Премини към съдържание

Привет от поредният "звездоброец"!


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги! От няколко дни чета този раздел и има защо - капарирал съм една звездичка, 1.3, 1999г, в понеделник, живот и здраве, я взимам. Аз не съм човек, дето разбира много от коли, та се доверих на брат'чеда - собственик на сервиз. Докараха я, вдигна я на повдигач, гледа я отвсякъде, въртя и колелата, тест драйв правихме - стегнато върви, няма тропане, добре си дърпа. И накрая отсече: "Колата е читава!" И ето ме, вече почти хвърлен в боя, дет се вика! При него ще я обслужим, като я взема, а за после имам намерение да и прехвърля метановата уредба от старата кола, но за това газаджията каза, че иска да ги види и двете коли и да предложи оптималния вариант. Бих се радвал да обменям всякаква информация с колеги. На първо четене мога да кажа: потънали навътре бутоните за предни и задни фарове за мъгла - това се надявам, че ще се оправи без проблеми; липсва една облегалка за глава - на средна задна седалка - предполагам са я махнали за по-добра видимост; и най-лошото, ама по-късно го разбрах: липсва щората на багажника. Помислих, че не е кой знае какво, ще намерим да я сложим, обаче, питайки 2-3ма в продавалника, ми правят едни оферти за 80-100-120лв! Викам си, аз за телевизор ли попитах, или за парче изкуствена кожа? Ега ти цените! :icon_doh: За тия две неща бих Ви помолил, ако някой има нещо в наличност, да предлага! То със сигурност, като я взема и почна да се занимавам с нея, ще излязат и още неща, но това е засега! Ето и първи снимки, правени при огледа - предните тасове си ги има, просто бяха свалени:

 

 

http://imageshack.us/scaled/thumb/198/img0006pd.JPG

http://imageshack.us/scaled/thumb/838/img0005qaq.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/9/img0004qt.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/211/img0003uy.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/62/img0002pwa.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/33/img0001pme.jpg

 

По-нататък пак ще пиша! Поздрави от Русе!

Редактирано от MitakaRuse
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито и един въпрос ........наскоро гледах един със лепен заден десен стоп .........той ли е :) :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито и един въпрос ........наскоро гледах един със лепен заден десен стоп .........той ли е :) :mitsu-smiley:

 

Благодаря, а този не видях да е лепен стопа, не знам...в Русе е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами като гледам номерата той е :)http://www.cars.bg/c227375

 

 

Да, тя е, явно хората да я дали в автокъщата, а джамбазите са сменили спукания стоп, пръснали са бронята и са я пастирали! Изкараха някой лев, да са живи и здрави! Няма значение, на мен ми хареса, дано да е на късмет!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен занапред колега. Каква е историята на колата? Гледам е регистрирана вече. Имаш ли още крик/ключ и резервна гума? Като отвориш капачката за наливане на масло, вътре двигателя "олизан" ли е. Скоростите влизат ли лесно, бъркат ли се 1-ва със задна? Сумата на колата не е висока (даже за мен прекалено ниска) и добре си направил, че си я проверил в сервиз за да знаеш очакваните изненади. Кой е изртърбушил радиото така касапски, все пак говорим за радиокасетофон...

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен занапред колега. Каква е историята на колата? Гледам е регистрирана вече. Имаш ли още крик/ключ и резервна гума? Като отвориш капачката за наливане на масло, вътре двигателя "олизан" ли е. Скоростите влизат ли лесно, бъркат ли се 1-ва със задна? Сумата на колата не е висока (даже за мен прекалено ниска) и добре си направил, че си я проверил в сервиз за да знаеш очакваните изненади. Кой е изртърбушил радиото така касапски, все пак говорим за радиокасетофон...

Поздрави

Колата е внос от Германия, но е карана тук около 5 години. Оригиналните собственици са заминали за Англия и са я оставили на познат от автокъща да я продава. Той от своя страна я е понапудрил - личи си от моите снимки и снимките в Карс.бг. Нормално за джамбази! :giggle: Съответно и цената не е тази от обявата - взимам я на около 2900лв, но пък хубавото е, че колата има гражданска, данък и преглед до края на тази година, аз имам винетка, остава да платя нотариус и нови талони в КАТ. Моторът и скоростната кутия са наред, ще я обслужим, включително и маслото на кутията. За радиото - гледам от обявата, още оригиналният собственик си го е свалил - не е толкова касапски - букси и кабел за антена са си там, ще си сложа моето СД от старата кола. Крик, ключ и рез. гума си има. Няма как да разбера дали тия 150 000 км са реални, поне в къщата не са я бъзикали, толкова са си от стария собственик. А бе, дали ще изгоря или не - то колата е кат жената - на късмет! Дет се вика - то ш'са чуй! :D

