Премини към съдържание

Монтаж на Bi-Xenon Carisma 98


demon777

Препоръчано мнение

Мисля и аз да монтирам ксенонови крушки че не ми харесва как светят сегашните. Но искам да попитам колегите които вече са го направили как са монтирали крушките. Тоест на Каризмите капачето е твърдо за разлика от други коли където е гумен кожух с дупка по средата.

 

Как да прекарам кабелите? Ако пробия капачето дали няма да влиза вода вътре в самия фар?

Или да търся подобно гумено уплътнение от някоя морга?

Вие как го направихте?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Мойта е с bi-xenon,но не са надупчени капаците.Трябва да погледна как са направени да ти кажа.

Ама дългите не светват веднага,а когато си искат и ми казаха,че на Н4 така било...Аз не мисля така...

Ще погледна моите,колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е с bi-xenon,но не са надупчени капаците.Трябва да погледна как са направени да ти кажа.

Ама дългите не светват веднага,а когато си искат и ми казаха,че на Н4 така било...Аз не мисля така...

Ще погледна моите,колега.

Какво имаш в предвид, че светят когато си искат?Аз имах Н4 би-ксенон и при дърпане на лоста за дълги, магнитният плъзгач се преместваше и крушките почвака да светят под друг ъгъл, като за дълги светлини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да се размина със колкото се може по малка дупка а в най добрия случай без дупка при евентуално връщане към халогенни крушки да не влиза вода във фара

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да се размина със колкото се може по малка дупка а в най добрия случай без дупка при евентуално връщане към халогенни крушки да не влиза вода във фара

Без дупка няма да минеш,но дори и с нея няма проблем.Аз моята Каризма я купих без капачки на фаровете и така си я карах над 2 години.Никакъв проблем, дори и за ксенона.Няма от какво да се притесняваш,ако се стигне до там , да ти влезне вода във фара през дупката, значи е станало прекалено късно за колата,защото най-вероятно ще е с потопена във вода предница :D (не го пожелавам на никого,че ми се е случвало). А на теб реално ще ти трябва дупка с диаметър 50мм,колкото да мине буксата за баласта, че е по малка самата букса.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и без да дупчиш, кабелите с малко усилие си влизат в оригиналната дупка с уплътнението. Само с него трябва да си поиграеш малко, за да го напаснеш добре.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без дупка няма да минеш,но дори и с нея няма проблем.Аз моята Каризма я купих без капачки на фаровете и така си я карах над 2 години.Никакъв проблем, дори и за ксенона.Няма от какво да се притесняваш,ако се стигне до там , да ти влезне вода във фара през дупката, значи е станало прекалено късно за колата,защото най-вероятно ще е с потопена във вода предница :D (не го пожелавам на никого,че ми се е случвало). А на теб реално ще ти трябва дупка с диаметър 50мм,колкото да мине буксата за баласта, че е по малка самата букса.

 

 

Ще мине и без дупка,колега,кабелите ми са прекарани без усилие,погледнах ги днес,на процепа па фара.За водата си прав,няма да влиза и даже и без капачки,но щом може да се направи без дупчене...Защо не?

Ами като дръпна лосчето на дълги не винаги се включват веднага...Днес като сменях къси-дълги, два пъти превключва,четири не!Дали е това дето сменя ъгъла на светлината,колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще мине и без дупка,колега,кабелите ми са прекарани без усилие,погледнах ги днес,на процепа па фара.За водата си прав,няма да влиза и даже и без капачки,но щом може да се направи без дупчене...Защо не?

Ами като дръпна лосчето на дълги не винаги се включват веднага...Днес като сменях къси-дълги, два пъти превключва,четири не!Дали е това дето сменя ъгъла на светлината,колега?

H4 Би-ксенон представлява една единствена крушка, която си променя ъгъла на осветяване, чрез един магнитен плъзгач.На краткко казано при дърпане на лоста,магнитният плъзгач придърпва крушката и тя "потъва" навътре в гнездото си и променя ъгъла на осветяване.При мен никога не е правило така,винаги превключване на къси дълги е било без проблем.Даже би трябвало и лек звук да се чува от плъзгача,поне при мен беше така.А на Каризма съм виждал пластмасови плътни капачки за затваряне на фара, но нямам спомен от къде минаваха кабелите за крушката.Възможно е да стане и без дупчене, на Колта ми бяха с гумени уплътнения фаровете и с фабрично изрязан отвор, без никакво преправяне си сложих ксенона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи този магнитен плъзгач не ми работи както трябва,нали колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моята Каризма също не съм дупчил капачките - на тях самите имам фабрично издълбани отвори за минаването на кабелите, от там минават и капачката се затваря. Късите и дългите работят, но не знам защо след монтирането изгубих ел.регулирането. Някой има ли идея какво може да е станало?

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ксенона дойде.... монтирах го и ефектът УААААААУ.......... липсва.

Очаквах че ще свети повече поне повече от халогенна крушка на Осрам.

Значм че не е оригинален ксенон и не може светлинният поток да бъде такъв:

http://media.snimka.bg/s1/0690/027623865.jpg?r=0

 

Но трябваше да свети повече според мен. Искам да накарам тея фарове да светят а не става.

Ходих на реглаж (естествено че ми до натрошиха всички машинки нищо че ги бях облял предната вечер с WD 40)въобще я няма тая отсечена линия има много разсейки.

