mmotors Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 (редакция) Какво общо има смяната на преден лагер със спирачната система?! И да не повярваш, че колата ти е на 176 000км, а ролките и ремъците са сменени на 146000?! на ИЗМАМА ми мирише чак от ГабровоИначе честито, приготви някой лев, за да я постегнеш Редактирано 21 март 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Егати цените ... 3200 спокойно може да се пазариш за 2000 и нещо (не знам точно колко си я купил). И още първия месец след обслужване и разни профилактики може да достигнеш същата сума за ремонти ;) Те накрая ще почнат да го подаряват тия галанти бе... гледам има обяви с отчайващо ниска цена.... За какво ги пускате тия теми за избор на галант като за 2000лв взимаш друг ... по-евтино от голфовете .. караш докато се чупи хвърляш и взимаш друг. :(Не ме разбирай погрешно ама нали не си очаквал да я вземеш за "без пари" и да се качиш и да караш безпроблемно даже и на дълъг път? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 21 март 2013 Автор Сподели Публикувано 21 март 2013 (редакция) Не съм очаквал от 15 годишна кола независимо от марка и модел да тръгна да я карам без проблеми. Пък не мисля, че и 10 годишна да беше щеше да има съществена разлика. Тази сутрин погледнах и казанчето на спирачната течност, забелязвам, че намаляло, така че май нещата отиват към маркучи... Евентуално при доливане или смяна на спирачната течност как да разбера дали предишната е била дот 3 или дот 4. За конкретните проблеми някой да сподели нещо? Редактирано 21 март 2013 от meltin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Вземи половин литър Дот 4 и си промий системата. След това обезвъздушавате по два пъти но колело за всеки случай.Леко те е пуснал по пързалката... Шумял лагер, пък плещи от мека връзка... Меката връзка се чува като дадеш повече газ. Например на трета от 2000 оборота и задържиш до 3500. Ако много се е разрошила ще пърпори и на тихи обороти.При мен голямата мека връзка след едно потегляне с въртене на гуми около 10-12 м съпроводено с малко подскачане на таблото се предаде. Явно си е била тръгнала. Може и от трапища да се скъса също така. Но ако е здрава това не й пречи. Била си е за смяна.Лагер съм сменял с Koyo - 145 лева някъде. Избива се от главината и на хидравлична преса (пък може и механична) набивате новия лагер, като гледате да не го монтирате обратно.За сп. помпа не знам. Първо виж откъде тече системата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 (редакция) Мерси, ама то вече стана аварийно Ще покарам стария ескорт още поне 1-2 седмици, докато ми остане време да постегна Галанта. На идване от Плевен по едно време колата стана шумна гледам гледам дигнах капака... пърпори шума някак все едно идва от меката връзка... Отделно по едно време тръгвам да спирам... ииии няма спирачки... от 3-4 път хвана... после си говорих с продавача по телефона, разправя, че сменял левия лагер, щото си мислел, че той шуми после се оказал десния ама него ми го оставил на мене за смяна, тааа най-вероятно имало въздух в системата... дано не е помпата, та за помпата спирачната рециклира ли се? По време на тест драйва тия проблеми не се усещаха като явни такива...Вероятно като са ти сменяли лагера, за да се свали той, се сваля шенкела, а на него пък седи спир. апарат.......вероятно после за да ти сложат спир. апарат са ти прибрали спир. цилиндър не както трябва и от там е изпуснала спир. течност, ако от там сълзи , то трябва вече да направиш ремонт на спир. апарат с рем. комплекти .......има вариант да ти тече от медните дифтунги , които са от двете страни на кухия болт, който захваща спир. маркуч към спир. апарат.....и трето, да ти тече от самия спир. маркуч, но в този случай ,при натискане на спир. педал, ще се спука и веднага ще изтече течността........При всички варианти, не е лошо да погледнеш джантат от вътр. страна и да видиш дали е омаслена....... ако е, това значи, че губи спир. течност от там някъде...... Редактирано 21 март 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 (редакция) Вероятно като са ти сменяли лагера, за да се свали той, се сваля шенкела, а на него пък седи спир. апарат.......вероятно после за да ти сложат спир. апарат са ти прибрали спир. цилиндър не както трябва и от там е изпуснала спир. течност, ако от там сълзи , то трябва вече да направиш ремонт на спир. апарат с рем. комплекти ...... :mitsu-smiley: Здравей, а от къде може да се вземе този ремонтен комплект гумички и на каква цена са също, за което благодаря предварително... :mitsu-smiley: Редактирано 21 март 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Колега, първо диагностицирай проблема, тогава търси части, не се притеснявай, има ги навсякъде. