Премини към съдържание

nola

Потребител
  • От него общо

    106
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Русе

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Space Wagon

nola's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Моя комутатор беше от тази фирма https://www.spectromatic.net/bg/product/39824/cf-11-bobina-mitsubishi-h3t024-diamond-f-696.html
  2. В случай, че си сменил капачка, свещи и кабели остава комутатора или бубината. Ако не си сменял нищо по-добре намери колега и разменяте всичко подред, за да намерите проблемната част. При мен така разбрахме, че е комутатора. Имай в предвид, че комутаторите са два вида и за по-сигурно поръчвай по номера изписан на часта или по съвпадаща снимка.
  3. Ако е от моторчето за празния ход при стартиране на двигателя няма да качва оборотите до 1200 - 1300 в първите няколко секунди и при включване и изключване на климатика няма да качва оборотите на празен ход с 100об. и после да ги връща. Даже и като се върти волана на място се качват оборотите на двигателя, за да компенсира натоварването му. В случай, че прави всичко това не е от МПХ.
  4. И при мен беше така, но смених бубината и се оправи.
  5. nola

    Делко за Space Wagon

    Да докладвам и аз за успешния ремонт на делкото. Първо се обадих в фирма предлагаща бубина за Спейс Вагон 2.0 4х4 1996г, но получената беше за второто делко посочено по-горе. За съжаление го разбрахме след разглобяването. След последвалото уточняване на вида на бубината ми доставиха правилната за моята кола и тя вече не прекъсва на ниски обороти.
  6. nola

    Делко за Space Wagon

    Здравейте колеги, от около месец имам проблем с Спейс Вагон 2.0 4х4 и двигател 4j63, който придръпва между 850 до 2500 и след това изчезва. Забелязах, че го прави само когато загрее до нормална температура. Тъй като съм сменял свещи, кабели, палец и дистрибуторна капачка, съмнненията ми са за комутатора или нещо друго в делкото. Продават ли се и къде такива консумативи?
  7. Лично аз, тези предпазители вече съм ги отстранил, за да не ми създадат случайно проблем.
  8. Понеже не съм виждал във форума публикуване на такива ръководства, слагам връзка към тях https://manuals.co/workshop/mitsubishi/space-wagon
  9. Радиаторчето на климатика МОЖЕ да се извади без да се маха таблото, а само е необходимо да се демонтира жабката с металната лайсна под нея. За монтажа вече е по-трудно и вероятно ще стане с леки компромиси. Зависи от майстора и неговото желание.
  10. nola

    Парно

    Ако са последователно горното няма логика. Ще спре потока допълнително.
  11. Моята е газифицирана с ижекцион. Разхода и е 10-11 на 100км. Сега видях, че питаш за двигателя 2.4, а моя е 2.0.
  12. Имай в предвид, че Вагона не е "Джип" да го караш в дълбока кал или други екстремни условия. Колата е ниска и лесно опира на "корем". Последствията от това са въртене на гуми с опасност за опичане на системата 4х4, скъсани гърнета, окривена скоба на опорния лагер на кардана, окривен картер на двигателя и др. дреболии. Системата 4х4 върши прекрасна работа на мокър, заледен или заснежен асвалт, но не трябва да се прекалява.
  13. nola

    Среща в Русе

    В Русе всичко спи. Аз не правя изключение :rolleyes: но поне съм готов да се събудя веднага, щом ми свирне някой.
  14. Една от причините за изпускане на климатиците на старите коли е изпускане на семерината на компресорите. Зимно време маслото в климатичната система се отаява и при износени семерини фреона бавно изпуска. По тази причина е хубаво зимно време да се включва за кратко климатика, за да се омазнява периодично тази семерина. Изтината е, че и аз рядко го правя.
  15. nola

    Какво карахте преди

    1. Трабант 2. Фолксваген Поло 3. Рено 11 4. Ситроен Берлинго 5. Нисан Терано 2 За 25 години не са много. Средно по 4г. всяка. Излиза, че брака с жена ми е по-кратък :icon_thumbup:
×
×
  • Създаване...