Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Високоволтови кабели Тесла


Препоръчано мнение

Признават ти рекламации на тея кабели ама други ден.... :icon_clap:

Виж сега колега, всеки уважаваш себе си официален вносител на части, не само че уважава рекламации, но в 7 дневен срок приема обратно стоката си и без рекламации ..:icon_thumbup:

Това, че зареждате стоки от нелегални търговци, в никакъв случай не означава, че дадената марка е боклук, както сам виждаш има и доволни колеги от кабелите ..

Зареждай от официални вносители Тесла, а не на теслата дръжката :D и ще ти намалеят драстично рекламациите ..:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Снощи отворих капака на тъмно и забелязах, че 2 от 4-те кабела ми светят по цялата дължина като подам газ, колата придърпва и прекъсва на моменти. Колебаех се дали да взема нови TESLA или SEIWA, реших да заложа на малко по-скъпото и взех SEIWA от Евро07 за 72лв., кутията и самите кабели изглеждат добре направени, на всякъде пише MADE IN JAPAN, много са близки на вид до старите, коита бяха оригинални. Много здраво се закопчаха върху свещите и в дистрибуторната капачка, кабелите са меки и лъскави като силиконови.На дължина бяха с около 5см по-дълги всеки, надявам се да не е проблем. Ще ги проверя в тъмното довечера дали са наред :)

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали са боклук или не , но 3-та година съм с тях, и не сами създали грижи и неприятности ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите SEIWA от Евро07 ми правиха проблем, настъпя газта да тръгна на някое кръстовище и колата тръгне на 3 цилиндъра, ако се кара бавно няма проблем. Сложих си старите кабели и няма този проблем. Върнах кабелите SEIWA и си поръчах TESLA от Косер, утре като ги взема ще пиша впечатления за TESLA :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес си купих кабелите TESLA, изработката им е в пъти по-добра от SEIWA,по-твърд силикон (на SEIWA на топъл двигател висваха към капака на клапаните), точни дължини, кабелите се доближават максимално до оригиналните по изработка и най-важното колата върви супер! На кутията си пише, че стават за ГАЗ. От Косер ми казаха, че имат 6 месеца гаранция, ако се монтират с нови свещи и си купих и 4 свещи NGK и тях смених. Определено ги препоръчвам!

 

http://s21.postimg.org/70iyjragz/IMG_20140924_122644.jpg

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес си купих кабелите TESLA, изработката им е в пъти по-добра от SEIWA,по-твърд силикон (на SEIWA на топъл двигател висваха към капака на клапаните), точни дължини, кабелите се доближават максимално до оригиналните по изработка и най-важното колата върви супер! На кутията си пише, че стават за ГАЗ. От Косер ми казаха, че имат 6 месеца гаранция, ако се монтират с нови свещи и си купих и 4 свещи NGK и тях смених. Определено ги препоръчвам!

 

http://s21.postimg.org/70iyjragz/IMG_20140924_122644.jpg

 

Видя ли че, само с гледане не става :) Много добре си направил, че си сменил и кабелите и свещите ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Днес си купих кабелите TESLA, изработката им е в пъти по-добра от SEIWA,по-твърд силикон (на SEIWA на топъл двигател висваха към капака на клапаните), точни дължини, кабелите се доближават максимално до оригиналните по изработка и най-важното колата върви супер! На кутията си пише, че стават за ГАЗ. От Косер ми казаха, че имат 6 месеца гаранция, ако се монтират с нови свещи и си купих и 4 свещи NGK и тях смених. Определено ги препоръчвам!

 

http://s21.postimg.org/70iyjragz/IMG_20140924_122644.jpg

Добре де, послушах те и си поръчах кабели от косер и за мен. И не ги взех - та те не лягат докрай в заработения ръб на капака, както плътно лягат оригиналните, осигурявайки защита срещу прах, вода и т.н. В горния край лулите са по-дебели и не лягат плътно. Твоите така ли са? За кабели T251B говорим, нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите са модел T305B и си лягат точно както трябва. За сега съм доволен от тях. Проверил ли си в каталога им дали това е точния модел за теб. На тази страница има линкове с каталозите им http://www.tesla-blatna.cz/en/products-ignition-lead-sets-parameters

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,проверих в каталога им, за спейс стар 99г 1.3 16v излиза точно T251B, но не лягат както трябва. Фатално ли е, карам на метан и нещата там трябва да са прецизни според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

В този форум има сумати Спейс Старчета,а все не мога да намеря мнение за кабелите на свещите.

Ползвам едни английски,но и те като на колегата не уплатняват хубаво,даже се наложи да ги по кастря малко.

Някой може ли да ми каже модел,който да пасва на 100 процента на нашите коли и да не са оригинални,че нямам в момента 200 и лева.

Моето Мицубиши е с 4 кабела с различните дължини.

Ако има колега запознат моля да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Кабелите Т251B по каталог на Тесла, закупени от Косер (55 лв.) за 1.3, 99 г., 86 коня трябва да се поиздялкат. От 24 мм трябва да се смъкнат на около 21 мм.На който му се дяла, да дяла смело. Аз оформих само един, че охтикясах, за следващите ще съм по-смел. Тамън сега ще ги подменям един по един. На снимката вдясно е новият кабел.http://www.img-share.eu/f/images/78/IMG_20150507_145338ScYJfNE.jpg

Редактирано от IvayaM
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите Т251B по каталог на Тесла, закупени от Косер (55 лв.) за 1.3, 99 г., 86 коня трябва да се поиздялкат. От 24 мм трябва да се смъкнат на около 21 мм.На който му се дяла, да дяла смело. Аз оформих само един, че охтикясах, за следващите ще съм по-смел. Тамън сега ще ги подменям един по един. На снимката вдясно е новият кабел.http://www.img-share.eu/f/images/78/IMG_20150507_145338ScYJfNE.jpg

 

Да си отговоря. Кабелите станаха. Леко се доиздялкват. Ток не ме удари на пипане, довечера ще видя светят ли, старите не биеха и не светеха. Макар и прекъсването, с което се боря не изчезна напълно. Това прекъсване изчезна преди 3 000 км, като смених свещите. NGK 5KE ... по каталога. И се появи пак. Със смяна на кабелте почти изчезна, но пак го има, особено на газ (ГИ). По слабо е на бензин. Осезателно при включване на предавка от свободна например. При палене на бензин оборотите са неустойчиви. Плавно и бавно ги променя. При загрят двигател чувам кратко жужене (за части от секундата) от дроселовата клапа. МПХ като че ли се стреми да компенсира нещо или нещо го кара да мърда за кратко и така сменя оборотите. Дроселовата клапа е чиста, "обучение" съм правил няколко пъти. Дистрибуторната капачка е ОК. Филтър и бензинова помпа също отпадат. Смукане, гълтане, духане (и други женски истории :) ) на въздух от всички всевъзможни тръбички/маркучи-няма. Положението на дроселовата клапа се изобразява коректно като я закача на ЕcuEdit-a, верятно не е и датчик за положение за клапата, виждал съм такъв с износени писти и как може да греши, все пак не съм отварял моя, капсулован е. Това съм направил досега, не отивам на газаджия, просто щото си мисля, че не съм изичстил проблема на бензин

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...