Премини към съдържание

115ps или 125ps


Препоръчано мнение

  • Admin

Ами благодаря за въпроса аз си влизам и си чета ама вие пичове направо се отнесохте.....

 

Това че се "отнесохме" го повтори два пъти! Но си получи и твоята информация, където нямаше от къде да я получиш!

Чети внимателно всяко едно мнение тук, и бъди благодарен, защото смея да твърдя, че това е малкото места в интернет пространстовто, което има тонове полезна информация без да се пишат глупости, събирани с много опит и давани НАГОТОВО и БЕЗПЛАТНО!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че се "отнесохме" го повтори два пъти! Но си получи и твоята информация, където нямаше от къде да я получиш!

Чети внимателно всяко едно мнение тук, и бъди благодарен, защото смея да твърдя, че това е малкото места в интернет пространстовто, което има тонове полезна информация без да се пишат глупости, събирани с много опит и давани НАГОТОВО и БЕЗПЛАТНО!!!

 

Напълно съм съгласен с теб :good: .От този форум до сега съм си спестил толкова време и главоболия и разходки.Аз лично като фен на :mitsu-smiley: съм благодарен на всички които са допринесли със нещо за неговото развитие.:)Аз досега несъм видял потребител или член които да е имал някакъв въпрос и да не му е било отговорено бързо компетентно. :mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с теб :good: .От този форум до сега съм си спестил толкова време и главоболия и разходки.Аз лично като фен на :mitsu-smiley: съм благодарен на всички които са допринесли със нещо за неговото развитие.:)Аз досега несъм видял потребител или член които да е имал някакъв въпрос и да не му е било отговорено бързо компетентно. :mitsu-smiley: :first:

 

Присъединявам се към мнението на lubenti. От форумите определено има полза, и то голяма. Проблемите които се обсъждат и знанията, споделени от по-опитните колега са безценна помощ за всички. Нямам преки впечатления от форума защото не съм все още собственик на :mitsu-smiley: , но се надявам съвсем скоро да бъда :icon_thumbup: . Така де, за да мога да почерпя :drinks:

Поздрави, :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да кажа, че имам голямо доверие във форумите, нали съм член и на колегите от Ауди,така, че се извинявам на Боса! И се надявам разбира се и моята работа да стане в удобен за мен вариант, сега вдигнах годината и цената на която търся, защото попрочетох за известни проблеми и помпа от първо поколение до септември 1997година. Искам да нямам много ходения по сервизи, че и там е едно чудо. Само дето не искат да им падаш на колене :icon_n_blowup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Темата е стара но сега пиша защото мой познат се сблъска с невежеството в БГ сервизите точно с Carisma GDI 125 ps.

Както всички :mitsu-smiley: от този модел с този двигател при каране в БГ идва момент когато оборотите почват да си ходят кадето си поискат.На свободна в случая отиват до 3000.Тръгна се през оторизираните за :mitsu-smiley: сервизи.И се оказва че именно тези сервизи нямат пълния софтуер за да разчетат от каде точно идва проблема.И то след двуседмично задържане на колата.Изрично не споменавам конкретните сервизи,но са двата изключителни представители на :mitsu-smiley: Предполагам че всеки се сеща.След излизането от единия,даже колата е по зле,на празен ход гасне.И в двата случая казват че отчита грешка 92 и това е дроселовата клапа но по точно какво и как да се отстрани не знаят.Новат дроселова клапа му предлагат за над 3000 лв,защото не могат да оправят неговата.Така се стига до един човек в Пазарджик,който след 7 дневно ровене се обажда да отидат да си вземат колата.От неговите обяснения излиза че оста на клапата чието покрите се явява магнит който задвижва самата клапа се бил нещо отлепил и след залепянето му и застопоряване колата е като часовник.

Изводите осавям на вас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. Честно казано съм доволен от каризма 1,8 и не бих казал, че има някакъв проблем с карането и еластичността, даже напротив - чисто удоволствие е да си зад волана.

