Mitsubishi Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 копчето е за задна чистачка, нищо че си седан.И аз това написах първоначално, но после се сетих, че и на двата ми VR-a задната чистачка си беше оригинално на лоста с предните чистачки (като на комби). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 31 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2012 И аз това написах първоначално, но после се сетих, че и на двата ми VR-a задната чистачка си беше оригинално на лоста с предните чистачки (като на комби). Имено. Мистерията остава. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 копчето е за задна чистачка, нищо че си седан.Копчето е за подгрев на челното стъкло ;) има го при всички ВР-и, само, че на Гришата стъклото е малко сменяно :D и го няма реотана .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 31 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2012 Ебаси екстрата. Чудя се дали има такива стъкла турски? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 23 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2012 Поредната итерация за оправяне на AYC, неуспешна, помпата трябва да се ремонтира. снимки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 6 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2012 Днес почнах Брембо ъпгрейда, утре ще го довършиме. Много зор и пот. https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.384492961610115&type=1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 юли 2012 Сподели Публикувано 6 юли 2012 :good: :good: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 6 юли 2012 Сподели Публикувано 6 юли 2012 Това сега дали ще спира :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 юли 2012 Сподели Публикувано 7 юли 2012 Гришата да сподели, ако обича как и с какво е обработил спир. апарати и с какво ги е боядисал, че ме чака подобно изпълнение и мене, само че добавям в проекта и боядисване на предпазните ламарини на дисковете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 7 юли 2012 Сподели Публикувано 7 юли 2012 Гришата да сподели, ако обича как и с какво е обработил спир. апарати и с какво ги е боядисал, че ме чака подобно изпълнение и мене, само че добавям в проекта и боядисване на предпазните ламарини на дисковете Прахово най вероятно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 юли 2012 Сподели Публикувано 7 юли 2012 хубави спирачки, ужасни джанти надали прахово, по скоро боя лак с малко термоусточивост Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 юли 2012 Сподели Публикувано 7 юли 2012 Гришата да сподели, ако обича как и с какво е обработил спир. апарати и с какво ги е боядисал, че ме чака подобно изпълнение и мене, само че добавям в проекта и боядисване на предпазните ламарини на дисковетеАпаратите аз ги боядисах ,но преди ..........2 години ве4е , не е прахово, но е със спец боя, температуроустойчива.......Спира сега ,мирише на феродо , но спира........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 8 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2012 Апаратите аз ги боядисах ,но преди ..........2 години ве4е , не е прахово, но е със спец боя, температуроустойчива.......Спира сега ,мирише на феродо , но спира........... Мерси, че отговори. И от мен няколко думи за който иска да си прави конверсията. Значи всичко си пасва точно, няма нужда от преправяне. Единствено задните защитни ламаринки ги нацепихме с флекса като маргаритки, то се вижда на снимката, иначе не влиза по-големият диск. Като цяло, след време ще изрежа от неръждавейка нови ламаринки. Оригиналните болтове на задните апарати идват дълги за шенкела на VR-а и ако не се подложат шайби, опират в дисковете.Червеното EBC е чудесно, спира добре на студено и когато са загрели (малко по-добре когато загреят). И въпреки, че ме плашиха, че ще скърцат зверски, те не скърцат изобщо, нито студени, нито загрели. Напълно пригодни са за ежедневно градско каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 юли 2012 Сподели Публикувано 8 юли 2012 имаш ли антискръц пластини на предните апарати? учудва ме, че не скърцат, а на заден ход? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 8 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2012 Да, има антискърцащи подложки, като гумени са, но мисля, че са от силикон или подобно. Предните накладки си дойдоха с налепените подложки по тях, докато на задните трябваше да си ги лепя сам. Много е важно да не се забрави да се залепят, без тах сигурно ще скърца. