Благодаря за информацията. Спичането на бензиновите дюзи е нормално при каране само на газ и не ме притеснява. Важното е, да не се шлайфат глави, регулират и ремонтират клапани и легла и тн. през 15 000км. Има ли файда при този мотор от системата за мазане на клапаните Flash Lube или си е наред и без нея? Нищо в моя случай, не налага автомобила задължително да е с 4х4 или само с предно. Просто тъй като офроуд приключенията ми, са 2-3 пъти годишно да вляза малко по-навътре в някое поле, донякъде може би е добре като е с предно, защото не знам при Митсубишитата как е, но БМВ-тата страдат мн. от раздатки и ремонта струва мнооого пари. Но пък ако нямат проблем с това е по-добре да си го има 4х4? Знам че, кола на старо си е жив късмет. И не съм си помислял да я сравнявам с Х5-цата. Защото сигурно разликата е от земята до небето. Но пък по-евтините ремонти, възможноста да не седи на паркинг, а пред блока и тн. са си не малки плюсове. Та всъщност посягат ли им на тези коли, било то за определени части или направо да ги взимат целите или мога да спя спокойно? Другото, което ми направи впечатление е разхода, които спомена колегата. 15л градско, не е ли много за този автомобил? Имайки в предвид, че Х5-цата ми дава 15л градско, като е 2тона с 6 цилиндъра и 231кс (на газ)? Това си е просто едно леко повдигнато комби и ми се струва, че около 11-12л газ би бил нормален и постижим разход, но нека ако може да се изкажат и други колеги по въпроса.