Премини към съдържание

Колеги, имаме още един Galant Avance в клуба!


Препоръчано мнение

Естествено, че щом е Avance, е V6-24, сравнително нов (06.2003 г), с автоматични скорости (типтроник) и на малко километри. Тази вечер ходихме със сина ми да закараме до Плевен човека, който го докара и..... в момента не мога да коментирам що за :plane: е и какви са ми впечатленията за тази кола. Глътнах си граматиката :rits: , останах без думи, съвсем отделен е въпроса, че не ми се слизаше от нея. Утре по светло ще я снимам и ще публикувам снимките заедно с моя и на сина ми коментари.

Обещавам да почерпя с :drinks: всички на първата среща, на която ще присъствам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ииихааа завиждам :icon_blush:

Има защо! :D

Аз едва сега започнах да завиждам на колегата aga, защото той има такава кола вече от една година, а аз едва сега започнах да разбирам думите му за "интелигентната скоростна кутия". И друг път съм карал коли с автоматични скорости, но в кутията на Галант-а има не само ум, но и интелект. Безпогрешно разпознава желанията на водача и веднага ги изпълнява. Превключването на скоростите става съвсем неусетно при нормално каране, но при "смачкване" на газта се включва kick down бутона и колата буквално се изстрелва като Евото от "Бързи и яростни". Мотора е невероятно тих, но при рязко ускорение се чува едно наистина злобно мъркане, което мога да оприлича единствено с ядосан див звяр. Струва ми се, че мотора ми казва: "Виж какво мога!" и.......наистина го може. В момента, в който се "смачка" газта, скоростната кутия и мотора безпогрешно разбират, че водача се нуждае от повече мощност и ускорение и му го дават моментално, при това повече, отколкото очаква. :first:

И за да бъда справедлив, ще споделя, че и при мен го има свистенето на вятъра над 170 км/ч, което е доста дразнещо. За мен това е единствения недостатък на този расов автомобил. Ако има възможност да се отстрани, тогава тази кола ще е изключение от правилото, че "Пълно щастие няма" :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хе,хе ти си вече един вид колекционер на :mitsu-smiley: .Браво и честито! :rulez: Просто си длъжен вече, този Галант да дойдеш да го покажеш на срещата. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се иска да ви го покажа, но на тази среща едва ли ще е възможно, имайки в предвид здравословното ми състояние (гипсиран десен крак). Надявам се това да стане на следващата среща ако е след не по-малко от месец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има защо! :D

Аз едва сега

 

 

Честито !!!!!!!!!!

 

:D :D

 

Видяхте ли, че не си измислям :D :D

 

Колата е толкова приятна че може да се пишат оди на възхвала с рими всеки ден.

 

:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито !!!!!!!!!!

Благодаря!

Преди да се обзаведа с Avance си мислех, че ти леко преувеличаваш в суперлативите си. Сега съм сигурен, че дори си бил пестелив в хвалбите за тази кола. Не намирам по-подходящо обяснение за този модел от краткото "кола-религия". Веднъж седнеш ли зад волана, ставаш фен за цял живот и както Big Boss-a беше казал: "Другите коли ще престанат да те интересуват завинаги !" Още със сядането, кожената седалка те обгръща и ти пасва толкова добре, сякаш е правена по поръчка специално за теб. Ел. мотори могат да я нагласят във всяко възможно желано от теб положение. Червените стрелки и неоновото осветление на уредите на таблото са магия, от която трудно можеш да си отделиш погледа. Интелигентната скоростна кутия вече я коментирах, но не мога да пропусна изключително краткия спирачен път, както и стабилността на колата на пътя с тракшън контрола. Мога да пиша още много за електрически сгъваемите огледала, за изключително комфортната возия, за интелигентния климатроник, за перфектната изработка на всеки един детайл и това, разбира се няма да е всичко, но спирам до тук, защото всичко по нея е впечатляващо. Коментара на сина ми беше, че няма друга като нея и че това е най-добрата кола, която някога съм имал.

Поради технически причини, снимките остават за по-късно днес (неделя).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Преди да се обзаведа с Avance си мислех,

 

 

Така, ясно ми е че си се разболял като мен :D

 

Само да ти кажа, като взех моя и почнах да кроя план да си взема и нещо допълнително от сорта на Фиат Уно или Рено за каране, а Галанта да си седи за украса само, да му се радвам, да го глезя, и евентуално да го карам събота и неделя - жал ми е и сега да го карам, но няма как. :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колегата Mistubishi и сина му, ЧЕСТИТО и от мен от далечна Африка!!!

