Румен Ирманов Публикувано 20 юли 2012 Сподели Публикувано 20 юли 2012 (редакция) Търся съвет от патили и знаещи колеги!Смених съединитела на звездичката си,стария почна да боксува,трудно включваше,натегнахме го до последно ,но не се оправи.Стигна се до смяна,свалихме стария но се оказа че имало още хляб в него и въпреки това сложихме нов комплект-сакс,притискателен,валео е феродовия и нов лагер.Едва 2200 км.минах и той пробуксува,завих до последно оста на педала,но няма подобрение,напротив-започна да тресе когато минавам по-бързо на 2 или 3 или4 скорост!Консултирах се с майсторите и те са в недоумение-стигнаха до заключението че може помпата да е причината,не знаем дали има клапан или нещо което би възпрепятсвало бързото връщане на течността или да задържа самата помпа.Искам и вашия съвет-КАКВО ДА ПРЕДПРИЕМЕМ-смяна на помпа,друг съединител-феродов или притискателен,и аз и майсторите сме в недоумение-ТАКА ЧЕ ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ!! Редактирано 20 юли 2012 от Румен Ирманов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 20 юли 2012 Сподели Публикувано 20 юли 2012 (редакция) Ако беше казал и каква е звездичката... Редактирано 20 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Ирманов Публикувано 20 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2012 (редакция) Ако беше казал и каква е звездечката...Извинявам се: Спейс Стар 1.3 2002г Редактирано 20 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 юли 2012 Сподели Публикувано 20 юли 2012 Търся съвет от патили и знаещи колеги!Смених съединитела на звездичката си,стария почна да боксува,трудно включваше,натегнахме го до последно ,но не се оправи.Стигна се до смяна,свалихме стария но се оказа че имало още хляб в него и въпреки това сложихме нов комплект-сакс,притискателен,валео е феродовия и нов лагер.Едва 2200 км.минах и той пробуксува,завих до последно оста на педала,но няма подобрение,напротив-започна да тресе когато минавам по-бързо на 2 или 3 или4 скорост!Консултирах се с майсторите и те са в недоумение-стигнаха до заключението че може помпата да е причината,не знаем дали има клапан или нещо което би възпрепятсвало бързото връщане на течността или да задържа самата помпа.Искам и вашия съвет-КАКВО ДА ПРЕДПРИЕМЕМ-смяна на помпа,друг съединител-феродов или притискателен,и аз и майсторите сме в недоумение-ТАКА ЧЕ ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ!!Проблема е че си сложил Валео, а на тия коли тези съединители НЕ стават ,колкото и майсторите да ви твърдят че са едно към едно..........сега си вземи Закс комплект и го сложете кадърно и ще се радвате .......преди това обаче проверете и маховика,. тъй като вече може да е заминал.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Ирманов Публикувано 21 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2012 Проблема е че си сложил Валео, а на тия коли тези съединители НЕ стават ,колкото и майсторите да ви твърдят че са едно към едно..........сега си вземи Закс комплект и го сложете кадърно и ще се радвате .......преди това обаче проверете и маховика,. тъй като вече може да е заминал..........Като смъкнахме оригиналния притискателния беше на мицубиши а феродовия на валео.Новия комплект на закс също беше така комплектован-притискателен закс а феродов валео,сина ми работи в магазина за авто части и няма да ми даде менте,а уж е най доброто от закс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Като смъкнахме оригиналния притискателния беше на мицубиши а феродовия на валео.Новия комплект на закс също беше така комплектован-притискателен закс а феродов валео,сина ми работи в магазина за авто части и няма да ми даде менте,а уж е най доброто от закс.Няма такъв случай , в който комплекта да е от различни марки.............търсете си комплект ЗАКС......не е никак евтин обаче...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 юли 2012 Сподели Публикувано 23 юли 2012 Няма такъв случай , в който комплекта да е от различни марки.............търсете си комплект ЗАКС......не е никак евтин обаче......Как да няма, като и комплекта на Айсин включва феродов и притискател на Валео и лагер на ИНА :D + кутия на Айсин ..:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Ирманов Публикувано 23 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2012 Няма такъв случай , в който комплекта да е от различни марки.............търсете си комплект ЗАКС......не е никак евтин обаче......Представитела на закс ми показа,че в каталога нямат феродов диск с такива размери и шлици 180мм.и 26 шлица като моя,затова го предлагат с валео по предписание на мицубиши.Моят стария бил Френско валео,но вече не правили и дават корейско валео който бил одобрен и е със знака на мицубиши-не знам вечекакво да правя,новия е 8.2мм.дебел,а стария дето го смъкнахме 7.12мм.вече си мислим с майсторите да наковем феродо на стария ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Purko11077 Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 На някой модели като се сменя съединителя се сменя и маховик. Не съм много компетентен по темата но според мен дори и феродо да наковете няма да има ефект явно проблема не е в съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 юли 2012 Сподели Публикувано 24 юли 2012 Как да няма, като и комплекта на Айсин включва феродов и притискател на Валео и лагер на ИНА :D + кутия на Айсин ..:lol:Глупости.........