Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Компресора включва с удар


Препоръчано мнение

Да споделя и моя опит с въпросния звук. Отидох за реглаж на съединителчето,майстора го разглоби,почисти с бензин,огледа го и като го монтира ми каза,че няма нужда от реглаж,даже си е много близо. Сглобиха компресора и ми каза,че модела му е центробежен,като завърти и изхвърля буталата и от там може да се чува този звук. Казах си,язък само,че се занимавах и си тръгнах. Но,за мое учудване,след почистването вече звука го няма и от тогава не съм го чувал никога да включва шумно и с удар. Любо,да не би самия маркуч да го играе успокоител на вибрациите,нали затова донякъде са метални тръби и след това преминават в гумени,за да се поемат вибрациите от компресори,двигатели и всякакви други въртящи се елементи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При теб е било друго - приплъзвал ти е съединителя. Сигурно ти пуска по малко от централното уплътнение и е го е било омазало.

При мен не е това, маркуча за високото се тресе яко. Големи надежди възлагам да се оправи след смяната му, очевидно има и специални маркучи с клапа/дифузьор: http://www.baterafi.com/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не,беше сухо,имаше само прах от феродото. Пък и да си призная,ГалантО може да е на 13 години,ама километрите са му доста по-малко от голяма част от колите във форума :icon_blush:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сглобиха компресора и ми каза,че модела му е центробежен,като завърти и изхвърля буталата и от там може да се чува този звук.

 

 

 

EA Galant със компресор бутален тип няма!

Кажи и на тези да се прегледат :) Освен ако нямаш направи си сам, на колата което не го вярвам.

Има два елемента, спирален тип, единия неподвижен другия подвижен... :) За това и му викат Скрол компресор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой друг има ли представа има ли такъв успокоител в системата и къде точно се намира?

 

И на мене ми е интересно да знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв успокоител в маркуча, срязахме днес стария - най-обикновен маркуч си е.

И проблема естествено си седи. Май май съм си сложил "нов" компресор в 1:1 състояние със стария, до този извод стигам.

Поне успяхме да го хванем докато беше закачена системата към манометрите - наляганията не подскачат в момента на прехъркването.. аномалията продължава, но засега мисля просто да карам докато се счупи каквото е тръгнало.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя се включва така от как съм я купил тая кола, през далечната 2007-ма. :D Въпреки това, климатика е едно от малкото наистина безпроблемни агрегати по тая кола. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Няма никакъв успокоител в маркуча, срязахме днес стария - най-обикновен маркуч си е.

И проблема естествено си седи. Май май съм си сложил "нов" компресор в 1:1 състояние със стария, до този извод стигам.

Поне успяхме да го хванем докато беше закачена системата към манометрите - наляганията не подскачат в момента на прехъркването.. аномалията продължава, но засега мисля просто да карам докато се счупи каквото е тръгнало.

 

Казах ти в Събота, че и аз не знам там да има успокоител.

Защо не отидеш при майстор на авто климатици, за да ти го оправи?

Цецо например, за който ти казах.

Или на други места..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти в Събота, че и аз не знам там да има успокоител.

Защо не отидеш при майстор на авто климатици, за да ти го оправи?

Цецо например, за който ти казах.

Или на други места..

Аз така и не разбрах какъв е проблема.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и не разбрах какъв е проблема.......

Е как не разбра, нали ти обясних подробно и ти беше категоричен да съм сменял маркуча, че имало вграден успокоител вътре... освен да не си ме разбрал нещо...

 

Проблема е, че от време на време (все още рядко), в момента на зацепване на компресора се чува едно "Кррррр" с различна продължителност - 0.5-1.5 секунди, като това което се случва тогава е, че маркуча за високото се разтриса и това се предава по купето.

 

Ако при Реконструктор го има същото от 2007 без развитие, си карам така просто и си свиркам и толкова. Че вече съм набил едни доста пари без абсолютно никакъв ефект и ми писна ...

 

Благодаря ви за отговорите колеги!

 

 

Sent from my Nook HD+ using Tapatalk HD

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как не разбра, нали ти обясних подробно и ти беше категоричен да съм сменял маркуча, че имало вграден успокоител вътре...

 

Проблема е, че от време на време (все още рядко), в момента на зацепване на компресора се чува едно "Кррррр" с различна продължителност - 0.5-1.5 секунди, като това което се случва тогава е, че маркуча за високото се разтриса и това се предава по купето.

 

Ако при Реконструктор го има същото от 2007 без развитие, си карам така просто и си свиркам и толкова. Че вече съм набил едни доста пари без абсолютно никакъв ефект и ми писна ...

 

Благодаря ви за отговорите колеги!

 

 

Sent from my Nook HD+ using Tapatalk HD

Виждал съм такива с успокоител , ако искаш ,мини да ти го покажа ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...