DimitarD Публикувано 15 октомври 2012 Сподели Публикувано 15 октомври 2012 Преди 7 дена си измих двигателя и от тогава ми започнаха проблемите. Колата е спейс стар 1,3 бензин. Работеше като часовник и нямах проблеми. След измиването на двигателя първо започна да променя оборотите и като натисна газта в първия момент забиваше предницата и след 2-3 секунди ускоряваше. Изчезнаха показанията на километража а след час светна и инжекцията. На 3 ден колата отказа два пъти да запали. Да уточня - ток в акумулатора има, стартера не завърта а зад таблото се чува някакво цъкане около 3 пъти в секунда докато съм на стартер. Проблема го решавах като сваля клемите и ги поставя отново. След това си пали нормално, но инжекцията пак си светваше. След обяд ходих на диагностика и всичко се оправи. На 5 ден обаче пак отказа пак да запали, и отново номера с клемите ... Знае ли някой какво точно да погледна и какъв е проблема? Струва ми се че е реле но не ми се налучква. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlio_ Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 Зачисти клемите от вътре и тези на акумулатора също. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 А каква грешка беше записало, като сте я закачили на комп. ? Иначе си проверете много хубаво кабелите за масата от акумулатора към блока на двигателя хубаво го стегнете, дори ако имате някакъв контактен спрей го пръснете. Най-лестния начин за проба е като поставите гаечен ключ върху минусовата клема и блока на двигателя и натискате здраво, а някой от вътре да стартира двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНе знам, колеги, всеки сам си решава, но не веднъж съм чувал думите "Двигател не се мие". Да, всеки иска колата и отвън и отвътре, че и под капака да свети - и аз съм от тези, редовно разглобявам почти всичко и забърсвам старателно отвътре /моето Муци няма филтър на купето/ и от вън, но двигателя не го мия никога, даже с бавно течаща вода - забърсвам с парцалче само. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifно двигателя не го мия никога, даже с бавно течаща вода - забърсвам с парцалче само. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif Да и аз така знам. Но мога да споделя опит с обезмаслител става много лесно и се постига доста добър резултат. Редактирано 16 октомври 2012 от niksun Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarD Публикувано 16 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2012 Двигателя го измих защото си полирах фаровете и неволно го изцапах с полираща паста. Иначе си беше чистичък защото и аз го забърсвам от време на време. Ще проверя клемите може и от тях да е защото последния път разкачих само минусовата и като я върнах и запали. Дано да е от това. Благодаря за съветите :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 Колега кажи оправи ли се проблема при теб :? . Аз днес имах супер странна ситуация , ходихме на разходка с жената , оставих мицку за 2- 3 часа и като се върнахме въртя ключа - резултат никакъв. Чува се някакъв странен шум като свирене(много тихо), лампите си светат. Сложих го на контакт , бутнаха ме 2 метра и запалих. Прибрахме се, загасих двигателя и после си запали без грижи. Според съфорумците дали това е проблем в самия стартер или нещо друго. Щот напоследък се вкарах се в разходи и сега ..... за стартер пари нема . Благодаря!!! :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Минаха се няколко дни , тоз проблем си остана. Поседя два дни без да го карам и спря да върти стартера. Почистих клемите на акумулатора , на обувките, връзката му към шасито. Акумулатора е нов. Явно пак ще ходи на майстор :icon_hmm: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Аз имах същия проблем. Светваха ми лампите на таблото, но когато завъртя ключа не пали - не върти, само всичко изгасва, връщам ключа давам на контакт и пак светят лампите. При мен се окисляваше плюсовата клема на акумулатора, вследствие на което той не се зареждаше. И след 10-на разреждания акумулаторът "сдаде багажа". Намазал съм клемата с грес и съм с нов акумулатор вече 2 години и нямам проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Някой знае ли, дали спейс стара има някаква защита ако акумулаторът е изтощен - да не завърти стартера ;? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 август 2013 Сподели Публикувано 16 август 2013 Те всички коли имат такава защита, :D падне ли много акумулатора, стартера не може да завърти, защото си е сериозен консуматор и си иска силен ток ..;)Ако няма от кой да намериш друг акумулатор за проба, обади се, ще ти дам за 1 седмица читав акумулатор, за да се увериш дали проблема е в него .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 18 август 2013 Сподели Публикувано 18 август 2013 Здравейте,все пак оставих акумулатора да се зареди. 12 часа смятям че му стигат. Днес сутринта го сложих и за съжаление проблема си остана. Утре щ е взема едни кабели да му дам ток от друга кола (шанса е малък) . Проблема е че като го бутна ще запали и после ще си върти стартера все едно всичко е нормално. :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 18 август 2013 Сподели Публикувано 18 август 2013 Когато не иска да запали, включи на 3 или 4 скорост /без контаст/ и бутни леко колата - да превърти малко двигателя. И пробвай пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 18 август 2013 Сподели Публикувано 18 август 2013 Ще го пробвам , каква е идеята на тоз експеримент :? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 18 август 2013 Сподели Публикувано 18 август 2013 Износени зъби на бендикса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 19 август 2013 Сподели Публикувано 19 август 2013 И така не иска. Все пак благодаря за идеите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasio 85 Публикувано 19 август 2013 Сподели Публикувано 19 август 2013 (редакция) Колега при тоя нов аколуматор проблема излиза,че ти е стартер.Сваляш и му правиш една пълна ревизия и си готов.Тук някои от колегите беше споменал за износен бендикс но не съм сигурен по скоро тяговото реле защото на моменти върти в други не, но си иска сваляне,и хубаво почистване, а е хубаво и едно мерене с мултицетапреди всички тези манипулаций. Редактирано 19 август 2013 от krasio 85 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 Здравейте! Днес се справих с проблема. Оказа се че са износени четките на стартера. Сега са сменени,почистен е. Вече върти като нов. Благодаря на всички за идеите ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 27 юли 2016 Сподели Публикувано 27 юли 2016 Колега ,какви четки сложи ? И при мен проблема е същия ту пали ту не пели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 27 юли 2016 Сподели Публикувано 27 юли 2016 От трън на глог ,Жорко...гумичка не си земал още ,...то друго изкочи,..и туй дет не пали ,от четките ли е? туй ли се чува в Гълъбъво!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 8 август 2016 Сподели Публикувано 8 август 2016 За диагностика на проблеми със стартер не виждам смисъл да се бутне леко колата, докато е на скорост. Но може да се пробва да се удари няколко пъти по стартера с някое по-дебело дрЪво - и ако четките не опират, ще се наместят и може да запали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.