Whererabbit Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 Днес ме зарадваха, че външен ляв накрайник на предно дясно колело ми е за смяна, че имам лек луфт... Та колко струва това и от къде да го купя?Мирси предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 (редакция) Днес ме зарадваха, че външен ляв накрайник на предно дясно колело ми е за смяна, че имам лек луфт... Та колко струва това и от къде да го купя?Мирси предварително! На Delphi, 20лв клиентска. TA1193 - казваш този номер в магазина на Тех-Ко в Казанлък. P.S. Това е външен кормилен накрайник, те са еднакви ляв и десен по принцип, но за протокола, няма как да има външен ляв, пък на дясното колело. Така че това ли е което търсиш - разбери със сигурност :good: . Редактирано 8 юни 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 И аз за протокола - вътрешните накрайници също са еднакви, т.е. няма ляв и десен.Това с приключването на накрайниците си е в реда на нещата. Не се брои за повреда. Трябва да я прекараш на стенд за реглаж на заден-преден мост. Аз нямам читав стенд наблизо си ги ръчкам докато ми хареса и почти ги улучих последния път :rolleyes: . Причината бе, че след стенд ми теглеше надясно, намесих се и сега е почти Ок. Но ти смятай и 20 кинта за стенда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 20 лв за накрайник е крайно несериозно,но вие си знаете.........поне да беше му препоръчал на трите петици поне........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 Че Делфи не са ли добри накрайници? Баси, кофти е като знаеш, че животът ти зависи от един болт. Понеже и моите са тръгнали да се разбиват би ли препоръчал какви да вземем? ТРВ как са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 А какви са симптомите за луфт във външен накрайник? При въртене на волана и движение повече ли тропа, при попадане в дупка трополи многократно и тихо или веднъж силно...? При движение на паваж и завой повече ли тропа?А на шарнир какви са симптомите - еднократно силно тропане в дупка, без промяна при въртене на волана? Питам всичко това, понеже и при мен тропа предно дясно, но не знам още какво е. Ако кормилният накрайник е просто един болт, както каза Анди, и 20лв са му много :icon_blush: Теоритично говоря, Галанта не е Колт, но кормилните накрайници сигурно са подобни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 (редакция) Е колко да струва, 5 см желязо... http://195.149.248.189:8080/2013-06-08/5f7feab983e16bc464b75b04f9f456cc_120x90.jpgДелфи до сега каквото съм взел, все си е било Ок.. пакетираща фирма са, но мисля че държат някакво поносимо ниво."555" ако е от Е07 не знам дали е по-добре. А какви са симптомите за луфт във външен накрайник? Един от симптомите е тропане при преминаване през неравност в завой с гумата от страната на заминалия накрайник. Луфта във волана мисля е признак за заминал вътрешен, а не външен накрайник, ако греша ме поправете. Редактирано 8 юни 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Дa споделя от личен опит зa шaрнирa.Aко е тръгнaл трябвa дa имa голям луфт във волaнa,aко не му се обърне внимaние нaвреме стaвaт лоши нещa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Е колко да струва, 5 см желязо... http://195.149.248.189:8080/2013-06-08/5f7feab983e16bc464b75b04f9f456cc_120x90.jpgДелфи до сега каквото съм взел, все си е било Ок.. пакетираща фирма са, но мисля че държат някакво поносимо ниво."555" ако е от Е07 не знам дали е по-добре. Един от симптомите е тропане при преминаване през неравност в завой с гумата от страната на заминалия накрайник. Луфта във волана мисля е признак за заминал вътрешен, а не външен накрайник, ако греша ме поправете.Вземи едно желязо 5 см и отиди до някой стругар и искай да те направи поне самия болт с ябълката и го питай колко ще ти вземе, после сподели тук........... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Дa споделя от личен опит зa шaрнирa.Aко е тръгнaл трябвa дa имa голям луфт във волaнa,aко не му се обърне внимaние нaвреме стaвaт лоши нещa.