Премини към съдържание

Новак


Xitap

Препоръчано мнение

Здравейте,

значи в момента съм с Мерцедес Е220 W210 серия, преди това бях с Мерцедес S320, Опел Калибра С20ХЕ и БМВ 523 Е39. Но сега съм решил да мина на една от детските ми мечти - Митсубиши Галант (и 3000GT TwinTurbo ми е мечта де, но не е практична). Та метнал съм око на следните екземпляри и ако може да ми съдействате. И да ми дадете насоки за последващите им ремонти.

 

http://www.cars.bg/u494197

http://www.cars.bg/u571660

http://www.cars.bg/u617968

http://www.cars.bg/u277351

http://www.cars.bg/u682844

http://www.cars.bg/u712966

http://www.cars.bg/u691409

http://www.cars.bg/u552265

http://www.cars.bg/u662719

 

Повече ми допадат тези 97-03 моделите като визия, но и старите не изглеждат зле. Та чакам съвети и мнения, видях, че тук пишат доста грамотни хора. И да кажа, че съм решил твърдо японската сага да я започна с Митсубиши. Аман от шваби вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте,

значи в момента съм с Мерцедес Е220 W210 серия, преди това бях с Мерцедес S320, Опел Калибра С20ХЕ и БМВ 523 Е39. Но сега съм решил да мина на една от детските ми мечти - Митсубиши Галант (и 3000GT TwinTurbo ми е мечта де, но не е практична). Та метнал съм око на следните екземпляри и ако може да ми съдействате. И да ми дадете насоки за последващите им ремонти.

 

http://www.cars.bg/u494197

http://www.cars.bg/u571660

http://www.cars.bg/u617968

http://www.cars.bg/u277351

http://www.cars.bg/u682844

http://www.cars.bg/u712966

http://www.cars.bg/u691409

http://www.cars.bg/u552265

http://www.cars.bg/u662719

 

Повече ми допадат тези 97-03 моделите като визия, но и старите не изглеждат зле. Та чакам съвети и мнения, видях, че тук пишат доста грамотни хора. И да кажа, че съм решил твърдо японската сага да я започна с Митсубиши. Аман от шваби вече.

 

Селекцията ти е в ценовия диапазон на 4 нови гуми за S класата... Тоест по-добре да отложиш дебюта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, ако се спреш на Галанта с монтанска регистрация -> http://www.cars.bg/u682844

Кажи мога да поразпитам за състоянието на колата, за да знаеш какво те очаква, ако я взимаш. Продавача като име не ми говори много, но мога да поразпитам познати, знаят ли нещо по въпроса.

Относно болежките на Галанта, ти най-вероятно си чел из темите и си се запознал с тях, ако не винаги можеш да го направиш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Селекцията ти е в ценовия диапазон на 4 нови гуми за S класата... Тоест по-добре да отложиш дебюта.

Ами има причина да търся в този диапазон, защото ми писна да хвърлям пари на вятъра и отделно така съм решил да харча, да ми евтино като старт, за да мога после и да доналея още пари без да се ядосвам. И моля, без критики, все пак всеки прави своя избор. А и кризата и Цв. лишиха някои хора от пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами има причина да търся в този диапазон, защото ми писна да хвърлям пари на вятъра и отделно така съм решил да харча, да ми евтино като старт, за да мога после и да доналея още пари без да се ядосвам. И моля, без критики, все пак всеки прави своя избор. А и кризата и Цв. лишиха някои хора от пари.

Не те критикувам, споделям мнението си, че в тези бюджети не можеш да си купиш кола или поне не такава, в която да не се наложи в рамките на няколко месеца да вложиш още веднъж покупната цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не те критикувам, споделям мнението си, че в тези бюджети не можеш да си купиш кола или поне не такава, в която да не се наложи в рамките на няколко месеца да вложиш още веднъж покупната цена.

Мерси, според вас тази Хасковската 2.0 дали с 2 хилки отгоре може да заспи? И монтанската ако може да се проучи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами има причина да търся в този диапазон, защото ми писна да хвърлям пари на вятъра и отделно така съм решил да харча, да ми евтино като старт, за да мога после и да доналея още пари без да се ядосвам. И моля, без критики, все пак всеки прави своя избор. А и кризата и Цв. лишиха някои хора от пари.

 

Опита показва ,че ако купиш що годе добър екземляр за около ~4000 хил., за да го приведеш в задоволителен вид (представата на всеки за това е различна) трябва да дадеш поне още толкова.

Искам да кажа ,че тази сума от около 8000-9000 хил. е постоянна величина, независимо за колко купуваш колата. Ако не разполагаш с подобна сума по добре не се захващай с Галантиньо :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опита показва ,че ако купиш що годе добър екземляр за около ~4000 хил., за да го приведеш в задоволителен вид (представата на всеки за това е различна) трябва да дадеш поне още толкова.

