Премини към съдържание

Нов собственик на Space Star


Препоръчано мнение

Здравей те колеги!

От днес съм собственик на Space Star 99год.1,3 63кв. двигател.

1.Прегледах темите,но не успях да намеря какво е препоръчителното масло,което трябва да сложа колата е над 200к км.

Ако има добри отзиви от някое масло и какво да е?

2.Също така ако ми препоръчате марка ремъци и ролки незнам колко на брой са утре ще проверявам по магазините,както и за всички филтри.

3.Маслото за скоростната кутия пак марка и какво да е то.

Предварително ви благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те колеги!

От днес съм собственик на Space Star 99год.1,3 63кв. двигател.

1.Прегледах темите,но не успях да намеря какво е препоръчителното масло,което трябва да сложа колата е над 200к км.

Ако има добри отзиви от някое масло и какво да е?

2.Също така ако ми препоръчате марка ремъци и ролки незнам колко на брой са утре ще проверявам по магазините,както и за всички филтри.

3.Маслото за скоростната кутия пак марка и какво да е то.

Предварително ви благодаря!

 

Здравей колега, темата е дъвкана многократно, просто не си намерил дискусиите.

1. За двигателното масло от масовите на пазара каквото и да избереш визирам SAE 5W40 или SAE 10W40 всичко е технически правилно, всичко е позволено. Конкретна марка ти си избери, все тая - тука не е нужно да се цитират заводските стандарти, прекалено много са и все ще ги улучиш.

2. За скоростите пак си избери марка масло, но задължително то отзад на тубата трябва да отговаря на API GL4+ и SAE 75W80.

3. За обслужване още имаш ангренажен ремък +1 ролка + ремък (за генератора-водна помпа) + ремък (за хидравлика волан-климатик)

4. Като си поемеш въздух след време, смени и спирачната течност, антифриза, хидравликата на волана и свещите...

5. Ако майсторите се чудят къде ти е филтъра за купето/климатика, да демонтират жабката с усукване от пантите и ще го намерят (обикновено този филтър е от 2 части защото мястото е ограничено). Горивният да не го търсят. Няма го по магазините, специфичен е и се намира под задните седалки от към шофьора.

Поздрави.

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравей колега, темата е дъвкана многократно, просто не си намерил дискусиите.

1. За двигателното масло от масовите на пазара каквото и да избереш визирам SAE 5W40 или SAE 10W40 всичко е технически правилно, всичко е позволено. Конкретна марка ти си избери, все тая - тука не е нужно да се цитират заводските стандарти, прекалено много са и все ще ги улучиш.

2. За скоростите пак си избери марка масло, но задължително то отзад на тубата трябва да отговаря на API GL4+ и SAE 75W80.

3. За обслужване още имаш ангренажен ремък +1 ролка + ремък (за генератора-водна помпа) + ремък (за хидравлика волан-климатик)

4. Като си поемеш въздух след време, смени и спирачната течност, антифриза, хидравликата на волана и свещите...

5. Ако майсторите се чудят къде ти е филтъра за купето/климатика, да демонтират жабката с усукване от пантите и ще го намерят (обикновено този филтър е от 2 части защото мястото е ограничено). Горивният да не го търсят. Няма го по магазините, специфичен е и се намира под задните седалки от към шофьора.

Поздрави.

Здравей колега,имам въпрос към теб виждам че имаш газова уредба.Би ли споделил дали си доволен и какво си сложил.Аз имах газова уредба която беше на ланда контрол но нашите майстори ми я прецакаха и сега карам на бензин.Искат ми 1000лв.за Ланди с газови инжекциони и комп.Аз все още се триумя дали да ги дам чувам че нещо на наште коли не могат да ги докарат настройките.Дай съвет ако е удобно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,имам въпрос към теб виждам че имаш газова уредба.Би ли споделил дали си доволен и какво си сложил.Аз имах газова уредба която беше на ланда контрол но нашите майстори ми я прецакаха и сега карам на бензин.Искат ми 1000лв.за Ланди с газови инжекциони и комп.Аз все още се триумя дали да ги дам чувам че нещо на наште коли не могат да ги докарат настройките.Дай съвет ако е удобно.