Идеята е, че вложените материали са като за под 20лв. Не може едно менте от желязо 5см дълго да струва 20лв, а един оригинален продукт от същото желязо със същата дължина да струва двойно повече. Освен ако няма разлика в материала? Образно говоря, не говорим нито за ментета, нито за обикновено желязо... Освен това, частния труд винаги е скъпо заплатен, особено ако говорим за занаятчийски труд. В този ред на мисли, лично произведен накрайник ще струва по-скъпо от закупен такъв от магазина. Предполагам в завода не ги стържат на струг от брак докато изваят желаната форма... Конкретно въпросът ми е: как така луфт във волана? Луфт във волана се нарича - ако тръгна да завивам и завъртя леко волана, а колата не завива, така ли? Или самия волан да хлопа и тропа наляво-надясно?Така или иначе, луфт при мен във волана не съм усетил. Разбира се, не значи, че няма проблем :icon_blush: Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Купи си оригинален от Ратола за 60 и няколко лева и си ти. Да не звучи като примамливото 20 лева,ама поне е истински. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 (редакция) Вземи едно желязо 5 см и отиди до някой стругар и искай да те направи поне самия болт с ябълката и го питай колко ще ти вземе, после сподели тук........... :icon_bye:Не е така аналогията. Свържи се с някой завод в Китай или Тайван, поръчай 100000бройки и пиши каква цена са ти дали тук. Като гледам точно тоя номер накрайник се слага на 100 модела коли, не само Митсубиши, така че е нормално като е масов да е евтин афтърмаркета. И все пак аз давам парт номер, цена и контакт от където да се купи въпросната част, ти ще отговориш ли конкретно или ще подмяташ само отстрани? "555", хубаво - ама от къде, за колко? :drinks: Редактирано 9 юни 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Не е така аналогията. Свържи се с някой завод в Китай или Тайван, поръчай 100000бройки и пиши каква цена са ти дали тук. И все пак аз давам парт номер, цена и контакт от където да се купи въпросната част, ти ще отговориш ли конкретно или ще подмяташ само с недомлъвки?Аз си казах мнението още в началото и не са недомлъвки........Делфи са като онези китайските, където и аз не знам какви са,еднакво издържат......аз съм пробвал и съм се излагал пред клиенти,така че слушай патило .........С други думи - пробвал съм части на Делфи и не стават.....всеки сам си преценява обаче, искаш евтино, няма как да е качествено....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Аз си казах мнението още в началото и не са недомлъвки........Делфи са като онези китайските, където и аз не знам какви са,еднакво издържат......аз съм пробвал и съм се излагал пред клиенти,така че слушай патило .........С други думи - пробвал съм части на Делфи и не стават.....всеки сам си преценява обаче, искаш евтино, няма как да е качествено....... Ами кажи какво да се вземе тогава и от къде. Ще е полезно на всички. Аз пък си карам с биалетки на Делфи вече 20к км и са си ок. Kavo parts по добре ли е като пакетираща фирма, понеже те за японските части почти всичките пакетират само (TRW също, Анди).. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Ами кажи какво да се вземе тогава и от къде. Ще е полезно на всички. Аз пък си карам с биалетки на Делфи вече 20к км и са си ок. Kavo parts по добре ли е като пакетираща фирма, понеже те за японските части почти всичките пакетират само (TRW също, Анди)..Няма да казвам ,за да няма реклама, но 20 к км. някои ги навъртат за 3-4 месеца,и после идват за рекламация......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Идеята е, че вложените материали са като за под 20лв. Не може едно менте от желязо 5см дълго да струва 20лв, а един оригинален продукт от същото желязо със същата дължина да струва двойно повече. Освен ако няма разлика в материала? Образно говоря, не говорим нито за ментета, нито за обикновено желязо... Освен това, частния труд винаги е скъпо заплатен, особено ако говорим за занаятчийски труд. В този ред на мисли, лично произведен накрайник ще струва по-скъпо от закупен такъв от магазина. Предполагам в завода не ги стържат на струг от брак докато изваят желаната форма... Конкретно въпросът ми е: как така луфт във волана? Луфт във волана се нарича - ако тръгна да завивам и завъртя леко волана, а колата не завива, така ли? Или самия волан да хлопа и тропа наляво-надясно?