Премини към съдържание

MITKO BE

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

MITKO BE's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Може ли само да попитам, дали това е шестака, които всички толкова хвалите - 2.5 24V (163 Hp) ? И той ли няма демпфер? И какъв е разхода му в сравенение с 2.0ката от поста на колегата в началото, които беше обяснил всичко много подробно? Също така да питам и страда ли този модел от ръжда или..?
  2. А горе долу какъв разход в града и извън него дават тези двигатели? Също така ме интересува имат ли демпферен маховик и ако имат, то колко пари струва той? Обмислям и варианта за автоматик, има ли някой от тези мотори, който да върви само с рчъка? Колко степенен е автиматика? Колко вдига разхода? Здрави ли са? Колко му е поддръжката?
  3. Здравейте, искам да си взема Галант, като най-големият ми приоритет е да е икономичен и като разход на гориво и като поддръжка. Колата ще се кара на газ, така че двигателя не трябва да е GDI и също така да е устойчив на газта, не да правя клапаните през 10 000км. Така като гледам избора ми се свежда до 1.8, 2.0 и 2.5. Кой мотор би бил най-удачният ми избор?
  4. А относно това, че за тези пари мога да си взема Паджеро 3. Действително са много по-хубави, въпроса е, че доколкото видях, всички бензинови двигатели са GDI, а аз си търся такъв, на който може да се сложи ГИ.
  5. Доста скъп съединител за такъв клас автомобил. Имайки в предвид, че на Х5 съединител LUK е 500лв и демпфера е 500лв. Колегата казва, че 99% от Пинините са със Супер Селект, а като гледам обявите на повечето на километража пише ПИНИН, а не СУПЕР СЕЛЕКТ, което май значи, че са с постоянно 4х4? Можете ли да ми кажете колега, който кара 1.8 MPI да го питам за разхода от първо лице?
  6. Доста скъп съединител за такъв клас автомобил. Имайки в предвид, че на Х5 съединител LUK е 500лв и демпфера е 500лв. Колегата казва, че 99% от Пинините са със Супер Селект, а като гледам обявите на повечето на километража пише ПИНИН, а не СУПЕР СЕЛЕКТ, което май значи, че са с постоянно 4х4? Можете ли да ми кажете колега, който кара 1.8 MPI да го питам за разхода от първо лице?
  7. Благодаря мн. за инфото! Имам още няколко въпроса? 1. DJ Tymbi казва, че според него, колата не си заслужава, може ли да попитам какви са аргументите ти? 2. Какво точно се повреджда на спирачките, та именно те са най-честият ремонт? 3. До колкото разбирам има два мотора 1.8? Единя е MPI (става за ГИ), а другия е GDI? Значи ли това, че и от 2.0 мотора има MPI? 4. Как точно по опява или на оглед мога да разбера дали мотора е MPI или GDI? 5. Какъв разход приблизително дава 1.8 MPI на газ градско и извънградско, с ръчни скорости и с автоматични? 6. Относно обслужването на автоматика ми стана ясно какво се прави, но на какви пари възлиза обслужването му? 7. Чупат ли се често автоматичните кутии? 8. Колко степенни са автоматичните кутиия? 9. При варианта с ръчни, съединителя с демпферен маховик ли е или си е обикновен евтин съединител без излишни и скъпи драми?
  8. Здравейте и аз се ориентирах към Паджеро Пинин-а в последния време и искам да попитам няколко неща, като се въползвам от темата на колегата: 1. Заслужава ли си като цяло? 2. Двигателя 1.8i Понадлежи ли на безпроблемно газифициране, без да се ремонтират глави, клапани и тн. през 15 000км? 3. С постоянно 4х4 ли е или може да се изключва? 4. Кои са най-честите ремонти по автомобила и кои са най-скъпите такива? 5. Колко литра повече гори автоматика и често ли се чупи, скъп ли е за обслужване и колко скоростен е?
  9. Благодаря за информацията. Спичането на бензиновите дюзи е нормално при каране само на газ и не ме притеснява. Важното е, да не се шлайфат глави, регулират и ремонтират клапани и легла и тн. през 15 000км. Има ли файда при този мотор от системата за мазане на клапаните Flash Lube или си е наред и без нея? Нищо в моя случай, не налага автомобила задължително да е с 4х4 или само с предно. Просто тъй като офроуд приключенията ми, са 2-3 пъти годишно да вляза малко по-навътре в някое поле, донякъде може би е добре като е с предно, защото не знам при Митсубишитата как е, но БМВ-тата страдат мн. от раздатки и ремонта струва мнооого пари. Но пък ако нямат проблем с това е по-добре да си го има 4х4? Знам че, кола на старо си е жив късмет. И не съм си помислял да я сравнявам с Х5-цата. Защото сигурно разликата е от земята до небето. Но пък по-евтините ремонти, възможноста да не седи на паркинг, а пред блока и тн. са си не малки плюсове. Та всъщност посягат ли им на тези коли, било то за определени части или направо да ги взимат целите или мога да спя спокойно? Другото, което ми направи впечатление е разхода, които спомена колегата. 15л градско, не е ли много за този автомобил? Имайки в предвид, че Х5-цата ми дава 15л градско, като е 2тона с 6 цилиндъра и 231кс (на газ)? Това си е просто едно леко повдигнато комби и ми се струва, че около 11-12л газ би бил нормален и постижим разход, но нека ако може да се изкажат и други колеги по въпроса.
  10. Мн. бих се радвал ако някой отговори и на другите ми въпроси. До колегата: Знам, че евтино СУВ няма. Въпроса е с какво ще го сравниш. Ако го сравняваш с Поло 2000г, Митсубишито е скъпо. В момента карам Х5, така че за мен "евтино" и "икономично", не значи буквално без пари, значи по-евтино от това, което давам в момента, тъй като се налага да сменя БМВ-то по други причини..
  11. Благодаря за инфото, научих доста неща, но имам и още няколко въпроса. 1. Колко горе долу дава 2.0 мотора градско и извън градско със спокойно каране? 2. Предполагам варианта само с предно би бил по-лек и икономичен? 3. Съединителя с демферен-маховик ли е? 4. Скъпи ли са частите (не оригинални)? 5. Пак да попитам за газта, защото е много важно за мен. Няма проблеми да се сложи ГИ и няма да се налага да се шлайфа глава и ремонтирам клапаните през 10 000км, както при други двигатели правени от "дръпнатите" народи?
  12. Здравейте, ориентирал съм се към тази машинка, но нямам абсолютно никаква информация за нея и искам да ви помоля да ми отворите очите. Въпросите са ми следните: 1. Заслужава ли си като цяло? 2. Понадлежи ли на безпроблемно газифициране, без да се ремонтират глави, клапани и тн. през 15 000км? 3. С постоянно 4х4 ли е или може да се изключва? 4. Кой е най-икономичният бензинов двигател - 2.0 136кс, 2.4 142кс или 2.4 158кс? 5. Кои са най-честите ремонти по автомобила и кои са най-скъпите такива? 6. Колко литра повече гори автоматика и често ли се чупи и скъп ли е за обслужване? Благодаря предварително. http://prikachi.com/thumbs/363/8140363.jpg
×
×
  • Създаване...