Премини към съдържание

Покупка Лансер


hristo_bgh

Препоръчано мнение

Интересно само как разбра, че дизела е боклук имал ли си допир с такъв агрегат или само лаф да става

 

Има тема за дизела и бензина, моля споровете не тук! "thesuperbsk" прочети я.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Аз не искам да спорим просто да каже имал ли е проблеми и какви са те и на колегата пуснал темата ще му е от полза да знае. Иначе и аз съм с Лансер 1.8 интенз с CVT кутия и няма проблем за сега, но колата е все още на 25000км и не си е показа рогата, но не мисля, че и за в бъдеще ще има някакви проблеми.Разход на гориво под 9 никога не съм виждал, дори и с език да натискам газта под 9 не може да падне и то на извънградско, а за градско под 12 доста трудно.Говоря за градско в София. Според мен ако търсиш динамика от автомобила не си взимай автомата, после ще останеш доста неприятно изненадан при изпреварване с 4 човека в колата. За мене ръчната скоростна кутия с инстайл оборудване е перфектното съчетание специално за този автомобил, а вече ти си решаваш дали бензин или дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да спорим просто да каже имал ли е проблеми и какви са те и на колегата пуснал темата ще му е от полза да знае. Иначе и аз съм с Лансер 1.8 интенз с CVT кутия и няма проблем за сега, но колата е все още на 25000км и не си е показа рогата, но не мисля, че и за в бъдеще ще има някакви проблеми.Разход на гориво под 9 никога не съм виждал, дори и с език да натискам газта под 9 не може да падне и то на извънградско, а за градско под 12 доста трудно.Говоря за градско в София. Според мен ако търсиш динамика от автомобила не си взимай автомата, после ще останеш доста неприятно изненадан при изпреварване с 4 човека в колата. За мене ръчната скоростна кутия с инстайл оборудване е перфектното съчетание специално за този автомобил, а вече ти си решаваш дали бензин или дизел.

Мерси за мненията колеги :)

Ами явно е до шофьора ... аз съм сравнително спокоен и си пазя колите.

Предпочитам бензин и ръчни скорости ... и съм се спрял на 1,8 Инвайт с нави и парктроник, с ръчни скорости ...

Ето я обявата http://www.cars.bg/u946244

Но това 9 извънградско и над 12градско ми изглежда страшно много ... особено в сравнение с данните на производителя и другите мнения на колеги ...

А относно возенето - слизам от кола с отлично шаси и подобен двигател (по-нискооборотен, но пък по данни с по-бързо ускорение), така чечак шок не очаквам :drive:

Мисля в събота да ходя да я проверя в Ратола ... читав ли е сервиза там ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В София е засичано по компютъра от Захарна фабрика до Сточна гара - 9.5, но ако си по-напорист и искаш да си първи на светофара очаквай показания от 12 до 16.

Извънградско при чести изпреварвания и пресечен терен 7.2-8 е нормален разход, особено ако сте 4 човека с багаж в колата. При високи обороти може да се уплашиш, но на практика звука е само в купето. Отвън не е шумна колата.

И още един плюс според мен - двигателя е с верига.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мненията колеги :)Ами явно е до шофьора ... аз съм сравнително спокоен и си пазя колите.Предпочитам бензин и ръчни скорости ... и съм се спрял на 1,8 Инвайт с нави и парктроник, с ръчни скорости ... Ето я обявата http://www.cars.bg/u946244 Но това 9 извънградско и над 12градско ми изглежда страшно много ... особено в сравнение с данните на производителя и другите мнения на колеги ... А относно возенето - слизам от кола с отлично шаси и подобен двигател (по-нискооборотен, но пък по данни с по-бързо ускорение), така чечак шок не очаквам :drive: Мисля в събота да ходя да я проверя в Ратола ... читав ли е сервиза там ?

 

Да знаеш, това е най-ниското ниво на оборудване. Разпознава се най-лесно по джантите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да знаеш, това е най-ниското ниво на оборудване. Разпознава се най-лесно по джантите.

Най-ниското ниво не е ли Информ ?

А и доколкото разбрах това са зимните джанти (които са купувани допълнително).

А и по ектри доколкото видях не е Информ а, Инвайт ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази кола не е с оригинална навигация и нещо не ми харесва отвън.Ето ти една примерна обява на кола която лично на мене много ми допада http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11347445501442025&f1=details&slink=23ebjq и виж каква е разликата с тази която си харесал

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-ниското ниво не е ли Информ ?

А и доколкото разбрах това са зимните джанти (които са купувани допълнително).

А и по ектри доколкото видях не е Информ а, Инвайт ...

Не са зимни а са си 16". На това ниво това му дават. Вътре е чайна-майна тая навигация.

А каква е разликата между Информ и Инвайт?

Много, ама мноооого мъничка!

Дай още 3-4 хилки и си вземи нещо дето си заслужава.

