свето Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Здравейте колеги,помагайте кой с каквото може.Колата е галант 2.5,автоматик-типтроник,1999г. Проблема се състои в това,че когато карам се чува странен шум откъм предницата според мен,и към 70-80км/ч се появява вибрация по цялата кола,а след 130км/ч си тресе доволно,че и във волана се усеща.Шума е подобен на лагер и се чува все едно има триене но според въртенето на колелата,не знам дали обясних правилно :icon_hmm: .Смисъл че не е постоянен а на обиколка от колелетата,колкото по-бързо карам,толкова по-често става шума и вибрациите стават по-осезаеми.Та всичко е сменено,предни дискове с накладки,задни лагер главини,ремъци,масла всички,маслото на хидравликата,антифриза,дори си сложих старите джанти защото си мислех,че може да ми е от джантите но уви не е.Гумите балансирани, нови са вече на 3000км.,след пробега преди седмица.Горния тампон на двигателя,който е над ремъците ми е скъсан,може от това да е но надали :icon_hmm: .Може ли да е от полуоската или не знам как се казва това което задвижва колелетата,излиза от скоростната кутия и влиза в главините.Смисал някой лагер на тази ос.Това е което се сещам ако имате въпроси или мнения за проблема казвайте,че съм и в чужбина сега с нея :mitsu-smiley: А забравих да спомена че са сменени и кривите носачи.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Нещо нa aвтомaтa беше,aмa зaбрaвих точно кaк се кaзвaше.По зaпознaтите дa кaжaт.Инaче Плaмен го опрaви при мен беше същaтa история кaкто я описвaш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 14 април 2013 Автор Сподели Публикувано 14 април 2013 Нещо нa aвтомaтa беше,aмa зaбрaвих точно кaк се кaзвaше.По зaпознaтите дa кaжaт.Инaче Плaмен го опрaви при мен беше същaтa история кaкто я описвaш.На мен ми звучи като някакъв лагер,ама де да знам пак :icon_blush: .Да не би да е торк или нещо такова.Ако Пламен прочете темата да каже своето мнение,и опасно ли е да се кара така,поне за да се прибера а това са към 2100км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Сигурен съм,че не е торкa той или рaботи или не, понеже и торкa чупих но просто зa жaлост не се сещaм кaк му беше нaименовaнието инaче не беше скъпо ,aко е товa което си мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 14 април 2013 Автор Сподели Публикувано 14 април 2013 Сигурен съм,че не е торкa той или рaботи или не, понеже и торкa чупих но просто зa жaлост не се сещaм кaк му беше нaименовaнието инaче не беше скъпо ,aко е товa което си мисля.Аъ си мисля,че не е скоростите защото набрах 100-110км/ч и сложих на N демек свободна и пак колата си тресеше,за това си мисля че е от вътрешен лагер на полуоската или както се казва там,гледам че там имам малко омасляване за това си мисля,че е това.Пак казвам ако чете някой темата по-запознат да каже Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 15 април 2013 Автор Сподели Публикувано 15 април 2013 :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 Може би има два проблема по колата ти. Единият е лагер на колело (виенето), а вибрации спокойно може да се получат от закъсан тампон на двигателя. Проблемът може и да е различен. Дано не е скъпо за оправяне. Специално тези двете работи не са скъпи на фона на нещо в скоростите.Горещо ти препоръчвам да не си играеш с лоста в движение. Не го слагай от D на N и обратно, за да не не поломиш кутията. При кратко спиране (стоп, светофар, кръстовище...) я дръж на спирачка на D. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hegemon Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 Здравейте колеги,помагайте кой с каквото може.Колата е галант 2.5,автоматик-типтроник,1999г. Проблема се състои в това,че когато карам се чува странен шум откъм предницата според мен,и към 70-80км/ч се появява вибрация по цялата кола,а след 130км/ч си тресе доволно,че и във волана се усеща.Шума е подобен на лагер и се чува все едно има триене но според въртенето на колелата,не знам дали обясних правилно :icon_hmm: .Смисъл че не е постоянен а на обиколка от колелетата,колкото по-бързо карам,толкова по-често става шума и вибрациите стават по-осезаеми.