Lyubo Dimitrov Публикувано 26 януари 2013 Сподели Публикувано 26 януари 2013 охааааа :icon_clap: @Любо - точно тоя, някога ще трябва да го сменя. На задната глава има ли такъв? На задната там е делкото бре... и то има О-пръстен, размера му е същия. Ма поне за сега е сухо при мен, че смяната ми изглежда ... доста тарикатска ако прокапе и от там .. трябва центровки после, ала бала.. :icon_box: пък то не става току-така, ЕКУ-то тр. да се вкара в специален режим, при който не пипа центровката и държи еди си кви обороти .. т.е. трябва с тестер.. дълга и широка.. Ако се стигне то там ще го мисля да го бележа най-добре, но до колкото видях къде е забито, май няма да е много надежно.. абе дано си остане сухичко... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 На Галант сьм виждал задно гьрне което има клапа и шунктира газовете директно кьм изхода на гьрнето като заобикаля резонаторните камери. На кои двигатели се монтира и усеща ли се пик на мощноста след като се отвори клапата и се шунктират газовете? И при какви обороти се отваря или според мап налягането в зависимост от натоварвенето на двигателя. Много ме интересува защото имах идея да си направя така задното гьрне на Прелюда а после мернах че има такова гьрне оригинално при Галант. А ако някой може и да каже колко мм е входа на това гьрне ще е супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 февруари 2013 Сподели Публикувано 16 февруари 2013 За пръв път чувам :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 16 февруари 2013 Сподели Публикувано 16 февруари 2013 Сега го намерих в мануала който свалих . От 96-та година е тоя Галант и е с турбо.http://mom4i74.snimka.bg/other/fobos.575654.29712732.big Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bvlgr Публикувано 16 февруари 2013 Сподели Публикувано 16 февруари 2013 (редакция) На БМВто ми е така с клапа. Отваря се над 2500об/мин, това е система която прави колата по тиха в градски условия от една страна и подобрява еластичноста при ниските обороти от друга. http://img254.imageshack.us/img254/7880/attachment.png Редактирано 16 февруари 2013 от bvlgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 17 февруари 2013 Сподели Публикувано 17 февруари 2013 (редакция) Благодаря колега за отговора. На Бмв ще ми дойде клапата с по мальк диаметьр. На мен ще ми трябва клапа с 60мм вьтрешно. Има ги в щатите ама цените почват 140$. Ще се помьча да сложа дроселна клапа от двигател на Хонда с 2,о двигател. Такава имам под рька ако ненамеря нещо по лесно за присппособяване.По принцип идеята ми е следната:Сменям изпускателния колектор с друг оригинален такьв но с по голямо сечение. Това го имам.Двуцвеката ще я правя сам от нерьждаема трьба .След нея от Ф50 оригинално ще мина Ф 63 вьншно и 60 вьтрешно.Ще си направя резонатора и средното гьрне пак от нерьждавейка Задното гьрне сьм харесал вьтрешния дизаин на Тойта Супра и ще го направя но пак от нерьждавейка.Единствено ще променя изходната трьба от 1х63 на 2х50.Идеята за клапата е като мине 5000 оборота и се вкл.Витека и промени газоразпределението да се отвори тая клапа и да заобиколи заднто гьрне.Така хем ще имам комфорт и тишина ,хем ще се отпуши двигатела след 5000 оборота. ето и малко снимки на задното гьрне което ще копирам и снимки на идеята за клапата за отконяване на газовете. http://preludebg.com/_fr/9/1174999.jpg http://preludebg.com/_fr/10/6714889.jpg http://preludebg.com/_fr/10/2503356.jpg Редактирано 17 февруари 2013 от mom4i74 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 17 февруари 2013 Сподели Публикувано 17 февруари 2013 При 3000GT-VR-4 серията също го има. Води се Active Exhaust System ЦЪК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 17 февруари 2013 Сподели Публикувано 17 февруари 2013 (редакция) Благодаря за линка! Много хубаво изпьлнение е тази клапа но за цената не са прави. Направо е нереална. Тамьн ще е по голям стимула да преработим дросела който имам С оглед на това че малко ме притеснява дали няма да се издуха клапата от горещите газове (мисля че са около 300 градуса в заднот гьрне) Ще я сложа вьзможно най на края на системата. Може да се направи примерно след като се отклонят газовете да минат през проходно гьрне и на изхода от гьрнето да се сложи клапата . Така самото проходно гьрне ще бьде и като резонаторна камера когато клапата е затворена. Лист ламарина 1х2м на 1.0мм е 114лв. Нерьждаемата трьба Ф63 вьншно беше около 27лв метьра,колената бяха по 12 лв а меката врьзка от нерьждаема стомана от англия 16 лири. Перфорирана трьба може да се порьча и от англия и не е скьпа а може и в София в една фабрика за гьрнета да дам матерял ламарина и да я перфорират и да я згьнат на какьвто диаметьр искам. Ватата от нерьждаема тел беше евтина сьщо. Фланците с 3те уши за по 5 лв . Разтьргват ги на какьвто диаметьр кажеш. А нерьждавейката се заварява и с телоподаващо като му се смени само телта с нерьждавейка и е препорьчително да се заварява с аргон вместо с вьглероден двуокис. Само да се прибера Май месец в Бг и да не ме изгонят от вкьщи че вися често в гаража хахаха Ето 2 линка на елементи за изпускателна система от Англия ако го интересува някой. http://stores.ebay.co.uk/Custom-Exhaust-Parts/Flexi-Pipes-/_i.html?_fsub=2154855012&_sid=1043106042&_trksid=p4634.c0.m322 http://stores.ebay.co.uk/Exhaust-Parts-UK/Exhaust-Flanges-/_i.html?_fsub=2031257018&_sid=131329888&_trksid=p4634.c0.m322 Редактирано 17 февруари 2013 от mom4i74 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 2 март 2013 Сподели Публикувано 2 март 2013 Изникна вьпрос за гьрнето от Супрата което ще копирам. http://preludebg.com/_fr/9/1174999.jpg Това уширение на трьбата вьтре в гьрнето дали е като резонатор с перфорина трьба вьтре или е просто уширение без да има вьтре други елементи. Аз ще го правя сьс 2 изхода и може да се окаже че няма да имам място за този резонатор или каквото и да е. Все пак ще се пробвам. Само искам да знам как е направена тая час защото е важно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getmaster Публикувано 28 октомври 2013 Сподели Публикувано 28 октомври 2013 (редакция) Още един болен мозък в клуба все още не съм се решил дали да слагам за това пиша отново, някой на Galant 2.0 136hp да е сменял обикновенно крайно гърне със спортно и да даде мнение дали е доволен. И ако пък някой е пробвал да сложи спортно гърне със заглушител като това Цък ще се радвам да чуя мнения. Редактирано 28 октомври 2013 от Getmaster Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 28 октомври 2013 Сподели Публикувано 28 октомври 2013 Аз на дизелака искам да сложа , чул съм доста дизели със спортно и вадят готин звук . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.