Премини към съдържание

Покупка Лансер


hristo_bgh

Препоръчано мнение

Навигацията, няма какво да я проверява, нищо общо с истинската :). Колкото до дизеловия двигател, единствения му проблем беше DPF, но за 800лв вече този проблем е история, другото е, че е малко шумен, ама карай. За разлика от това, върви 1сек до 100 по-бързо от бензина и харчи сигурно поне 2.5-3л/100 по-малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Мога да ти дам само един съвет!

Помоли някой от колегите да те повози в неговата кола без музики, за да добиеш представа за звука на колата, возията, поведението и т.н.

Така ще си написал домашното и като седнеш в тази, която си харесал ще знаеш какво трябва да очакваш - ще имаш база за сравнение. Заслушай се в звука на двигателя на празен ход. Натисни съединителя и се заслушай дали няма някаква разлика при двете състояния на педала. Вдигни оборотите до към 5000 и отново се ослушай какво става като влезе в действие системата за промяна на фазата на газоразпределението. Въобще вземи със себе си добър майстор по ДВГ и трансмисии, за да не те боли после джоба.

Що се отнаса до черния Лансър трябва да провериш дали навигацията е оригиналната. Аудиото трябва да е над 600W и като потеглиш, ако има пуснато DVD - трябва да спре възпроизвеждането, но до колкото я огледах е китайче за 1000 лв.

ЕТО Я!

Друг недостатък, поне според мен, е боята. Само едно камъче при 140-150 км на магистралата и става сиво петно с размерите на нокът, но за това може Рангел да ти обясни по-подробно. Неговата е черна.

Мерси за съвета ... мисля да го последвам и да накарам един приятел с Лансер да ме повози тази вечер (не знам дали е във форума, пос-коро не) :)

Относно навигацията - знам че не е оригинална , но не е за 100$ от китай (а за цената която спомена ти :D), а и собственикът се занимава с електроника ( и е мнооого добър , което знам от друг независим източник) така че не би трябвало да има проблеми ...

За съеднителя и оборотите - ще ги направя тези неща, знам ги вече , защото моята сегашна е с подобна система ...

Вече има няколко заведени щети за боята, но това ще се изясни защото е лизингова все още и има документи за всичко ...

А за двигател и трансмисии - имаме среща утре в Ратола , за да я проверят те ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Представи си какво може да се види още по тази кола, ако се отиде на място. Не съм много сигурен, но си мисля, че такава кола не се продава току така и при това на такива километри! Все пак кола на 60 000 км си е току що разработена кола!

Замислял съм се за един металдетектор, който да реагира на дебелината на покритието върху ламарината - боя, кит, фолио и т.н. Като започне да ми се кълна продавача, че колата не е удряна, вадя машинката и почвам да тествам.

 

Колега тази машинка я продават в eBay на цена около £10. Синя на цвят е и има 3 диода, зелен ок, жълт малко кит, червен повече кит от ламарина. :-D Аз я ползвам редовно, но от набитото око както е твоето по-добър метод няма. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но от 5-6 години фабричното боядисване е под всякаква критика. Преди години като видиш по-различна боя ти е ясно, че е пребоядисвана на това място, а сега е обратното. Ако видиш елемент с идеално боядисване, то това е пребоядисваното място! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Стигнахме до там, че в сервизите да се оборудват с камери за боядисване/сушене и да боядисват по-качественно от роботите в заводите!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но от 5-6 години фабричното боядисване е под всякаква критика. Преди години като видиш по-различна боя ти е ясно, че е пребоядисвана на това място, а сега е обратното. Ако видиш елемент с идеално боядисване, то това е пребоядисваното място! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Стигнахме до там, че в сервизите да се оборудват с камери за боядисване/сушене и да боядисват по-качественно от роботите в заводите!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

:D :D :D

има нещо такова ...

 

А за Ратола сервиз какво ще кажете - ще могат ли да я накарат да си каже всичко количката ? :icon_box: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен за Ратола не ме питай, много добро впечатление и после тотално разочарование, което ми струва... Н-броя пари. От тогава, колата ми я прави DJ-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен за Ратола не ме питай, много добро впечатление и после тотално разочарование, което ми струва... Н-броя пари. От тогава, колата ми я прави DJ-а.

 

 

Споделете повече за този DJ, моля ви ... какво е това и има ли почва у нас :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Мерси , Rangel ... а Пламен има ли апаратура за диагностика (да я закачи на компютъра) , за да си каже всичко ... или е само механика, токове и тнт ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има всичко необходимо за да направи пълен преглед. Ще останеш доволен

супер ... идеална работа ще ми свърши , тъкмо ми е и близичко :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aми чети бе колега, чети. Рангел е пример за проблемите му! Освен това съм писал и за мой приятел, който от този двигател даде за 4г 10 000лв за ремонти. Освен EVO X, трябва да изключиш RalliArt и да започнеш да внасяш в държавата ни читаво гориво.

 

Чел съм за проблемите на Рангел, но не виждам някъде из описанието им, проблем, който да е доказано, че се дължи на двигателя. Проблемът му с филтъра за твърди частици, не може да се твърди, че е свързан с двигателя. А ако е така, значи е налице неправилен подбор на вида и характеристиките на филтъра. А що се отнася до приятеля ти, от написаното съдя, че не става въпрос за Мицубиши, а вероятно за друга марка от ВАГ групата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще се отклоня от темата, но някой да е виждал отвътре новите малолитражни турбо мотори?

За 5 готини става страшно по клапани и изпускатени колектори. Всички проблеми идват от горивата!

Някой бе писал във форума, че от Германия до тук идва с един резервоар, а обратно със същото количество едва изминава 700-800 км.

Този проблем си е характерен за двулитровия двигател на VW. Ако някой не вярва да влезе в техния форум и да чете!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споделете повече за този DJ, моля ви ... какво е това и има ли почва у нас :D

Аз съм този DJ.......... :D и има почва у нас...... :P

Ако искате, елате да видим колата ви,какво що и т.н......Имам всичко необходимо за вашите коли,то щом и рейсове Мицубиши почнаха да ми карат......... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм този DJ.......... :D и има почва у нас...... :P

Ако искате, елате да видим колата ви,какво що и т.н......Имам всичко необходимо за вашите коли,то щом и рейсове Мицубиши почнаха да ми карат......... :lol:

Па даже и сервиз има върху почвата и какви :plane: излизат оттам :blink:... :respect:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...