ATAHACOB Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 Здравейте,колеги!От няколко седмици нямам климатроник или по-точно имам но не иска да охлажда!Ходих при един майстор,провери ми системата и имах само 100 грама фреон при нормално около 690!Зареди ми,запалих и отново същата работа!Дълго гледа и ми каза че най-вероятно е от филтър-дехидрататора!Започна да го развива,скъса единич болт,2-3 часа се опитва да го разпробие и в крайна сметка успя!Понеже бързах му казах че след 20-тина дена пак ще отида да ми го смениЧМинаха тези 20 дена,оставих му колата,и след 3 дена ми се обажда и ми казва че не е от филтъра а е от ТРВ-то!Опитал се е да го смени но отново е спрял на момента в който единич болт на тръбата високо налягане към купето започнал да се усуква!Каза ми че понеже ТРВ-то е в кутията на изпарителя и ако скъса болта трябва да купувам нов изпарител който струвал около 300 кинта! Искам да попитам...вярно ли е за тази цена на изпарителя,може ли да се намери евентуално по-евтино и дали проблема наистина е в ТРВ-то ? Благодаря Ви предварително ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ATAHACOB Публикувано 9 август 2012 Автор Сподели Публикувано 9 август 2012 Забравих да напиша,че когато колата е на скорост около 2000 оборота климатроника си работи и бих казал че е приемливо,но на свободна,спира да духа и не иска да работи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 Забравих да напиша,че когато колата е на скорост около 2000 оборота климатроника си работи и бих казал че е приемливо,но на свободна,спира да духа и не иска да работи! По-скоро компресор.Изпарители втора ръка се намират на 50-60 лв.От десен волан не стават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 Забравих да напиша,че когато колата е на скорост около 2000 оборота климатроника си работи и бих казал че е приемливо,но на свободна,спира да духа и не иска да работи! 100% проблема е в компресора... и това ти го казвам без да съм хладилен техник... Чудя се къде ги намирате тези "майстори" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steliyan Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 и аз имам подобен проблем,над 1500 оборота работи перфектно,но на място на ниски обороти е само духалка,тези компресори подлежатли на ремонт и ако да колко излиза приблизително отремонтирането му? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 (редакция) Аз пък съм останал с впечатлението че това си е съвсем нормално при старите Галанти. Моя докато почне да духа студено, трябва да си карам на обороти след 1200 докато започне да духа студено. След това е ок, ама докато почне си е чакане. Иначе одавна съм забравил за идеята - в горещ ден при нагорещена на 50 градуса ламарина на колата, след запалване климатроника ще започне да духа студено . Трябва си едно хубаво разхождане докато това стане реалност. Поздрави Редактирано 9 август 2012 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 Аз пък съм останал с впечатлението че това си е съвсем нормално при старите Галанти. Моя докато почне да духа студено, трябва да си карам на обороти след 1200 докато започне да духа студено. След това е ок, ама докато почне си е чакане. Иначе одавна съм забравил за идеята - в горещ ден при нагорещена на 50 градуса ламарина на колата, след запалване климатроника ще започне да духа студено . Трябва си едно хубаво разхождане докато това стане реалност. Поздрави Моята не е така,докато я запаля има-няма 1 минута и вече духа много студено. Дава ми температура на изпарителя 3 градуса,а лично замерената от мен на духалките- 4 градуса! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 (редакция) 100% проблема е в компресора... Със същата вероятност може да е и от ТРВ-то .. Редактирано 9 август 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 Всеки, ама всеки който прави климатици няма да се наеме да говори преди да сложи манометрите и да види наляганията от ниската и високата страна на системата.Така че може само да си чешем езиците...Колегата да вземе да иде на две три места да вземе мнения, и след това да действа каквото му препоръчат.Темата е доста обширна и както казах ... само може да си ланкаме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.