Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Future Fan

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Future Fan's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. На колегата Mistubishi и сина му, ЧЕСТИТО и от мен от далечна Африка!!! Признавам, че съм впечатлен от описанието на Галанта! Мислех си, че мъжете говорят така само за жени!!! Пожелавам да изпитвате същото (защо не и по-силно) удоволствие от новата придобивка. Желая здраве, безаварийно каране и смяна само заради по-нов Галант!
  2. Здравейте, На всички Митсубиши фенове, които отделиха време и ми помогнаха в тази тема благодаря за съветите и експерните мнения! Пиша чак сега, защото трябваше да пътувам 'в чужбина' през последните няколко дни. (Смея се наум за чужбината - от 2001 досега съм живял в 4 държави). За Паджерото реших - ще натискам в цената. Ако купувачът приема $5-6000, ще го купя, но ще настоявам да го покарам 1 седмица преди това. Лошото, че сме приятелски семейства с тях... и не мога да съм много твърд. А и тук цените са 20-30% над европейските. Но трявба да опитам. Знаете ли, че откакто чета този форум, дори без да съм имал Митсубиши, вече се замислям дали да не отида до местния представител и да си купя нов автомобил. Смеете ли да ми препоръчате модел - пъргав, здрав, икономичен, както казах преди - основно за асфалт? Поздрави от гореща Африка! (навън е 42 градуса Целзий в момента) С.С
  3. Лука, Благодаря ти, колега! Там е проблема, че Паджерото е на реални 100 000 км, запазено (карано и обгрижвано от немци), но сташно оскъдно като опции. За мерака просто не ми се говори - за първи път ще ми е да имам джип. Имал съм много марки коли, които няма да споменавам, включително японски и дори в момента карам японска кола. Моят въртешен конфликт е, че off-road няма да има, движа се основно по асфалт, в градски условия, където ми е нужна пъргава и икономична кола. И въпреки това, като виждам как е направен този джип, и като разбирам, че само ще сменям консумативи през следващите 5 години, признавам - страшно ми е трудно да реша... Пробвам отново снимката. http://img226.imageshack.us/img226/3733/img12472oz3.jpg Поздрави на целия клуб! С.С
  4. На Мирослав благодаря за откровеността! :D :icon_thumbup: Бъди здрав и много успехи! С.С
  5. Здравей Колега (Лука), Благодаря за отговора! :D Успя да ме 'настъпиш по мазола'. Наистина в този вариант Паджерото е правено повече като за трактор, а не като за автомобил в 21 век. :icon_confused: Все пак какво мислиш за цената? Поздрави, С.С p.s. Как да приложа снимката, вече 20мин се опитвам безуспешно, зациклям по някаква причина...
  6. Здравей Колега (Лука), Благодаря за отговора! :D Успя да ме 'настъпиш по мазола'. Наистина в този вариант Паджерото е правено повече като за трактор, а не като за автомобил в 21 век. :icon_confused: Ще опитам пак да приложа снимката.
  7. Здравейте на целия клуб! Както обещах преди, ето мнението ми след по-подробен оглед на въпросното Pajero през изминалата събота (шаси номер JMYHNV360YJ001027 ще ви даде цялата останала информация за автомобила): 1. Може би защото липсва турбо на този модел, но потеглянето и набирането на скорост е доста бавно. 2. Средния разход на гориво е значителен (над 12/100). 3. За колата са се грижили добре, има сервизна история и е в добро състояние. Боята е поодраскана, има доста следи по страниците от отваряни в близост други коли. На покрива в челната част има три-четири подгъвания от нощувките на първия собственик (предпочитано място за нощуване в допълнителната палатка, която се инсталира на покрива за любителите на сафари). 4. Много старомодни джанти и външен вид. Общо впечатление: Тежък, но много здрав автомобил. Подходящ за експлоатация в трудни условия. Надеждността е основното му предимство. Цена на продавача: $10000. Прилагам снимка. Моля посъветвайте от личен и професионален опит да купувам ли? Мнението ви е безценно за мен! Поздрави Здравейте на целия клуб! Както обещах преди, ето мнението ми след по-подробен оглед на въпросното Pajero през изминалата събота (шаси номер JMYHNV360YJ001027 ще ви даде цялата останала информация за автомобила): 1. Може би защото липсва турбо на този модел, но потеглянето и набирането на скорост е доста бавно. 2. Средния разход на гориво е значителен (над 12/100). 3. За колата са се грижили добре, има сервизна история и е в добро състояние. Боята е поодраскана, има доста следи по страниците от отваряни в близост други коли. На покрива в челната част има три-четири подгъвания от нощувките на първия собственик (предпочитано място за нощуване в допълнителната палатка, която се инсталира на покрива за любителите на сафари). 4. Много старомодни джанти и външен вид. Общо впечатление: Тежък, но много здрав автомобил. Подходящ за експлоатация в трудни условия. Надеждността е основното му предимство. Цена на продавача: $10000. Моля посъветвайте от личен и професионален опит да купувам ли? Мнението ви е безценно за мен! Поздрави Нямам представа защо текста се публикува два пъти!?! Простете на невежите! С.С
  8. Благодаря отново за мнението и подкрепата! Тази събота, 17/02, ще имам време да разгледам Паджерото в подробности. Поемам ангажимент да споделя впечатления в понеделник. Поздрави от гореща Африка на целия клуб! С.С
  9. За Колегата от Ямбол, Признателен съм за бързия и точен отговор! Благодаря! Като допълнение, колата ще я карам само в Африка и то само в страните с ляво движение (десни волани). Бих искал да помоля за насоки - какво спесифично да гледам и проверявам. Това ще е първото ми Митсубиши :D Поздрави на целия клуб!
  10. Драги Митсубиши фенове, Първо, здравейте от гореща Африка! Аз съм едим от многото българи в чужбина, опитващ се да работи и живее нормално в ненормални условия. Второ, надявам се, че в най-скоро време ще стана притежател на едно Паджеро 4х4, 2.8 дизел, 2000г., десен волан, на реални 100000 км (карано е само от немци работещи в Ботсуана). За съжаление не си записах модела, но ми обясниха, че е 'африканско изпълнение', с по-високо окачване, 5 врати, дълга база, 7 места, директен внос в Африка. Това ще е първото ми Митсубиши и въпреки, че съм човек с техническа култура, бих искал да се възползвам от този форум и да получа вашите съвети на експерти в материята. Като имате предвид, че с колата все пак е ходено на популярните 'сафарита' и има не малко драскотини по боята, както и че лявата страна и предния капак са пребоядисвани, вашите съвети и преценка за цена (в България) биха помогнали много. Предварително благодаря за отделеното време да прочетете и отговорите на горното! С уважение, С.С.
×
×
  • Създаване...