Премини към съдържание

nikolay_7007

Потребител
  • От него общо

    30
  • Регистрация

  • Беше тук

За nikolay_7007

  • Рожден ден 07/27/1970

Местоживеене

  • Град
    Хасково

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    SPASE STAR 1.3 и SEAT TOLEDO

Интернет контакт

  • Skype
    eva_koko

nikolay_7007's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Здравей колега!И при мен чека свети!Ходих при Milen_z и грешката която излизаше е "богата горивна смес".Дори и след прецизна настройка на газовия нжекцион ,след преминаване на 250-300км.чека светва!Милен ми обясни че след определен момент от производството на Спеиса се монтира друг компютър,който за разлика от по-стария си прави постоянно диагностика и рано или късно "хваща"газовата!Иначе с газовата други проблеми не съм имал!Минал съм вече 20000км.Разходът ми е около 6.5-7л.на100 извънградско и 9-10л.градско!Разхода съм го отчитал след като колата превключи на газ!Газовият инжекцион ми е Бардолини.
  2. Извинявам се на колежката... :icon_blush: В този случай мога да добавя само,че жена ми не ще да чуе за друга кола!
  3. Здравей колега. Моята е с 1.3 мотор и газов инжекцион.Прилична динамика и разход смесено около 8,5л. на 100.Не знам какви немски коли си карал.Моят опит е с Голф 3 комби 1.6ми и Толедо 1.8ми на което в момента синът ми трупа опит като шофьор-и двете са по-големи трупове от СпейсСтарчето,а и разхода е доста по висок!Относно 1.8GDI - забрави за газ!Има доста иформация във форума...
  4. nikolay_7007

    Гайка за джанта

    Здравей колега.На мен гумаджиите успяха да ми скъсат двете шпилки на едната гума.В фирмения сервиз на Тойота-Хасково ми ги смениха.Оказаха се идентични с техните./имаха два размера/Относно монтажа-избиха скъсаните с чук докато колата беше вдигната на подемника и набиха новите с два-три удара.Цената беше 8 лева на брой!
  5. nikolay_7007

    SPACE STAR

    Здравей колега!Аз съм с Бардолини.Струваше ми 780 лева!Минал съм 7000 километра от монтажа.Средният разход е около 8 на 100!
  6. Благодаря на отзовалите се колеги.Проблемът беше в окислената отвътре минусова клема на акумулатора.Почистване и контактен спрей решиха проблема.Таблото също го свалих и върнах стрелките.Сега си работят нормално!
  7. Здравейте колеги и честита коледа на всички!СПЕЙС СТАРА ме изненада неприятно точно на коледа...Предстоеше ни пътуване и към 10 часа сутринта запалих и почистих стъклата,изчаках да загрее двигателя и преместих колата на слънце за да е готова за път!В 12 часа се натоварихме и - изненада:При подаване на контакт стрелките на скоростомера и оборотомера направиха пълен оборот до ограничителите,а стартерът въобше не завърта-чува се само чаткане.Също така при опит да запаля загасваха и лампите на таблото.Тъй като бързахме се натоварихме на другата кола и след като се върнахме към 17 часа реших да опитам отново.Колата запали,но стрелките си останаха забити зад ограничителните щифтове,а и изчезнаха ниските обороти!При отнемане на газта колата веднага гасне.Изчаках да позагрее,но никаква промяна!Поразрових се из форума,но не открих сходен проблем.Ще съм благодарен ако някой сподели мнение по въпроса!
  8. Аз също се присъединявам!Извинявам се,че тези дни нямах много време да влизам във форума!На линия съм! :icon_thumbup:
  9. Здравейте колеги!Интересува ме какъв трябва да е размерът на газовите дюзи за 1.3 мотора?По инструкцията на газовия инжекцион/Бардолини/ от 80 до 100к.с. трябва да са 1.6мм,но при калиброването на лаптопа изписа,че дюзите са големи и е възможен проблем на празен ход.Действително оборотите първите 10-20км.играеха между 600-800 оборота,но след това се стабилизираха!Комбинираният разход засечен за 200км. от които половината градско и с климатик беше 8 на 100.След това сменихме дюзите с размер 1.4мм.Независимо от това отново изписа че дюзите са големи.Динамиката на колата осезаемо спадна и на всичко отгоре при новото засичане с преобладаващо извънградско и постоянно включен климатик разходът стана 8.8л. на 100км!Другият проблем,който се появи е,че при изключване от скорост по инерция оборотите задържаха на 1200 и при подаване на газ падаха на около 800 с леки колебания!С по големите дюзи определено вървеше по добре но пак се усещаше разлика газ-бензин.Дали да пробваме с 1.8дюзи или да търся някой по-запознат от настоящият газаджия?
  10. Това и аз си го помислих,но поне няма проблем с газовата!
  11. След като се поразчетох из форума реших да търся буксата за диагностика,но преди това откачих акумулатора за да нулирам и после запалих на бензин - Еврика!!!Проблема изчезна - чека и SRS си изгасват 1-2секунди след като запаля!И на газ като мина пак нищо не светна!Няколко пъти гасих и палих-няма проблем,и 10-тина километра на газ минах- чека не свети! :D
  12. Колега,уточнявам че чека въобще не гасне.Свети постоянно и на бензин!
  13. Ами точно така свети - като дам на контакт.А при монтажа са вземали захранване от клаксона...
  14. Здравейте колеги.От днес и аз съм с газов инжекцион Бардолини.Бутилката е 20литра.Покарах само десетина километра за проба и настройка.И при мен обаче светна чека а и SRS... :help: http://media.snimka.bg/8874/024002947.jpg?r=0http://media.snimka.bg/8874/024002951.jpg?r=0http://media.snimka.bg/8874/024002954.jpg?r=0http://media.snimka.bg/8874/024002992.jpg?r=0
×
×
  • Създаване...