Миткo Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 Мараба! Колеги, имам изгодно предложение да купя турбина, която е изпозлвана, но според продавачът в добро състояние. С балансирана ос (което не го разбирам точно, как така се балансира).Турбинката е оригинална и е на цена от 250 паунда, съдейки по снимките (ЦЪК/ЦЪК/ЦЪК) е използвана доста малко тъй като топлата част не е прегоряла.В процес на преговори съм с продавачът за цена на доставка и за това дали ще ми предложи гаранция. В същото време съм намерил китайска турбина, която е чисто нова, дирекно от производителът, на цена около 460$ с доставката. Та, въпросът ми е, дали да взема втора употреба, малко тормозена турбина или да скоча на чисто нова такава, която обаче е без гаранция и е китайска? Има и други вариянти разбирасе, но цените там не са за коментиране. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 Първия вариант е по добре пред втория, китайска турбина........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 15 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2013 Възможно ли е по снимките да се придобие някаква представа за състоянието на турбината? Предполагам, че топлият охлюв може да бъде почистен от ръждата и пребоядисан?Какво ще рече, че "center hub rotating assembly" (CHRA) e балансирана? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 Възможно ли е по снимките да се придобие някаква представа за състоянието на турбината? Предполагам, че топлият охлюв може да бъде почистен от ръждата и пребоядисан?Какво ще рече, че "center hub rotating assembly" (CHRA) e балансирана?Една турбина в течение на времето се разцентрова, и трябва да се центрира/балансира вала, на която седят двете турбини......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 15 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2013 Ясно! Смятам ако с търговецът стигнем до консенсус за гаранцията да купя оригиналната турбина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Възможно ли е по снимките да се придобие някаква представа за състоянието на турбината? Предполагам, че топлият охлюв може да бъде почистен от ръждата и пребоядисан?Какво ще рече, че "center hub rotating assembly" (CHRA) e балансирана?Ще рече, че най вероятно турбото е рециклирано, тогава се налага този баланс, поради замяна на оста и втулката ..Тогава се почиства и корпуса в пясъкоструйна камера и придобива вид на нова турбина .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 (редакция) Мараба! Колеги, имам изгодно предложение да купя турбина, която е изпозлвана, но според продавачът в добро състояние. С балансирана ос (което не го разбирам точно, как така се балансира).Турбинката е оригинална и е на цена от 250 паунда, съдейки по снимките (ЦЪК/ЦЪК/ЦЪК) е използвана доста малко тъй като топлата част не е прегоряла.В процес на преговори съм с продавачът за цена на доставка и за това дали ще ми предложи гаранция. В същото време съм намерил китайска турбина, която е чисто нова, дирекно от производителът, на цена около 460$ с доставката. Та, въпросът ми е, дали да взема втора употреба, малко тормозена турбина или да скоча на чисто нова такава, която обаче е без гаранция и е китайска? Има и други вариянти разбирасе, но цените там не са за коментиране. Благодаря предварително!Ти от къде знаеш че рециклираната турбина не е китайска ? .....+ това пазара в Щатите е на 90% китайска стока.Не знам какво толкова ги псувате тия китайци ....има китайска стока,и КИТАЙСКА стока.Тук не говорим за ключодържател,а за турбина.Купувал доста неща от щатите,и все от реномирани продавачи,и магазини.......на кашоните,или на пликовете пише MADE IN CHINA ... Айде сега да разгледаме каква е разликата от китайската турбина и от не китайската ..... няма разлика.Един и същ матерял,едни и същи от вътре......цените съм и ниски заради ниската работна ръка в китай....за моята турбина GARRETT T04E дадох 800 и кусур ти долара,сърцето ме заболя .... мой приятел си взе същата но китайска реплика,за половината пари,и в момента кара на 2 бара.Разглубихме ги и двете на масата....повярвайте ми,разлика няма.Пича с рециклираната турбина хубаво ти дава гаранция,но не дай си боже ако излезе кьопава турбината,което не го отписвай като вариант.....за да му е върнеш по гаранция до Америката + парата която си платил за нея + после пак да ти е прати,ще ти излезне колкото 2 турбини.Взимай новата турбина......Не си бил на рециклирането на оная турбина,не знаеш кво и е състоянието.Аз така като тебе си го набутах на дълбоко с едни инжектори.....изчистени на ултра звук.....дрън,дрън.....слагам ги на колата,познай,два от тях не работят....върви са разправяй после.....айде давай пари после за чисто нови ти дойде акъла.Взимай новата турбина...и си машина. Редактирано 16 януари 2013 от stefantraikov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Markony Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Една турбина в течение на времето се разцентрова, и трябва да се центрира/балансира вала, на която седят двете турбини......... Това не е съвсем точно.При рециклиране на турбина се сменят 2 лагерчета и 2 сегмента ,едно аксиално уплътнение в добрия случай.В лошия още 2 турбинни колела и ос.Баланса се разваля след развиване на гайката на компресорното колело.Продавача гарантира ,че след ремонта е балансирана...не знам защо.То няма друг начин.Ако не е балансирана ще изкара 50 км. При нормална експлоатация не се разбалнасира,естествено ако не мине нещо през нея или не бъде ударена механично.Износването е само на лагери и сегменти,аксиално уплътнение.Ако не се вземат мерки следва износване на ос и турбинни колела.Затова са важни спецификата на маслата. Балансирането е сложна операция и се прави на много чувствителна машина.Теглата са части от грама.Технически се извършва с отнемане на материал от компресорното колело и гайката на турбинното колело с флекса.Едни драскотини се правят .