16 кс. са напълно достатъчно за това купе, а както е коментирано доста пъти аеродинамичните характеристика позволяват доста нисък разход на гориво. + ценното допълнение на big boss относно съвместимоста с обикновена ГУ... Относно екстрите - климатика би трябвало да не се счита за екстра, а необходимост, особено при по-честа употребяване на автомобила. Допълнителните елементи, като пълен ел.пакет, подгряване на огледала, плюшен салон, 2 имобилайзера и т.н. са просто едно много приятно гъдаличкане, което превръща шофирането от необходимост в удоволствие. Не е препоръка. имам ги всичките :specool:

Междо другото доколото съм запознат9а това не е много), проблемите на горивната помпа бяха при дизелите или се бъркам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новат дроселова клапа му предлагат за над 3000 лв,защото не могат да оправят неговата.

 

Това не е ли малко пресилено? На каризма стандартно е май механична и вързана с жилото на газта...цена над 3000 лв ....дали?

Дори на Галанта ми която е електронна и с двигателче е около 450-500 Евро в Германия, така че няма как тука да е 3000 лв

 

Поздрави

Славо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има една малка разлика, официалните сервизи не ремонтират такъв тип елементи (поради ред причини, например не е ясно колко време ще издържи този ремонт, а след това клиент се връща и казва вие ремонтирахте колата и сте повредили клапата - това само като пример), както няма да намериш и никъде в официалните сервизни ръководства на Митсубиши такъв елемент да се ремонтира, това че цената е висока не означава нищо. Затова има всякакви сервизи, както казваш сервиза който е ремонтирал автомобила се е занимавал една седмица, еми просто няма официален сервиз който да се заеме с такъв ремонт, просто цената нали се сещаш че ще е близка до подмяна на елемента с нов (7дни по 7-8 часа е 56 часа при цена в рамките на 30-50лв за час, няма нужда да го смятам), защото през това време няма да се ремонтират други автомобили от монтьора който експериментира, а ще се занимава с този проблем. Тук няма нищо общо със софтуер, след като и двата сервиза са казали че отчита една и съща грешка и диагнозата и на двата сервиза е еднаква "повреда в дроселовата клапа" значи диагностиката е правилна, но какво следва от тук нататък, от Митсубиши казват подмяна на дроселовата клапа и няма официален сервиз който ще тръгне да експериментира, просто с нестандартни ремонти се занимават други.

Защо тогава има фирма с представителства в Германия,Холандия,Англия която рециклира такива дроселови клапи и дава гаранция?Цената им е 370 Евро без значение какъв е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо тогава има фирма с представителства в Германия,Холандия,Англия която рециклира такива дроселови клапи и дава гаранция?Цената им е 370 Евро без значение какъв е проблема.

Именно поради тази причина, която е дал Мирослав :rolleyes: - има ниша.

Все пак полезна информация за който е на зор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На GDI е различно, при нас не струва 3000лв но въпреки всичко е скъпа в зависимост от моделa, защото са няколко цената варира 2000-2400лв. Иначе в Германия цената наистина е около 3000лв (1400 - 1700EURO).

 

На моята кола - Галант 2.4 GDI 2000г, единствения истински ремотн, който и е правен в Германия (Улм близо до Mюнхен) е ...смяна на дроселова клапа...

Моята със сигурност е от електронните докато с очите си съм виждал Каризма GDI, на която клапата и си бе ръчна, вързана към жилото на газта.

Та цената на дроселовата клапа, която са сменяли във фирмен сервиз на Митцубиши бе 450-480 Евро ако не ме лъже паметта. Мога да снимам и покажа фактурата...най много да не съм забелязал една единица отпред ама не ми се вярва :icon_blush:

 

 

Поздрави,

Слави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същото мнение :)

Проверил съм го многократно.

Какво стана с новата Каризма? Намери ли нещо и на каква цена в момента се продават в Австрия?

Сега ми стана ясно защо жена ми толковасе противи на Галанта.......... Момичешка им работа....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има една малка разлика, официалните сервизи не ремонтират такъв тип елементи (поради ред причини, например не е ясно колко време ще издържи този ремонт, а след това клиент се връща и казва вие ремонтирахте колата и сте повредили клапата - това само като пример), както няма да намериш и никъде в официалните сервизни ръководства на Митсубиши такъв елемент да се ремонтира, това че цената е висока не означава нищо. Затова има всякакви сервизи, както казваш сервиза който е ремонтирал автомобила се е занимавал една седмица, еми просто няма официален сервиз който да се заеме с такъв ремонт, просто цената нали се сещаш че ще е близка до подмяна на елемента с нов (7дни по 7-8 часа е 56 часа при цена в рамките на 30-50лв за час, няма нужда да го смятам), защото през това време няма да се ремонтират други автомобили от монтьора който експериментира, а ще се занимава с този проблем. Тук няма нищо общо със софтуер, след като и двата сервиза са казали че отчита една и съща грешка и диагнозата и на двата сервиза е еднаква "повреда в дроселовата клапа" значи диагностиката е правилна, но какво следва от тук нататък, от Митсубиши казват подмяна на дроселовата клапа и няма официален сервиз който ще тръгне да експериментира, просто с нестандартни ремонти се занимават други.

