Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer 2008 - интериор


Препоръчано мнение

Питането ми е към колегите с последния модел на Лансера.

Понеже рядко отварям жапката, днес ми направи впечетление, че се отваря като на 20 годишен Кадет.

Още с дръпването на дръжката и се отвори с трясък. - пропадна изведнъж. Имам някакви спомени от преди 2-3 години, че се отваряше плавно. Дали е така заводско или има проблем, най-вероятно придобит при някоя от смените на поленовия филтър?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питането ми е към колегите с последния модел на Лансера.

Понеже рядко отварям жапката, днес ми направи впечетление, че се отваря като на 20 годишен Кадет.

Още с дръпването на дръжката и се отвори с трясък. - пропадна изведнъж. Имам някакви спомени от преди 2-3 години, че се отваряше плавно. Дали е така заводско или има проблем, най-вероятно придобит при някоя от смените на поленовия филтър?

 

Виж да не ти е разкачен пластмасовият амортисьор :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както вече нееднократно съм казвал, повечето неща в колите ни са като от преди 20 години. Няма прогрес! А имаш ли лампичка в жаБката? :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както вече нееднократно съм казвал, повечето неща в колите ни са като от преди 20 години. Няма прогрес! А имаш ли лампичка в жаБката? :icon_angel:

 

 

:icon_thumbup: Незнам за 20г ама поне с 5 назад от всички останали, особено сега с последните си модели са направо за резил, това новото Мираж дето прилича на мишка, или Аутлендърът дето е по-грозен от Ситроен. Как да няма прогрес, има само че в обратна посока, нека дам един пример с мойте любими Колтове. Модел 2004 та до 2007 ма жабката има амортисьорче и се отваря бавно и приятно, а моделите от 2007 ма до сега имат на мястото на амортисьорчето една връв и жабката пада като счупена :icon_doh: , намаляване на произвоствените разходи нали.., е добре как искат да се продават тези коли, на мицубиши някой и нещо му пречи да бъдат това което са били някога,...... :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Незнам за 20г ама поне с 5 назад от всички останали, особено сега с последните си модели са направо за резил, това новото Мираж дето прилича на мишка, или Аутлендърът дето е по-грозен от Ситроен. Как да няма прогрес, има само че в обратна посока, нека дам един пример с мойте любими Колтове. Модел 2004 та до 2007 ма жабката има амортисьорче и се отваря бавно и приятно, а моделите от 2007 ма до сега имат на мястото на амортисьорчето една връв и жабката пада като счупена :icon_doh: , намаляване на произвоствените разходи нали.., е добре как искат да се продават тези коли, на мицубиши някой и нещо му пречи да бъдат това което са били някога,...... :help:

Абе... Лансера има амортисьор, жабката се отваря мно-о-о-ого бавничко, чак ме хващат дяволите понякога. На колегата или са му го разкачили, или са му го прецакали нещо или сам се е прецакал. Без значение. Мисля че за недостатъците по изработката на интериора и качеството на използваните материали сме говорили достатъчно. Остава ни само да се надяваме, че съществените неща са изработени читаво. Освен това трябва да се опитаме да им влезем в положението на автопроизводителите. От една страна ние потребителите искаме по-ниски цени. От друга страна - законодателството непрекъснато поставя все по-строги изисквания към екологичността и безопасността на автомобилите. От трета страна - отново потребителите искат главно надеждност. Не качество и внимание към детайла, а надеждност - да не се развалят. Тази комбинация налага опростяването на продукта. Изработването му от по-евтини материали, с по-прости технологии и т.н., за да може хем цената да остане същата, хем в автомобила да работят последните, изисквани от закона, системи за безопасност и сигурност... които са скъпи. И така се получава това, което наблюдаваме в нашите коли например - целият интериор е изработен от елементарна, евтина пластмаса. Лаковото покритие - ужасно. При сериозно извънградско каране, след една година употреба и 20 хил. км. предният капак, предната броня и маска са за боядисване. До края на втората година, колата е за пребоядисване цялата, защото драскотините я правят да изглежда като десет годишна бънгия. А ако попадне човек на читави бояджии ще установи впоследствие, че боядисаното в България е много по-качествено и трайно от фабричното. Такова нещо до сега в сегмента на Лансера не е било. В колата няма почти никаква шумоизолация и т.н. Но... в същото това време, тя е снабдена дори в най-ниското ниво на оборудване с 9!? въздушни възглавници и с DPF филтър, триточкови пиротехнически колани, специално изработено купе с подсилващи греди във вратите (Мицубиши ги нарича RISE) и т.н. ABS, EBD и т.н. не ги броя, тъй като те се слагат от доста време. И така, като се питаме къде е отишло таблото, изработено от мек и качествен материал, къде е качествената текстилна тапицерия, имитираща велур, кадифе или нещо от този род, които след десет години употреба и една прахосмукачка, изглеждаха като нови, къде отиде облицовката на волана, маншона на скоростния лост и на ръчната спирачка от естествена кожа, къде отиде истинският метал в интериора и защо вместо него се мъдри тази нескопосана имитация на сатиниран алуминий, къде е истинският мокет на пода и защо вместо него днес имаме някаква имитация, къде е шумоизолацията във вратите и пода, трябва да си даваме сметка, че когато тези неща бяха такива, в колите ни имаше най-много една въздушна възглавница, ABS и един прост и евтин (най-много 600 лева нов) катализатор. И с това се изчерпваха системите за сигурност и за екологичност. Когато една система произвежда 100 трактора и 100 тона зърно, ако искаш да започне да произвежда 150 трактора, трябва да си даваш сметка, че ще се наложи да произвежда 50 тона зърно. Притеснителното при нашите коли е само, че конкуренцията, макар нещата и при нея да стоят по идентичен начин, често предлага една - две идеи повечко качество. За надеждността е все още рано да се каже...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе... Лансера има амортисьор, жабката се отваря мно-о-о-ого бавничко, чак ме хващат дяволите понякога. На колегата или са му го разкачили, или са му го прецакали нещо или сам се е прецакал.

