doba Публикувано 17 август 2012 Сподели Публикувано 17 август 2012 (редакция) Здравейте колеги, имам Спейстар 1.9DID 2002 купих го преди дни, имаше лоши спирачки и естествено се заех с тях. Педалът пропада до средата при първо натискане и след това си спира,при второ натискане е по високо(нормално) на следващо натискане пак е долу (все едно има празен ход) това е при нормален натиск,при напомпване се вдига доста и като задържа леко пропада, диагнозата беше спирачна помпа, смениха и гумички ефект 0(старите си бяха супер и помпата нямаше язви или износвания) ,следва смяна на цяла помпа, пак ефект 0 спирачките се държат по същият начин, 3 пъти обезвъздушаване и нищо няма течове,задържали цилиндърчета нищо, в един сервиз ми казват - серво, в друг ABC, трети пак помпа, в чудо се видях и с пари на вятъра Педалът се държи по абсолютно еднакъв начин след всички ремонти! Моля ако някой има идея да сподели. Мерси, предварително! Редактирано 19 август 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Същия проблем - реши се с нова спирачна помпа за 350 лева. Можеше и с по-евтина, но трябваше да се чака 10-14 дни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Подобен проблем преди години с друга марка... Държи се все едно има въздух в системата. Обезвъздушаваш и 2 минути е ок. После пак потъва.Накрая излезе магистрална тръбичка към задните спирачки. В зоната между резервоара и прага на колата беше изгнила и маслото си го хвърляше някъде, но не и така че да го видя, докато при поредното обезвъздушаване не се проби към земята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doba Публикувано 18 август 2012 Автор Сподели Публикувано 18 август 2012 Благодаря колеги, скъсаха ми нервите тея спирачки,(смещното е че спира) при мен обаче пробвах с ремонт на старата помпа, с друга помпа и тц. Ще огледам и тръбичките щателно, но не губи течност в казанчето. В един сервиз ми предлагат да изолират ABC с/у 50лв да се видело дали не е от него,според тях можело някакви клапани в него да са повредени въпреки че си работи, и ако пак е същото пак нова помпа оригинална, но ми омръзна да давам пари за проби и никой да не ти дава гаранция за нищо! Днес ги обезвъздушавах още веднъж и като че ли има някакво съвсем леко подобрение, или си внушавам вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Благодаря колеги, скъсаха ми нервите тея спирачки,(смещното е че спира) при мен обаче пробвах с ремонт на старата помпа, с друга помпа и тц. Ще огледам и тръбичките щателно, но не губи течност в казанчето. В един сервиз ми предлагат да изолират ABC с/у 50лв да се видело дали не е от него,според тях можело някакви клапани в него да са повредени въпреки че си работи, и ако пак е същото пак нова помпа оригинална, но ми омръзна да давам пари за проби и никой да не ти дава гаранция за нищо! Днес ги обезвъздушавах още веднъж и като че ли има някакво съвсем леко подобрение, или си внушавам вече. Кви 50 лева! Извади предпазителя на АБС-а и си готов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 Днес ги обезвъздушавах още веднъж и като че ли има някакво съвсем леко подобрение, или си внушавам вече.Продължавай смело. Така или иначе симптома ти е като въздух в системата. И се надявай все от някъде да избие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valev Публикувано 20 август 2012 Сподели Публикувано 20 август 2012 Здравейте колеги, имам Спейстар 1.9DID 2002 купих го преди дни, имаше лоши спирачки и естествено се заех с тях. Педалът пропада до средата при първо натискане и след това си спира,при второ натискане е по високо(нормално) на следващо натискане пак е долу (все едно има празен ход) това е при нормален натиск,при напомпване се вдига доста и като задържа леко пропада, диагнозата беше спирачна помпа, смениха и гумички ефект 0(старите си бяха супер и помпата нямаше язви или износвания) ,следва смяна на цяла помпа, пак ефект 0 спирачките се държат по същият начин, 3 пъти обезвъздушаване и нищо няма течове,задържали цилиндърчета нищо, в един сервиз ми казват - серво, в друг ABC, трети пак помпа, в чудо се видях и с пари на вятъра Педалът се държи по абсолютно еднакъв начин след всички ремонти! Моля ако някой има идея да сподели. Мерси, предварително!Аз имах същия проблем.След обезвъздушаване за малко се оправя и след това отново старото положение.Ходих в сервиз и смених течността.Обезвъздушиха,в началото беше добре после пак същото.И на мен ми казаха помпа,но докато реша да купувам спирачките се оправиха сами.Явно е имало въздух.По онова време доста питах във форума но никой не ми каза от какво може да е.Помня че DJ беше писал, че тези спирачки се обезвъздушават на кръст.Какво е имал в предвид незная,защото така и не стана нужда при мен да обезвъздушавам отново.Ако искаш питай го. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doba Публикувано 21 август 2012 Автор Сподели Публикувано 21 август 2012 Кви 50 лева! Извади предпазителя на АБС-а и си готовЩе пробвам и ще пиша, но според тях ABC бил от 2 части- ел.блок и хидравличен блок, ел. блок работи но повредени клапани на хидравличния, колко е така благодря за идеята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doba Публикувано 21 август 2012 Автор Сподели Публикувано 21 август 2012 Аз имах същия проблем.След обезвъздушаване за малко се оправя и след това отново старото положение.Ходих в сервиз и смених течността.Обезвъздушиха,в началото беше добре после пак същото.И на мен ми казаха помпа,но докато реша да купувам спирачките се оправиха сами.Явно е имало въздух.По онова време доста питах във форума но никой не ми каза от какво може да е.Помня че DJ беше писал, че тези спирачки се обезвъздушават на кръст.Какво е имал в предвид незная,защото така и не стана нужда при мен да обезвъздушавам отново.Ако искаш питай го.