Svetlozar Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Здравей те колеги!От днес съм собственик на Space Star 99год.1,3 63кв. двигател.1.Прегледах темите,но не успях да намеря какво е препоръчителното масло,което трябва да сложа колата е над 200к км.Ако има добри отзиви от някое масло и какво да е?2.Също така ако ми препоръчате марка ремъци и ролки незнам колко на брой са утре ще проверявам по магазините,както и за всички филтри.3.Маслото за скоростната кутия пак марка и какво да е то.Предварително ви благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 (редакция) Здравей те колеги!От днес съм собственик на Space Star 99год.1,3 63кв. двигател.1.Прегледах темите,но не успях да намеря какво е препоръчителното масло,което трябва да сложа колата е над 200к км.Ако има добри отзиви от някое масло и какво да е?2.Също така ако ми препоръчате марка ремъци и ролки незнам колко на брой са утре ще проверявам по магазините,както и за всички филтри.3.Маслото за скоростната кутия пак марка и какво да е то.Предварително ви благодаря! Здравей колега, темата е дъвкана многократно, просто не си намерил дискусиите. 1. За двигателното масло от масовите на пазара каквото и да избереш визирам SAE 5W40 или SAE 10W40 всичко е технически правилно, всичко е позволено. Конкретна марка ти си избери, все тая - тука не е нужно да се цитират заводските стандарти, прекалено много са и все ще ги улучиш. 2. За скоростите пак си избери марка масло, но задължително то отзад на тубата трябва да отговаря на API GL4+ и SAE 75W80.3. За обслужване още имаш ангренажен ремък +1 ролка + ремък (за генератора-водна помпа) + ремък (за хидравлика волан-климатик)4. Като си поемеш въздух след време, смени и спирачната течност, антифриза, хидравликата на волана и свещите...5. Ако майсторите се чудят къде ти е филтъра за купето/климатика, да демонтират жабката с усукване от пантите и ще го намерят (обикновено този филтър е от 2 части защото мястото е ограничено). Горивният да не го търсят. Няма го по магазините, специфичен е и се намира под задните седалки от към шофьора.Поздрави. Редактирано 21 март 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Здравей колега, темата е дъвкана многократно, просто не си намерил дискусиите. 1. За двигателното масло от масовите на пазара каквото и да избереш визирам SAE 5W40 или SAE 10W40 всичко е технически правилно, всичко е позволено. Конкретна марка ти си избери, все тая - тука не е нужно да се цитират заводските стандарти, прекалено много са и все ще ги улучиш. 2. За скоростите пак си избери марка масло, но задължително то отзад на тубата трябва да отговаря на API GL4+ и SAE 75W80.3. За обслужване още имаш ангренажен ремък +1 ролка + ремък (за генератора-водна помпа) + ремък (за хидравлика волан-климатик)4. Като си поемеш въздух след време, смени и спирачната течност, антифриза, хидравликата на волана и свещите...5. Ако майсторите се чудят къде ти е филтъра за купето/климатика, да демонтират жабката с усукване от пантите и ще го намерят (обикновено този филтър е от 2 части защото мястото е ограничено). Горивният да не го търсят. Няма го по магазините, специфичен е и се намира под задните седалки от към шофьора.Поздрави.Здравей колега,имам въпрос към теб виждам че имаш газова уредба.Би ли споделил дали си доволен и какво си сложил.Аз имах газова уредба която беше на ланда контрол но нашите майстори ми я прецакаха и сега карам на бензин.Искат ми 1000лв.за Ланди с газови инжекциони и комп.Аз все още се триумя дали да ги дам чувам че нещо на наште коли не могат да ги докарат настройките.Дай съвет ако е удобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 (редакция) Здравей колега,имам въпрос към теб виждам че имаш газова уредба.Би ли споделил дали си доволен и какво си сложил.Аз имах газова уредба която беше на ланда контрол но нашите майстори ми я прецакаха и сега карам на бензин.Искат ми 1000лв.за Ланди с газови инжекциони и комп.Аз все още се триумя дали да ги дам чувам че нещо на наште коли не могат да ги докарат настройките.