Редактирано от MitakaRuse
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега , с кеф да си я караш. Историята не е толкова важна, живеем в настоящето :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е внос от Германия, но е карана тук около 5 години. Оригиналните собственици са заминали за Англия и са я оставили на познат от автокъща да я продава. Той от своя страна я е понапудрил - личи си от моите снимки и снимките в Карс.бг. Нормално за джамбази! :giggle: Съответно и цената не е тази от обявата - взимам я на около 2900лв, но пък хубавото е, че колата има гражданска, данък и преглед до края на тази година, аз имам винетка, остава да платя нотариус и нови талони в КАТ. Моторът и скоростната кутия са наред, ще я обслужим, включително и маслото на кутията. За радиото - гледам от обявата, още оригиналният собственик си го е свалил - не е толкова касапски - букси и кабел за антена са си там, ще си сложа моето СД от старата кола. Крик, ключ и рез. гума си има. Няма как да разбера дали тия 150 000 км са реални, поне в къщата не са я бъзикали, толкова са си от стария собственик. А бе, дали ще изгоря или не - то колата е кат жената - на късмет! Дет се вика - то ш'са чуй! :D

 

Успокоително е в случая, че колата е въртяна в България. Така шансовете предишният собственик да е оправил належащите неща е много голяма. Остава да си свалиш ръководството от фтп-то и да си я караш със здраве.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успокоително е в случая, че колата е въртяна в България. Така шансовете предишният собственик да е оправил належащите неща е много голяма. Остава да си свалиш ръководството от фтп-то и да си я караш със здраве.

Поздрави

Даже вече е разпечатано и подвързано! :icon_rock: В обявата пише, че са сменени ремък и ролка - казват "ама то си личало по ремъка..." не признавам аз - сменям, да съм си сигурен за мене си! В момента по-ми е притеснителна въртележката на метана от едната на другата - ще стане ли, няма ли? Така и така я имам, да си я ползвам, а и на 22-годишна Вектра не метан - пискюл да и сложа - не признават, пари не дават! Старата вектра е с карбуратор, тая - пълен инжекцион...редуктора /изпарителя, дет грешно му викат/ ще стане ли за тази? Засега само по телефона газаджията каза, че иска да ги види и двете и тогава да каже. А и друго ме притеснява: Тази голяма, тежка 55-литрова бутилка дето я имам, няма ли да ми затвори хептен багажника? Колеги, има ли някой на метан - какво слагате, какво става и какво не?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клубът на звездичките! Ще останеш впечатлен от този автомобил! Честит да е и да те радва и вози евтино!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. Да ти служи вялно дълго време и хиляди километри. Смятам обаче че метана въобще не е подходящ за тази кола. И без това 1,3 двигателя е слабичък за това купе, а с метана съвсем ще го убиеш. И за въпроса с багажника си прав, но тай не е толкова важен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм чувал че метана е много тежък и задницата кляка (видимо по таксиджийте) и съответно задните амортисьори ще сдадат багажа по-бързо, а те са си скъпички. Бутилка тип 55л може да се побере в багажника, но ще е само за него. За това аз като слагах газ взех компромисното решение 25л бутилка заемаща 1/3 от багажника.

Колега, помисли вариант за газ с по-малка бутилка и нова инсталация. Уредбата ми от стария опел е в избата, няма нищо общо с ГИ който сложих. Като знаех какви парчета ми правеше там, исках на новата ми кола да е нещо по-модерно.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Днес си я взех, минах нотариус, утре - в КАТ /само документите за смяна собственост/, вече е в сервиза за обслужване. Там ми казаха, че смяната на масло, ролка, ремъци и филтри, + масло на кутията, без горивния филтър, с качествени части и масла (Fuchs Titan 10w40) и гаранция за всичко от магазина, ще ми струва общо 310лв. Добре ли е? Имало и компромисен вариант с 60-70лв надолу, но брат'чеда каза: "гаранция - 5 метра извън сервиза!" :) Избрах по-скъпия вариант, за да не страдам от главоболие после! След обслужването ще мислим по газификацията.

Днес, като я карах към сервиза, установих, че не ми работи бутона за лявото /шофьорско/ стъкло - много неприятно!Десният си работи нормално, но левия не ще, а и на пипане не ми изглежда читав, според мен е счупен самия бутон. Някой ако му се намира здрав такъв, да се обади! Също приемам и всякакви съвети за ремонтиране - поразрових се из форума, колегите споделят, че подменяли счупени пластмасови оси с пирони, болтчета, лепене...но никой не казва как точно става.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега!