 

Признавам, че съм впечатлен от описанието на Галанта!

 

Мислех си, че мъжете говорят така само за жени!!!

 

Пожелавам да изпитвате същото (защо не и по-силно) удоволствие от новата придобивка.

 

Желая здраве, безаварийно каране и смяна само заради по-нов Галант!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! :clapping2:

Благодаря на теб и на всички за хубавите пожелания! Ще се радвам все повече хора да усетят невероятното удоволствие от този модел Галант-и.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето обещаните снимки:

Хе-хе, ами аз като имам 4 Митсубишита, да си купувам ли и друга марка за каране? :D Взел съм ги не само да им се радвам, но и да се кефя на удоволствиета да ги карам.

П.П. Червената стрела е на сина ми, но вие това вече го знаете.

 

Браво! Много е хубав! Тъмносин или черен е всъщност?

 

Не спомена километрите, но според педала на газта който се вижда добре на едната снимка, му давам 78 000км. :D Познах ли?

 

Снимката с патерицата е култова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Много е хубав! Тъмносин или черен е всъщност?

 

Не спомена километрите, но според педала на газта който се вижда добре на едната снимка, му давам 78 000км. :D Познах ли?

 

Снимката с патерицата е култова.

Педала на газта въобще не е изтрит, само така се вижда на снимката, защото е правена в гаража ми със светкавица. Много километри му даваш, тази кола беше собственост на инвалид и би му било много трудно да навие 78000 км за малко повече от 3 години. Не зная твоята кола на колко километра е в момента, но предполагам, че моята е на по-малко. :icon_hmm: :D Волана и всичко по колата е съвсем като ново, дори купето още мирише на ново (на кожа от чистокръвни японски крави, пасли в пасищата около Оказаки) :D Изключително приятен е допира на ръцете до незагладената още кожа на волана :icon_clap:

Цвета на колата е тъмносин перлен металик. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер!!!!!!!!!

 

Това с кожите си го спомням от някъде :)

 

Аз моята я взех от един покоен свещеник, карал само неделя.

Шегувам се разбира се, нямам представа от кого... Сега е на 45 000км

 

Викаш, твоята е на по-малко?

 

Чакай да се заям сега малко: :D

 

Разгледах и мотора, не знам къде е бил каран, но е насъбрал много прах и набита мръсотия - аз например не съм чистил моя цяла година, това са 20 000км, а прах и мръсно почти няма. Друго интересно е, че надписите на маркуча на радиатора са изтрити, а това става след доста км. Моите са видими като нови - MENJI. Около капачката на маслото, капака на клапаните има доста набита мръсотия, която не се хваща за, да речем, 30 000км...Акумулатора е кипял мисля, лепенката му е отлепена малко... Това става след определен брой стартове.

 

Единият болт на калника липсва май :D

 

Значи като става дума за кола на 30 000км, мотора трябва да е стерилен на вид. Погледни внимателно маркуча, това е важен признак. Гледах няколко Галанта и надписа избеднява след около 70 000км. А твоя е и нов, 2003г, не е да речеш от старост.

 

След 20 000км каране от мен, мотора продължава да е чист като на снимката, т.е. степента на замърсяване като зависимост на километрите ми е известна. :D

 

Не знам дали изпускателните тръби са лъскави - докъм 35 000км трябва да светят с леко синкаво-виолетово-оранжев оттенък, но ръжда не трябва да има.

 

Приеми това с доза хумор, в никакъв случай не се заяждам истински, напротив, радвам се наравно с теб :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Mitsubishi,

 

Честито за новата придобивка, със здраве да си я караш и много безаварийни км да навъртиш. Аз също като теб съм възхитен от тази скоростна кутия.

 

За км мисля, че не трябва да се притесняваш. Моят Галант е на около 5 години и е на около 135 х.км. Когато го купувах преди месец, аз също попитах дали това не са много километри. Отговориха ми, че за този 6-цилиндров мотор това е началото на живота и че при нормална поддръжка не би трябвало да има проблем с 1/2 милион км :respect:

 

Между другото, един въпрос. Като гледам снимките на колата на Mitsubishi, тя много прилича като интериор на моята кола, която обаче не е Avance, а Elegance. Каква е разликата между двете изпъления?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя по рама и неговата е Elegance:

 

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/18/17165_313.JPG

 

Това разбира се, ако съм прочел правилно рамата от снимката с двигателя.