Дай съвет ако е удобно. Здравей колега, сложих газова - Fobos2. Хубава-лоша, за толкова пари - толкова. И без това за да я взема теглих допълнителен кредит. Различни мои перипетии с газовата можеш да прочетеш тук, цък (пост от 62 надолу), а какъв е разхода тук, цък (пост 54). Отговора на друга моя тема "карам на газ а бензина свършва" е обобщен накрая в раздела какъв е разхода.Единственият недостатък за сега специално при мене е честото светване на чека, пъртина до газаджията направих. Някои колеги никога не им е светвал, на други си свети и загасва сам. Получих разностранни съвети - от залепяне на лепенка върху светещия чек, до възможност да се науча как да си чистя грешката и настройвам газовата. Последното звучи най-привлекателно, защото с тия темпове на светене (през 200-300 км), ще дойде време газаджията да вдигне от мен ръце (и/или след като ми изтече гаранцията) и ще почне да иска пари за услугата. За или против слагането на газ има много. Икономия -да, вървене - на 90-95 % същото, автоматизация на процеса - да, нерви докато всичко се канализира - доста.Кратък извод за мен: Ако можех финансово да издържам на бензин, никога нямаше да сложа газ. То и тя се слага от недоимък (с извинение), а не че е луксозна екстра. Но вече съм се хванал на хорото и трябва да се адаптирам за добро или лошо.Поздрави Редактирано 11 април 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_7007 Публикувано 16 април 2013 Сподели Публикувано 16 април 2013 Здравей колега!И при мен чека свети!Ходих при Milen_z и грешката която излизаше е "богата горивна смес".Дори и след прецизна настройка на газовия нжекцион ,след преминаване на 250-300км.чека светва!Милен ми обясни че след определен момент от производството на Спеиса се монтира друг компютър,който за разлика от по-стария си прави постоянно диагностика и рано или късно "хваща"газовата!Иначе с газовата други проблеми не съм имал!Минал съм вече 20000км.Разходът ми е около 6.5-7л.на100 извънградско и 9-10л.градско!Разхода съм го отчитал след като колата превключи на газ!Газовият инжекцион ми е Бардолини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 април 2013 Сподели Публикувано 16 април 2013 Здравей колега!И при мен чека свети!Ходих при Milen_z и грешката която излизаше е "богата горивна смес".Дори и след прецизна настройка на газовия нжекцион ,след преминаване на 250-300км.чека светва!Милен ми обясни че след определен момент от производството на Спеиса се монтира друг компютър,който за разлика от по-стария си прави постоянно диагностика и рано или късно "хваща"газовата!Иначе с газовата други проблеми не съм имал!Минал съм вече 20000км.Разходът ми е около 6.5-7л.на100 извънградско и 9-10л.градско!Разхода съм го отчитал след като колата превключи на газ!Газовият инжекцион ми е Бардолини.........за тази цел има едни "тапички", които се слагат на ОБД буксата и може така да се програмират, че да трият само определени грешки, още преди да е светнал чека........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 16 април 2013 Сподели Публикувано 16 април 2013 ........за тази цел има едни "тапички", които се слагат на ОБД буксата и може така да се програмират, че да трият само определени грешки, още преди да е светнал чека........ Ми моята беше с БРЦ и не е светкал чека,качество и икономия не са съвместими понятия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 24 април 2013 Сподели Публикувано 24 април 2013 С риск да започна спор държа да кажа следното. Наистина казаното в по-горния пост е истина, но не и за всички страни. С тази искам да кажа, че от чисто финансова гледна точка, часове прекарани по форумите, обаждане в различни сервизи за автогаз, сложих най-евтиният вариант за ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН VEGA1. Защо избрах VEGA1. Още с влизането в сервиза ми направи впечатление, чистотата, колко е подреден той, и невероятно внимателни и изчерпателното внимание и обслужване придружено с усмивка от управителите (инженери). Какво искам да кажа в този пост... под път и над път сервизи мръсни, с монтьори не вдъхват много надежда, камоли да отделят специално внимание на клиента. В моят случай исках колата ми да е с чист монтаж, без да се надупчва излишно и т.