Искам да кажа ,че тази сума от около 8000-9000 хил. е постоянна величина, независимо за колко купуваш колата. Ако не разполагаш с подобна сума по добре не се захващай с Галантиньо :drive:

 

Като взех моя преди 2 години и половина за 3600лв. След регистрация, обслужване, аларма, ксенон и дребни неща и ми прикара около 5000лв. След 4 месеца смених 2 носача(напразно) тропането се оказа другаде и се реши с малко пари. Така че нещата опират до голяма доза късмет.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата SLX е прав. После да няма "аман от японки...".

Тук във форума е писано много за части и цени; отдели малко време и проучи какво/колко ще ти струва подмяна на окачване, евентуално спирачна система и обслужване на мотор /ремъци, масла, филтри/.

Пожелавам ти да ти се падне читав екземпляр, който не иска ремонти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля все още, и Каризмата е вариант, но ми е много безлична някак. А и все пак искам да бяга, освен да изглежда добре. Кажете какво точно да гледам при огледа на място като се почне от външните забележки, какво друго? Бели пушеци, празни разширителни съдове, масла по двигателя и т.н.? Скорости? Говоря за бензиновите мотори повече, че натам ме влече! За дизели не ща да чуя повече. Четох доста по форума, но все пак трябва да има някаква система да се разбере дали имаме пукната глава, заминал двигател или по-сериозни нещица. Да беше Мерцедес добре, ама влизам в съвсем нови за мен полета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля все още, и Каризмата е вариант, но ми е много безлична някак. А и все пак искам да бяга, освен да изглежда добре. Кажете какво точно да гледам при огледа на място като се почне от външните забележки, какво друго? Бели пушеци, празни разширителни съдове, масла по двигателя и т.н.? Скорости? Говоря за бензиновите мотори повече, че натам ме влече! За дизели не ща да чуя повече. Четох доста по форума, но все пак трябва да има някаква система да се разбере дали имаме пукната глава, заминал двигател или по-сериозни нещица. Да беше Мерцедес добре, ама влизам в съвсем нови за мен полета.

 

Колега, вземи реши какво те влече, Галанта в Монтана е дизел. Да разпитвам ли за него или не :icon_hmm:, че вече дадох обявата на 2 момчета, да знам дали да ги занимавам изобщо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи реши какво те влече, Галанта в Монтана е дизел. Да разпитвам ли за него или не :icon_hmm:, че вече дадох обявата на 2 момчета, да знам дали да ги занимавам изобщо.

Ами да, благодаря ти! Ще се радвам да получа информация и ако си заслужава да я взема. И впрочем каква е разликата между старата генерация Галант дизел и тази новата 97-03?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти разкажа две неща. Първо за белия пушек като запалиш първоначално. На моя галант, който е с V6 двигателя, като е хладно времето, включително някоя лятна ранна утрин, при първи старт започва да излиза пАра - бяло пушече. Едни разбирачи видели да ми пуши колата и ми викат спукал е главата и гори антифриза. Пратих им много здраве, усмихнах се и отпраших. Точно пък тогава не бях долял в разширителя и имаше сигурно 150 мл. и периодично отварях капачката на радиатора да видя какво се случва. Ми нищо, догоре си беше. Толкова за белия пушек при бензиновите.

И второ, спомена за омазани двигатели. Двигателите се омазват от неуплътняващи гарнитури. Важи за всички производители. Купил съм двете гарнитури за двата капака на клапаните, но не съм ги сменил все още, тъй като искам да сменя и уплътненията на свещите и самите свещи, че не знам от колко време са там. Забелязах намаляване на маслото, но нищо драматично - около 300-350 мл за 7-8000 км. Казах си, опаа, ще се отварят тиквите за гумички. Бях видял теч от предната гарнитура, но не ми се стори фрапиращо. Като ми сменя голямата мека връзка монтьорът ми звънна и каза ела да видиш нещо. Влязох в канала и всичко отгоре до долу е с възможно най-добрата антикорозионна защита - в масло, порядъчно засъхнало от пепелта и седи като мармалад на палачинка, вкл. едната полуоска до маншона. Казвам ти това да не изпуснеш някоя читава кола.

Повечето от линковете са за дизеловия двигател, а ти искаш бензинов. За тези пари по-добре гледай предния модел, защото момчетата не говорят празни приказки. Ще стане така, че ще дадеш още 2000 лева да си "стъпи на гумите" и ще намразиш и японците. Няма да ти казвам какво те чака с италианци и французи ... по принцип.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, благодаря ти! Ще се радвам да получа информация и ако си заслужава да я взема. И впрочем каква е разликата между старата генерация Галант дизел и тази новата 97-03?