 

Може и да бъркам но според мен това са си маркетингови трикове на различните дилъри в отделните страни, в програмата за авточасти на Митсубиши, ниво на оборудване Avance, няма - най-високото е Elegance. Брониите които са на Avance, в програмата за части се води AERO, единствено има разлики в халогени, прагове и т.н които са си от аксесоарния каталог от Митсубиши за Галант.

 

 

т.е. сменя се бронята на Елеганс и става Аванс

 

при мен има малки разлики с този на снимките горе, подглавника не е с дупка а е цял...

а халогените са два, един за мъгла и един за дълги

онази емблемка отстрани я нямам

 

освен това досега не съм виждал Аванс с бежов интериор

не съм виждал и друг Аванс, освен черен или сребърен, но може би е мой пропуск

 

Mоята рама е JMBSREA5AXZ001140

 

освен това в Германия и Австрия излизат със 17'ки

 

явно се оборудват различно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата малко се отклони, но се надявам колегата Mitsubishi да не ми се сърди. Ще помоля колегата Miroslav да погледне в неговата "вълшебна програмка" и да види какво може да каже за моя Elegance:

 

JMBLREA5W1Z000518

 

Предварително благодаря и още веднъж извинения към създаделя на темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

т.е. сменя се бронята на Елеганс и става Аванс

 

Mоята рама е JMBSREA5AXZ001140

 

освен това в Германия и Австрия излизат със 17'ки

 

явно се оборудват различно

17-ките са made in Germany, в Испания Галантите ги продават с оригиналните 15-ки. Мотора е прахолясал, защото колата току-що пристига от Испания, но през Австрия, Унгария и Румъния, а в последната държава пътищата са под всякаква критика. Колата в момента е на 47 000км, не може да бъде на повече, защото има сервизна книжка за прегледите. Шофьорската книжка на инвалида е изтекла, той не я е подновил и колата не е карана от есента на 2006-та. Предполагам, че това е и причината да я продаде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля колегата Miroslav да погледне в неговата "вълшебна програмка" и да види какво може да каже за моя Elegance:

JMBLREA5W1Z000518

Погледни сам :D

http://www.detali.ru/cat/mi/mi2.dll?SelVIN...BLREA5W1Z000518

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи за халогените вече казах, твойте са от аксесоарния каталог на Галант (фабрично твоя не е имал халогени), оборудван е с гуми 195/60R15 и дори не е бил с лети джани - фабрично е бил със стоманени джанти дори без тасове. Явно предишния собствени е бил голям мераклия и си е напарвил перфектно изглеждащ автомобил (разбира се ако не си ги правил ти тези подобрения). Годината на производство е 1999.06, което означава че са сменяни мигачи и решетка радиатор. Galant EA5A в Европа излиза фабрично само с 15 цолови джанти и два размера гуми 195/60R15 и 205/60R15, всичко друго е преоборудване или от дилъра или от собственика с помоща на аксесоарните каталози (Митсубиши, а и други фирми за оптичен тунинг).

 

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/18/17472_161.JPG

 

 

Ей, ти ми развали детското убеждение че колата идва директно от Япония както е :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

17-ките са made in Germany, в Испания Галантите ги продават с оригиналните 15-ки. Мотора е прахолясал, защото колата току-що пристига от Испания, но през Австрия, Унгария и Румъния, а в последната държава пътищата са под всякаква критика. Колата в момента е на 47 000км, не може да бъде на повече, защото има сервизна книжка за прегледите. Шофьорската книжка на инвалида е изтекла, той не я е подновил и колата не е карана от есента на 2006-та. Предполагам, че това е и причината да я продаде.

 

 

Трябвало е да минеш през Сърбия, перфектен път.

 

Не ме слушай за праха, като я измиеш ще светне като слънце :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мирослав е объркал малко номера на рамата, но е прав, че Галанта ми е Елеганс, а не Аванс. Не знаех, че има Elegance с такава броня. Ето какво казва VIN-кода на колата

ТУК

Произведена е на 11.10.2002, доставена в Испания (Барселона) на 17.06.2003, а е регистрирана на 27.06.2003. Документите на колата не лъжат :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябвало е да минеш през Сърбия, перфектен път.

 

Не ме слушай за праха, като я измиеш ще светне като слънце :)

Не я докарах аз, щеше да ми излезе по-скъпа ако бях отишъл до Испания. Паспорта на човека, който я докара беше с изтекъл срок, затова не е минал през Сърбия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...