На този модел :mitsu-smiley: ккато се вижда от практиката дроселовата клапа им е слабо място.На тази дроселова клапа не може да се развалят 1000 чарка.Има 2-3 места където може да е проблема.Толкова ли е трудно като се водиш специализиран сервиз да ги разучиш тия места и да ти е лесно като идват многото Каризми с проблем в клапата?Тогава като знаеш няма да се изисква 7 дена да се разбере къде е проблема точно и да се отстрани а ще е нужен половин ден.Обаче на мен ми се струва че проблема е там ,че точно в тия сервизи искат да сменят цели компоненти за да смъкват големи печалби от надценките(които са огромни) и същевременно да не носят отговорност за рамонт.Защото и аз ще съм сигурен в себе си като слагам цял компонент и то от японски производител и ще давам гаранция.Но някои да си разчовърка мозъка и да запретне ръкави за по малки суми само за отстраняване на проблема,там не може да се случи.

И още нещо.Как ще си официален представител и няма да имаш пълния софтуер за разчитане на модел от марката за която отоговаряш?И то при положение че не е 2007 година модел а 2001!Защото са казали че грешката е еди коя си но много общо.За да се кажело по точно трябвало пълния софтуер,с който те не разполагали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не ги винете, това си е фирмена политика. Друг е въпросът, че ако се изучи устройството и те се ремонтират/въстановяват - самата фирма може да спечели дори повече. Щото ако ти струва като труд, разходи и пр. да речем 300 лв, а ти вземеш 1000 - сигурно ще е по-добре от 3000. и ще спечелиш повече. Дръж 2-3 отремонтирани на склад и сменяй и да ги няма... И клиентите ще са доволни....

НО - пак казвам - по всяка вероятност е политика - и не само на :mitsu-smiley: - знаете колко се печели от резервни части... що да не спечелят

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса че за някой възли не се предлагат резервни части, ами причината не може да е друга освен - сигурност и гаранция. За да се вгради определен компонент към даден възел, то вероятно са необходими заводски условия - каквито сервиза представител не е необходимо да ги има. И съответно въпросния възел след като е възстановен, ако всичко е направено по учебник както се казва - ще има и гаранция за ремонта.

 

Друг е въпроса че ние все гледаме алтернативните варианти по финансови причини. Като пример - на мен миналата година ми се наложи да купувам обтегача за външния ремък, представлява ролка заедно с нещо като амортисьорче - виждат се че са два детайла свързани с един болт. Че на мен ми трябваше само амортисьора - просто ролката си беше добре, да обаче навсякъде се предлагат заедно комплект. Така комплект и го купих, но най напред също си мислех защо да купувам нещо което все още не е износено. Явно от фирмата производител са преценили, че на някакъв пробег или като се подменя едното, то трябва да е и другото комплект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса че за някой възли не се предлагат резервни части, ами причината не може да е друга освен - сигурност и гаранция. За да се вгради определен компонент към даден възел, то вероятно са необходими заводски условия - каквито сервиза представител не е необходимо да ги има. И съответно въпросния възел след като е възстановен, ако всичко е направено по учебник както се казва - ще има и гаранция за ремонта.

 

Друг е въпроса че ние все гледаме алтернативните варианти по финансови причини. Като пример - на мен миналата година ми се наложи да купувам обтегача за външния ремък, представлява ролка заедно с нещо като амортисьорче - виждат се че са два детайла свързани с един болт. Че на мен ми трябваше само амортисьора - просто ролката си беше добре, да обаче навсякъде се предлагат заедно комплект. Така комплект и го купих, но най напред също си мислех защо да купувам нещо което все още не е износено. Явно от фирмата производител са преценили, че на някакъв пробег или като се подменя едното, то трябва да е и другото комплект.