Ако някой от момчетата са виждали колата или знаят собственика, ще кажат какво е състоянието. За дизелите болежка са синхронизаторите и предимно на 2-ра скорост. Относно това за главите, до сега 2 Галанта в период 2 години и 6 месеца и още не сме попаднали на такъв проблем(може пък прекалено да ги вардим или сме попаднали на не чак толкова изтормозени екземпляри). Като цяло дизеловия мотор е доста тих, направо мърка като котенце в сравнение с немските си събратя и по мое наблюдение при повечко зор не хвърля толкова много чернилка. Иначе общи болежки с бензиновите са предни дискове и веждите. Но за ръжда, ти ще си огледаш.. вежди, ботуши, прагове и ръбовете на вратите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой от момчетата са виждали колата или знаят собственика, ще кажат какво е състоянието. За дизелите болежка са синхронизаторите и предимно на 2-ра скорост. Относно това за главите, до сега 2 Галанта в период 2 години и 6 месеца и още не сме попаднали на такъв проблем(може пък прекалено да ги вардим или сме попаднали на не чак толкова изтормозени екземпляри). Като цяло дизеловия мотор е доста тих, направо мърка като котенце в сравнение с немските си събратя и по мое наблюдение при повечко зор не хвърля толкова много чернилка. Иначе общи болежки с бензиновите са предни дискове и веждите. Но за ръжда, ти ще си огледаш.. вежди, ботуши, прагове и ръбовете на вратите.

Благодарско, ще гледам и дизелите, все пак те не са за подценяване с ниските данъци и предполагам даже има и шофирали на олио хора :) А помпата на дизелите каква е? Лукас Епик да не е? Щото ако е Лукас, не ща и да чуя даже!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско, ще гледам и дизелите, все пак те не са за подценяване с ниските данъци и предполагам даже има и шофирали на олио хора :) А помпата на дизелите каква е? Лукас Епик да не е? Щото ако е Лукас, не ща и да чуя даже!

 

Ами данъка в Монтана ми е 20лв. За олио не знам, аз си карам само на нафта, но като се има в предвид, колко ни е хубава нафтата по бензиностанциите.. явно и на маргарин ще държим :D . Относно помпата си нямам и идея каква е за 43 - 44 000км. само масло и ремъци съм сменвал. От няколко седмици почна да ми прави проблем съединителя и май ще се окаже долна помпа, но като и дойде време и я сменя(или я отремонтираме) ще мога да дам повече подробностти. Иначе по окачването съм сменял доста неща, колата ми е австрийка и много от тампоните ми бяха побелели и се ронеха - най-вероятно от химиите, които хвърлят там..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами данъка в Монтана ми е 20лв. За олио не знам, аз си карам само на нафта, но като се има в предвид, колко ни е хубава нафтата по бензиностанциите.. явно и на маргарин ще държим :D . Относно помпата си нямам и идея каква е за 43 - 44 000км. само масло и ремъци съм сменвал. От няколко седмици почна да ми прави проблем съединителя и май ще се окаже долна помпа, но като и дойде време и я сменя(или я отремонтираме) ще мога да дам повече подробностти. Иначе по окачването съм сменял доста неща, колата ми е австрийка и много от тампоните ми бяха побелели и се ронеха - най-вероятно от химиите, които хвърлят там..

За тунинга разбрах, че нема такова животно! А дизеловите мотори видях са едно поколение всичките. А все пак моделите примерно 93-96 как им е купето като здравина? Скоростните кутии? Цени на частите? Електроники?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско, ще гледам и дизелите, все пак те не са за подценяване с ниските данъци и предполагам даже има и шофирали на олио хора :) А помпата на дизелите каква е? Лукас Епик да не е? Щото ако е Лукас, не ща и да чуя даже!

 

Не е Лукас,спокойно:).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тунинга разбрах, че нема такова животно! А дизеловите мотори видях са едно поколение всичките. А все пак моделите примерно 93-96 как им е купето като здравина? Скоростните кутии? Цени на частите? Електроники?

 

За тях не мога да ти каже нищо конкретно.. Моят модел е 97-ма иначе за тунинг - само визуално, по мотора е трудна работа и като цяло не си заслужава. Иначе за моделите 97-03 са 2 литра 90 коня, като за дизел са пъргавички за времето си. Но най-добре е да се качиш и да пробваш, тогава ще разбереш дали това е колата за теб или не. Особено ако е като при мен, като я пробвах в колата имаше още австрийска нафта и разликата с нея и нашата е голяма. Като цяло дали ще вземеш бензин или дизел е вече до лични предпочитания. Части втора ръка във форума се намират доста и има много съвестни колеги от които като вземеш части ще останеш доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско, ще гледам и дизелите, все пак те не са за подценяване с ниските данъци и предполагам даже има и шофирали на олио хора :) А помпата на дизелите каква е? Лукас Епик да не е? Щото ако е Лукас, не ща и да чуя даже!