Сколонен съм да мисля, че нещо е станало при смяната на поленовия филтър, който се намира в този отсек.

Явно ще трябва да отделя внимание на тази част от автомобила! :) Дано е само разкачено нещо, а не откраднато!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сколонен съм да мисля, че нещо е станало при смяната на поленовия филтър, който се намира в този отсек.

Явно ще трябва да отделя внимание на тази част от автомобила! :) Дано е само разкачено нещо, а не откраднато!

Откача се твърде лесно това "амортесьорче"! Трудно е да се счупи, тъй като се откача с вятъра само. Провери и си го сакачи. Аз от едната страна му сложих капка силикон и си седи там. Откачвам го от капака на джапката само при смяна на филтъра.

И стига с тези ревове, че били гадни колите. Ми гадни са, не е лъжа.

Да си се оплакваме по-умерено, защото ние сме си ги купили и сме видяли за какво става дума още преди да сме броили парата! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лаковото покритие - ужасно. При сериозно извънградско каране, след една година употреба и 20 хил. км. предният капак, предната броня и маска са за боядисване. До края на втората година, колата е за пребоядисване цялата, защото драскотините я правят да изглежда като десет годишна бънгия.

 

Да и не.

Боята е наистина тънка и по-лесна за драскане от нормалното (на Колта ми 2010, на Лансер е вероятно подобно качеството).

Състоянието описано от теб става не след сериозно каране, а след сериозно прекалено много миене. Колтът ни е мит с гъба около 5 пъти за 2 години (бая доста км му направихме) и веднъж на 3 месеца с водица под налягане... и боята като нова, доскоро без микро драскотинки дори. Дадох го наскоро за обслужване в сервиза, минали го на четките и стана на въпросните драскотинки... от едно миене. Изводът е да не се мие никога на четки, и няма да има проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откача се твърде лесно това "амортесьорче"! Трудно е да се счупи, тъй като се откача с вятъра само. Провери и си го закачи.

Оправих го! Явно като са сменяли фиртъра са пропуснали да го закачат. Направено е просто, за да се чупи трудно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Искам да попитам дали и при вас Lancer GTS е толкова ужасно шумен. Направо имам чувството, че моторът е вътре при мен... Преди GTS-a имах и ES, който пак си беше 2008г. и не му се чуваше гласчето. А отгоре на това беше и автоматик. Сега този GTS хем е с ръчни предавки, хем е доста по-скъп(съответно по-качествено изработен) и най-накрая му чувам мотора, все едно е вътре при мен... Колата е в перфектно техническо състояние и не е удряна. Двигателят си мърка и жужи. Няма никакви проблеми или шумове или неравномерно работене. Просто се чува вътре, благодарение на некачествено шумоизолиране. И при вас ли е такъв комбайн от страна на шум?

Редактирано от Rumen Hristov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Извинявам се че нахлувам така в темата, но имам проблем. Провесих един хартиен ароматизатор отпред на панела и той разяде повърхностното покритие на пластмасовата лайсна под духалките на климатика, имитираща карбон-алуминий във високия клас обурудване на Лансър 2008- инстайл.. Бихте ли ме ориентирали как точно се нарича тази лайсна на български и английски и от къде мога да си намеря нова преди мъжът ми да ме е убил :-( търся в ибей ама като незнам какво точно да търся, много съм зле. Моля ви помагайте!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно повечето ароматизатори съдържат вещества, които разяждат пластмасата. Аз използвам едни стъклени шишенца в дървена опаковка, но веднъж до напоеното дърво бе попаднал жетон на Кауфланд за количка и се бе повредил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11362682939406373&f1=details&slink=2sqfdn

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11327697536185869&f1=details&slink=2sqfdn

 

Първата е със същите лайсни до колкото разбирам, а на втората не се знае.

 

П.С. Ето и едно видео как става разглобяването.

Редактирано от UNNAMED
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11362682939406373&f1=details&slink=2sqfdn

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11327697536185869&f1=details&slink=2sqfdn

 

Първата е със същите лайсни до колкото разбирам, а на втората не се знае.

 

П.С. Ето и едно видео как става разглобяването.

Много благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря!

Няма проблем.

 

Виждам, че обявата от първия линк е изтрита, но я има и в ало.бг -> http://www.alo.bg/897961

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...