говорим за ЗАКС, иначе знам много добре за Айсините........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 Привет Колеги! Налага ми се смяна на съединител или поне така предполагам, защото колата започна да тресе при потегляне и се чува леко свирене на лагера в съединитела при натискане и отпускане на педала. Въпросът ми е достатъчни ли са тези симптоми за смяна и евентуално какви марки съединители ще ми предложите, за Aisin знам, че не трябва да слагам. Предлагат ми SACH и Valeo на едни и същи пари. Дайте вашите предложения и препоръки. Много ще бъда благодарен! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 Привет Колеги! Налага ми се смяна на съединител или поне така предполагам, защото колата започна да тресе при потегляне и се чува леко свирене на лагера в съединитела при натискане и отпускане на педала. Въпросът ми е достатъчни ли са тези симптоми за смяна и евентуално какви марки съединители ще ми предложите, за Aisin знам, че не трябва да слагам. Предлагат ми SACH и Valeo на едни и същи пари. Дайте вашите предложения и препоръки. Много ще бъда благодарен!Поздрави! И аз се хвърлях на маркови съединители, но се оказа че освен свършилият съединител трябва да се ремонтират и скоростите. Така че сложих някакъв по-евтин правен в Турция по германски лиценз Hand & Shmit (цял комплект) и в сравнение от преди смяната новия ми изглежда че е от корекома. :good: Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 И аз се хвърлях на маркови съединители, но се оказа че освен свършилият съединител трябва да се ремонтират и скоростите. Така че сложих някакъв по-евтин правен в Турция по германски лиценз Hand & Shmit (цял комплект) и в сравнение от преди смяната новия ми изглежда че е от корекома. :good: Поздрави А какъв беше проблема в скоростите и ако е имало какви са били симптомите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 А какъв беше проблема в скоростите и ако е имало какви са били симптомите? Проблема тръгна от цъкането в долната част на двигателя. При натиск на педала изчезваше. Диагнозите бяха 2: или заминал аксиален лагер или разбит лагер в скоростите. Свалиха се скоростите и съединителя. Последният бе сдал багажа отдава, въпреки че имаше още малко хляб. А в скоростите лагера на първичният вал се бе разбил и много стружки излезнали при източването на маслото, а то бе само на 1000км сменено. По магазините такъв лагер не можеше да се намери. Някъде след 2000г се вграждали нов лагер, който само чрез любезното съдействие на Ратола успях да намеря на цена режеща от кръста надолу ;) Така че който се притеснява какъв съединител да си сложи, да изчака да му кажат пълната диагноза и разумно да направи всичко необходимо, за да не стигне ремонта 1/3 от стойността на колата.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 При мен дано да е за добро се чува като виене на лагера на съединитела само при натискане на педала. Надявам се да се окаже само това. Давайте още съвети за марки и цени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 При мен дано да е за добро се чува като виене на лагера на съединитела само при натискане на педала. Надявам се да се окаже само това. Давайте още съвети за марки и цени.LuK Valeo,или Закс.........залагам на Закс........той най добре пасва,Валеото е с 0.7 мм по тънко......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 септември 2012 Сподели Публикувано 1 септември 2012 LuK Valeo,или Закс.........залагам на Закс........той най добре пасва,..Ама и най много го рециклират него :DКато качество най добре е ЛЮК .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 септември 2012 Сподели Публикувано 1 септември 2012 Ама и най много го рециклират него :DКато качество най добре е ЛЮК ..За първи път чувам Закс да го рециклират, но може там на село да е така, не съм попадал на рециклиран съединител....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 септември 2012 Сподели Публикувано 2 септември 2012 За първи път чувам Закс да го рециклират, но може там на село да е така, не съм попадал на рециклиран съединител.......Ами защото не ходиш до селата Чехия и Полша, а си седиш само в големият град, за това не си чувал .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 Лошото е, че не можах да намеря Люк само Валео и Закс е и Айсин. Но кой от тях да избера Валео или Закс? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 Лошото е, че не можах да намеря Люк само Валео и Закс е и Айсин. Но кой от тях да избера Валео или Закс?Аз смених само феродов диск с корейско Валео. Засега съм доволен. Предлагаха ми и уж оригинален "Айсин", но той беше с три пружини (демпфери или там както се наричат), а този, който свалих, беше с четири. Валеото също беше с четири, затова майстора ме посъветва да взема него. Люк също е добър, ако не бях сложил Валео, щях да съм с Люк (пак по препоръка на майстора). За Закс нищо не мога да кажа.ПП: Има едва забележима разлика с Валеото. Сякаш малко притриса при ниските предавки (особено към втора предавка). Преди, с оригиналния, притрисаше по-малко. Но можеби това е и от шофьора . Също така се появиха странни шумуве след смяната (пак едва долувими), но ... квот тва .Валеото уж е корейско. Люк май е немски, за Закс не знам. Моят съвет е този път да заложиш на немското :PКак така няма да намериш Люк, има го... Ама май не съм много прав, говоря за Колт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.