Така или иначе, луфт при мен във волана не съм усетил. Разбира се, не значи, че няма проблем :icon_blush: Мерси Еми ходил си на реглаж и волана си ти е сложен в нормална позиция, за да върви колата направо и ако се промени в такава степен,че да държиш волана наляво или надясно, за да върви колата направо,отивай в сервиз,аз не отидох ,защото си мислех,че проблема не е сериозен и след седмица-две ми изпадна колелото.Добре че стана с 20км,че иначе.....и вече при промяна отивам веднага в сервиз-обеца на ухото ми е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Делфи до сега каквото съм взел, все си е било Ок.. пакетираща фирма са, но мисля че държат някакво поносимо ниво. Да, с 22 завода и 8 технически центъра, приличат също на една пакетажна фирма ..:DА виж и накрая кои фирми са им най големите клиенти ..http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CEQQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.tech-co.bg%2Fproizvoditeli%2Fdelphi&ei=LO-0Uey1JsyHPdyugLAJ&usg=AFQjCNH93mKE4SNLT1gB0JClVVNe6V3j2w&bvm=bv.47534661,d.ZWU&cad=rja Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 Препоръчайте накрайници че трябва да ги сменям Точно към Делфи или ТРВ се бях насочил аз. 60 лева за бройка ли са оригиналните? Ихаааа..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 10 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2013 (редакция) Благодаря за отговорите...утре се прибирам в Кз и влитам в сервиза... Иначе нямам луфт в кормилото, а в колелото А това за това какъв е накрайника ми го казаха в сервиз Редактирано 10 юни 2013 от Whererabbit Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 Най-добре отиди при ония в кв. Кулата,дето рециклират,ако не ти го направят 2 пъти по-здрав емана! Трите 5-ци бяха добри,новите серии не се представят като старите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 10 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2013 Къде е това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 юни 2013 Сподели Публикувано 10 юни 2013 Точно тук . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Аз пък си карам с биалетки на Делфи вече 20к км и са си ок. Оказа се, че едно глухо тропане отзад което имах от известно време, идва именно от сменените преди 10к (а не 20к, видях си записките) биалетки на Делфи :noexpression: ! Толкова бяха зле, че болта им беше пред вадене - правете си сметка! Пламен беше прав. Сега сложих от неговите, съвсем по друг начин изглеждат, надявам се да съм приключил с този възел за дълго... НЕ СИ КУПУВАЙТЕ Делфи (Delphi) ЧАСТИ ПО ОКАЧВАНЕТО!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getmaster Публикувано 18 септември 2013 Сподели Публикувано 18 септември 2013 За да не пиша нова тема някой може ли да ми каже какви са признаците за заминал вътрешен накрайник. Бях на сервиз преди 2 дена и ме светнаха че от ляво 2-та долни носача + вътрешен накрайник са заминали, за носачите се вижда как хлопат целите ама за накрайника не знам какви трябва да са симптомите че да е за смяна и другото ако единия е заминал 2-та ли да сменям и кажете най-накрая каква марка да търся като вземам :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 септември 2013 Сподели Публикувано 18 септември 2013 (редакция) Симптомите на разбит кормилен накрайник, без значение ляв, десен, вътрешен или външен, е металическо чукане от предницата по неравности и особено по паваж. Разбира се като вдигнеш колелото с крика и разклатиш на 9:15 часа (ръцете хоризонтално) здраво гумата.Като марка не знам какви да вземеш, но във всеки случай не взимай Delphi. В повечето случаи се сменя същата част и от другата страна, защото най-вероятно положението е почти същото. Ако мислиш че може да кара още, пропускаш същата част от другата страна. Забравих да те предупредя за "двата долни носача". Явно единият е правият носач, а той може да ти направи много голяма поразия. Непременно го смени. Цената му няма да ти хареса. Ето ти ориентир за цените на кокалите: http://www.autopower.bg/%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B0%D1%87%D0%B8-mitsubishi-galant-6-saloon-ea-2.5-v6-24v-ea5a-d10749c20.html . Делфи не гледай въобще.Само не се отчайвай. Редактирано 18 септември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.