Премини към съдържание

Конзолата с лостчетата зад волана мърда леко


Stefan Naydenov

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги! Странен проблем, който ме дразни все-повече: Цялата конзола с двете лостчета зад волана мърда леко наляво-надясно. Особено е дразнещо при подаване на десен мигач след като е бил подаван ляв, и обратното (защото първо трябва да обереш луфта на конзолата, и чак тогава цъка лостчето). :icon_censored:

 

Онзи ден разглабях капаците, но след като ги махнах, установих, че металният корпус е стегнат за тръбата на кормилната ос с нещо като нитове, които нямат шлиц, за да се стегнат. Въпросът ми е: има ли възможност да се стегне това чудо от някъде, или трябва да го залея с Poxipol (или с няква друга гадост) цялото!? :D

 

PS: Да не отварям друга тема - Някой би ли се навил да ми помогне да преправя оптитронно табло за моят автомобил?! Предварително благодаря. Ще почерпя, естествено! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега!

На моята Звездичка имах същият проблем. Разглобявах няколко пъти въпросната конзола, но не открих къде е проблема, а самото обиране на луфта си е дразнещо.... И реших да пробвам по стара българска традиция ;)

с тел и клещи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Видях едно удачно място на конзолата с лостовете подходящо да се провре тънка тел и обрах луфта м-у близко място на кожуха около волана. Не съм го натягал много, а само колкото да обере луфта и да изчезне въпросното изместване на лостовете...

И така до момента не съм имал проблеми и дразнещия луфт го няма...

Поздрави!

 

Ще се радвам да пише някой по-добре запознат от къде идва проблема..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Странен проблем, който ме дразни все-повече: Цялата конзола с двете лостчета зад волана мърда леко наляво-надясно. Особено е дразнещо при подаване на десен мигач след като е бил подаван ляв, и обратното (защото първо трябва да обереш луфта на конзолата, и чак тогава цъка лостчето). :icon_censored:

 

Онзи ден разглабях капаците, но след като ги махнах, установих, че металният корпус е стегнат за тръбата на кормилната ос с нещо като нитове, които нямат шлиц, за да се стегнат. Въпросът ми е: има ли възможност да се стегне това чудо от някъде, или трябва да го залея с Poxipol (или с няква друга гадост) цялото!? :D

 

PS: Да не отварям друга тема - Някой би ли се навил да ми помогне да преправя оптитронно табло за моят автомобил?! Предварително благодаря. Ще почерпя, естествено! :drinks:

Като свалиш пластмасите около волана (или май беше тази, пред колената на шофьора), ще видиш два болта, завити отдолу-нагоре, които стягат и кормилната ос. Пробвай да ги стегнеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като свалиш пластмасите около волана (или май беше тази, пред колената на шофьора), ще видиш два болта, завити отдолу-нагоре, които стягат и кормилната ос. Пробвай да ги стегнеш.

Ами, тя кормилната ос е бетон. Не е от тия болтове, мисля... Самата конзола с лостчетата, ключа и разните карантии покрай тях, мърда спрямо кормилната ос. Конзолата се състои от две части от алуминиева сплав, хванати с нещо, което аз наричам нитове. Може и да са някакви болтове, но нямат шлиц, или шлица е запълнен с метал. Не видях начин да може да се стягат. В краен случай явно и аз ще премина към българските традиционни методи! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Записвам се в темата, понеже и при мен го има този проблем още от как купих колата, но не съм отварял да видя какво що .. винаги съм си мислел, че по-скоро някаква щипка ще излезе счупена, но да видим колегата как ще го реши за да действам и аз на готово после :first: .

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Стефан, welcome back, отдавна не беше писал май, чудех се по едно време да не си го продал и да си ни зарязал :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах този проблем. Въпросните "нитове" са болтове, които са технологично навити и не могат да се стягат(необяснимо защо за мен). Аз използвах двукомпонентен Поксипол, от който сложих на две места (колкото грахово зърно) между оста и алуминиевата конзола, и стана чудесно.

Повече от три години карам така и няма никакво помръдване. Успех!

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също го имах този проблем но днес си го отстраних.

 

Колега, поясни моля.

 

Мерси.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се отстранява по следния начин.Свалят се двете кори на кормилната колона,конзолата която държи контактния ключ и двата лоста естегната с два болта отгоре.Те се товиват с помоща на секач след това се прорезват с ножовка и се стягат с отверка и проблема е решен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се отстранява по следния начин.Свалят се двете кори на кормилната колона,конзолата която държи контактния ключ и двата лоста естегната с два болта отгоре.Те се товиват с помоща на секач след това се прорезват с ножовка и се стягат с отверка и проблема е решен.

Аз ги сменям с други болтове, тъй като със секача оригиналните се прецакват.......иначе това е решението....... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах този проблем. Въпросните "нитове" са болтове, които са технологично навити и не могат да се стягат(необяснимо защо за мен).

 

Въпросните болтове са си имали нормални глави за стягане, но след стягането те се късат и повече не може да има интервенция по тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросните болтове са си имали нормални глави за стягане, но след стягането те се късат и повече не може да има интервенция по тях.

Това първото е абсолютно вярно, но за интервенцията не съм съгласен .:) Точно за това има СО апарати и всякаква друга заваръчна техника ..:D Заваряваш си отгоре един друг болт и кеф ти да развиваш, кеф ти да затягаш, докато се скъса пак заварката ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това първото е абсолютно вярно, но за интервенцията не съм съгласен .:) Точно за това има СО апарати и всякаква друга заваръчна техника ..:D Заваряваш си отгоре един друг болт и кеф ти да развиваш, кеф ти да затягаш, докато се скъса пак заварката ..:)

Поправям се: Не би трябвало спорет "тяхните" разбирания :)

А ние сме царе и можем да направим всичко от нищо, та едни болтове ще ни се опънат :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля с Поксипол да действам, в крайна сметка... Благодаря на всички отзовали се!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...