Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Помощ за спирачки на Спейс стар


doba

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам Спейстар 1.9DID 2002 купих го преди дни, имаше лоши спирачки и естествено се заех с тях. Педалът пропада до средата при първо натискане и след това си спира,при второ натискане е по високо(нормално) на следващо натискане пак е долу (все едно има празен ход) това е при нормален натиск,при напомпване се вдига доста и като задържа леко пропада, диагнозата беше спирачна помпа, смениха и гумички ефект 0(старите си бяха супер и помпата нямаше язви или износвания) ,следва смяна на цяла помпа, пак ефект 0 спирачките се държат по същият начин, 3 пъти обезвъздушаване и нищо няма течове,задържали цилиндърчета нищо, в един сервиз ми казват - серво, в друг ABC, трети пак помпа, в чудо се видях и с пари на вятъра Педалът се държи по абсолютно еднакъв начин след всички ремонти! Моля ако някой има идея да сподели. Мерси, предварително!

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем - реши се с нова спирачна помпа за 350 лева. Можеше и с по-евтина, но трябваше да се чака 10-14 дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем преди години с друга марка... Държи се все едно има въздух в системата. Обезвъздушаваш и 2 минути е ок. После пак потъва.

Накрая излезе магистрална тръбичка към задните спирачки. В зоната между резервоара и прага на колата беше изгнила и маслото си го хвърляше някъде, но не и така че да го видя, докато при поредното обезвъздушаване не се проби към земята.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, скъсаха ми нервите тея спирачки,(смещното е че спира) при мен обаче пробвах с ремонт на старата помпа, с друга помпа и тц. Ще огледам и тръбичките щателно, но не губи течност в казанчето. В един сервиз ми предлагат да изолират ABC с/у 50лв да се видело дали не е от него,според тях можело някакви клапани в него да са повредени въпреки че си работи, и ако пак е същото пак нова помпа оригинална, но ми омръзна да давам пари за проби и никой да не ти дава гаранция за нищо! Днес ги обезвъздушавах още веднъж и като че ли има някакво съвсем леко подобрение, или си внушавам вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, скъсаха ми нервите тея спирачки,(смещното е че спира) при мен обаче пробвах с ремонт на старата помпа, с друга помпа и тц. Ще огледам и тръбичките щателно, но не губи течност в казанчето. В един сервиз ми предлагат да изолират ABC с/у 50лв да се видело дали не е от него,според тях можело някакви клапани в него да са повредени въпреки че си работи, и ако пак е същото пак нова помпа оригинална, но ми омръзна да давам пари за проби и никой да не ти дава гаранция за нищо! Днес ги обезвъздушавах още веднъж и като че ли има някакво съвсем леко подобрение, или си внушавам вече.

 

Кви 50 лева! Извади предпазителя на АБС-а и си готов

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ги обезвъздушавах още веднъж и като че ли има някакво съвсем леко подобрение, или си внушавам вече.

Продължавай смело. Така или иначе симптома ти е като въздух в системата. И се надявай все от някъде да избие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам Спейстар 1.9DID 2002 купих го преди дни, имаше лоши спирачки и естествено се заех с тях. Педалът пропада до средата при първо натискане и след това си спира,при второ натискане е по високо(нормално) на следващо натискане пак е долу (все едно има празен ход) това е при нормален натиск,при напомпване се вдига доста и като задържа леко пропада, диагнозата беше спирачна помпа, смениха и гумички ефект 0(старите си бяха супер и помпата нямаше язви или износвания) ,следва смяна на цяла помпа, пак ефект 0 спирачките се държат по същият начин, 3 пъти обезвъздушаване и нищо няма течове,задържали цилиндърчета нищо, в един сервиз ми казват - серво, в друг ABC, трети пак помпа, в чудо се видях и с пари на вятъра Педалът се държи по абсолютно еднакъв начин след всички ремонти! Моля ако някой има идея да сподели. Мерси, предварително!

Аз имах същия проблем.След обезвъздушаване за малко се оправя и след това отново старото положение.Ходих в сервиз и смених течността.Обезвъздушиха,в началото беше добре после пак същото.И на мен ми казаха помпа,но докато реша да купувам спирачките се оправиха сами.Явно е имало въздух.По онова време доста питах във форума но никой не ми каза от какво може да е.Помня че DJ беше писал, че тези спирачки се обезвъздушават на кръст.Какво е имал в предвид незная,защото така и не стана нужда при мен да обезвъздушавам отново.Ако искаш питай го.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кви 50 лева! Извади предпазителя на АБС-а и си готов

Ще пробвам и ще пиша, но според тях ABC бил от 2 части- ел.блок и хидравличен блок, ел. блок работи но повредени клапани на хидравличния, колко е така :) благодря за идеята.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем.След обезвъздушаване за малко се оправя и след това отново старото положение.Ходих в сервиз и смених течността.Обезвъздушиха,в началото беше добре после пак същото.И на мен ми казаха помпа,но докато реша да купувам спирачките се оправиха сами.Явно е имало въздух.По онова време доста питах във форума но никой не ми каза от какво може да е.Помня че DJ беше писал, че тези спирачки се обезвъздушават на кръст.Какво е имал в предвид незная,защото така и не стана нужда при мен да обезвъздушавам отново.Ако искаш питай го.