Все пак става въпрос за 200к оборота http://www.youtube.com/watch?v=Y05NnK8GsZQ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Рециклираната турбина е от тайланд а новата от китай и идват на една цена, по-добре новата тогава, или тази на която гаранционните условия са по-добри. Браво за клипчето, много беше интересно да го гледам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 16 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2013 (редакция) Договорихме гаранционните условия с търговецът, който не е американец, а японец. Стоката идва от Япония, не САЩ! Гаранцията е 6 месеца и покрива транспортните и ремонтните разходи по турбината. Every product has a 6 months warranty. If the product is broken within 6 months due to bad quality (which will almost not happen), then JAW would be responsible for full repair and shipping costs; however, we will charge repair fees if the product is broken due to inappropriate usage.Не съм писал, че тази турбина е рециклирана, само, че е ОРИГИНАЛНА, с малка експлоатация и в добро състояние.От това, което ми каза продавачът, вътрешността е балансирана, тъй като турбината е разглобена, почистена и сглобена. Ще трябва да го питам, дали е минавала песъкоструй и боя!Цената с доставката (експресна, до 7 дни) е 300 паунда, това е по-малко отколкото да дам моята турбина за рециклиране, без да получа каквато и да е гаранция в България! Китайският вентилатор няма гаранция, единственият "+" е това, че е нова. Парите й са горе-долу същите! Също така японецът е склонен да ме изчака, тъй като в момента финансовото положение не предполага закупуването на турбо. Да кажем, че ме изненада неприятно след празниците. Редактирано 16 януари 2013 от Миткo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2013 Сподели Публикувано 16 януари 2013 Това не е съвсем точно.При рециклиране на турбина се сменят 2 лагерчета и 2 сегмента ,едно аксиално уплътнение в добрия случай.В лошия още 2 турбинни колела и ос. Балансирането е сложна операция и се прави на много чувствителна машина.Теглата са части от грама.Технически се извършва с отнемане на материал от компресорното колело и гайката на турбинното колело с флекса.Едни драскотини се правят .Все пак става въпрос за 200к оборота Точно за това имах предвид, но исках да си спестя обясненията...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 17 януари 2013 Сподели Публикувано 17 януари 2013 Гледам говорим си за турбини.. как обаче стои въпроса с реален дистрибутор на турбини в милата ни Родина.Има ли фирма вносител на Garrett, IHI,.. по същество най -ползваните от японци и групата ВАГ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 18 януари 2013 Сподели Публикувано 18 януари 2013 Как стой въпроса с митото ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 21 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2013 За да се облекчи цената на турбината от мито, същата ще бъде вписана 100$. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian2012 Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 Колега нито бих сложил втора употреба Английска,нито пък бих помислил за китайче,аз лично бих ремонтирал моята-това е мой съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 28 март 2013 Автор Сподели Публикувано 28 март 2013 (редакция) Колеги, сагата продължава!След като посъбрах пари за ремонта, вече мога да мисля за закупуване. Турбината, която ми предлагаха, естествено за два месеца е продадена и остават вариантите за нова или рециклиране на моята.Същият търговец, от който мислих да взема втората употреба ми предлага НОВА, производство на JAW (Тайван). Офертата която имам е с 20 паунда надолу от тази в eBay, доставката е същата или общо ~1000лв.Вариантът с рециклирането. Вчера ходих до Real Turbo, казаха ми, че могат да ремонтират моята за 880лв. Отново условието е 6 месеца гаранция, както при тайванската.Та, въпросът е, кое е по-доброто? Знам, че няма да има мнения за тайванската турбина, плюсът е, че е чисто нова. Известният минус, по-скъпа е. Няколкото хора, с които говорих за турбини ми предложиха да проверя как стоят нещата с Real Turbo, явно са читави, не знам. Споделете мнение моля, сериозно раздвоен съм. Редактирано 28 март 2013 от Миткo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЛеле, 1000 кинта за това "нЯщо"? Няма ли начин да си я ремонтираш сам? :rofl:Всъщност, така като гледам, не се отваря? В този случай как изобщо се ремонтира една турбина?Много ми е интересен казуса, понеже и на мен ми се кара дизелак-бързак За съжаление, не мога да помогна с ни един съвет, но ще следя темата с интерес. Очакваме и мненията на спец-овете ПП: А без турбина не може ли да се кара, или няма нужната динамика? :rolleyes: ПП: Опа, извинете, горе е обяснено как се прави ремонта. Все пак повече инфо не е излишно за любопитковци като мен Колега Митко, сигурно се правят и по-евтини ремонти на турбини на други места?... Редактирано 28 март 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carche Публикувано 31 март 2013 Сподели Публикувано 31 март 2013 (редакция) Колега ремонтен комплект да струва 300$ max. Тия глупости с балансирането не се вързвай.Колелото и оста си идват балансирани всяко за себе си и нали се сещаш че след като е балансирано няма как като ги сглобиш да се раз балансират.С тия легенди за турбините някои излагаха доста хора с адски скапи услуги.Както и да е....Виж какво ти е повредено в турбината и купи ремонтен комплект www.turbointernational.com хората са много читави и частите с идеални лично сам ги пробвал и то не един път.Складовете им са в Англия и Холандия пристигат за седмица Редактирано 31 март 2013 от carche Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 31 март 2013 Автор Сподели Публикувано 31 март 2013 Това идейно! Минавало ми е през главата, но не съм му отдавал особена важност.Гледал съм ги, че в еВау вървят в порядъка на 200-300$. В този сайт не мога да проверя цена, тъй като нямам регистрация, а за да направя такава е дълго и широко.Вчера се чух с Пламен, ще му закарам джъпът през седмицата да видим той какво ще каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 18 април 2013 Автор Сподели Публикувано 18 април 2013 Ето го и решението: http://picbg.net/u/3485/41528/703293.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.