 

 

Здравей колега, сложих газова - Fobos2. Хубава-лоша, за толкова пари - толкова. И без това за да я взема теглих допълнителен кредит. Различни мои перипетии с газовата можеш да прочетеш тук, цък (пост от 62 надолу), а какъв е разхода тук, цък (пост 54). Отговора на друга моя тема "карам на газ а бензина свършва" е обобщен накрая в раздела какъв е разхода.

Единственият недостатък за сега специално при мене е честото светване на чека, пъртина до газаджията направих. Някои колеги никога не им е светвал, на други си свети и загасва сам. Получих разностранни съвети - от залепяне на лепенка върху светещия чек, до възможност да се науча как да си чистя грешката и настройвам газовата. Последното звучи най-привлекателно, защото с тия темпове на светене (през 200-300 км), ще дойде време газаджията да вдигне от мен ръце (и/или след като ми изтече гаранцията) и ще почне да иска пари за услугата.

За или против слагането на газ има много. Икономия -да, вървене - на 90-95 % същото, автоматизация на процеса - да, нерви докато всичко се канализира - доста.

Кратък извод за мен: Ако можех финансово да издържам на бензин, никога нямаше да сложа газ. То и тя се слага от недоимък (с извинение), а не че е луксозна екстра. Но вече съм се хванал на хорото и трябва да се адаптирам за добро или лошо.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!И при мен чека свети!Ходих при Milen_z и грешката която излизаше е "богата горивна смес".Дори и след прецизна настройка на газовия нжекцион ,след преминаване на 250-300км.чека светва!Милен ми обясни че след определен момент от производството на Спеиса се монтира друг компютър,който за разлика от по-стария си прави постоянно диагностика и рано или късно "хваща"газовата!Иначе с газовата други проблеми не съм имал!Минал съм вече 20000км.Разходът ми е около 6.5-7л.на100 извънградско и 9-10л.градско!Разхода съм го отчитал след като колата превключи на газ!Газовият инжекцион ми е Бардолини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!И при мен чека свети!Ходих при Milen_z и грешката която излизаше е "богата горивна смес".Дори и след прецизна настройка на газовия нжекцион ,след преминаване на 250-300км.чека светва!Милен ми обясни че след определен момент от производството на Спеиса се монтира друг компютър,който за разлика от по-стария си прави постоянно диагностика и рано или късно "хваща"газовата!Иначе с газовата други проблеми не съм имал!Минал съм вече 20000км.Разходът ми е около 6.5-7л.на100 извънградско и 9-10л.градско!Разхода съм го отчитал след като колата превключи на газ!Газовият инжекцион ми е Бардолини.

........за тази цел има едни "тапички", които се слагат на ОБД буксата и може така да се програмират, че да трият само определени грешки, още преди да е светнал чека........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........за тази цел има едни "тапички", които се слагат на ОБД буксата и може така да се програмират, че да трият само определени грешки, още преди да е светнал чека........

 

Ми моята беше с БРЦ и не е светкал чека,качество и икономия не са съвместими понятия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

