Премини към съдържание

Накрайник на кормилна щанга


Препоръчано мнение

Днес ме зарадваха, че външен ляв накрайник на предно дясно колело ми е за смяна, че имам лек луфт... Та колко струва това и от къде да го купя?

Мирси предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ме зарадваха, че външен ляв накрайник на предно дясно колело ми е за смяна, че имам лек луфт... Та колко струва това и от къде да го купя?

Мирси предварително!

 

На Delphi, 20лв клиентска. TA1193 - казваш този номер в магазина на Тех-Ко в Казанлък.

 

P.S. Това е външен кормилен накрайник, те са еднакви ляв и десен по принцип, но за протокола, няма как да има външен ляв, пък на дясното колело. Така че това ли е което търсиш - разбери със сигурност :good: .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз за протокола - вътрешните накрайници също са еднакви, т.е. няма ляв и десен.

Това с приключването на накрайниците си е в реда на нещата. Не се брои за повреда. Трябва да я прекараш на стенд за реглаж на заден-преден мост.

Аз нямам читав стенд наблизо си ги ръчкам докато ми хареса и почти ги улучих последния път :rolleyes: . Причината бе, че след стенд ми теглеше надясно, намесих се и сега е почти Ок. Но ти смятай и 20 кинта за стенда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

20 лв за накрайник е крайно несериозно,но вие си знаете.........поне да беше му препоръчал на трите петици поне........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че Делфи не са ли добри накрайници?

Баси, кофти е като знаеш, че животът ти зависи от един болт. Понеже и моите са тръгнали да се разбиват би ли препоръчал какви да вземем? ТРВ как са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какви са симптомите за луфт във външен накрайник? При въртене на волана и движение повече ли тропа, при попадане в дупка трополи многократно и тихо или веднъж силно...? При движение на паваж и завой повече ли тропа?

А на шарнир какви са симптомите - еднократно силно тропане в дупка, без промяна при въртене на волана?

 

Питам всичко това, понеже и при мен тропа предно дясно, но не знам още какво е. Ако кормилният накрайник е просто един болт, както каза Анди, и 20лв са му много :icon_blush:

Теоритично говоря, Галанта не е Колт, но кормилните накрайници сигурно са подобни :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е колко да струва, 5 см желязо...

http://195.149.248.189:8080/2013-06-08/5f7feab983e16bc464b75b04f9f456cc_120x90.jpg

Делфи до сега каквото съм взел, все си е било Ок.. пакетираща фирма са, но мисля че държат някакво поносимо ниво.

"555" ако е от Е07 не знам дали е по-добре.

 

А какви са симптомите за луфт във външен накрайник?

Един от симптомите е тропане при преминаване през неравност в завой с гумата от страната на заминалия накрайник.

Луфта във волана мисля е признак за заминал вътрешен, а не външен накрайник, ако греша ме поправете.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дa споделя от личен опит зa шaрнирa.Aко е тръгнaл трябвa дa имa голям луфт във волaнa,aко не му се обърне внимaние нaвреме стaвaт лоши нещa.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е колко да струва, 5 см желязо...

http://195.149.248.189:8080/2013-06-08/5f7feab983e16bc464b75b04f9f456cc_120x90.jpg

Делфи до сега каквото съм взел, все си е било Ок.. пакетираща фирма са, но мисля че държат някакво поносимо ниво.

"555" ако е от Е07 не знам дали е по-добре.

 

Един от симптомите е тропане при преминаване през неравност в завой с гумата от страната на заминалия накрайник.

Луфта във волана мисля е признак за заминал вътрешен, а не външен накрайник, ако греша ме поправете.

Вземи едно желязо 5 см и отиди до някой стругар и искай да те направи поне самия болт с ябълката и го питай колко ще ти вземе, после сподели тук........... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дa споделя от личен опит зa шaрнирa.Aко е тръгнaл трябвa дa имa голям луфт във волaнa,aко не му се обърне внимaние нaвреме стaвaт лоши нещa.

