Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Информация за Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Instyle


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги много ми харесва този Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Instyle, преди три години имах GALANT 2.0TD невероятна кола още ме е яд че я продадох, но беше ми влезнала мухата за джип и така и не си купих джип. Ако можете да ми дадете отзиви за Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Instyle интересува ме двигателът на Mitsubishi ли е. Като цяло колата как е проблеми, обслужване и т.н. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ме притесняваше, затова не си купих Grandis дизел, понеже разбрах че мотора е като на VW Passat. Има ли изобщо Lancer след 2006-2007 с дизелов мотор но да си е на Mitsubishi. Не ми се иска да карам японска кола с немски мотор. Четох някъде че има нов Lancer с 1,8 дизелов има ли такова нещо и мотора какъв е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ме притесняваше, затова не си купих Grandis дизел, понеже разбрах че мотора е като на VW Passat. Има ли изобщо Lancer след 2006-2007 с дизелов мотор но да си е на Mitsubishi. Не ми се иска да карам японска кола с немски мотор. Четох някъде че има нов Lancer с 1,8 дизелов има ли такова нещо и мотора какъв е.

Има такъв лансър, който в момента се предлага в БС. Той е с японски дизел, но честно казано в английския форум на АСХ не спират да се оплакват от проблеми с ДПФ и ъпдейти на фърмуеъра :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и кола да си купиш, проблеми ще има, гледай коя е с по-малко. :icon_rock:

Ако се чувстваш късметлия, взимай това което ти харесва. :icon_blush:

Нали знаеш, че кола и жена се взимат на късмет! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги много ми харесва този Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Instyle, преди три години имах GALANT 2.0TD невероятна кола още ме е яд че я продадох, но беше ми влезнала мухата за джип и така и не си купих джип. Ако можете да ми дадете отзиви за Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Instyle интересува ме двигателът на Mitsubishi ли е. Като цяло колата как е проблеми, обслужване и т.н. Благодаря предварително.

Колега ако държиж преди всичко на безпроблемно каране с по малко посещения в сервизи бих ти препоръчал да се ориентираш към бензинов lancer.А и там мотора е 100 пр.японски.Проблемите при колегите с дизела идват не от лошия им избор на кола а от гадната бг.нафта.Не че бензина ни е много читав но все пак няма толкова последтвия за мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с такава кола, но ниво Invite. Никога не съм пестил критиките си към Лансера, но общо взето не съм съгласен така безобразно да се плюе точно двигателя на VW. Да, той е стар, не е common rail, по-сложен е, по тежък е и е по-скъп за поддръжка. Но истината е, че преди Алфа Ромео да изобрети common rail-а и като изключим този тип двигател, TDI-то на VW е един от най-добрите дизелови двигатели. И до днес се движат стотици VW и Audi-та точно с такива двигатели по на стотици хиляди километри и са общо взето безпроблемни. Те са мощни, еластични и приемливо икономични, макар да консумират повече от един съвременен common rail с аналогична кубатура. Динамиката му обаче и КПД-то на двигателя е безспорно много добро. Някои ще ти кажат, че е шумен. Това е вярно, но не е по-шумен от повечето дизели на пазара. Истината е, че колата не е добре обезшумена и аз например съм се шокирал колко добре чувам двигателя, когато съм вътре в колата и колко прилично звучи тя, когато я слушам отвън докато работи. Двигателя отвън се чува много приятно, звучи технологично, равномерно и т.н. и въобще не прекомерно шумно. Вътре шуми много, но това не е проблем на двигателя. Затова си мисля, че не би трябвало да имаш резерви по отношение на този двигател. Със сигурност дизела на Мицубиши няма да пожъне никакъв успех, няма да се утвърди на пазара на дизелови двигатели, няма дори да се доближи до успеха на VW в областта на дизеловите технологии и със сигурност, поне първите няколко години, както вече започва да се вижда, няма да може да се похвали с надеждност. Така че ако си решил да взимаш Лансер 2.0 DI-D, на старо - нямай резерви, просто търси такъв автомобил без DPF филтър, т.е. Евро 4. Ако ще купуваш нова кола, тогава е добре да се насочиш към common rail двигател, но не и този на Мицубиши. Търси си кола на производител с традиции в дизеловото двигателостроене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с такава кола, но ниво Invite. Никога не съм пестил критиките си към Лансера, но общо взето не съм съгласен така безобразно да се плюе точно двигателя на VW. Да, той е стар, не е common rail, по-сложен е, по тежък е и е по-скъп за поддръжка. Но истината е, че преди Алфа Ромео да изобрети common rail-а и като изключим този тип двигател, TDI-то на VW е един от най-добрите дизелови двигатели. И до днес се движат стотици VW и Audi-та точно с такива двигатели по на стотици хиляди километри и са общо взето безпроблемни. Те са мощни, еластични и приемливо икономични, макар да консумират повече от един съвременен common rail с аналогична кубатура. Динамиката му обаче и КПД-то на двигателя е безспорно много добро. Някои ще ти кажат, че е шумен. Това е вярно, но не е по-шумен от повечето дизели на пазара. Истината е, че колата не е добре обезшумена и аз например съм се шокирал колко добре чувам двигателя, когато съм вътре в колата и колко прилично звучи тя, когато я слушам отвън докато работи. Двигателя отвън се чува много приятно, звучи технологично, равномерно и т.н. и въобще не прекомерно шумно. Вътре шуми много, но това не е проблем на двигателя. Затова си мисля, че не би трябвало да имаш резерви по отношение на този двигател. Със сигурност дизела на Мицубиши няма да пожъне никакъв успех, няма да се утвърди на пазара на дизелови двигатели, няма дори да се доближи до успеха на VW в областта на дизеловите технологии и със сигурност, поне първите няколко години, както вече започва да се вижда, няма да може да се похвали с надеждност. Така че ако си решил да взимаш Лансер 2.0 DI-D, на старо - нямай резерви, просто търси такъв автомобил без DPF филтър, т.е. Евро 4. Ако ще купуваш нова кола, тогава е добре да се насочиш към common rail двигател, но не и този на Мицубиши. Търси си кола на производител с традиции в дизеловото двигателостроене.