н. Всичко беше изпълнено перфектно.. чисто с абсолютен професионализъм, за което съм абсолютно убеден. Когато отидеш в първия сервиз и монтьора ти кажа "Да, бе брат давай я тука са ЧЕ я опрайме кУата!"... еми съжалявам ама няма да си я закарам. Впечатления: Минати 2000 км. разход 6,0 извънградско, около 7,5 в града. Никакви придърпвания, кюфкания, гаснене и тем подобни забележки. Чека не ми е светнал нито веднъж, не съм сменял свещи, не съм сменял филтър ( поради причината че ще го направя след 1000км.) само го изтупах. Всичко и единствено си зависи от човека и от ръцете му как ще ти се отнесе с колата. Имам приятели с обикновено АГУ сложено честно казано в сравнение с определени сервизи, които не искам да споненавам ПРОФЕСИОНАЛНО и няма проблеми, чекове и т.н. Дано не съм предизвикал нечии гняв с постта си, просто това е моето мнение, нека бъде и като съвет от колега за колега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Здравейте! Монтирах газов инжекцион Ловато и за сега съм доволен. Минал съм около 1000км. Сондата за сега не е светвала / дано и да не светва/. На газ се усеща леко придърпване при ускорение около 2000 оборота, когато колата е трета, но това го отдавам на малките обороти! Предпочетох инжекциона, защото компа на колата си прави някакви диагностики! Изключая чашките на пружините на предните амортисьори, по-голяма част от другите части са достъпни! Когато колата е студена и моите обороти са около 2000, а после си падат на 900 - 1000. Искам да попитам нормално ли е при студен двигател да са толкова високи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 18 Май 2013 Сподели Публикувано 18 Май 2013 Когато колата е студена и моите обороти са около 2000, а после си падат на 900 - 1000. Искам да попитам нормално ли е при студен двигател да са толкова високи! Здравей колега,При мене високите ги държи някъде в порядъка между 1700-2000 в първите 2-3 минути, но това е по впечатления от зимата. Иначе като загрее моите са около 750. Понякога ха-ха се мъчат да паднат до към 450, но се саморегулира и се връща до 750-800. Вече е толкова топло, че вечер след 300-400 метра превключва на газ (достигнала е 30С).Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 19 Май 2013 Сподели Публикувано 19 Май 2013 Здравей колега,При мене високите ги държи някъде в порядъка между 1700-2000 в първите 2-3 минути, но това е по впечатления от зимата. Иначе като загрее моите са около 750. Понякога ха-ха се мъчат да паднат до към 450, но се саморегулира и се връща до 750-800. Вече е толкова топло, че вечер след 300-400 метра превключва на газ (достигнала е 30С).ПоздравиМерси! Значи си е нормално! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 19 Май 2013 Сподели Публикувано 19 Май 2013 Днеска сутринта запалих колата и специално погледнах оборотите. Бяха 1500-1700 на току що запален двигател на нулева скорост. Температурата вънка в 10 часа бе 24С.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 19 Май 2013 Сподели Публикувано 19 Май 2013 Днеска сутринта запалих колата и специално погледнах оборотите. Бяха 1500-1700 на току що запален двигател на нулева скорост. Температурата вънка в 10 часа бе 24С.ПоздравиКолега,а какви са оборотите при температури под нулата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 19 Май 2013 Сподели Публикувано 19 Май 2013 (редакция) Малко по-горе ги споменах...Но до 2000 може вече да ги е вдигала като съм карал вече на 2-ра... Здравей колега,При мене високите ги държи някъде в порядъка между 1700-2000 в първите 2-3 минути, но това е по впечатления от зимата. Поздрави ЕДИТ: Може би не съм се изразил правилно. Казал съм високи обороти, но съм имал в предвид тези на парзен ход при току що запален двигател... Редактирано 19 Май 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 19 Май 2013 Сподели Публикувано 19 Май 2013 Чукча писател, не читател :D При мен при температури около нулата са 2000 и се зачудих при по-ниски температури да не се вдигат още Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 (редакция) Разход извънградско между 7 - 7,5 литра, а в града между 9 -10 литра газ! Редактирано 8 юни 2013 от driverbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.