Бутоните ако са счупени с осички могат да се направят. И моите 2 бутона са с осички.

Виждал съм такава тема, но не се сещам къде. Бутоните стават и от Каризма и мисля че и от Галант. Погледни и в техните подфоруми...

Иначе за алтернативно гориво - аз съм на Газов Инж. и съм доволен, подкрепям колегата

svetliof

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Днес си я взех, минах нотариус, утре - в КАТ /само документите за смяна собственост/, вече е в сервиза за обслужване. Там ми казаха, че смяната на масло, ролка, ремъци и филтри, + масло на кутията, без горивния филтър, с качествени части и масла (Fuchs Titan 10w40) и гаранция за всичко от магазина, ще ми струва общо 310лв. Добре ли е? Имало и компромисен вариант с 60-70лв надолу, но брат'чеда каза: "гаранция - 5 метра извън сервиза!" :) Избрах по-скъпия вариант, за да не страдам от главоболие после! След обслужването ще мислим по газификацията.

Днес, като я карах към сервиза, установих, че не ми работи бутона за лявото /шофьорско/ стъкло - много неприятно!Десният си работи нормално, но левия не ще, а и на пипане не ми изглежда читав, според мен е счупен самия бутон. Някой ако му се намира здрав такъв, да се обади! Също приемам и всякакви съвети за ремонтиране - поразрових се из форума, колегите споделят, че подменяли счупени пластмасови оси с пирони, болтчета, лепене...но никой не казва как точно става.

Привет от Русе,честито за придобивката,с много здраве и късмет да си я караш.Аз съм с зелено P-9190.От 2 год.го карам,консумативи,козметични ремонти и газ.Аз съм с обикновенна газова,но съм много доволен-зимно градско около 10 л.,а вън с около 2 л.надолу.Пиши на лични ако решиш да се видим и пием по бира и да обменим опит.Лека вечер и много късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пооправих това-онова, най-вече дисплея, другото беше дреболии. Обута е вече с алуминиеви джанти, благодарение на добър колега от форума! Вече съм с метана от предната кола (обикновен) - верно тежичка идва бутилката,зае ми половината от и без това малкия багажник, но пък не съм занаятчия да мъкна инструменти, нито пък щайги от село. Все за един-два сака ще се намери място! :D На метан е малко по-тромава, особено при тръгване и по баир, но по равното, като си набере - няма проблем, върви си. Вчера пътувах до Варна - с пълна зарядка за около 16лв минах 226км - перфектно! Нормално каране със спазване на ограниченията, на магистралата поддържа 100-110км/ч, за кратка проба я настъпах до 145, нататък не посмях. Отдавна ми е минал мерака за високите скорости, сега повече наблягам на финансовата част. Като цяло засега съм доволен от машинката! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Нуждая се от един страничен оранжев мигач за калник, и външното тяло е достатъчно. Моето си е там и си свети, но е спукано, малка част отдолу я няма, пълни се с вода и крушката гори. Ако някой го има наличен, да пише и да даде цена, тук или на ЛС. Благодаря предварително! Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък ме притесняват показанията на дисплея, докато карам - не падат под 11 - говоря за среден разход, аз моментен нямам - установих го от процедурата по смяна показанията на дисплея без оригинална свирка. Без значение на метан или бензин, метановата уредба не е ГИ, нормално ли е? Според мен разходът на метан си е нормален - то не бяха проби, донастройки...но веднъж ходих на дълъг път и си е нормален. Сега основно карам градско и много ми се вижда - оня ден седнах на колегата в старчето и дисплея му показваше 6 и нещо...Трябва ли да се притеснявам от нещо? Иначе си върви добре, преди два дни ми се виждаше малко "удушена" на метан, сега е донастроена в сервиза и е ок. Не съм пълнил резервоара догоре, сложих за 20 лв, колкото да има да я запаля сутрин на бензин, зареждам си метан и карам. Идеи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък ме притесняват показанията на дисплея, докато карам - не падат под 11 - говоря за среден разход, аз моментен нямам - установих го от процедурата по смяна показанията на дисплея без оригинална свирка. Без значение на метан или бензин, метановата уредба не е ГИ, нормално ли е? Според мен разходът на метан си е нормален - то не бяха проби, донастройки...но веднъж ходих на дълъг път и си е нормален. Сега основно карам градско и много ми се вижда - оня ден седнах на колегата в старчето и дисплея му показваше 6 и нещо...Трябва ли да се притеснявам от нещо? Иначе си върви добре, преди два дни ми се виждаше малко "удушена" на метан, сега е донастроена в сервиза и е ок. Не съм пълнил резервоара догоре, сложих за 20 лв, колкото да има да я запаля сутрин на бензин, зареждам си метан и карам. Идеи?

