 месеца!!! Е в крайна сметка човек може да си прецени сам, дали си заслужава при положение че това им е доста слабо място!!! Моето решение беше да сменя газовата система изцяло !!

ПС: Слагай си газчица и не му мисли разхода ще се вдигне с около 10% ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е имал си и друго решение и то в Пловдив, адаша можеше да ти погледне помпата и вероятно оправи :)

Какво направи нещата от уредбата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С риск да направя реклама на адаша ти (ако ми говориш за "Нито Гас" на бул."Цариградско Шосе"), вече съм бил при него и определено не съм му фен (каза ми някаква цена за ремонт, и за нова без да погледнат дори в багажника, а като я закарах 2 дена по късно с уговорката да я ремонтират и ми казаха, че моделът и бил много стар :D !!! иначе за цените и гаранцията бяхме много "силни" :D !!! А между другото отговорът за гаранцията беша без коментар :"имаме хора се връщат след седмица две, но имаме и такива които навъртали 30к :D:d:d тоест няма гаранция :D !!!

Извинявам се ако нямаш нищо общо с тея "играчи" и ще се радвам да чуя къде е могло да ми вземат паричките и да карам както с друга газова повечко време и с 2 години гаранция ?!? А относно старата ми газова ако имаш мерак да я купиш даже и бутилката е пълна ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярно си нов във форума ;) Говоря за Milen_z. Не се знае каква е повредата на помпата ти но ако е управлението на ел.двигателя в нея имаше шанс да ти я отремонтира. Драсни ми едно ЛС с модела на газовата и евентуално цена.

Редактирано от milenjs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

За GDI 4 цилиндрови мотори АГУ-то е около 5 бона........това е АГУ-то ,което добре пасва на мотора без ядове общо взето.......има и друг вариант ,само че е доста скопосан........да се сложи обикновенно вакуумно АГУ, като се махнат дюзите и се затапят отворите........тогава мотора ще работи все пак и колата ще се движи,но няма да работи като ГДИ и ще се обезсмисли всичко от ГДИ системата........

 

 

ГДИ с газова уредба ВЪЗМОЖНО!!! Един познат ми показа това изпълнени на неговия Пинин 1.8ГДИ.Но изпълнението е както казва Дижея слага се обикновено газово, махат се дюзите и се запушват дупките. Слагаш газ и караш като забравяш за бензина. Каза че до сега е нямал проблем, палел на -10 градуса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте и аз се ориентирах към Паджеро Пинин-а в последния време и искам да попитам няколко неща, като се въползвам от темата на колегата:

 

1. Заслужава ли си като цяло?

2. Двигателя 1.8i Понадлежи ли на безпроблемно газифициране, без да се ремонтират глави, клапани и тн. през 15 000км?

3. С постоянно 4х4 ли е или може да се изключва?

4. Кои са най-честите ремонти по автомобила и кои са най-скъпите такива?

5. Колко литра повече гори автоматика и често ли се чупи, скъп ли е за обслужване и колко скоростен е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз се ориентирах към Паджеро Пинин-а в последния време и искам да попитам няколко неща, като се въползвам от темата на колегата:

 

1. Заслужава ли си като цяло?

2. Двигателя 1.8i Понадлежи ли на безпроблемно газифициране, без да се ремонтират глави, клапани и тн. през 15 000км?

3. С постоянно 4х4 ли е или може да се изключва?

4. Кои са най-честите ремонти по автомобила и кои са най-скъпите такива?

5. Колко литра повече гори автоматика и често ли се чупи, скъп ли е за обслужване и колко скоростен е?

 

1. моето мнение е не......дори и с 1.8i мотора.......

2.да, този мотор става безпроблемно на газ и няма проблем с клапаните....(колега се двоумя дали да ис взима такова или РАВ4, взе си Рав-а ,обаче много кекави клапани и сега има проблем с тях,тъй като реглажа им се прави с пулове ,а това изисква много обем работа и съответно е по скъпо.....

3. точно тази модификация с 1.8i се срещат повече с ийзи кутия ,а не със супер селект......т.е. може да се изкл. но на 4х4 се кара само на кал или черен път, тъй като на асфалт с по бърза скорост се товари трансмисиите и се чупи, тъй като в нея няма м/уосев диференциал........

4.най честите са спирачките,а най скъпи е много относително.....

5.автомата харчи с около 1.5-3литра отгоре в зависимост от това как го карате......10 литра масло АТФ СП3 е, но влизат около 7-8 литра......нямат филтър външен......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, аз лично от няколко месеца съм собственик на Пинин. На въпросите ти:

 

1- не разбрах въпроса

2- 1.8 MPi понася отлично газта, 1.8 GDi само течна фаза понася

3- моделите със Super Select кутия (99% от Пинините) НЕ са постоянно 4х4 - имат блокажи и бавни предавки, като през повечето време аз лично карам само на задно предаване с цел икономия на гориво.

4- засега нищо сериозно, като цяло гледай много внимателно преди да купуваш. Аз търсих 6-7 месеца и се нагледах на всевъзможни кенефи и нагли цени.

5- за автомата не зная, 1.8 GDi мотора гори 10,5 до 12/100 градско, което е съпоставимо с Пежо 206, което с радост разкарах (и повече френска кола - НЕ! )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........, което е съпоставимо с Пежо 206, което с радост разкарах (и повече френска кола - НЕ! )

...... :hysterical: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря мн. за инфото! Имам още няколко въпроса?