Ще хвърля молебен и при мен да се оправят така :) пробвах и на кръст и тц. Не съм пробвал с машина за вакум само, при теб как ги обезвъздушаваха? Благодаря!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължавай смело. Така или иначе симптома ти е като въздух в системата. И се надявай все от някъде да избие.

И аз вече на това се надявам, ще пробвам с вакум, дано да стане нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С вакум и с молебен , не знам как се прави, но ще ви кажа как аз го правя.

Капачката на казането за спирачна течност се отваря. Развива се обезвъздушителя, вдява му му де маркуче 40-50 см, а другия край в един буркан(шише) 200-300мл. Без да палите или натискате педалите, течноста започва да тече сама в буркана. Така източвате 100-150 мл течност, ако е чиста , което е рядкост я връщате в казанчето, ако не е бистра я изхвърляте и наливате нова течност в казанчето. Повтаряте процедура на всяко колело, като не забравяте да доливате течност след всяко източване.

Слаед което правите проба напред-назад. И ако нещо не е наред процедурата се повтаря (не ми се е налагало).

:drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ако не е бистра я изхвърляте и наливате нова течност в казанчето

 

Направо се купува една опаковка 0,5L. Цвета на течността не е показател. Мисля, че на 2 години се сменя. Има си срок на годност и при голямо вече количество абсорбирана влага от въздуха става силно корозивна и почват проблемите. При пробата трябва да се свали предпазителя на ABS, иначе нищо няма да се разбере.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С вакум и с молебен , не знам как се прави, но ще ви кажа как аз го правя.

Капачката на казането за спирачна течност се отваря. Развива се обезвъздушителя, вдява му му де маркуче 40-50 см, а другия край в един буркан(шише) 200-300мл. Без да палите или натискате педалите, течноста започва да тече сама в буркана. Така източвате 100-150 мл течност, ако е чиста , което е рядкост я връщате в казанчето, ако не е бистра я изхвърляте и наливате нова течност в казанчето. Повтаряте процедура на всяко колело, като не забравяте да доливате течност след всяко източване.

Слаед което правите проба напред-назад. И ако нещо не е наред процедурата се повтаря (не ми се е налагало).

:drive:

Струва си да се пробва,! Мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С вакум и с молебен , не знам как се прави, но ще ви кажа как аз го правя.

Капачката на казането за спирачна течност се отваря. Развива се обезвъздушителя, вдява му му де маркуче 40-50 см, а другия край в един буркан(шише) 200-300мл. Без да палите или натискате педалите, течноста започва да тече сама в буркана. Така източвате 100-150 мл течност, ако е чиста , което е рядкост я връщате в казанчето, ако не е бистра я изхвърляте и наливате нова течност в казанчето. Повтаряте процедура на всяко колело, като не забравяте да доливате течност след всяко източване.

Слаед което правите проба напред-назад. И ако нещо не е наред процедурата се повтаря (не ми се е налагало).

:drive:

 

Тази техника е класика,припомня ми за първата ми ,,кола"-малък ЗАЗ965А. Аз отварям обезвъздушителя с ключ звезда,докато в съда се влива само течност,без мехури. Важно,според мен,е да се започне от задно дясно,задно ляво,предно дясно и предно ляво.И както казва колегата ЛЮБОМИР НЕНОВ,да се следи нивото на спирачната течност в казанчето,за да не дръпне въздух .Същевременно трябва да се следи температурата на биричките във фризера!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих те посъветвал нова спирачна помпа. Преди месец смених моята 255лв и 45лв за монтаж и 15тина дни доставка. Колата може да се кара и в това състояние да не се притесняваш.. щом от Испания ме прибра без проблем :) само избягвай рязко спиране! Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят педал потъваше също , оказа се заден спирачен цилиндър, смених го от моргата и се оправи проблема!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

И аз бих те посъветвал нова спирачна помпа. Преди месец смених моята 255лв и 45лв за монтаж и 15тина дни доставка. Колата може да се кара и в това състояние да не се притесняваш.. щом от Испания ме прибра без проблем :) само избягвай рязко спиране! Поздрави.

 

Колега, от къде купи новата спирачна помпа? Имам мицубищи спейс стар и след пъривте 2-3 натискания на спирачката педалът се втърдява. Казаха ми че е спирачната помпа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем с мек медал след разглобяване и ремонт на помпата съм имал, макар и на друг автомобил. Явно е оставал въздух в помпата, въпреки многократните обезвъздушавания в различни последователности на колелета, помпа и разпределителен клапан. Решението което помогна е надуването с компресора с 2атм. през отвора на капачката за течноста. Пробвай така, но не прекалявай с налягането. Може пък да помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги имах проблем с педала на спирачките потъваше все едно има въздух в системата , след смяна на гумички на помпата обезвъздушаване и какво ли още не, съвсем случайно реших да си натегна жилата на ръчната и проблемът се реши педала вече стои високо и не потъва.

Редактирано от Джеки
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...