Та всичко е сменено,предни дискове с накладки,задни лагер главини,ремъци,масла всички,маслото на хидравликата,антифриза,дори си сложих старите джанти защото си мислех,че може да ми е от джантите но уви не е.Гумите балансирани, нови са вече на 3000км.,след пробега преди седмица.Горния тампон на двигателя,който е над ремъците ми е скъсан,може от това да е но надали :icon_hmm: .Може ли да е от полуоската или не знам как се казва това което задвижва колелетата,излиза от скоростната кутия и влиза в главините.Смисал някой лагер на тази ос.Това е което се сещам ако имате въпроси или мнения за проблема казвайте,че съм и в чужбина сега с нея :mitsu-smiley: А забравих да спомена че са сменени и кривите носачи.Поздрави А на стенд ходи ли след сманата на носачите? Ако нямя сходимост тресе здраво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 Причини за тресене на волана при движение и при спиране: 1. Налягане в гумите2. Небалансирани джанти3. Реглаж на преден мост4. Криви дискове(тресе при спиране и при движение с висока скорост)5. Проблеми по окачването- носачи,кормилни накрайници,амортисьорите....6. Кормилната рейка7. Закрепване на двигателя8. Лагери на главините9. При автомобил с изгнила отдолу каросерия на повече от 15 години - нестабилна греда-- автомобилът е за гробището!!!!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 Причини за тресене на волана при движение и при спиране: 1. Налягане в гумите2. Небалансирани джанти3. Реглаж на преден мост4. Криви дискове(тресе при спиране и при движение с висока скорост)5. Проблеми по окачването- носачи,кормилни накрайници,амортисьорите....6. Кормилната рейка7. Закрепване на двигателя8. Лагери на главините9. При автомобил с изгнила отдолу каросерия на повече от 15 години - нестабилна греда-- автомобилът е за гробището!!!!!!!!Аз залагам колега на вътрешно каре или полуоска. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 15 април 2013 Автор Сподели Публикувано 15 април 2013 Благодаря ви колеги за мненията.Колата не е ходила на реглаж и на мен ми мина това през ума но трябва да се провери.Ще мина тези дни тука да ме видят.А колкото и до лагер или полуоската има възможност да е това,но първо реглажа и тогава ще видим дали продължава екшъна.Благодаря отново на отзовалите се :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 16 април 2013 Сподели Публикувано 16 април 2013 Смени си тампона.Може двигателя да е мръднал /най - вероятно/ и това товари каретата на полуоските. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 16 април 2013 Сподели Публикувано 16 април 2013 Имах същия проблем ! от 60-80-130-140 жестоки вибрации, оказа се разбити 4 те карета от всяка страна вътрешни и външни и барабар с полуоските ги смених сега е кат нова така, че събирай пари и сменяй Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 23 април 2013 Автор Сподели Публикувано 23 април 2013 Имах същия проблем ! от 60-80-130-140 жестоки вибрации, оказа се разбити 4 те карета от всяка страна вътрешни и външни и барабар с полуоските ги смених сега е кат нова така, че събирай пари и сменяйКак така и четирите,няма ли да се усети още на едно каре ако има износено или счупено.Пък и каре се разбира като навиеш волана в едната посока на макс и след което потегляш и се чува стържене или направо тракане.Ето заради тази причина си мисля,че не е това но все още не съм минал стенд.Много парички искат гадовете за един стенд 80-90 евро.Чакам един познат да намери по-нормална цена и отивам.След което ще пиша дали са утихнали нещата или е същата боза :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 27 април 2013 Сподели Публикувано 27 април 2013 ами при мен нямаше проблеми с волана при завиване, само тия ужасни вибрации, нямаше го това хрупане на каретата, но ми казаха първо, че вътрешните карета са заминали, обаче като погледнахме внимателно и външните бяха тръгнали, та затова барабар с нови полуоски всичко се смени Сега е идеално, единствено неприятно е, че на моменти адски много люлее като лодка и губи стабилност в завой с бабуна, но вероятно е от амортесьорите макар, че са сменяни нещо много се лашка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 25 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2013 Има развитие колеги,макар и със закъснение.