 

Сега колега да не те притесняват някакви си показания (виртуални). И аз като зареждам газ на края на всеки месец, веднага нулирам показанията. При тръгване ми показва 26/100 среден разход (и аз само такъв имам). В зависимост от задръствания показанието ми пада до 12. Ето вече 26 дена карам, спаднало е на 8,9. Но иска време да се осафери, иска маршрут без задръствания. Дори и тези показания обаче са ми само ориентировъчни. Ти гледай колко пари даваш (сега в топлото) на метан за 500 км пробег примерно. Допълни си бутилката до горе и сметни реалният среден разход за този пробег и виж дали ти е поносим и пасва ли на показанието на борд/компютър.

Поздрави

 

ЕДИТ: 6 и нещо ми е показвало, като на току що занулен километраж съм излизал и съм карал с 90 км на магистралата (едно време излизах за да свърши само и само бензина / добри времена бяха). Тогава на извънградско заковаваше даже на 5.2 и леко в града се дигаше до 6 и малко.

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин ми направи проблем - вчера в дъжда е карана без проблеми, но тази сутрин се ослуша! Какво стана - сядам и паля на бензин, с леко газ - не запали! Пробвах пак - не ще! Дадох газ докрай и след известно въртене, както се пали "удавена" кола, запали, докара го на малки обороти. След няколко секунди подадох газ - прекъсва, не ще да се форсира и пак угасна! Запалих пак по същия начин, рекох да тръгна - придръпва! Как да е тръгнах, повъртях с придръпвания из квартала. Като позагря, реших да обърна на метан - не ще, гасне! Пак на бензин и пак с придръпване, после лека-полека се оправи, всичко нормално, и на метан също! Кво беше това? Питах един "специалист" - вика, че било от влагата! Хе, че то наесен и на зима да я прибирам в гаража и на трупчета ли? Аз все си мисля, че е от свещи, вие какво ще кажете? И ако е от свещи, следва дилемата какви да взема и какви пари струват по нашенските магазини? За двигател 1.3 на сайта на NGK дават такива: NGK BKR5E като стандартни, и NGK IRIDIUM BKR5EIX-11 като ъпгрейд. В иБей намерих тези, иридиеви: Моят сайт

и тези, стандартни: Моят сайт

Моля за мнение и съвети! Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин ми направи проблем - вчера в дъжда е карана без проблеми, но тази сутрин се ослуша! Какво стана - сядам и паля на бензин, с леко газ - не запали! Пробвах пак - не ще! Дадох газ докрай и след известно въртене, както се пали "удавена" кола, запали, докара го на малки обороти. След няколко секунди подадох газ - прекъсва, не ще да се форсира и пак угасна! Запалих пак по същия начин, рекох да тръгна - придръпва! Как да е тръгнах, повъртях с придръпвания из квартала. Като позагря, реших да обърна на метан - не ще, гасне! Пак на бензин и пак с придръпване, после лека-полека се оправи, всичко нормално, и на метан също! Кво беше това? Питах един "специалист" - вика, че било от влагата! Хе, че то наесен и на зима да я прибирам в гаража и на трупчета ли? Аз все си мисля, че е от свещи, вие какво ще кажете? И ако е от свещи, следва дилемата какви да взема и какви пари струват по нашенските магазини? За двигател 1.3 на сайта на NGK дават такива: NGK BKR5E като стандартни, и NGK IRIDIUM BKR5EIX-11 като ъпгрейд. В иБей намерих тези, иридиеви: Моят сайт

и тези, стандартни: Моят сайт

Моля за мнение и съвети! Поздрави!

Колега пробвай да я запалиш без "малко газ"все пак това и пълна инжекция тя си определя колко да е при палене ,ти по този начин я давиш .Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че е от влагата.

Изпитвал съм го със Ситроена. Докато двигателя е горещ и газиш в локвите няма проблем. Но на другия ден , когато двигателя вече е изстинал става проблем. Прекъсва и гасне докато двигателя загрее и водата се изпари. И така до следващото "удавяне".

А тези свещи които си харесъл не видях да са газ. За газ аз ползвам свещи Бриск от доста години и съм много доволен.

:drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...