 

Помпата на '97-'03 е Дензо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успех в избора, колега!

Не видях "комби" или може би не ти харесват?

Ще взема първо седан за себе си, а за бащата комби ще е. Но всичко по реда си. Като купя първия, ще продам 2 Мерцедеса и Омега, които имам и тогава Галант комби ще се купи. Чета здраво и май клоня към дизеловия модел, че нашата нафта е китка, а колата я понася добре. Отделно ми харесва оборудването, което предлагат моделите, като кожата искам сам да си я претапицирам. Ще се радвам да ми помагате и давате насоки. Кой е най-скъпия ремонт на тази кола? За справка - Е-класа Е220Д В210 помпата Лукас, т.ч. датчик на роторен сензор ми е 1200 лева + 400 труд. Смяна на свещи + труд ми е 250 лв. На ЕС320 само радиатора + труда по смяната му ми е 1000 лв. Е не насмогвам. Та затова питам има ли по Галанта подобни ремонти? И говорим за оригинални части!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема първо седан за себе си, а за бащата комби ще е. Но всичко по реда си. Като купя първия, ще продам 2 Мерцедеса и Омега, които имам и тогава Галант комби ще се купи. Чета здраво и май клоня към дизеловия модел, че нашата нафта е китка, а колата я понася добре. Отделно ми харесва оборудването, което предлагат моделите, като кожата искам сам да си я претапицирам. Ще се радвам да ми помагате и давате насоки. Кой е най-скъпия ремонт на тази кола? За справка - Е-класа Е220Д В210 помпата Лукас, т.ч. датчик на роторен сензор ми е 1200 лева + 400 труд. Смяна на свещи + труд ми е 250 лв. На ЕС320 само радиатора + труда по смяната му ми е 1000 лв. Е не насмогвам. Та затова питам има ли по Галанта подобни ремонти? И говорим за оригинални части!

 

Е такива четири цифрени ремонти тука май са рядкост... Може би само кутията на автоматика би доближила подобни цифри но те са само при бензиновите модели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема първо седан за себе си, а за бащата комби ще е. Но всичко по реда си. Като купя първия, ще продам 2 Мерцедеса и Омега, които имам и тогава Галант комби ще се купи. Чета здраво и май клоня към дизеловия модел, че нашата нафта е китка, а колата я понася добре. Отделно ми харесва оборудването, което предлагат моделите, като кожата искам сам да си я претапицирам. Ще се радвам да ми помагате и давате насоки. Кой е най-скъпия ремонт на тази кола? За справка - Е-класа Е220Д В210 помпата Лукас, т.ч. датчик на роторен сензор ми е 1200 лева + 400 труд. Смяна на свещи + труд ми е 250 лв. На ЕС320 само радиатора + труда по смяната му ми е 1000 лв. Е не насмогвам. Та затова питам има ли по Галанта подобни ремонти? И говорим за оригинални части!

Защо са ти 5 коли?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си единствения вдигнал ръце от "най-добрата кола". Возия имат и не знам кой модел има по-добра, стъпват здраво на пътя, спират здраво и повечето проблеми им идват като наближат 350-400 хил. км.

Аз я карам на бензин и като ходим на някъде като кажа колко пари ще трябват за бензин и всички реагират все едно са видели свой двойник и викат "продавай го тоя бензиновоз... бензинопиец... за какво ти е това"... Е такива неща. Най-скъпото ще ти е горивото. За дизела - един ремонт на нещо по скоростната кутия ... евентуално ако изобщо се стигне до там и то синхронизатор да смениш. Много пъти са питали хора за едно и също нещо и затова ти казвам това. Нямам досег с дизелов галант.

На V6 свещите не са по-малко пари като части и труд. Даже във вариант оригинал струва повече. Новите чаркове са цифра. Другото ти е ходовата част, която принципно е здраво направена и на истински път няма какво да й се счупи.

Относно охл. система стрелката за температурата е най-скучното нещо на света за следене - седи на едно и също място малко под средата независимо дали е -30 или +43 градуса навън.

Че има скъпи неща има, но съществува вариант част Х втора радост. Например радиатор, челно стъкло... и аз не знам какво... стоп, фар... Преди тази кола имах опел (от най-леките за поддържане) и неведнъж съм се зъбил като чуя цена на някоя част, но като цяло проблемите са малко на брой и редки. А за евтини не мога да ти гарантирам дали ще ти е евтино. Пак давам пример. Бащата на мой приятел има Фиеста 90-та година 1.6Д. Оплакваше ми се колко са скъпи частите - два амортисьора, лагер на колелото и не знам още какво беше ... абе няколко работи - 120 лева. Аз му казах че вчера съм сложил лагер на колелото за 145 лева и приключихме темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...