StanislavB Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Здравейте, Нов съм във форума и имам въпрос към всички, тъй като не знам на тази кола кое е нормално и кое не Става въпрос за това, че като я запаля и е студена, естествено, държи високи обороти (над 1500), които постепенно като загрява си падат. Дали обаче е нормално, когато карам и тя е загряла до оптималната й температура и изключа от скорост оборотите да са 1200-1400 (на око) и чак когато спра на едно място и минат няколко секунди да падат под 900. Когато стане това колата си работи нормално без да тресе или нещо такова, но ме притеснява че иначе ми се виждат високи оборотите в движение. При старата ми Мазда, а и при други които съм карал, като изключиш от скорост оборотите би трябвало плавно да паднат до 800-900, а при тази това се случва чак като спра на едно място? Да отбележа, че и на газ, и на бензин е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Здравейте, Нов съм във форума и имам въпрос към всички, тъй като не знам на тази кола кое е нормално и кое не Става въпрос за това, че като я запаля и е студена, естествено, държи високи обороти (над 1500), които постепенно като загрява си падат. Дали обаче е нормално, когато карам и тя е загряла до оптималната й температура и изключа от скорост оборотите да са 1200-1400 (на око) и чак когато спра на едно място и минат няколко секунди да падат под 900. Когато стане това колата си работи нормално без да тресе или нещо такова, но ме притеснява че иначе ми се виждат високи оборотите в движение. При старата ми Мазда, а и при други които съм карал, като изключиш от скорост оборотите би трябвало плавно да паднат до 800-900, а при тази това се случва чак като спра на едно място? Да отбележа, че и на газ, и на бензин е така. Бомба си .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Всичко си е наред.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 януари 2013 Сподели Публикувано 2 януари 2013 (редакция) След най-много 10 минути бръмчане би трябвало да е загряла до работна температура. Стрелката за Т застава почти хоризонтално. Оборотите трябва да са ~620-650. Моята последно на преглед е отчела 632 оборота.В движение оборотите ми седят на 800-900 на неутрална и скорост над 60 км/ч. Фактически загряла и на място държи оборотомера точно по средата между 0 и 1. И още по-точно - между двете разграфени чертички. Долната "|" ти е 500 оборота, а горната "|" 750. Цепи средата между тези две чертички. Това е. Редактирано 2 януари 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 януари 2013 Сподели Публикувано 2 януари 2013 (редакция) Всички по-нови автомобили при движение по инерция (изключена от скорост) и скорост над 10км/ч двигателя работи при обороти по-високи от празния ход, след спиране оборотите падат до нормалните. Така както си го описал всичко изглежда нормално. Така е, но оборотите поне при мен са около 900 на свободна и падат към 630 при спиране. 1200-1400 на свободна и 900 при спряла са високи обороти за 2.5. Настройка на дросела/проверка на МПХ ако това са действителните стойности при загрял мотор според мен. Редактирано 2 януари 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 2 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2013 Е значи ще трябва да ида накъде да я закачат и да видим точно кое колко е. Днес докато карат ми светна Check engine лампата, незнайно защо. Мислех, че като мине време ще угасне ама не. Някой може ли да препоръча човек за диагностика във Варна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 2 януари 2013 Сподели Публикувано 2 януари 2013 Е значи ще трябва да ида накъде да я закачат и да видим точно кое колко е. Днес докато карат ми светна Check engine лампата, незнайно защо. Мислех, че като мине време ще угасне ама не. Някой може ли да препоръча човек за диагностика във Варна?ул. Емил МарковИцо 0888 744 156 ул. Христо Смирненски срещу объщача на 13-ката сервиз ЙоанСлави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 10 март 2013 Автор Сподели Публикувано 10 март 2013 Като феникс от пепелта мисля да възродя темата... Появи се нещо странно от около седмица, което се изразява в това, че на загрял мотор спирам примерно на светофар, изключвам от скорост и държи обороти на първата чертичка след 1000, може би това е 1250. Като я изфорсирам леко да вдигне докъм 2000 и после си падат на нормалното състояние, което назад в темата сме коментирали. Отворих да видя филтъра - чист е, кажи речи като нов. Според вас от какво може да е това явление? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 март 2013 Сподели Публикувано 10 март 2013 Като феникс от пепелта мисля да възродя темата... Появи се нещо странно от около седмица, което се изразява в това, че на загрял мотор спирам примерно на светофар, изключвам от скорост и държи обороти на първата чертичка след 1000, може би това е 1250. Като я изфорсирам леко да вдигне докъм 2000 и после си падат на нормалното състояние, което назад в темата сме коментирали. Отворих да видя филтъра - чист е, кажи речи като нов. Според вас от какво може да е това явление?Вероятно ти задържа жилото на газта........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 март 2013 Сподели Публикувано 10 март 2013 Колата има ли Круиз или ТСЛ, или и двете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 10 март 2013 Автор Сподели Публикувано 10 март 2013 Круиз има, другото не знам какво е. Мога да дам Vin ако е от значение. Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 март 2013 Сподели Публикувано 10 март 2013 Значи сте за почистване и прецизно регулиране на дроселовата клапа....Това ще реши и предишния ви проблем описан в тази тема. Ако преди време не сте се оправили с него..... а явно не сте, иначе нямаше да има продължение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 13 март 2013 Автор Сподели Публикувано 13 март 2013 Ходих днес при Ицо във Варна на диагностика, защото дори след почистване на дроселовата клапа и нагара й не се оправиха нещата. Оказа се, че проблема идва от ТПС и може би един от токовите кабели, който е бил разбутан още преди да купя колата и не е влязал хубаво. Сега колата работи на перфектни обороти и няма проблемите описани досега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.