С риск да започна спор държа да кажа следното. Наистина казаното в по-горния пост е истина, но не и за всички страни. С тази искам да кажа, че от чисто финансова гледна точка, часове прекарани по форумите, обаждане в различни сервизи за автогаз, сложих най-евтиният вариант за ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН VEGA1. Защо избрах VEGA1. Още с влизането в сервиза ми направи впечатление, чистотата, колко е подреден той, и невероятно внимателни и изчерпателното внимание и обслужване придружено с усмивка от управителите (инженери). Какво искам да кажа в този пост... под път и над път сервизи мръсни, с монтьори не вдъхват много надежда, камоли да отделят специално внимание на клиента. В моят случай исках колата ми да е с чист монтаж, без да се надупчва излишно и т.н. Всичко беше изпълнено перфектно.. чисто с абсолютен професионализъм, за което съм абсолютно убеден. Когато отидеш в първия сервиз и монтьора ти кажа "Да, бе брат давай я тука са ЧЕ я опрайме кУата!"... еми съжалявам ама няма да си я закарам. Впечатления: Минати 2000 км. разход 6,0 извънградско, около 7,5 в града. Никакви придърпвания, кюфкания, гаснене и тем подобни забележки. Чека не ми е светнал нито веднъж, не съм сменял свещи, не съм сменял филтър ( поради причината че ще го направя след 1000км.) само го изтупах. Всичко и единствено си зависи от човека и от ръцете му как ще ти се отнесе с колата. Имам приятели с обикновено АГУ сложено честно казано в сравнение с определени сервизи, които не искам да споненавам ПРОФЕСИОНАЛНО и няма проблеми, чекове и т.н. Дано не съм предизвикал нечии гняв с постта си, просто това е моето мнение, нека бъде и като съвет от колега за колега! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте! Монтирах газов инжекцион Ловато и за сега съм доволен. Минал съм около 1000км. Сондата за сега не е светвала / дано и да не светва/. На газ се усеща леко придърпване при ускорение около 2000 оборота, когато колата е трета, но това го отдавам на малките обороти! Предпочетох инжекциона, защото компа на колата си прави някакви диагностики! Изключая чашките на пружините на предните амортисьори, по-голяма част от другите части са достъпни! Когато колата е студена и моите обороти са около 2000, а после си падат на 900 - 1000. Искам да попитам нормално ли е при студен двигател да са толкова високи!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е студена и моите обороти са около 2000, а после си падат на 900 - 1000. Искам да попитам нормално ли е при студен двигател да са толкова високи!

 

Здравей колега,

При мене високите ги държи някъде в порядъка между 1700-2000 в първите 2-3 минути, но това е по впечатления от зимата. Иначе като загрее моите са около 750. Понякога ха-ха се мъчат да паднат до към 450, но се саморегулира и се връща до 750-800. Вече е толкова топло, че вечер след 300-400 метра превключва на газ (достигнала е 30С).

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

При мене високите ги държи някъде в порядъка между 1700-2000 в първите 2-3 минути, но това е по впечатления от зимата. Иначе като загрее моите са около 750. Понякога ха-ха се мъчат да паднат до към 450, но се саморегулира и се връща до 750-800. Вече е толкова топло, че вечер след 300-400 метра превключва на газ (достигнала е 30С).

Поздрави

Мерси! Значи си е нормално!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сутринта запалих колата и специално погледнах оборотите. Бяха 1500-1700 на току що запален двигател на нулева скорост. Температурата вънка в 10 часа бе 24С.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сутринта запалих колата и специално погледнах оборотите. Бяха 1500-1700 на току що запален двигател на нулева скорост. Температурата вънка в 10 часа бе 24С.

Поздрави

Колега,а какви са оборотите при температури под нулата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-горе ги споменах...Но до 2000 може вече да ги е вдигала като съм карал вече на 2-ра...

 

Здравей колега,

При мене високите ги държи някъде в порядъка между 1700-2000 в първите 2-3 минути, но това е по впечатления от зимата.

Поздрави

 

ЕДИТ: Може би не съм се изразил правилно. Казал съм високи обороти, но съм имал в предвид тези на парзен ход при току що запален двигател...

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чукча писател, не читател :D При мен при температури около нулата са 2000 и се зачудих при по-ниски температури да не се вдигат още :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Разход извънградско между 7 - 7,5 литра, а в града между 9 -10 литра газ!

Редактирано от driverbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...