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Колега, първо диагностицирай проблема, тогава търси части, не се притеснявай, има ги навсякъде. :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Колега аз съм ги разглобявал вече 3 пъти и си ги събирам,и едното маншонче къде е на буталцето на спирачният апарат има дупцица и търсих по магазините в града ми и нямаше никъде,също защо дрънкат от самите водачи идва това дрънкане където държи буталото аз мисля ,че от тях дрънкат като минавам по паваж,как се оправя и това ... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Водачите на апаратите ли? Вземи или два нови или втора употреба. При втория вариант вземи супорта с теб за да можеш да пробваш на ръка как влизат водачите в отворите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Водачите на апаратите ли? Вземи или два нови или втора употреба. При втория вариант вземи супорта с теб за да можеш да пробваш на ръка как влизат водачите в отворите. :mitsu-smiley: То хубаво ,но от къде нови имаш предвид за самите болтове каде се навиват ли колега. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Два болта са от двата края на супорта. Като сменяш накладки развиваш тези два болта, махаш супорта и изваждаш накладките. Преди две години сменях дискове и накладки и двата водача от дясно и съм забравил точно как изглежда, но е много оправно за работа. Измъчи ме само прибирането на цилиндърчетата..... Старите накладки бяха на вестник, а с нови накладки и дискове направо няма място. Прибрах ги докрай и накладките пак леко докосваха в дисковете. Не си спомням с какво ги прибрах, ама знам че много ругах тогава :icon_blush: Трябва да влизат сито в леглата си, не като в пуст геран. Оправи ги скоро, защото може да се износят на елипса, да се разширяти леглата и вече и с нови няма да стане. Може би ще се наложи малко разпробиване на леглата и правене на водачи при стругар така, че да влязат плътно на ръка. По принцип може и да ти изработят, ако знаеш някой добър. Да не е некой пияница :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 :mitsu-smiley: Колега аз съм ги разглобявал вече 3 пъти и си ги събирам,и едното маншонче къде е на буталцето на спирачният апарат има дупцица и търсих по магазините в града ми и нямаше никъде,също защо дрънкат от самите водачи идва това дрънкане където държи буталото аз мисля ,че от тях дрънкат като минавам по паваж,как се оправя и това ... :mitsu-smiley:Не е задължително да е от тях.Отиди да ти проверят предница (носачи,тампони ),моята така тракаше при минаването по паваж и се оказаха за ремонт двата криви носача и двата тампона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Хм, странно. Стори ми се че прочетох, че тракането спира като натиснеш леко спирачката. Мдам... късата памет е признак за двойнствен живот. Може в друг форум да съм го чел :rolleyes: . Значи ако спира да трака с леко натисната спирачка през неравности, най-вероятно е от водачите.Кривите носачи се тестват на заден ход като причукаш рязко и за кратко спирачката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 март 2013 Admin Сподели Публикувано 21 март 2013 http://www.youtube.com/watch?v=LppOl7b04PY Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 21 март 2013 Сподели Публикувано 21 март 2013 Хм, странно. Стори ми се че прочетох, че тракането спира като натиснеш леко спирачката. Мдам... късата памет е признак за двойнствен живот. Може в друг форум да съм го чел :rolleyes: . Значи ако спира да трака с леко натисната спирачка през неравности, най-вероятно е от водачите.Кривите носачи се тестват на заден ход като причукаш рязко и за кратко спирачката.Ами може и това да е писал колегата,ама като прочетох за тракането само по паважа и реших да споделя къде беше моят проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 http://www.youtube.com/watch?v=LppOl7b04PYХубаво клипче, :icon_thumbup: само дето супорта няма нищо общо с този на Галантите .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 :mitsu-smiley: Здравей, а от къде може да се вземе този ремонтен комплект гумички и на каква цена са също, за което благодаря предварително... :mitsu-smiley:Аз имам ремонтни комплекти ,само да уточним какви са твоите, еднобуталови, двубуталови, или от каква кола са........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 Аз имам ремонтни комплекти ,само да уточним какви са твоите, еднобуталови, двубуталови, или от каква кола са........