Относно разхода да добавя, че като карам спазвайки ограниченията, разбирасе с допустимото 10км+ съм имал разход от порядъка на 5.8-6.1л/100км, което е заснето и ако не се лъжа е качена някъде тука из форума. Ама това при мен се постига с успокоителни хапове, иначе не става!

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-ниското ниво не е ли Информ ?

А и доколкото разбрах това са зимните джанти (които са купувани допълнително).

А и по ектри доколкото видях не е Информ а, Инвайт ...

Нивата на оборудване се подреждат така : Информ-Инвайт-Интенс-Инстайл. Разликата между Информ и Инвайт не е голяма ( лично мнение ) - става въпрос за няколко екстри от рода сензора за дъжд, на които никога не съм бил върл почитател. Ако има някоя читава кола с Информ оборудването хем ще спестите няколко хиляди, хем ще бъдете доволен. Успех в избора.

Редактирано от daleeeee
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази кола не е с оригинална навигация и нещо не ми харесва отвън.Ето ти една примерна обява на кола която лично на мене много ми допада http://nfs.mobile.bg...ls&slink=23ebjq и виж каква е разликата с тази която си харесал

 

А забеляза ли че е блъскана колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нивата на оборудване се подреждат така : Информ-Инвайт-Интенс-Инстайл. Разликата между Информ и Инвайт не е голяма ( лично мнение ) - става въпрос за няколко екстри от рода сензора за дъжд, на които никога не съм бил върл почитател. Ако има някоя читава кола с Информ оборудването хем ще спестите няколко хиляди, хем ще бъдете доволен. Успех в избора.

По-добре да си спестя нерви, от колкото няколко хиляди! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А забеляза ли че е блъскана колата?

 

Коя е блъскана ... тази която аз оглеждам или тази сивата, която колегата показва ? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето тази!

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=23ebjq

На четвъртата снимка на втория ред се виждат попнитовета на подкалника. Там е като решетка за въздуха, който охлажда дисковете!

Вместо да го сменят са го побългарили.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето тази!

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=23ebjq

На четвъртата снимка на втория ред се виждат попнитовета на подкалника. Там е като решетка за въздуха, който охлажда дисковете!

Вместо да го сменят са го побългарили.

 

:good:

чакай че ме изплаши :D

е, то щеше да се разбере, няма начин, но само щях да съм си загубил времето и малко пари ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

19000 лв кола и няма да сменят подкалника и другите части с нови, само заради това отношение не си струва да се купува тази кола, иначе изглежда добра,..... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре да си спестя нерви, от колкото няколко хиляди! :icon_rock:

Това, което имах в предвид е не да спести няколко хиляди от качеството на въпросната кола, а от нивото на оборудване - не е задължително да е Инвайт нали ? Какво му е на Информа ? Това, което отдавна съм забелязал ( и което е в голям плюс ) е, че Мицубиши, за разлика от немските си конкуренти, предлагат доста богато стандартно оборудване и наистина разделението на съответните нива на оборудване е доста добре направено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизела на Лансер е немски БОКЛУК, който си се разваля, а освен това нафтата е гориво за селскостопански машини! :icon_rock:

 

Ау-у-у... че смело изказване! Аз из тоя форум, до момента не съм чул някой да е споделил за някакъв проблем с двигателя на 2.0 DI-D. За разлика от всичко останало - спирачки (всичко по тях - дискове, накладки, изобщо ефективност на системата и т.н); амортисьори... предни, ама... чат-пат и задни... на коли по на 40 - 50 хил. км; палене - непалене; отключване - неотключване (при безключовите варианти); тампони "некакви" по задното окачване; фабрични шумове от лагери по съединителя; фабрични и последващи шумове от кормилната система... сигурен съм, че пропускам нещо... Или иначе казано, фактът, че дизеловият двигател на колата е TDI помпа дюза на Фолксваген е май най-малкият й проблем... Но може и повече да боли - защо не - единственото му достойнство. Фенове, фенове - OK, ама все пак да не говорим глупости, де! Напълно съм съгласен с тезата за селскостопанските машини, ама какво да кажем, че като изключим EVO-то, 2.0 DI-D е вариантът в гамата с най-добра динамика и съотношение между нея и разхода на гориво. Така че, ако селскостопанската машина върви повече от "автомобила 1.8 MIVEC" и гори по-малко от него... Епа да караме селскостопански машини тогава :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... иначе изглежда добра,..... :mitsu-smiley:

Бедна ти е фантазията какви факири има.

На шурека му влезе едно BMW Х5 в багажника на служебния Хюндай. Като отиде да си я вземе от сервиза каза, че ако си взема кола, то ще е нова от магазина. Какво са правили, как са присаждали задницата, въобще не си личало. Каза, че изглеждала по-добри от преди да я ударят.