Идеята е, че вложените материали са като за под 20лв. Не може едно менте от желязо 5см дълго да струва 20лв, а един оригинален продукт от същото желязо със същата дължина да струва двойно повече. Освен ако няма разлика в материала? Образно говоря, не говорим нито за ментета, нито за обикновено желязо...

Освен това, частния труд винаги е скъпо заплатен, особено ако говорим за занаятчийски труд. В този ред на мисли, лично произведен накрайник ще струва по-скъпо от закупен такъв от магазина. Предполагам в завода не ги стържат на струг от брак докато изваят желаната форма... :)

 

Конкретно въпросът ми е: как така луфт във волана? Луфт във волана се нарича - ако тръгна да завивам и завъртя леко волана, а колата не завива, така ли? Или самия волан да хлопа и тропа наляво-надясно?

Така или иначе, луфт при мен във волана не съм усетил. Разбира се, не значи, че няма проблем :icon_blush:

Мерси :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купи си оригинален от Ратола за 60 и няколко лева и си ти. Да не звучи като примамливото 20 лева,ама поне е истински.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи едно желязо 5 см и отиди до някой стругар и искай да те направи поне самия болт с ябълката и го питай колко ще ти вземе, после сподели тук........... :icon_bye:

Не е така аналогията. Свържи се с някой завод в Китай или Тайван, поръчай 100000бройки и пиши каква цена са ти дали тук. Като гледам точно тоя номер накрайник се слага на 100 модела коли, не само Митсубиши, така че е нормално като е масов да е евтин афтърмаркета.

 

И все пак аз давам парт номер, цена и контакт от където да се купи въпросната част, ти ще отговориш ли конкретно или ще подмяташ само отстрани?

"555", хубаво - ама от къде, за колко?

:drinks:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е така аналогията. Свържи се с някой завод в Китай или Тайван, поръчай 100000бройки и пиши каква цена са ти дали тук.

 

И все пак аз давам парт номер, цена и контакт от където да се купи въпросната част, ти ще отговориш ли конкретно или ще подмяташ само с недомлъвки?

Аз си казах мнението още в началото и не са недомлъвки........Делфи са като онези китайските, където и аз не знам какви са,еднакво издържат......аз съм пробвал и съм се излагал пред клиенти,така че слушай патило .........С други думи - пробвал съм части на Делфи и не стават.....всеки сам си преценява обаче, искаш евтино, няма как да е качествено.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си казах мнението още в началото и не са недомлъвки........Делфи са като онези китайските, където и аз не знам какви са,еднакво издържат......аз съм пробвал и съм се излагал пред клиенти,така че слушай патило .........С други думи - пробвал съм части на Делфи и не стават.....всеки сам си преценява обаче, искаш евтино, няма как да е качествено.......

 

Ами кажи какво да се вземе тогава и от къде. Ще е полезно на всички.

Аз пък си карам с биалетки на Делфи вече 20к км и са си ок. Kavo parts по добре ли е като пакетираща фирма, понеже те за японските части почти всичките пакетират само (TRW също, Анди)..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами кажи какво да се вземе тогава и от къде. Ще е полезно на всички.

Аз пък си карам с биалетки на Делфи вече 20к км и са си ок. Kavo parts по добре ли е като пакетираща фирма, понеже те за японските части почти всичките пакетират само (TRW също, Анди)..

Няма да казвам ,за да няма реклама, но 20 к км. някои ги навъртат за 3-4 месеца,и после идват за рекламация.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е, че вложените материали са като за под 20лв. Не може едно менте от желязо 5см дълго да струва 20лв, а един оригинален продукт от същото желязо със същата дължина да струва двойно повече. Освен ако няма разлика в материала? Образно говоря, не говорим нито за ментета, нито за обикновено желязо...

Освен това, частния труд винаги е скъпо заплатен, особено ако говорим за занаятчийски труд. В този ред на мисли, лично произведен накрайник ще струва по-скъпо от закупен такъв от магазина. Предполагам в завода не ги стържат на струг от брак докато изваят желаната форма... :)

 

Конкретно въпросът ми е: как така луфт във волана? Луфт във волана се нарича - ако тръгна да завивам и завъртя леко волана, а колата не завива, така ли? Или самия волан да хлопа и тропа наляво-надясно?

