Премини към съдържание

Проблем с галанта ми


izwesten

Препоръчано мнение

Притежател съм на галнт 94 1.8 16в.Преди 2 дена свалих дросела да го почистя свалих и делкото за да му сменя семеринката,че течеше масло,та на кратко всичко точно до самото палене....Върнах делкото на белязката която направих преди да го сваля,но уви не иска да пали завартях го по часовниковата стрелка и запали.но се появи едно глъхнене на мотора при подаването на газ изведнъж при плавно подаване няна пробленм....това го прави и на гас и на бензин,но всичко това се променя след като загреее.Тогава трябва да върна делкото обратно на часовниковата стрелка че да може да се изфорсира двигателя.......някакви съвети,че направо ми побеля косата ...мерси предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не си забравил някое вакуумче, кабелче или маркуче към делкото? Какъв беше проблемът преди?

Не знам при теб как е реализирано преместването на ъгъла на запалване в делкото спрямо обороти, сигнал от TPS и т. н. Вероятно в това нещо е проблемът - не ти коригира навреме и/или в достатъчна степен ъгъла на запалване. Това е само предположение.

Ако преди да пипаш е работила нормално си върни делкото на резката, която си направил.

Регулирането на ъгъла на запалване се прави със стробоскоп.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

огледал съм я сигорно вече 100 пъти за такива кабелчета и вакуми не открих нищо...преди да направя посочените ремонти колата вареше перфектно всичко на първо око е наред незнам защто при студен и при загрял двигател ми се мени предварението с толкова много градуси и когато го върна на белязката не иска да пали много ме зачуди тогава такова не ми се беше случвало

Редактирано от izwesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

огледал съм я сигорно вече 100 пъти за такива кабелчета и вакуми не открих нищо...преди да направя посочените ремонти колата вареше перфектно всичко на първо око е наред незнам защто при студен и при загрял двигател ми се мени предварението с толкова много градуси и когато го върна на белязката не иска да пали много ме зачуди тогава такова не ми се беше случвало

С белязка, без белязка, объркал си ъгъла на запалването. Това ти е проблемът. Иди при някого със стробоскоп, да ти регулира делкото.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С белязка, без белязка, объркал си ъгъла на запалването. Това ти е проблемът. Иди при някого със стробоскоп, да ти регулира делкото.

не е от там проблема.....пробвах го вече

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здраво ли е делкото,да не си разменил някой кабел ?

Да здраво е не съм разменял никакви кабели не знам дали може да е от температурните датчици да им е дошло вече времето мнения?

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши с Главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да здраво е не съм разменял никакви кабели не знам дали може да е от температурните датчици да им е дошло вече времето мнения?

 

В духа на езиковата чистота трябва да се отбележи, че липсват и 4 запетаи в мнението.:icon_doh: Продължавам да смятам, че проблемът е в зацепването и положението на делкото. Как установи, че е наред?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В духа на езиковата чистота трябва да се отбележи, че липсват и 4 запетаи в мнението.:icon_doh: Продължавам да смятам, че проблемът е в зацепването и положението на делкото. Как установи, че е наред?

Защото вече го направих и оставих така делкото...колата като е изтинала в това положение не иска да пали нито на бензин нито на газ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми, значи си сбъркал ъгъла, т.е. аванса :) Ако не ти стигат познанията по въпроса се обърни към човек с такива :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да го е объркал, то е с малко и няма да се отрази така на преходните режими.

Тук трябва да се изкаже някой компетентен с тези двигатели. Може да е влязла в авариен режим, може кнок сензора да отчита детонации и компютърът нарочно да намалява ъгъла на изпреварване на запалването. Температурният датчик на инжекциона може и той да участва в "играта".

 

На астрата ми си направих центровка и без стробоскоп. Както бръмчи двигателя мърдам с по милиметър наляво или надясно и подавам ръчно газ рязко от лостчето. Оставих го на 3 мм предварение от старото положение и работи (-ше, приключи нещо по електрониката - нищо общо с центровката) е студена, и топла, не контри на стартер, не тресе ... супер е.

При теб пак казвам може би една от променливите, на базата на които компютъра изменя центровката, не функционира коректно. Да изчакаме довечера спецовете да се включат. Имай малко търпение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изтегли си ръководство за ремонт и внимателно направи всичко стъпка по стъпка, явно делкото не е зацепено правилно, поне така говори логиката, след като проблемите са дошли след свалянето. Провери също да не си разменил кабелите на цилиндрите, макар че тогава симпотомите са други.

Ако може някой да ми даде линк ще съм много благодарен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даде много аванс преди да запали. Стартерът затова законтри така.

Биела ли трака така зверски? С тази "остра" газ май му разказа играта :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даде много аванс преди да запали. Стартерът затова законтри така.

Биела ли трака така зверски? С тази "остра" газ май му разказа играта :icon_hmm:

Повечко аванс че да запали,проблема е в делкото.Днес пробвах друго и работеше идеално ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 години ...

Около 42 гр., за предпочитане гроздова и то след 7500 об./мин :drinks:

 

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Space/Manuals/1998-2003%20Space%20Star/1998-2003%20Workshop%20Manual/11/11B%20Engine%204G1.pdf

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...