Николай Николов Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Питането ми е към колегите с последния модел на Лансера.Понеже рядко отварям жапката, днес ми направи впечетление, че се отваря като на 20 годишен Кадет.Още с дръпването на дръжката и се отвори с трясък. - пропадна изведнъж. Имам някакви спомени от преди 2-3 години, че се отваряше плавно. Дали е така заводско или има проблем, най-вероятно придобит при някоя от смените на поленовия филтър? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Питането ми е към колегите с последния модел на Лансера.Понеже рядко отварям жапката, днес ми направи впечетление, че се отваря като на 20 годишен Кадет.Още с дръпването на дръжката и се отвори с трясък. - пропадна изведнъж. Имам някакви спомени от преди 2-3 години, че се отваряше плавно. Дали е така заводско или има проблем, най-вероятно придобит при някоя от смените на поленовия филтър? Виж да не ти е разкачен пластмасовият амортисьор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Както вече нееднократно съм казвал, повечето неща в колите ни са като от преди 20 години. Няма прогрес! А имаш ли лампичка в жаБката? :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Както вече нееднократно съм казвал, повечето неща в колите ни са като от преди 20 години. Няма прогрес! А имаш ли лампичка в жаБката? :icon_angel: :icon_thumbup: Незнам за 20г ама поне с 5 назад от всички останали, особено сега с последните си модели са направо за резил, това новото Мираж дето прилича на мишка, или Аутлендърът дето е по-грозен от Ситроен. Как да няма прогрес, има само че в обратна посока, нека дам един пример с мойте любими Колтове. Модел 2004 та до 2007 ма жабката има амортисьорче и се отваря бавно и приятно, а моделите от 2007 ма до сега имат на мястото на амортисьорчето една връв и жабката пада като счупена :icon_doh: , намаляване на произвоствените разходи нали.., е добре как искат да се продават тези коли, на мицубиши някой и нещо му пречи да бъдат това което са били някога,...... :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 :icon_thumbup: Незнам за 20г ама поне с 5 назад от всички останали, особено сега с последните си модели са направо за резил, това новото Мираж дето прилича на мишка, или Аутлендърът дето е по-грозен от Ситроен. Как да няма прогрес, има само че в обратна посока, нека дам един пример с мойте любими Колтове. Модел 2004 та до 2007 ма жабката има амортисьорче и се отваря бавно и приятно, а моделите от 2007 ма до сега имат на мястото на амортисьорчето една връв и жабката пада като счупена :icon_doh: , намаляване на произвоствените разходи нали.., е добре как искат да се продават тези коли, на мицубиши някой и нещо му пречи да бъдат това което са били някога,...... :help:Абе... Лансера има амортисьор, жабката се отваря мно-о-о-ого бавничко, чак ме хващат дяволите понякога. На колегата или са му го разкачили, или са му го прецакали нещо или сам се е прецакал. Без значение. Мисля че за недостатъците по изработката на интериора и качеството на използваните материали сме говорили достатъчно. Остава ни само да се надяваме, че съществените неща са изработени читаво. Освен това трябва да се опитаме да им влезем в положението на автопроизводителите. От една страна ние потребителите искаме по-ниски цени. От друга страна - законодателството непрекъснато поставя все по-строги изисквания към екологичността и безопасността на автомобилите. От трета страна - отново потребителите искат главно надеждност. Не качество и внимание към детайла, а надеждност - да не се развалят. Тази комбинация налага опростяването на продукта. Изработването му от по-евтини материали, с по-прости технологии и т.н., за да може хем цената да остане същата, хем в автомобила да работят последните, изисквани от закона, системи за безопасност и сигурност... които са скъпи. И така се получава това, което наблюдаваме в нашите коли например - целият интериор е изработен от елементарна, евтина пластмаса. Лаковото покритие - ужасно. При сериозно извънградско каране, след една година употреба и 20 хил. км. предният капак, предната броня и маска са за боядисване. До края на втората година, колата е за пребоядисване цялата, защото драскотините я правят да изглежда като десет годишна бънгия. А ако попадне човек на читави бояджии ще установи впоследствие, че боядисаното в България е много по-качествено и трайно от фабричното. Такова нещо до сега в сегмента на Лансера не е било. В колата няма почти никаква шумоизолация и т.н. Но... в същото това време, тя е снабдена дори в най-ниското ниво на оборудване с 9!? въздушни възглавници и с DPF филтър, триточкови пиротехнически колани, специално изработено купе с подсилващи греди във вратите (Мицубиши ги нарича RISE) и т.н. ABS, EBD и т.н. не ги броя, тъй като те се слагат от доста време. И така, като се питаме къде е отишло таблото, изработено от мек и качествен материал, къде е качествената текстилна тапицерия, имитираща велур, кадифе или нещо от този род, които след десет години употреба и една прахосмукачка, изглеждаха като нови, къде отиде облицовката на волана, маншона на скоростния лост и на ръчната спирачка от естествена кожа, къде отиде истинският метал в интериора и защо вместо него се мъдри тази нескопосана имитация на сатиниран алуминий, къде е истинският мокет на пода и защо вместо него днес имаме някаква имитация, къде е шумоизолацията във вратите и пода, трябва да си даваме сметка, че когато тези неща бяха такива, в колите ни имаше най-много една въздушна възглавница, ABS и един прост и евтин (най-много 600 лева нов) катализатор. И с това се изчерпваха системите за сигурност и за екологичност. Когато една система произвежда 100 трактора и 100 тона зърно, ако искаш да започне да произвежда 150 трактора, трябва да си даваш сметка, че ще се наложи да произвежда 50 тона зърно. Притеснителното при нашите коли е само, че конкуренцията, макар нещата и при нея да стоят по идентичен начин, често предлага една - две идеи повечко качество. За надеждността е все още рано да се каже... 