Ще хвърля молебен и при мен да се оправят така пробвах и на кръст и тц. Не съм пробвал с машина за вакум само, при теб как ги обезвъздушаваха? Благодаря!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doba Публикувано 21 август 2012 Автор Сподели Публикувано 21 август 2012 Продължавай смело. Така или иначе симптома ти е като въздух в системата. И се надявай все от някъде да избие.И аз вече на това се надявам, ще пробвам с вакум, дано да стане нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 21 август 2012 Сподели Публикувано 21 август 2012 С вакум и с молебен , не знам как се прави, но ще ви кажа как аз го правя.Капачката на казането за спирачна течност се отваря. Развива се обезвъздушителя, вдява му му де маркуче 40-50 см, а другия край в един буркан(шише) 200-300мл. Без да палите или натискате педалите, течноста започва да тече сама в буркана. Така източвате 100-150 мл течност, ако е чиста , което е рядкост я връщате в казанчето, ако не е бистра я изхвърляте и наливате нова течност в казанчето. Повтаряте процедура на всяко колело, като не забравяте да доливате течност след всяко източване. Слаед което правите проба напред-назад. И ако нещо не е наред процедурата се повтаря (не ми се е налагало). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 август 2012 Сподели Публикувано 21 август 2012 (редакция) ако не е бистра я изхвърляте и наливате нова течност в казанчето Направо се купува една опаковка 0,5L. Цвета на течността не е показател. Мисля, че на 2 години се сменя. Има си срок на годност и при голямо вече количество абсорбирана влага от въздуха става силно корозивна и почват проблемите. При пробата трябва да се свали предпазителя на ABS, иначе нищо няма да се разбере. Редактирано 21 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doba Публикувано 23 август 2012 Автор Сподели Публикувано 23 август 2012 С вакум и с молебен , не знам как се прави, но ще ви кажа как аз го правя.Капачката на казането за спирачна течност се отваря. Развива се обезвъздушителя, вдява му му де маркуче 40-50 см, а другия край в един буркан(шише) 200-300мл. Без да палите или натискате педалите, течноста започва да тече сама в буркана. Така източвате 100-150 мл течност, ако е чиста , което е рядкост я връщате в казанчето, ако не е бистра я изхвърляте и наливате нова течност в казанчето. Повтаряте процедура на всяко колело, като не забравяте да доливате течност след всяко източване. Слаед което правите проба напред-назад. И ако нещо не е наред процедурата се повтаря (не ми се е налагало). Струва си да се пробва,! Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 24 август 2012 Сподели Публикувано 24 август 2012 С вакум и с молебен , не знам как се прави, но ще ви кажа как аз го правя.Капачката на казането за спирачна течност се отваря. Развива се обезвъздушителя, вдява му му де маркуче 40-50 см, а другия край в един буркан(шише) 200-300мл. Без да палите или натискате педалите, течноста започва да тече сама в буркана. Така източвате 100-150 мл течност, ако е чиста , което е рядкост я връщате в казанчето, ако не е бистра я изхвърляте и наливате нова течност в казанчето. Повтаряте процедура на всяко колело, като не забравяте да доливате течност след всяко източване. Слаед което правите проба напред-назад. И ако нещо не е наред процедурата се повтаря (не ми се е налагало). Тази техника е класика,припомня ми за първата ми ,,кола"-малък ЗАЗ965А. Аз отварям обезвъздушителя с ключ звезда,докато в съда се влива само течност,без мехури. Важно,според мен,е да се започне от задно дясно,задно ляво,предно дясно и предно ляво.И както казва колегата ЛЮБОМИР НЕНОВ,да се следи нивото на спирачната течност в казанчето,за да не дръпне въздух .Същевременно трябва да се следи температурата на биричките във фризера!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 24 август 2012 Сподели Публикувано 24 август 2012 И аз бих те посъветвал нова спирачна помпа. Преди месец смених моята 255лв и 45лв за монтаж и 15тина дни доставка. Колата може да се кара и в това състояние да не се притесняваш.. щом от Испания ме прибра без проблем само избягвай рязко спиране! Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockfirebg Публикувано 24 август 2012 Сподели Публикувано 24 август 2012 Моят педал потъваше също , оказа се заден спирачен цилиндър, смених го от моргата и се оправи проблема! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GJGeorgiev Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 И аз бих те посъветвал нова спирачна помпа. Преди месец смених моята 255лв и 45лв за монтаж и 15тина дни доставка. Колата може да се кара и в това състояние да не се притесняваш.. щом от Испания ме прибра без проблем само избягвай рязко спиране! Поздрави. Колега, от къде купи новата спирачна помпа? Имам мицубищи спейс стар и след пъривте 2-3 натискания на спирачката педалът се втърдява. Казаха ми че е спирачната помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 Подобен проблем с мек медал след разглобяване и ремонт на помпата съм имал, макар и на друг автомобил. Явно е оставал въздух в помпата, въпреки многократните обезвъздушавания в различни последователности на колелета, помпа и разпределителен клапан. Решението което помогна е надуването с компресора с 2атм. през отвора на капачката за течноста. Пробвай така, но не прекалявай с налягането. Може пък да помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Джеки Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 (редакция) Здравейте колеги имах проблем с педала на спирачките потъваше все едно има въздух в системата , след смяна на гумички на помпата обезвъздушаване и какво ли още не, съвсем случайно реших да си натегна жилата на ръчната и проблемът се реши педала вече стои високо и не потъва. Редактирано 29 януари 2015 от Джеки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.