izwesten Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Притежател съм на галнт 94 1.8 16в.Преди 2 дена свалих дросела да го почистя свалих и делкото за да му сменя семеринката,че течеше масло,та на кратко всичко точно до самото палене....Върнах делкото на белязката която направих преди да го сваля,но уви не иска да пали завартях го по часовниковата стрелка и запали.но се появи едно глъхнене на мотора при подаването на газ изведнъж при плавно подаване няна пробленм....това го прави и на гас и на бензин,но всичко това се променя след като загреее.Тогава трябва да върна делкото обратно на часовниковата стрелка че да може да се изфорсира двигателя.......някакви съвети,че направо ми побеля косата ...мерси предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Да не си забравил някое вакуумче, кабелче или маркуче към делкото? Какъв беше проблемът преди? Не знам при теб как е реализирано преместването на ъгъла на запалване в делкото спрямо обороти, сигнал от TPS и т. н. Вероятно в това нещо е проблемът - не ти коригира навреме и/или в достатъчна степен ъгъла на запалване. Това е само предположение. Ако преди да пипаш е работила нормално си върни делкото на резката, която си направил.Регулирането на ъгъла на запалване се прави със стробоскоп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izwesten Публикувано 4 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2012 (редакция) огледал съм я сигорно вече 100 пъти за такива кабелчета и вакуми не открих нищо...преди да направя посочените ремонти колата вареше перфектно всичко на първо око е наред незнам защто при студен и при загрял двигател ми се мени предварението с толкова много градуси и когато го върна на белязката не иска да пали много ме зачуди тогава такова не ми се беше случвало Редактирано 4 декември 2012 от izwesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 (редакция) огледал съм я сигорно вече 100 пъти за такива кабелчета и вакуми не открих нищо...преди да направя посочените ремонти колата вареше перфектно всичко на първо око е наред незнам защто при студен и при загрял двигател ми се мени предварението с толкова много градуси и когато го върна на белязката не иска да пали много ме зачуди тогава такова не ми се беше случвалоС белязка, без белязка, объркал си ъгъла на запалването. Това ти е проблемът. Иди при някого със стробоскоп, да ти регулира делкото. Редактирано 4 декември 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izwesten Публикувано 4 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2012 С белязка, без белязка, объркал си ъгъла на запалването. Това ти е проблемът. Иди при някого със стробоскоп, да ти регулира делкото.не е от там проблема.....пробвах го вече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Здраво ли е делкото,да не си разменил някой кабел ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izwesten Публикувано 4 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2012 (редакция) Здраво ли е делкото,да не си разменил някой кабел ?Да здраво е не съм разменял никакви кабели не знам дали може да е от температурните датчици да им е дошло вече времето мнения? Редактирано 4 декември 2012 от Светльо Ангелов Пиши с Главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 (редакция) Да здраво е не съм разменял никакви кабели не знам дали може да е от температурните датчици да им е дошло вече времето мнения? В духа на езиковата чистота трябва да се отбележи, че липсват и 4 запетаи в мнението.:icon_doh: Продължавам да смятам, че проблемът е в зацепването и положението на делкото. Как установи, че е наред? Редактирано 4 декември 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izwesten Публикувано 4 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2012 В духа на езиковата чистота трябва да се отбележи, че липсват и 4 запетаи в мнението.:icon_doh: Продължавам да смятам, че проблемът е в зацепването и положението на делкото. Как установи, че е наред?Защото вече го направих и оставих така делкото...колата като е изтинала в това положение не иска да пали нито на бензин нито на газ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Ми, значи си сбъркал ъгъла, т.е. аванса Ако не ти стигат познанията по въпроса се обърни към човек с такива :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 И да го е объркал, то е с малко и няма да се отрази така на преходните режими. Тук трябва да се изкаже някой компетентен с тези двигатели. Може да е влязла в авариен режим, може кнок сензора да отчита детонации и компютърът нарочно да намалява ъгъла на изпреварване на запалването. Температурният датчик на инжекциона може и той да участва в "играта". На астрата ми си направих центровка и без стробоскоп. Както бръмчи двигателя мърдам с по милиметър наляво или надясно и подавам ръчно газ рязко от лостчето. Оставих го на 3 мм предварение от старото положение и работи (-ше, приключи нещо по електрониката - нищо общо с центровката) е студена, и топла, не контри на стартер, не тресе ... супер е. При теб пак казвам може би една от променливите, на базата на които компютъра изменя центровката, не функционира коректно. Да изчакаме довечера спецовете да се включат. Имай малко търпение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izwesten Публикувано 4 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2012 (редакция) youtube.com/watch?v=W0YT5htwJG0&feature=youtu.be Редактирано 4 декември 2012 от izwesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izwesten Публикувано 6 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2012 Незнам вече какво да правя!!! моля ви помагайте ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izwesten Публикувано 6 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2012 Изтегли си ръководство за ремонт и внимателно направи всичко стъпка по стъпка, явно делкото не е зацепено правилно, поне така говори логиката, след като проблемите са дошли след свалянето. Провери също да не си разменил кабелите на цилиндрите, макар че тогава симпотомите са други.Ако може някой да ми даде линк ще съм много благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izwesten Публикувано 6 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2012 (редакция) галанта се продава на части,цени по договаряне!!! тел:+359883900120 Редактирано 6 декември 2012 от izwesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 декември 2012 Сподели Публикувано 6 декември 2012 Даде много аванс преди да запали. Стартерът затова законтри така.Биела ли трака така зверски? С тази "остра" газ май му разказа играта :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
izwesten Публикувано 6 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2012 Даде много аванс преди да запали. Стартерът затова законтри така.Биела ли трака така зверски? С тази "остра" газ май му разказа играта :icon_hmm:Повечко аванс че да запали,проблема е в делкото.Днес пробвах друго и работеше идеално ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гса Публикувано 7 март 2020 Сподели Публикувано 7 март 2020 Здравеите колко градуса трябва да е предварението на мицобиши спеи стар 1,3 83 кс 99год благодаря предварително.0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 9 март 2020 Сподели Публикувано 9 март 2020 Около 42 гр., за предпочитане гроздова и то след 7500 об./мин :drinks: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Space/Manuals/1998-2003%20Space%20Star/1998-2003%20Workshop%20Manual/11/11B%20Engine%204G1.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.