Здравейте на всички. От 4 дена съм собственик на Pajero Pinin 1.8 MPI Full Time 4WD къса база 2003г. за пръв път допускам японец до гаража си и бях малко притеснен но дотук джуджето оправдава всичките ми очаквания.Та на въпроса: този мотор със какъв вискозитет масло се кара, освен стандартното обслужване( масло,филтри,ремъци,свещи и кабели тъй като много скоро ще има и газ ) какво друго трябва да сменя? Трябва ли да знам нещо по - особено за маслото на диференциала? Прегледан е вече и е перфектен към момента откъм окачване, течове отдолу и ръжди трябва ли да третирам купето със боди или някакъв друг препарат тъй като гледам че е било отдавна но италианецът който я е карал преди мен я е мазал с нещо черно под калниците. Като го взех гарнитурката на капака на свещите е изпуснала и се е омаслила трябва ли да се притеснявам че има някакъв проблем там. Отворен съм за всички съвети които може да ми дадете. Благодаря предварително на всички отзовали се!