Така или иначе, луфт при мен във волана не съм усетил. Разбира се, не значи, че няма проблем :icon_blush:

Мерси :)

Еми ходил си на реглаж и волана си ти е сложен в нормална позиция, за да върви колата направо и ако се промени в такава степен,че да държиш волана наляво или надясно, за да върви колата направо,отивай в сервиз,аз не отидох ,защото си мислех,че проблема не е сериозен и след седмица-две ми изпадна колелото.Добре че стана с 20км,че иначе.....и вече при промяна отивам веднага в сервиз-обеца на ухото ми е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Делфи до сега каквото съм взел, все си е било Ок.. пакетираща фирма са, но мисля че държат някакво поносимо ниво.

 

Да, с 22 завода и 8 технически центъра, приличат също на една пакетажна фирма ..:D

А виж и накрая кои фирми са им най големите клиенти ..http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CEQQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.tech-co.bg%2Fproizvoditeli%2Fdelphi&ei=LO-0Uey1JsyHPdyugLAJ&usg=AFQjCNH93mKE4SNLT1gB0JClVVNe6V3j2w&bvm=bv.47534661,d.ZWU&cad=rja

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте накрайници че трябва да ги сменям :-) Точно към Делфи или ТРВ се бях насочил аз.

60 лева за бройка ли са оригиналните? Ихаааа.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите...утре се прибирам в Кз и влитам в сервиза... Иначе нямам луфт в кормилото, а в колелото :) А това за това какъв е накрайника ми го казаха в сервиз :)

Редактирано от Whererabbit
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре отиди при ония в кв. Кулата,дето рециклират,ако не ти го направят 2 пъти по-здрав емана! Трите 5-ци бяха добри,новите серии не се представят като старите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Аз пък си карам с биалетки на Делфи вече 20к км и са си ок.

 

Оказа се, че едно глухо тропане отзад което имах от известно време, идва именно от сменените преди 10к (а не 20к, видях си записките) биалетки на Делфи :noexpression: ! Толкова бяха зле, че болта им беше пред вадене - правете си сметка! Пламен беше прав. Сега сложих от неговите, съвсем по друг начин изглеждат, надявам се да съм приключил с този възел за дълго...

 

НЕ СИ КУПУВАЙТЕ Делфи (Delphi) ЧАСТИ ПО ОКАЧВАНЕТО!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

За да не пиша нова тема някой може ли да ми каже какви са признаците за заминал вътрешен накрайник. Бях на сервиз преди 2 дена и ме светнаха че от ляво 2-та долни носача + вътрешен накрайник са заминали, за носачите се вижда как хлопат целите ама за накрайника не знам какви трябва да са симптомите че да е за смяна :) и другото ако единия е заминал 2-та ли да сменям и кажете най-накрая каква марка да търся като вземам :) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите на разбит кормилен накрайник, без значение ляв, десен, вътрешен или външен, е металическо чукане от предницата по неравности и особено по паваж. Разбира се като вдигнеш колелото с крика и разклатиш на 9:15 часа (ръцете хоризонтално) здраво гумата.

Като марка не знам какви да вземеш, но във всеки случай не взимай Delphi.

В повечето случаи се сменя същата част и от другата страна, защото най-вероятно положението е почти същото. Ако мислиш че може да кара още, пропускаш същата част от другата страна.

 

Забравих да те предупредя за "двата долни носача". Явно единият е правият носач, а той може да ти направи много голяма поразия. Непременно го смени. Цената му няма да ти хареса. Ето ти ориентир за цените на кокалите: http://www.autopower.bg/%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B0%D1%87%D0%B8-mitsubishi-galant-6-saloon-ea-2.5-v6-24v-ea5a-d10749c20.html . Делфи не гледай въобще.

Само не се отчайвай.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...