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 20 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Абе... Лансера има амортисьор, жабката се отваря мно-о-о-ого бавничко, чак ме хващат дяволите понякога. На колегата или са му го разкачили, или са му го прецакали нещо или сам се е прецакал. Сколонен съм да мисля, че нещо е станало при смяната на поленовия филтър, който се намира в този отсек. Явно ще трябва да отделя внимание на тази част от автомобила! Дано е само разкачено нещо, а не откраднато! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 ноември 2012 Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Сколонен съм да мисля, че нещо е станало при смяната на поленовия филтър, който се намира в този отсек. Явно ще трябва да отделя внимание на тази част от автомобила! Дано е само разкачено нещо, а не откраднато!Откача се твърде лесно това "амортесьорче"! Трудно е да се счупи, тъй като се откача с вятъра само. Провери и си го сакачи. Аз от едната страна му сложих капка силикон и си седи там. Откачвам го от капака на джапката само при смяна на филтъра.И стига с тези ревове, че били гадни колите. Ми гадни са, не е лъжа.Да си се оплакваме по-умерено, защото ние сме си ги купили и сме видяли за какво става дума още преди да сме броили парата! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 24 ноември 2012 Сподели Публикувано 24 ноември 2012 Лаковото покритие - ужасно. При сериозно извънградско каране, след една година употреба и 20 хил. км. предният капак, предната броня и маска са за боядисване. До края на втората година, колата е за пребоядисване цялата, защото драскотините я правят да изглежда като десет годишна бънгия. Да и не.Боята е наистина тънка и по-лесна за драскане от нормалното (на Колта ми 2010, на Лансер е вероятно подобно качеството).Състоянието описано от теб става не след сериозно каране, а след сериозно прекалено много миене. Колтът ни е мит с гъба около 5 пъти за 2 години (бая доста км му направихме) и веднъж на 3 месеца с водица под налягане... и боята като нова, доскоро без микро драскотинки дори. Дадох го наскоро за обслужване в сервиза, минали го на четките и стана на въпросните драскотинки... от едно миене. Изводът е да не се мие никога на четки, и няма да има проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Откача се твърде лесно това "амортесьорче"! Трудно е да се счупи, тъй като се откача с вятъра само. Провери и си го закачи.Оправих го! Явно като са сменяли фиртъра са пропуснали да го закачат. Направено е просто, за да се чупи трудно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Hristov Публикувано 31 декември 2012 Сподели Публикувано 31 декември 2012 (редакция) Искам да попитам дали и при вас Lancer GTS е толкова ужасно шумен. Направо имам чувството, че моторът е вътре при мен... Преди GTS-a имах и ES, който пак си беше 2008г. и не му се чуваше гласчето. А отгоре на това беше и автоматик. Сега този GTS хем е с ръчни предавки, хем е доста по-скъп(съответно по-качествено изработен) и най-накрая му чувам мотора, все едно е вътре при мен... Колата е в перфектно техническо състояние и не е удряна. Двигателят си мърка и жужи. Няма никакви проблеми или шумове или неравномерно работене. Просто се чува вътре, благодарение на некачествено шумоизолиране. И при вас ли е такъв комбайн от страна на шум? Редактирано 31 декември 2012 от Rumen Hristov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Натали Публикувано 25 април 2013 Сподели Публикувано 25 април 2013 Извинявам се че нахлувам така в темата, но имам проблем. Провесих един хартиен ароматизатор отпред на панела и той разяде повърхностното покритие на пластмасовата лайсна под духалките на климатика, имитираща карбон-алуминий във високия клас обурудване на Лансър 2008- инстайл.. Бихте ли ме ориентирали как точно се нарича тази лайсна на български и английски и от къде мога да си намеря нова преди мъжът ми да ме е убил :-( търся в ибей ама като незнам какво точно да търся, много съм зле. Моля ви помагайте! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 25 април 2013 Автор Сподели Публикувано 25 април 2013 Явно повечето ароматизатори съдържат вещества, които разяждат пластмасата. Аз използвам едни стъклени шишенца в дървена опаковка, но веднъж до напоеното дърво бе попаднал жетон на Кауфланд за количка и се бе повредил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 25 април 2013 Сподели Публикувано 25 април 2013 (редакция) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11362682939406373&f1=details&slink=2sqfdn http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11327697536185869&f1=details&slink=2sqfdn Първата е със същите лайсни до колкото разбирам, а на втората не се знае. П.С. Ето и едно видео как става разглобяването. Редактирано 25 април 2013 от UNNAMED Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Натали Публикувано 26 април 2013 Сподели Публикувано 26 април 2013 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11362682939406373&f1=details&slink=2sqfdn http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11327697536185869&f1=details&slink=2sqfdn Първата е със същите лайсни до колкото разбирам, а на втората не се знае. П.С. Ето и едно видео как става разглобяването. Много благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 26 април 2013 Сподели Публикувано 26 април 2013 Много благодаря!Няма проблем. Виждам, че обявата от първия линк е изтрита, но я има и в ало.бг -> http://www.alo.bg/897961 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.