 

Интелигентно написано и аргументирано.

Добрите дизели са на VAG, PSA, Фиат/Алфа, BMW. Цял континент, Европа, е с мобилност на база тези двигатели.

Една Алфа 166 2.4JTD спокойно изкарва 400хил. км без пипане на мотора, имам по съвпадение на обстоятелствата трима познати със стари Алфи. Покрай мен, други двама си взеха Мицубишита, като аз имах две - в рамките на 4 години, ние всички ХВЪРЛИХМЕ НА БОКЛУКА тези 4 Мицубишита поради ниска надежност и нерентабилност. Ставало е дума с много хора, за европейските им дизелови коли - сензори от време на време, дотам. Аз огробих сума пари да гледам тези Мицубишита по книжка като малки бебета, през 15к км по едно или друго за смяна като на соц. автомобил, и се хванах на откровени легенди за японското, та японското!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Думите ти потвърждават максимата че колкото повече правиш и гледаш автомобила повече се чупи. :mitsu-smiley: искат каране а не лъскане и глезене ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Думите ти потвърждават максимата че колкото повече правиш и гледаш автомобила повече се чупи. :mitsu-smiley: искат каране а не лъскане и глезене ;)

 

Хаха, да не би да не съм ги карал? Всеки божи ден по 50-100км. Общо имам над 300 000км с Мицубиши, което не е нещо особено, но достатъчно за да си направя изводи. Относно гледане - имам предвид стриктно сервизно обслужване, превантивни смени на това и онова, нали идеята е да си я карам, ремонт на всяка дори минимална повреда веднага, само оригинални части и само в сервиз на Мицубиши. Някои хора децата не си гледат така. Единствено по-добре може да е ако имах и собствен сервиз и ако бях майстор, а да, и бензиностанция ако имах нямаше да е зле. През това време, колеги с Рена, Ситроени, Фиатове които са на двойно повече км, викат... кво стаа бе човек... и ти си купил трето Мицубиши????? Да казвам ли те как си третират колите? "От 2 години се каня да сменя маслото и все нямам време", "докато върви няма и един цент да и вкарам"... така са... ангренажен ремък за смяна? Течности, гарнитури, свещи, помпи...? Глупости! :icon_hmm: Само ако нещо изгърми и ептен спре да върви, тогава. Е не е нормално, такива коли да надживеят Мицубиши, ама е факт от живота ми :)

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти един ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ :) свързан с Lancer DI-D 2008г. с двигател VW. Иначе колата е бомба :)

Големия проблем е свързан първо със сервизирането на автомобила в Бг и второ със ДПФ филтъра, с който имат проблеми всички съвременни дизели почти без изключения. В частност най-големия проблем на Рангел са майсторите на които се е доверил да му сервизират колата и маслото което са му наливали. До сега само слушам във форума какъв голям проблем бил двигателя на Фолксваген, но не съм прочел и един пост или тема за проблем по мотора ...Да се плюе по Помпа дюза технологията е смешно. Едва ли от Мицубиши са намерили изхвърлени 2.0 дизел за скрап от ФВ и за това да са оборудвали Лансер с такива...Мицубиши са се опитали да създадат един съвременен технолигично и конкурентно способен на Европейския пазар автомобил, където без добър дизелов двигател в моторната гама си обречен . Спрели са се на утвърден производител и доказана технология, както спомена и колегата, една от тези с най-високо КПД. От там насетне е хубаво да се запознаете какво точно представлява помпа -дюза , а не само да се отрича нещо, защото не било Японско, което е просто безумно, тъй като аз не се сещам за един дизелов мотор от страната на изгряващото слънце, който поне малко да се доближава по показатели и технология или да изпреварва като надеждност...Просто като става въпрос за дизелови мотори фирмите които постояно наливат милиони за разработки, до една са от стария континент и двигателите им са база за създаването на японски такива някой ден, а не обратното. Ще ми е интересно да чуя коя Японска марка има дизел с каскадно пълнене или битурбо такъв ??? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...