Да именно тракането спира при леко обиране на спирачките колеги и е от тези водачи точно,а относно апаратите съм със едно буталните където са със едно буталце ,колата е галант 1998 година 6А13.а може ли и ценичката да споделиш за тези ремонтни комплекти ,аз ми е нужно само това уплътнение където е на самото бутало,буталцето няма язви проверил съм ги но маншончето има една две дупчици... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 22 март 2013 Автор Сподели Публикувано 22 март 2013 (редакция) Днес майстора я е подхванал, за спирачките, се оказала задна дясна тръбичка на спирачките. Мда и при свалянето на преден десен диск се е счупил диска, та сега комплект дискове+накладки. Лагер главина SNR, като главината е SNR, а лагера Коуо dobre, li e? Редактирано 22 март 2013 от meltin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 Добре е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 Да именно тракането спира при леко обиране на спирачките колеги и е от тези водачи точно,а относно апаратите съм със едно буталните където са със едно буталце ,колата е галант 1998 година 6А13.а може ли и ценичката да споделиш за тези ремонтни комплекти ,аз ми е нужно само това уплътнение където е на самото бутало,буталцето няма язви проверил съм ги но маншончето има една две дупчици... :mitsu-smiley:Това е друго........и с ремонтни комплекти няма да се оправи...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 Това е друго........и с ремонтни комплекти няма да се оправи......Да майсторе имаш право това подрънкване по паваж къде ми се чува няма да се оправи ,с ремонтният комплект,но и маншончето къде е на буталцето има скъсани места ,две и пак ще влезнат мизерии на буталото и ще започне да задържа та заради това попитах за тези така прословути ремонтни комплекти и пак да отбележа имам нужда само от маншонът който е да предбазва самото бутало има ли въобще такъв вариант да се намери от някъде подобно маншонче и на каква цена също... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 Да майсторе имаш право това подрънкване по паваж къде ми се чува няма да се оправи ,с ремонтният комплект,но и маншончето къде е на буталцето има скъсани места ,две и пак ще влезнат мизерии на буталото и ще започне да задържа та заради това попитах за тези така прословути ремонтни комплекти и пак да отбележа имам нужда само от маншонът който е да предбазва самото бутало има ли въобще такъв вариант да се намери от някъде подобно маншонче и на каква цена също... :mitsu-smiley:В рем. комплект влизат мманшончето, прахоуловителите на водачите, О-пръстенчето и скобата за маншнончето..........и е комплект........също така има и едно О-пръстенче, което седи на горния водач,там къде е прорязан .......именно това държи спир. апарат да не дрънка по паваж, но ако е много износен отвора на супорта, и това няма да помогне, ще трябва да правиш на струг нови водачи ,а супорта да се разпробие....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 (редакция) В рем. комплект влизат мманшончето, прахоуловителите на водачите, О-пръстенчето и скобата за маншнончето..........и е комплект........също така има и едно О-пръстенче, което седи на горния водач,там къде е прорязан .......именно това държи спир. апарат да не дрънка по паваж, но ако е много износен отвора на супорта, и това няма да помогне, ще трябва да правиш на струг нови водачи ,а супорта да се разпробие.......DJ Tymbi благодаря за изчерпателният отговор,верно ми е от полза и пак благодаря,аз при монтиране на левият си супорт този опрастен не го сложих,просто го забравих,но виждам и се оверявам де вече 2 ден че дрънка яко без него опръстен ,на горният водач,утре ще го поставя.Благодаря още веднъж ... :mitsu-smiley: Редактирано 22 март 2013 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 март 2013 Сподели Публикувано 23 март 2013 ... и при свалянето на преден десен диск се е счупил диска, та сега комплект дискове+накладки. Този диск е бил спукан, ръждясал и затова се е счупил. Майсторът ти го е довършил с чука при вадене. Самият диск седи като шайба на шпилките на главината и се вади само с поглед, стига да няма много корозия. Стига му да се сменят летни със зимни гуми и там се раздвижва и няма да се спече. Просто си му е било време. По-добре дискове сега, отколкото да се счупи при спиране и да си смачкаш фасона. Сложил съм ОЕМ дискове и Textar накладки. Не знам що за комбинация са, но спират чудесно, не свирят като влак, не чегъртат ... ако искаш слагай и ти такива. Обърни внимание, че дисковете са два размера - 256 мм и 276 мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.