de4i Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 Модул нямаш, модул! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_hristo Публикувано 21 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2014 Въпроса е от къде да се намери фабричен модул , в БС нямат идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 (редакция) Какво точно искаш да направиш? По какъв начин да имаш DRL?Коя година е автомобилът ти?С ксенонови фарове ли си? Редактирано 25 януари 2014 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_hristo Публикувано 27 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2014 колата е 2008г. с ксенонжеланието ми е да си ползвам фабрично окабеляване (ако има) и ако е необходимо да се добави модул(реле)пак фабрично.(а дали ще свети ксенона или процентно дълги нямам идея как е заложено фабрично)Идеята ми е , че не ми се иска да добавям допълнителни модули да режа кабели и др. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 колата е 2008г. с ксенонжеланието ми е да си ползвам фабрично окабеляване (ако има) и ако е необходимо да се добави модул(реле)пак фабрично.(а дали ще свети ксенона или процентно дълги нямам идея как е заложено фабрично)Идеята ми е , че не ми се иска да добавям допълнителни модули да режа кабели и др...........е че ти си имаш модул, и това е ЕТАКТ компютъра и седи отпред в кутията за бушоните и релетата......просто трябва да се програмира софтуерно ( т.е. има си опция ,която трябва да маркираш) и готово........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_hristo Публикувано 29 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2014 ..........е че ти си имаш модул, и това е ЕТАКТ компютъра и седи отпред в кутията за бушоните и релетата......просто трябва да се програмира софтуерно ( т.е. има си опция ,която трябва да маркираш) и готово........ Ами май ще идвам до сервиза за да го направим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 30 януари 2014 Сподели Публикувано 30 януари 2014 ..........е че ти си имаш модул, и това е ЕТАКТ компютъра и седи отпред в кутията за бушоните и релетата......просто трябва да се програмира софтуерно ( т.е. има си опция ,която трябва да маркираш) и готово........ А как функционират оригиналните програмирани ДРЛ? Какво свети - къси, дълги халогени...?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 1 февруари 2014 Сподели Публикувано 1 февруари 2014 2-3 секунди след пуск на двигателя (не контакт) светват само късите светлини без нищо друго (вкл. без предни габарити), независимо от положението на лостчето. Същият режим го има и с ръчна спирачка - късите (DRL) не светват, докато не отпуснеш ръчната спирачка. При коли с халогенни къси има вариант за програмитане на DRL с намален техен интензитет (т.е късите, не дългите, да работят на 50%). Трябва да се смени релето на късите светлини с по-голямо (8627A001)Същият режим го има отново като горния с ръчна спирачка. Няма го за коли с ксенонови фарове, тъй като фабрично този режим ползва само късите светлини, не дългите (които дори с намален интензитет заслепяват, тъй като са насочени различно). Иначе е възможно да се направи и с дългите, така че да не минава през компютъра - с малко повече електротехнически познания и афтърмаркет DRL реле - има схеми по руските форуми бол. Мен лично не ми харесва как изглежда с дълги и според мен заслепява, особено на такъв висок автомобил. Иначе, че се вижда - вижда се, дори в много слънчев ден. Последният режим през компютъра е с независим DRL източник - примерно закупени и правилно монтирани и окабелени LED светлини ИЛИ може да се ползват фабричните фарове за мъгла. Последното обаче е забранено от нашия закон. Иначе се прави лесно, просто трябва след софтуерната настройка да се свържат с проводник двете релета - на фаровете за мъгла и на DRL, тъй като нормално нямат връзка. Бих ги пуснал така само ако съм си сменил крушките във фаровете за мъгла с LED, защото на мен лично са ми правили проблеми за забравени фарове за мъгла (при влизане в Бургас след каране в мъгла по магистралата). Отново този режим може да е с ръчна спирачка. В горните постове си е описано как работят - само след запуск на двигателя, на положение OFF, на положение Габарити или на положение Auto, когато навън е светло и датчикът не е активирал светлините. На положение ON или положение Auto в тъмно място си светват директно светлините при пуск на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.