Премини към съдържание

Препоръчано мнение

1......защото за горе долу тези пари ще си вземеш истинско Паджеро3....

2.....проблема със спирачките го имат всички коли,така че той се води "стандартен"....ако не се кара колата постоянно,поне 20-30 км. на ден,периодично ще се налага да се раздвижват, тъй като кллеасват,а това води дори и до изкривяване на дисковете.....почти всеки ден правя спирачки.....

3......не, няма стандартен 2.0 МПИ,но пък сме присаждали от Галант ЕА2А мотора на Пинин и колата си върви доста прилично...

4......на мтора си пише GDI,дори и да е махнат капака,пак се познава по разпр. валове, МПИ е с един разпр. вал, ГГИ е с два разпр. вала......капака на клапаните при МПИ е ламаринен и черен на цвят ,докато на ГДИ е алуминиев и не е боядисан......на ГДИ смук. колектори са отгоре, докато на МПИ са отстрани......и няма ел. дросел а е с жило на газта...

5....

6.....тази кутия няма външен филтър и за това се сменя само маслото,което е към 7 литра Dia Queen SPIII.....ако се налага ремонт на кутията, тогава вътре има и филтър, който се сменя....

7......не ,много рядко се чупят,дори досега не съм срещал със счупена кутия......

8.....4 стапанни са......

9.......няма Пинин с демпферен маховик, а съединителя му е към 700-800 лв.зависи от марката......

Доста скъп съединител за такъв клас автомобил. Имайки в предвид, че на Х5 съединител LUK е 500лв и демпфера е 500лв.

 

Колегата казва, че 99% от Пинините са със Супер Селект, а като гледам обявите на повечето на километража пише ПИНИН, а не СУПЕР СЕЛЕКТ, което май значи, че са с постоянно 4х4?

 

Можете ли да ми кажете колега, който кара 1.8 MPI да го питам за разхода от първо лице?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С ГДИ Двигател всички Пинини са с демпферен маховик. И цената е доста нагоре от тази, ако се наложи смяна на комплект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С ГДИ Двигател всички Пинини са с демпферен маховик. И цената е доста нагоре от тази, ако се наложи смяна на комплект.

..........сигурен ли си в това.......досега не съм срещал да сменям маховик на Пинин и то с ГДИ мотор......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........сигурен ли си в това.......досега не съм срещал да сменям маховик на Пинин и то с ГДИ мотор......

А относно това, че за тези пари мога да си взема Паджеро 3. Действително са много по-хубави, въпроса е, че доколкото видях, всички бензинови двигатели са GDI, а аз си търся такъв, на който може да се сложи ГИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........сигурен ли си в това.......досега не съм срещал да сменям маховик на Пинин и то с ГДИ мотор......

 

 

Провери поне в CAPS-а де. За каквото си избереш или за 1.8 или за 2.0.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери поне в CAPS-а де. За каквото си избереш или за 1.8 или за 2.0.....

......не бре,казах че досега маховик не съм сменявал( не е имало причина ) ,за разлика от немски и френски дизели,къде масово се сменят......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А относно това, че за тези пари мога да си взема Паджеро 3. Действително са много по-хубави, въпроса е, че доколкото видях, всички бензинови двигатели са GDI, а аз си търся такъв, на който може да се сложи ГИ.

........е,имаше един ,който ми го отмъкнаха преди 2 месеца.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...
  • преди 2 години ...

 

....

3- моделите със Super Select кутия (99% от Пинините) НЕ са постоянно 4х4 - имат блокажи и бавни предавки, като през повечето време аз лично карам само на задно предаване с цел икономия на гориво. ...

 

 

Четох че на Pinin-а SUPER SELECT-а му е по-различен от на Pajero 2 и 3. При "4Н" не били зацепени постоянно четирите колела, а само задния мост и при преплъзване на него виско съединителя зацепва предния мост - един вид "On demand"/"automatic". Така ли е щом не е "Full-time" (когато си въртят четирите постоянно и когато се долови разлика в оборотите между преден и заден мост виското зацепва и ги изравнява)?

 

Другото което ме вълнува е като блокираш 4НLc или 4LLc какво блокираш точно и как?

- виско муфата ли се блокира по някакъв начин?

- твърда директна връзка като Part-time? или

- отделен централен диференциал, койето се блокира отделно от виско връзката???

Редактирано от inj.stoichev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Блокирва централния диференциал и въртящия момент е 50/50 преден заден мост. Точно по какъв начин се блокирва не знам, но за разлика от режима 4Н, където предния мост се задвижва при загуба на сцепление на някое от задните колела, чрез виско муфата, при 4LLc предния мост върти без значение дали задния има или няма сцепление. С други думи има голяма разлика в поведението на колата при двата режима на хлъзгава настилка в полза на 4LLc.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...