 

1. DJ Tymbi казва, че според него, колата не си заслужава, може ли да попитам какви са аргументите ти?

2. Какво точно се повреджда на спирачките, та именно те са най-честият ремонт?

3. До колкото разбирам има два мотора 1.8? Единя е MPI (става за ГИ), а другия е GDI? Значи ли това, че и от 2.0 мотора има MPI?

4. Как точно по опява или на оглед мога да разбера дали мотора е MPI или GDI?

5. Какъв разход приблизително дава 1.8 MPI на газ градско и извънградско, с ръчни скорости и с автоматични?

6. Относно обслужването на автоматика ми стана ясно какво се прави, но на какви пари възлиза обслужването му?

7. Чупат ли се често автоматичните кутии?

8. Колко степенни са автоматичните кутиия?

9. При варианта с ръчни, съединителя с демпферен маховик ли е или си е обикновен евтин съединител без излишни и скъпи драми?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря мн. за инфото! Имам още няколко въпроса?

 

1. DJ Tymbi казва, че според него, колата не си заслужава, може ли да попитам какви са аргументите ти?

2. Какво точно се повреджда на спирачките, та именно те са най-честият ремонт?

3. До колкото разбирам има два мотора 1.8? Единя е MPI (става за ГИ), а другия е GDI? Значи ли това, че и от 2.0 мотора има MPI?

4. Как точно по опява или на оглед мога да разбера дали мотора е MPI или GDI?

5. Какъв разход приблизително дава 1.8 MPI на газ градско и извънградско, с ръчни скорости и с автоматични?

6. Относно обслужването на автоматика ми стана ясно какво се прави, но на какви пари възлиза обслужването му?

7. Чупат ли се често автоматичните кутии?

8. Колко степенни са автоматичните кутиия?

9. При варианта с ръчни, съединителя с демпферен маховик ли е или си е обикновен евтин съединител без излишни и скъпи драми?

1......защото за горе долу тези пари ще си вземеш истинско Паджеро3....

2.....проблема със спирачките го имат всички коли,така че той се води "стандартен"....ако не се кара колата постоянно,поне 20-30 км. на ден,периодично ще се налага да се раздвижват, тъй като кллеасват,а това води дори и до изкривяване на дисковете.....почти всеки ден правя спирачки.....

3......не, няма стандартен 2.0 МПИ,но пък сме присаждали от Галант ЕА2А мотора на Пинин и колата си върви доста прилично...

4......на мтора си пише GDI,дори и да е махнат капака,пак се познава по разпр. валове, МПИ е с един разпр. вал, ГГИ е с два разпр. вала......капака на клапаните при МПИ е ламаринен и черен на цвят ,докато на ГДИ е алуминиев и не е боядисан......на ГДИ смук. колектори са отгоре, докато на МПИ са отстрани......и няма ел. дросел а е с жило на газта...

5....

6.....тази кутия няма външен филтър и за това се сменя само маслото,което е към 7 литра Dia Queen SPIII.....ако се налага ремонт на кутията, тогава вътре има и филтър, който се сменя....

7......не ,много рядко се чупят,дори досега не съм срещал със счупена кутия......

8.....4 стапанни са......

9.......няма Пинин с демпферен маховик, а съединителя му е към 700-800 лв.зависи от марката......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1......защото за горе долу тези пари ще си вземеш истинско Паджеро3....

2.....проблема със спирачките го имат всички коли,така че той се води "стандартен"....ако не се кара колата постоянно,поне 20-30 км. на ден,периодично ще се налага да се раздвижват, тъй като кллеасват,а това води дори и до изкривяване на дисковете.....почти всеки ден правя спирачки.....

3......не, няма стандартен 2.0 МПИ,но пък сме присаждали от Галант ЕА2А мотора на Пинин и колата си върви доста прилично...

4......на мтора си пише GDI,дори и да е махнат капака,пак се познава по разпр. валове, МПИ е с един разпр. вал, ГГИ е с два разпр. вала......капака на клапаните при МПИ е ламаринен и черен на цвят ,докато на ГДИ е алуминиев и не е боядисан......на ГДИ смук. колектори са отгоре, докато на МПИ са отстрани......и няма ел. дросел а е с жило на газта...

5....

6.....тази кутия няма външен филтър и за това се сменя само маслото,което е към 7 литра Dia Queen SPIII.....ако се налага ремонт на кутията, тогава вътре има и филтър, който се сменя....

7......не ,много рядко се чупят,дори досега не съм срещал със счупена кутия......

8.....4 стапанни са......

9.......няма Пинин с демпферен маховик, а съединителя му е към 700-800 лв.зависи от марката......

Доста скъп съединител за такъв клас автомобил. Имайки в предвид, че на Х5 съединител LUK е 500лв и демпфера е 500лв.

 

Колегата казва, че 99% от Пинините са със Супер Селект, а като гледам обявите на повечето на километража пише ПИНИН, а не СУПЕР СЕЛЕКТ, което май значи, че са с постоянно 4х4?

 

Можете ли да ми кажете колега, който кара 1.8 MPI да го питам за разхода от първо лице?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...