 

Ето това са ми късите

http://media.snimka.bg/s1/1694/029632241-big.jpg?r=0

 

А това дългите

 

http://media.snimka.bg/s1/1694/029632250-big.jpg?r=0

 

 

Въобще тея фарове могат ли да извадят добър светлинен поток? Четох тук някъде че се подлагало нещо на крушката ама не разбрах къде и какво се подлага. Трябва да влезе още навътре към стъклото или да се издърпа към двигателя.

 

 

Почвам да се замислям за нови фарове от германия за 180 със доставката

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

според мене ксенона ти свети добре,като за не оригинален,също така зависи колко келвина е и в зависимост от това се определя светлината дали отива повече към синьо или към бяло.линииите,които са ти са се получили са от рефлектора и можеш сам да си ги настроиш от самия фар ръчно,за да се изравнят малко,но пак няма станат в една линия,заради самия рефлектор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За такъв ефект, като на снимката по-горе ти трябват лупи.Друго няма какво да направиш, за да свети така през рефлектор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За такъв ефект, като на снимката по-горе ти трябват лупи.Друго няма какво да направиш, за да свети така през рефлектор.

 

Да, освен това евтините китайци крушките им изобщо не са на фокус. За инфо, има значение къде точно ще бъде светлата точка спрямо основата на крушката, и спрямо тези стандарти е проектиран фара. При китаеца това разстояние е както станало, никой не го е настройвал. В резултат свети като размазано петно, а има и някой друг промъкнал се сноп нагоре към тополите :rolleyes: . Точно заради това си бях взел на времето един корейски сет, при който си личеше как крушката е настройвана при производството да е на фокус - самото стъкло беше закрепено с нещо като лепило, и си личеше как е наместван балона. Е с тези крушки фаровете правеха същата черта както с халогенните. Обаче пак заслепявах и ги махнах. Не става ксеннон на рефлектор да не заслепява, разберето го това! Заслепява заради голямата огледална повърхност на рефлектора, това е което се вижда от далече, а не директния светлинен сноп. Ако пък е и оребрено стъклото, това допълнително влошава положението. Така че никакво регулиране не помага!

 

Като ще слагате ксенон, слагайте и лупи, иначе пречите и ви псуват всички, а и резултата както стана ясно не е задоволителен .. ако сте от този тип дето е важно "на мен да ми е добре" и не ви пука, дерзайте.. всеки си решава наистина :rolleyes: .

 

Ето това момче може да ви изтърка кръг ако е оребрено стъклото и да ви монтира лупите. Ето за какво говоря: линк , ето я и цялата тема: линк, макар че в неговия случай са му плитки фаровете и лупата е стърчала, при Каризма мисля че няма да го има този проблем.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

90% от ксеноните са от китай

според мен фокуса не се прави в самата крушка индивидуално а се определя м/у нея и местоположението и спрямо рефлектора ... а и това оребрено стъкло много пречи.

 

 

Това момче ми даде цени за монтиране на лупи във фаровете може и да се възползвам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Затова си купих нови фарове и въпреки че на старите рефлекторите им изглеждаха ОК и като нови. Има едно 30% разлика в светенето, на мен ми е комфорно, не ме псуват и няма опасност някой заслепен от качествено монтирана ксенони за 80лв. да ми налети отгоре ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Затова си купих нови фарове и въпреки че на старите рефлекторите им изглеждаха ОК и като нови. Има едно 30% разлика в светенето, на мен ми е комфорно, не ме псуват и няма опасност някой заслепен от качествено монтирана ксенони за 80лв. да ми налети отгоре ;)

 

Излез на междуградско заедно с някой твой приятел с колата, идете на напълно тъмен път (без никакво осветление и къщи наоколо), дай му да кара твоята, а ти седни в неговата кола и карай срещу твоята .. след това го накарай да кара зад теб.. След това пиши пак тук и да кажеш дали заслепяваш, ама честно .. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега какви келвини е ксенона...стурва ми се от 6000 нагоре...доста неприятно синее..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярно не съм карал срещу моята кола за да видя дали заслепявам но и никой не ми е премигал че му преча. Ще направя този тест все пак :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В града се ядва, проблема е извън.. отделно ксеноните след 20-30 минути достигат пълната си яркост (т.е. в града това рядко се случва) и сам ще се учудиш ако го направиш наистина колко ярко блестят рефлекторите... още повече щом си и с нови фарове... (и аз съм със скоро сменяни btw)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега какви келвини е ксенона...стурва ми се от 6000 нагоре...доста неприятно синее..

 

 

Точно 6000к са може от камерата да е.

 

120лв е почистването на фаровете вътре и монтирането на лупите и изглаждането на стъклото

лупи+ крушки без баласт и окабеляване около 120 - общо 240.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам 1 въпрос към по информираните.

Дали ще се подобри светлинният поток на ксеноновите крушки H4 ако се фрезова цялото стъкло на фара и се направи изцяло прозрачно без оребрения? Съответно и да се почисти от вътре.

Ще стане ли стъклото не използваемо при обикновени халогенни крушки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам 1 въпрос към по информираните.

Дали ще се подобри светлинният поток на ксеноновите крушки H4 ако се фрезова цялото стъкло на фара и се направи изцяло прозрачно без оребрения? Съответно и да се почисти от вътре.

Ще стане ли стъклото не използваемо при обикновени халогенни крушки?

Да, понеже оребрението прави снопа при този тип фарове, при не-оребрените фабрично - рефлектора....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, понеже оребрението прави снопа при този тип фарове, при не-оребрените фабрично - рефлектора....

 

Имам предвид, Да, ще станат неизползваеми с какви да е крушки освен с лупи ако премахнеш оребрението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...