Размиват се нещата според мен и смятам повече да не пиша в тази тема.Въпроса придоби следния вид:"Пукнах гума,дай да си купя джанта с гума"!

Говоря за конкретен проблем който се решава без много знания и за кратък срок.Вярно е че гаранцията няма да е като да смениш целия детайл,но в случая толкова е напреднала химията ,и продуктите достигат до всеки,че за да залепиш покритието (ел. магнита) за оста има такива качествени материали за които гаранцията за издръжливост е голяма.

За пример ще дам куриозен случай.

Разпределителен вал на мотоциклет Honda Goldwing счупен(на 2 части) и залепен с специален залепващ материал(лепило) за метали на Würth изкара без проблем над 1000 км докато се смени с нов.Който се сеща ще разбере.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали това ти казвам с подобен род експерименти се занимават други, защо държиш официалните сервизи да извършат този ремонт, те не искат да го направят по причините които съм изброил, защото когато стане проблем и ремонта го е извършил "бай Иван" никой няма да обърне внимание на оплакването, но когато става въпрос за сервиз с име както са всички официални сервизи извършването на такъв ремонт звучи непрофесионално и евентуалните оплаквания могат да нанесат повече вреда отколкото полза от ремонтирането на един автомобил. Относно счупения вал който е залепен, аз просто нямам думи, нали не сте пробвали да ви го залепят в сервиз на Хонда, защото за мен това е абсолютно недопустимо, евентуално е трябвало да се обърнете към някой представител за лепила - по този начин той би показал и доказал колко добра химия и лепила съществува, не знам но аз това не го вярвам поради ред причини - когато се е супил поне малко би се изкривил (поне няколко десети) след като е залепен нямам идея как би работил този мотор без да се повреди главата и леглата на вала, все пак тук става въпрос за доста високи обороти, това е двигател на мотор Хонда. Между другото наистина темата е изчерпана и аз също няма да взимам отношение по нея просто защото всичко което имаше да се каже мисля че съм го казал.

Нали се сещаш че има начини да се качи вала и да се тества дали има отклонение и ако има да се шлайфа.Да не ти казвам че има и колянови валове които се изправят "студено" и пак карат .И то на мотоциклети където оборотите са много по високи.

А това дали вярваш си е твое право.Аз нямам файда да лъжа когото и да било.

Несе заяждам ,просто казвам това което съм видял с очите си.

С най-добри чувства :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като има примерно 0.1мм отклонение (а според мен дори ще е повече) и го шлайфаш, точно какво ще се получи, какви лагери ще сложиш защото там няма лагери те са в петите и главата, просто е обработено легло. И аз нямам намерение да се заяждам и съм видал и по-големи глупусти, относно машинното изправяне на колянов вал има технологии и машнини при които става така че примера не е удачен. Между другото аз съм виждал и заваряване на разпределителен вал, след което наваряване и наново шлайф до стандарния размер, това го направи един познат на едно Дайхатсу, но и това е не е решение според мен, така че варианти много - всеки има право да експериментира със собствения си автомобил и дали решението е технически издържано или не какво значение има, важно е да остане доволен.

Всичко се свежда до това,човека да остане доволен!

С това съм налълно съгласен .Затова и се включих в темата.Не винаги хората са доволни от специализираните сервизи по много причини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като има примерно 0.1мм отклонение (а според мен дори ще е повече) и го шлайфаш, точно какво ще се получи, какви лагери ще сложиш защото там няма лагери те са в петите и главата, просто е обработено легло. И аз нямам намерение да се заяждам и съм видал и по-големи глупусти, относно машинното изправяне на колянов вал има технологии и машнини при които става така че примера не е удачен. Между другото аз съм виждал и заваряване на разпределителен вал, след което наваряване и наново шлайф до стандарния размер, това го направи един познат на едно Дайхатсу, но и това е не е решение според мен, така че варианти много - всеки има право да експериментира със собствения си автомобил и дали решението е технически издържано или не какво значение има, важно е да остане доволен.

Наистина мотора беше със лепен вал и си исkара докато го сменят и то доста газ му даваха през това време :icon_rock:[Като си представите че и водача е към 130 кила :rolleyes:]

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина мотора беше със лепен вал и си исkара докато го сменят и то доста газ му даваха през това време :icon_rock:[Като си представите че и водача е към 130 кила :rolleyes:]

Доста над 130 кг е!!! :icon_thumbup: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...