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Аз пък мисля, да си ги боядисам с база и лак, каквато е боята на купето(същия цвят)...Сега са с черна боя за огради и от температурата нищо не се е случило Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Аз пък мисля, да си ги боядисам с база и лак, каквато е боята на купето(същия цвят)...Сега са с черна боя за огради и от температурата нищо не се е случило Няма и да се случи, но се допуска, че на ВР чето може да му се наложи да се кара на писта и дисковете да почервенеят, което доста повишава температурата около апаратите. Дори оригиналната боя на Брембо апаратите на Ево често се люпи. Затова на малко по-чевръсти коли е добре (съвсем не задължително) да се полага термоустойчиво покритие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 (редакция) С туй съм съгласен, между другото интересно ми е на новите коли, а сигурно и на нашите като са били нови, апаратите им са едни сиви на цвят...това боя ли е или е просто цвета на отливката?http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1321952628s.JPGнапример на Ники на евото апаратите ми се виждат оригинално боядисани :rolleyes: Редактирано 11 юли 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 11 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2012 Ммм, тез джанти не са никак лоши. Но апаратите на това Ево не изглежда да са Брембо. Бремботата по традиция си идват червени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 (редакция) ммм, тез джанти не са никак лоши. Но апаратите на това Ево не изглежда да са Брембо. Бремботата по традиция си идват червени.Според мен за твоя лебед най-добрите опции са енкей от ЕВО 5 или 8.http://www.tamparacing.com/forums/attachments/wheels-tires/117328d1239670030-evo-8-enkies-evo-wheels.jpg Или като моите Цък или другия вид Енкей с двойните спици http://www.brennen.net/images/car34.jpg 1. здрави и корави2. покриват брембо без фланци3. красиви напълно достатъчно Редактирано 11 юли 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Какви пари са тези три вида? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Какви пари са тези три вида?В момента знам кой продава от третия вид (сребристото ево) на около 7000 км.. Е, карани на писта, но безупречни, за 800 лв. И вървят с допълнителната сантиментална стойност да са били на колата от един от най-добрите пилоти в БГ.:icon_thumbup: От първите два вида излизат в Англия но на цени от по 200 паунда, плюс доставка за около 150 лв. или около 650, 700 лв. най-малко. Препоръчвам ги на Гришо, защото покриват брембо апарати, при теб това изискване може и да го няма, което значи, че изборът ти би трябвало да е по-голям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 Абе не знам. Heed91 продават Team Dynamics за 178 кинта парчето.https://www.facebook.com/heedauto/app_172876086066223Само не разбрах дали с всички възможни комбинации от дупки или само тази конкретна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 Абе не знам. Heed91 продават Team Dynamics за 178 кинта парчето.https://www.facebook...172876086066223Само не разбрах дали с всички възможни комбинации от дупки или само тази конкретна. Над 90% няма да ти покрият спирачките без фланци, размерът на шпилките също не съответства, но цената е супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 Абе, ще ме прощавате за глупавия въпрос, но отдавна ми се върти в главата и все се каня да ви питам, Росен и тебе, каква ви е идеята за тези галанти...?Да не ме разберете погрешно, вр 4-ката, няма как да се мери с някое напилено ево, ако я вземате за писти и драг-ове...Интересно ми е кой как си представя концепцията на този му вид на галанта, ежедневен ли ще е, за почивните дни ли ще е и т.н. Отдавнашна мечта ми е да обзаведа колата с подобаващата на излъчването й мощност, която за добро или зло предлага ралиарт изпълнението :mitsu-smiley: Финансови са спънките поради, които не съм избухнал и аз, като моето виждане по въпроса е да имам комфортен, агресивен и достатъчно бърз автомобил, бил той и морално остарял, но изпипан маниашки до най - малката подробност. Естествено, не бих имал възможност да карам такава кола всеки ден, както в момента се кара шестака, което свежда употребата му до семейни неделни разходки, някоя проява на скромните ни регионални драг състезания и обикновено почесване на крастата :icon_blush: Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.