lancer4x4 Публикувано 27 юли 2012 Сподели Публикувано 27 юли 2012 (редакция) Доста неща съм виждал :D но дайте да обменим опит :D Личен принос:Задни ел.стъкла към задни фиксирани :D А вие :icon_hmm: Редактирано 28 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 27 юли 2012 Сподели Публикувано 27 юли 2012 (редакция) 1. Аз сложих Опелски биалетки отпред (мисля от Кадет). На Опел - 10 лв парчето (желязото + четирите тампона); На Мицубиши - 18 лв парчето. По външни наблюдения, мисля, че са едни и същи.2. Предпазна метална шина под картера (един удар му трябва, да се пробие). Пази ми и меката връзка... А въпросната е самоделка 3. Сега мисля да слагам една метална скоба на една дупка на генерацията, че не ми се ходи при заварчика. А и ще мога да си я махам, когато поискам Не знам дали това се води за "побългаряване", но това е от мен.О, пропускам нещо важно - "оригинални" възглавнички с емблемата :mitsu-smiley: - лично производство: http://media.snimka.bg/s1/0096/026435391.jpg?r=0 ПП: Абе побългаряване, побългаряване... все пак сме ценители, фенове и естети ;) Редактирано 27 юли 2012 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 юли 2012 Сподели Публикувано 27 юли 2012 (редакция) Отдолу едната кора под двигателя в задния си край и е развалено ухото за закрепване и леко виси. Вързал съм го с инженерно влакно. :icon_rock: :first: P.S. Ето и американската версия, използвана даже и от NASA на луната: http://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape Редактирано 27 юли 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 27 юли 2012 Сподели Публикувано 27 юли 2012 ...Скъсани стари слипове на 3-тата врата (на багажника), за да не скърца в дупките... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 28 юли 2012 Сподели Публикувано 28 юли 2012 (редакция) На стария Лансър му бях сложил индикатор за напрежението - от онези черни кутийки с големината на кибрит, на която са сложили три-четири светодиода. "Измервателят" ми е наследство от Жигулата, която редовно ми правеше проблеми с алтернатора. Толкова бях задобрял, че сваляне-разглобяване-сглобяване-качване го правих за 10,5 минути. Но и на Лансера помогна, когато диодният блок на алтернатора се повреди - зареждаше само при студен двигател. При топъл зареждаше толкова, че да не свети лампата на таблото, но недостатъчно, че да поддържа акумулатора. Именно "кибритчето" ми помогна. Редактирано 28 юли 2012 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 28 юли 2012 Сподели Публикувано 28 юли 2012 При мене няма нещо дето да не е побългарявано :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 (редакция) http://seekpart24.com/trw/axial-joint-tie-rod-jar107 На този накрайник, резбата е същата откъм рейката (ябълката) като оригиналната за Спейс Рънър. Само тябва да се отреже на струг, на дължина и да се направи резба по размер за късия накрайник. Това е накрайник за три тона мерцедес, и е направен бая по яко, сменяваш и забравяш.... :icon_thumbup: Цената от линка не я гледайте, на мен в сервиза ми идва за 30 лв. Още едно уточнение, трябва да се пилне малко накрая, дето се подгъва осигурителната шайба, против самоотвиване... Редактирано 4 август 2012 от n67 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TodorPetrov Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 :icon_hmm: Все още нищо, но в скоро време.... първото е газова уредба, но каква и дали ще е метан или LPG не съм решил още. Другото е автоматично включване на фаровете... и се надявам да е само това по моето :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Шината отвътре на задната броня. Неговата си беше толко ръждясала, че като я хванах в единия край и взе че се огъна. Новата шина, или както и да се нарича това, е не само по-темелна, ми и е от неръждейка. И една планка държаща предната престилка... поради същата причина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TodorPetrov Публикувано 10 август 2012 Сподели Публикувано 10 август 2012 :icon_hmm: Днес установих, че като махнеш ключа от контакт и фаровете и габаритите гаснат. :icon_hmm: Не мисля че това е фабрично така поне габарити трябваше да светят и мисля, че старият собственик се е постарал :icon_crying: ... Не знам до колко е разумно това "добро" дело ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casper13 Публикувано 26 август 2012 Сподели Публикувано 26 август 2012 (редакция) :icon_hmm: Днес установих, че като махнеш ключа от контакт и фаровете и габаритите гаснат. :icon_hmm: Не мисля че това е фабрично така поне габарити трябваше да светят и мисля, че старият собственик се е постарал :icon_crying: ... Не знам до колко е разумно това "добро" дело ?Принципно си е съвсем фабрично. Ако искаш да оставиш колата на габарити след като извадиш ключа изключваш и отново включваш габаритите. Направено е за да не може консуматорите да ти "източат" акумулатора ако ги забравиш. А доколко е разумно - сам го преценявай :mitsu-smiley: Редактирано 26 август 2012 от casper13 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.