А за да се строши подкалника прави сметка до къде е била смляна предницата. Обикновено като включиш фаровете на такава кола в мъгла и ги виждаш как се събират лъчите някъде пред теб в небето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ау-у-у... че смело изказване! Аз из тоя форум, до момента не съм чул някой да е споделил за някакъв проблем с двигателя на 2.0 DI-D. За разлика от всичко останало - спирачки (всичко по тях - дискове, накладки, изобщо ефективност на системата и т.н); амортисьори... предни, ама... чат-пат и задни... на коли по на 40 - 50 хил. км; палене - непалене; отключване - неотключване (при безключовите варианти); тампони "некакви" по задното окачване; фабрични шумове от лагери по съединителя; фабрични и последващи шумове от кормилната система... сигурен съм, че пропускам нещо... Или иначе казано, фактът, че дизеловият двигател на колата е TDI помпа дюза на Фолксваген е май най-малкият й проблем... Но може и повече да боли - защо не - единственото му достойнство. Фенове, фенове - OK, ама все пак да не говорим глупости, де! Напълно съм съгласен с тезата за селскостопанските машини, ама какво да кажем, че като изключим EVO-то, 2.0 DI-D е вариантът в гамата с най-добра динамика и съотношение между нея и разхода на гориво. Така че, ако селскостопанската машина върви повече от "автомобила 1.8 MIVEC" и гори по-малко от него... Епа да караме селскостопански машини тогава :icon_dance:

Aми чети бе колега, чети. Рангел е пример за проблемите му! Освен това съм писал и за мой приятел, който от този двигател даде за 4г 10 000лв за ремонти. Освен EVO X, трябва да изключиш RalliArt и да започнеш да внасяш в държавата ни читаво гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А забеляза ли че е блъскана колата?

Егати орловия поглед имаш :icon_thumbup: . Аз попринцип такива неща не гледам, дали е удряна или не за мене няма значение въпроса е всичко друго да си е здраво. Ти ако видиш моята кола ще кажеш, че е била тоталка и едвам са я сглобили, но отговора е, че никога не съм я удрял, а просто всяка една драскотина съм си я описвал като щета и бай ганьо като почне да разглабя колата в сервиза не може да я събере после и се чудиш да го прегазиш с колата или просто да порисуваш върхи него с тупаници :icon_box: .Но това е реалноста в България

Редактирано от thesuperbsk
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Егати орловия поглед имаш :icon_thumbup: . Аз попринцип такива неща не гледам, дали е удряна или не за мене няма значение въпроса е всичко друго да си е здраво. Ти ако видиш моята кола ще кажеш, че е била тоталка и едвам са я сглобили, но отговора е, че никога не съм я удрял, а просто всяка една драскотина съм си я описвал като щета и бай ганьо като почне да разглабя колата в сервиза не може да я събере после и се чудиш да го прегазиш с колата или просто да порисуваш върхи него с тупаници :icon_box: .Но това е реалноста в България

То затова не е и много добре да се прекалява със завеждането на щети ... че правилото на БГ майстора е "нормално (даже задължително) е да останат части при сглобяването" :D

Ама се отклонихме от темата ;)

Редактирано от hristo_bgh
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Представи си какво може да се види още по тази кола, ако се отиде на място. Не съм много сигурен, но си мисля, че такава кола не се продава току така и при това на такива километри! Все пак кола на 60 000 км си е току що разработена кола!

Замислял съм се за един металдетектор, който да реагира на дебелината на покритието върху ламарината - боя, кит, фолио и т.н. Като започне да ми се кълна продавача, че колата не е удряна, вадя машинката и почвам да тествам.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Представи си какво може да се види още по тази кола, ако се отиде на място. Не съм много сигурен, но си мисля, че такава кола не се продава току така и при това на такива километри! Все пак кола на 60 000 км си е току що разработена кола!

Замислял съм се за един металдетектор, който да реагира на дебелината на покритието върху ламарината - боя, кит, фолио и т.н. Като започне да ми се кълна продавача, че колата не е удряна, вадя машинката и почвам да тествам.

 

Принципно е така ... но аз не съм и мислил да ходя да я гледам ... говорим за черния Инстайл сега :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти дам само един съвет!

Помоли някой от колегите да те повози в неговата кола без музики, за да добиеш представа за звука на колата, возията, поведението и т.н.

Така ще си написал домашното и като седнеш в тази, която си харесал ще знаеш какво трябва да очакваш - ще имаш база за сравнение. Заслушай се в звука на двигателя на празен ход. Натисни съединителя и се заслушай дали няма някаква разлика при двете състояния на педала. Вдигни оборотите до към 5000 и отново се ослушай какво става като влезе в действие системата за промяна на фазата на газоразпределението. Въобще вземи със себе си добър майстор по ДВГ и трансмисии, за да не те боли после джоба.

Що се отнаса до черния Лансър трябва да провериш дали навигацията е оригиналната. Аудиото трябва да е над 600W и като потеглиш, ако има пуснато DVD - трябва да спре възпроизвеждането, но до колкото я огледах е китайче за 1000 лв.

ЕТО Я!

Друг недостатък, поне според мен, е боята. Само едно камъче при 140-150 км на магистралата и става сиво петно с размерите на нокът, но за това може Рангел да ти обясни по-подробно. Неговата е черна.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...