Премини към съдържание

Високи обороти?


StanislavB

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Нов съм във форума и имам въпрос към всички, тъй като не знам на тази кола кое е нормално и кое не :) Става въпрос за това, че като я запаля и е студена, естествено, държи високи обороти (над 1500), които постепенно като загрява си падат. Дали обаче е нормално, когато карам и тя е загряла до оптималната й температура и изключа от скорост оборотите да са 1200-1400 (на око) и чак когато спра на едно място и минат няколко секунди да падат под 900. Когато стане това колата си работи нормално без да тресе или нещо такова, но ме притеснява че иначе ми се виждат високи оборотите в движение. При старата ми Мазда, а и при други които съм карал, като изключиш от скорост оборотите би трябвало плавно да паднат до 800-900, а при тази това се случва чак като спра на едно място? Да отбележа, че и на газ, и на бензин е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Нов съм във форума и имам въпрос към всички, тъй като не знам на тази кола кое е нормално и кое не :) Става въпрос за това, че като я запаля и е студена, естествено, държи високи обороти (над 1500), които постепенно като загрява си падат. Дали обаче е нормално, когато карам и тя е загряла до оптималната й температура и изключа от скорост оборотите да са 1200-1400 (на око) и чак когато спра на едно място и минат няколко секунди да падат под 900. Когато стане това колата си работи нормално без да тресе или нещо такова, но ме притеснява че иначе ми се виждат високи оборотите в движение. При старата ми Мазда, а и при други които съм карал, като изключиш от скорост оборотите би трябвало плавно да паднат до 800-900, а при тази това се случва чак като спра на едно място? Да отбележа, че и на газ, и на бензин е така.

 

Бомба си ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След най-много 10 минути бръмчане би трябвало да е загряла до работна температура. Стрелката за Т застава почти хоризонтално. Оборотите трябва да са ~620-650. Моята последно на преглед е отчела 632 оборота.

В движение оборотите ми седят на 800-900 на неутрална и скорост над 60 км/ч.

Фактически загряла и на място държи оборотомера точно по средата между 0 и 1. И още по-точно - между двете разграфени чертички. Долната "|" ти е 500 оборота, а горната "|" 750. Цепи средата между тези две чертички. Това е.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички по-нови автомобили при движение по инерция (изключена от скорост) и скорост над 10км/ч двигателя работи при обороти по-високи от празния ход, след спиране оборотите падат до нормалните. Така както си го описал всичко изглежда нормално.

 

Така е, но оборотите поне при мен са около 900 на свободна и падат към 630 при спиране. 1200-1400 на свободна и 900 при спряла са високи обороти за 2.5. Настройка на дросела/проверка на МПХ ако това са действителните стойности при загрял мотор според мен.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е значи ще трябва да ида накъде да я закачат и да видим точно кое колко е. Днес докато карат ми светна Check engine лампата, незнайно защо. Мислех, че като мине време ще угасне ама не. Някой може ли да препоръча човек за диагностика във Варна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е значи ще трябва да ида накъде да я закачат и да видим точно кое колко е. Днес докато карат ми светна Check engine лампата, незнайно защо. Мислех, че като мине време ще угасне ама не. Някой може ли да препоръча човек за диагностика във Варна?

ул. Емил Марков

Ицо 0888 744 156

 

ул. Христо Смирненски срещу объщача на 13-ката

сервиз Йоан

Слави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Като феникс от пепелта мисля да възродя темата... Появи се нещо странно от около седмица, което се изразява в това, че на загрял мотор спирам примерно на светофар, изключвам от скорост и държи обороти на първата чертичка след 1000, може би това е 1250. Като я изфорсирам леко да вдигне докъм 2000 и после си падат на нормалното състояние, което назад в темата сме коментирали. Отворих да видя филтъра - чист е, кажи речи като нов. Според вас от какво може да е това явление?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като феникс от пепелта мисля да възродя темата... Появи се нещо странно от около седмица, което се изразява в това, че на загрял мотор спирам примерно на светофар, изключвам от скорост и държи обороти на първата чертичка след 1000, може би това е 1250. Като я изфорсирам леко да вдигне докъм 2000 и после си падат на нормалното състояние, което назад в темата сме коментирали. Отворих да видя филтъра - чист е, кажи речи като нов. Според вас от какво може да е това явление?

Вероятно ти задържа жилото на газта........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи сте за почистване и прецизно регулиране на дроселовата клапа....Това ще реши и предишния ви проблем описан в тази тема. Ако преди време не сте се оправили с него..... а явно не сте, иначе нямаше да има продължение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих днес при Ицо във Варна на диагностика, защото дори след почистване на дроселовата клапа и нагара й не се оправиха нещата. Оказа се, че проблема идва от ТПС и може би един от токовите кабели, който е бил разбутан още преди да купя колата и не е влязал хубаво. Сега колата работи на перфектни обороти и няма проблемите описани досега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...