Stefan Naydenov Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Здравейте, колеги! Странен проблем, който ме дразни все-повече: Цялата конзола с двете лостчета зад волана мърда леко наляво-надясно. Особено е дразнещо при подаване на десен мигач след като е бил подаван ляв, и обратното (защото първо трябва да обереш луфта на конзолата, и чак тогава цъка лостчето). :icon_censored: Онзи ден разглабях капаците, но след като ги махнах, установих, че металният корпус е стегнат за тръбата на кормилната ос с нещо като нитове, които нямат шлиц, за да се стегнат. Въпросът ми е: има ли възможност да се стегне това чудо от някъде, или трябва да го залея с Poxipol (или с няква друга гадост) цялото!? :D PS: Да не отварям друга тема - Някой би ли се навил да ми помогне да преправя оптитронно табло за моят автомобил?! Предварително благодаря. Ще почерпя, естествено! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Привет, колега!На моята Звездичка имах същият проблем. Разглобявах няколко пъти въпросната конзола, но не открих къде е проблема, а самото обиране на луфта си е дразнещо.... И реших да пробвам по стара българска традиция ;) с тел и клещи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifВидях едно удачно място на конзолата с лостовете подходящо да се провре тънка тел и обрах луфта м-у близко място на кожуха около волана. Не съм го натягал много, а само колкото да обере луфта и да изчезне въпросното изместване на лостовете... И така до момента не съм имал проблеми и дразнещия луфт го няма...Поздрави! Ще се радвам да пише някой по-добре запознат от къде идва проблема.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 18 октомври 2012 Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Здравейте, колеги! Странен проблем, който ме дразни все-повече: Цялата конзола с двете лостчета зад волана мърда леко наляво-надясно. Особено е дразнещо при подаване на десен мигач след като е бил подаван ляв, и обратното (защото първо трябва да обереш луфта на конзолата, и чак тогава цъка лостчето). :icon_censored: Онзи ден разглабях капаците, но след като ги махнах, установих, че металният корпус е стегнат за тръбата на кормилната ос с нещо като нитове, които нямат шлиц, за да се стегнат. Въпросът ми е: има ли възможност да се стегне това чудо от някъде, или трябва да го залея с Poxipol (или с няква друга гадост) цялото!? :D PS: Да не отварям друга тема - Някой би ли се навил да ми помогне да преправя оптитронно табло за моят автомобил?! Предварително благодаря. Ще почерпя, естествено! :drinks:Като свалиш пластмасите около волана (или май беше тази, пред колената на шофьора), ще видиш два болта, завити отдолу-нагоре, които стягат и кормилната ос. Пробвай да ги стегнеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 18 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2012 Като свалиш пластмасите около волана (или май беше тази, пред колената на шофьора), ще видиш два болта, завити отдолу-нагоре, които стягат и кормилната ос. Пробвай да ги стегнеш.Ами, тя кормилната ос е бетон. Не е от тия болтове, мисля... Самата конзола с лостчетата, ключа и разните карантии покрай тях, мърда спрямо кормилната ос. Конзолата се състои от две части от алуминиева сплав, хванати с нещо, което аз наричам нитове. Може и да са някакви болтове, но нямат шлиц, или шлица е запълнен с метал. Не видях начин да може да се стягат. В краен случай явно и аз ще премина към българските традиционни методи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Записвам се в темата, понеже и при мен го има този проблем още от как купих колата, но не съм отварял да видя какво що .. винаги съм си мислел, че по-скоро някаква щипка ще излезе счупена, но да видим колегата как ще го реши за да действам и аз на готово после :first: . %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif Стефан, welcome back, отдавна не беше писал май, чудех се по едно време да не си го продал и да си ни зарязал :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Аз също имах този проблем. Въпросните "нитове" са болтове, които са технологично навити и не могат да се стягат(необяснимо защо за мен). Аз използвах двукомпонентен Поксипол, от който сложих на две места (колкото грахово зърно) между оста и алуминиевата конзола, и стана чудесно. Повече от три години карам така и няма никакво помръдване. Успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho tonchev Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Аз също го имах този проблем но днес си го отстраних. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 (редакция) Аз също го имах този проблем но днес си го отстраних. Колега, поясни моля. Мерси. Редактирано 19 октомври 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho tonchev Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Проблема се отстранява по следния начин.Свалят се двете кори на кормилната колона,конзолата която държи контактния ключ и двата лоста естегната с два болта отгоре.Те се товиват с помоща на секач след това се прорезват с ножовка и се стягат с отверка и проблема е решен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Проблема се отстранява по следния начин.Свалят се двете кори на кормилната колона,конзолата която държи контактния ключ и двата лоста естегната с два болта отгоре.Те се товиват с помоща на секач след това се прорезват с ножовка и се стягат с отверка и проблема е решен.Аз ги сменям с други болтове, тъй като със секача оригиналните се прецакват.......иначе това е решението....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 20 октомври 2012 Сподели Публикувано 20 октомври 2012 Аз също имах този проблем. Въпросните "нитове" са болтове, които са технологично навити и не могат да се стягат(необяснимо защо за мен). Въпросните болтове са си имали нормални глави за стягане, но след стягането те се късат и повече не може да има интервенция по тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 октомври 2012 Сподели Публикувано 20 октомври 2012 Въпросните болтове са си имали нормални глави за стягане, но след стягането те се късат и повече не може да има интервенция по тях.Това първото е абсолютно вярно, но за интервенцията не съм съгласен . Точно за това има СО апарати и всякаква друга заваръчна техника ..:D Заваряваш си отгоре един друг болт и кеф ти да развиваш, кеф ти да затягаш, докато се скъса пак заварката .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 20 октомври 2012 Сподели Публикувано 20 октомври 2012 Това първото е абсолютно вярно, но за интервенцията не съм съгласен . Точно за това има СО апарати и всякаква друга заваръчна техника ..:D Заваряваш си отгоре един друг болт и кеф ти да развиваш, кеф ти да затягаш, докато се скъса пак заварката ..Поправям се: Не би трябвало спорет "тяхните" разбирания А ние сме царе и можем да направим всичко от нищо, та едни болтове ще ни се опънат :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 26 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2012 Аз мисля с Поксипол да действам, в крайна сметка... Благодаря на всички отзовали се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.