Минах преден-заден мост но...продължава да тресе макар и по-малко.Взех да се съмнявам ,че е каре :icon_hmm: .Като се прибера в бг ще я видим таз работа.След развитие ще пиша какъв е проблема за да знаят за в бъдеще всички собственици на :mitsu-smiley: какво е при подобни симптоми.Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 6 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 6 юни 2013 И така филма завърши с неочакван край :icon_doh: .След разходка до Стамболийски за още една диагностика Мариан на който благодаря за съвета който ми даде,се оказа че......и няма нищо на колата.Но преди това взех ,че отидох на гумаджия но подчертавам друг,и там се оказа че едната от джантите и една от гумите е крива :icon_crying: .Балансираха,изправиха джантата и вчера след едно ходене по работа до В.Търново вибрациите изчезнаха.Бях взел вече едно каре вътрешно и сега си стои като паметник все още в багажника с опаковачното фолио,но важното е че колата се оправи без да се човърка нищо по нея.Все още се чудя къде и кога съм изкривил джантата или пък другите джанти 17" и те ли са криви,че и стях също имаше вибрации.Както и да е ще го проверя тези дни.А за в бъдеще да знаят и други колеги ако имат подобен проблем какво да гледат.Първо гумите и джантите,но на кадърен гумаджия.А сега отивам да си бръмча с кеф :mitsu-smiley: .Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 Така е,балансирах джантите,напомпих гумите правилно и разликата е налице. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 Поздравления за хубавата развръзка! Карай внимателно и се радвай на колата Наистина е приятно да пердашиш със 130-160 и вътре да няма никакви вибрации освен от асфалта.Относно баланс машините съм си правил експеримент с две от 17-цоловите джанти на галанта. Занесох ги за балансиране в моя град. Сложиха тежести и ми ги дадоха да си ги товаря в багажника. Имах път към Враца, минахме покрай гумаджийница и извадих джантите - пак баланс, вече с по-малки тежести, но махна някои от прясно сложените. Пак във Враца рекох да ми изправят задна лява джанта на друго място, 20 кинта... викам я чакай да ти дам и две джанти да ги балансираш - пак баланс :D . Маха, слага, мери -0:0. Явно тези машини имат нужда от калибровка. Не вярвам джантите да се изкривят докато ги возя в багажника. Това става за един ден.Затова профилактични балансирания не правя. Само когато сменям гума или вентил. От чудо съм сложил 15-цолови :mitsu-smiley: джанти от стар модел (не знам какъв). Грозни са, малки са и изглеждат като подарени. За сметка на това трета година не са изкривени и разбалансирани. 17-цоловите съм ги изкривил по два пъти, седят и чакат нов асфалт ... някой ден ... може би, но едва ли. С 15-ките съм нацелвал големи трапове та чак зъбите са ми изклопвали, но джантите са цимент. Според мен по-скоро ще се откъсне колелото или извади корм. накрайник, гума да се пръсне, но това специално не вервам да мръдне. Окачването отпред започна да предава богу дух. Признавам го за много здраво (поне оригиналните части). Мисля че се доближава до здравината на астра от първите, което е моят бенчмарк що се касае за здравина на ходова част. Носачите са скъпички като за пазарната цена на колите ни, но пък си струват всяка стотинка. Колко точно са скъпи ще разбера много скоро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 Явно тези машини имат нужда от калибровка.По скоро гумаджиите имат нужда от калибровка ..:lol:В повечето случаи машините нямат вина, просто тези дето работят на тях, не знаят какво е баланс и какво дисбаланс .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 Неееееее, машините са калпави! След направен вече баланс на джанта с гума, моля майстора да не сваля джантата от машината, а само да я завърти по оста на машината и пак да я пусне за баланс... познайте какво се получава - от 0/0 грама, веднага пак иска баланс :icon_doh:. Това е проверено не на една баланс-машина, при всички е така... уж правим баланс, но не е много точен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.