Премини към съдържание

Препоръчано мнение

копчето е за задна чистачка, нищо че си седан.

И аз това написах първоначално, но после се сетих, че и на двата ми VR-a задната чистачка си беше оригинално на лоста с предните чистачки (като на комби).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз това написах първоначално, но после се сетих, че и на двата ми VR-a задната чистачка си беше оригинално на лоста с предните чистачки (като на комби).

 

Имено. Мистерията остава. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

копчето е за задна чистачка, нищо че си седан.

Копчето е за подгрев на челното стъкло ;) има го при всички ВР-и, само, че на Гришата стъклото е малко сменяно :D и го няма реотана ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Поредната итерация за оправяне на AYC, неуспешна, помпата трябва да се ремонтира. :)

снимки

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Днес почнах Брембо ъпгрейда, утре ще го довършиме. :) Много зор и пот. :)

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.384492961610115&type=1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гришата да сподели, ако обича как и с какво е обработил спир. апарати и с какво ги е боядисал, че ме чака подобно изпълнение и мене, само че добавям в проекта и боядисване на предпазните ламарини на дисковете

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гришата да сподели, ако обича как и с какво е обработил спир. апарати и с какво ги е боядисал, че ме чака подобно изпълнение и мене, само че добавям в проекта и боядисване на предпазните ламарини на дисковете

 

 

Прахово най вероятно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гришата да сподели, ако обича как и с какво е обработил спир. апарати и с какво ги е боядисал, че ме чака подобно изпълнение и мене, само че добавям в проекта и боядисване на предпазните ламарини на дисковете

Апаратите аз ги боядисах ,но преди ..........2 години ве4е , не е прахово, но е със спец боя, температуроустойчива.......

Спира сега ,мирише на феродо , но спира...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Апаратите аз ги боядисах ,но преди ..........2 години ве4е , не е прахово, но е със спец боя, температуроустойчива.......

Спира сега ,мирише на феродо , но спира...........

 

Мерси, че отговори. :)

И от мен няколко думи за който иска да си прави конверсията. Значи всичко си пасва точно, няма нужда от преправяне. Единствено задните защитни ламаринки ги нацепихме с флекса като маргаритки, то се вижда на снимката, иначе не влиза по-големият диск. Като цяло, след време ще изрежа от неръждавейка нови ламаринки. Оригиналните болтове на задните апарати идват дълги за шенкела на VR-а и ако не се подложат шайби, опират в дисковете.

Червеното EBC е чудесно, спира добре на студено и когато са загрели (малко по-добре когато загреят). И въпреки, че ме плашиха, че ще скърцат зверски, те не скърцат изобщо, нито студени, нито загрели. :) Напълно пригодни са за ежедневно градско каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, има антискърцащи подложки, като гумени са, но мисля, че са от силикон или подобно. Предните накладки си дойдоха с налепените подложки по тях, докато на задните трябваше да си ги лепя сам. Много е важно да не се забрави да се залепят, без тах сигурно ще скърца.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, да си ги боядисам с база и лак, каквато е боята на купето(същия цвят)...Сега са с черна боя за огради и от температурата нищо не се е случило :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, да си ги боядисам с база и лак, каквато е боята на купето(същия цвят)...Сега са с черна боя за огради и от температурата нищо не се е случило :)

Няма и да се случи, но се допуска, че на ВР чето може да му се наложи да се кара на писта и дисковете да почервенеят, което доста повишава температурата около апаратите. Дори оригиналната боя на Брембо апаратите на Ево често се люпи. Затова на малко по-чевръсти коли е добре (съвсем не задължително) да се полага термоустойчиво покритие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С туй съм съгласен, между другото интересно ми е на новите коли, а сигурно и на нашите като са били нови, апаратите им са едни сиви на цвят...това боя ли е или е просто цвета на отливката?

http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1321952628s.JPG

например на Ники на евото апаратите ми се виждат оригинално боядисани :rolleyes:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммм, тез джанти не са никак лоши. :) Но апаратите на това Ево не изглежда да са Брембо. Бремботата по традиция си идват червени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ммм, тез джанти не са никак лоши. :) Но апаратите на това Ево не изглежда да са Брембо. Бремботата по традиция си идват червени.

Според мен за твоя лебед най-добрите опции са енкей от ЕВО 5 или 8.

http://www.tamparacing.com/forums/attachments/wheels-tires/117328d1239670030-evo-8-enkies-evo-wheels.jpg

 

Или като моите Цък или другия вид Енкей с двойните спици

http://www.brennen.net/images/car34.jpg

 

1. здрави и корави

2. покриват брембо без фланци

3. красиви напълно достатъчно

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви пари са тези три вида?

В момента знам кой продава от третия вид (сребристото ево) на около 7000 км.. Е, карани на писта, но безупречни, за 800 лв. И вървят с допълнителната сантиментална стойност да са били на колата от един от най-добрите пилоти в БГ.:icon_thumbup: От първите два вида излизат в Англия но на цени от по 200 паунда, плюс доставка за около 150 лв. или около 650, 700 лв. най-малко. Препоръчвам ги на Гришо, защото покриват брембо апарати, при теб това изискване може и да го няма, което значи, че изборът ти би трябвало да е по-голям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам. Heed91 продават Team Dynamics за 178 кинта парчето.

https://www.facebook.com/heedauto/app_172876086066223

Само не разбрах дали с всички възможни комбинации от дупки или само тази конкретна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам. Heed91 продават Team Dynamics за 178 кинта парчето.

https://www.facebook...172876086066223

Само не разбрах дали с всички възможни комбинации от дупки или само тази конкретна.

 

Над 90% няма да ти покрият спирачките без фланци, размерът на шпилките също не съответства, но цената е супер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, ще ме прощавате за глупавия въпрос, но отдавна ми се върти в главата и все се каня да ви питам, Росен и тебе, каква ви е идеята за тези галанти...?

Да не ме разберете погрешно, вр 4-ката, няма как да се мери с някое напилено ево, ако я вземате за писти и драг-ове...

Интересно ми е кой как си представя концепцията на този му вид на галанта, ежедневен ли ще е, за почивните дни ли ще е и т.н. :)

 

Отдавнашна мечта ми е да обзаведа колата с подобаващата на излъчването й мощност, която за добро или зло предлага ралиарт изпълнението :mitsu-smiley: Финансови са спънките поради, които не съм избухнал и аз, като моето виждане по въпроса е да имам комфортен, агресивен и достатъчно бърз автомобил, бил той и морално остарял, но изпипан маниашки до най - малката подробност. Естествено, не бих имал възможност да карам такава кола всеки ден, както в момента се кара шестака, което свежда употребата му до семейни неделни разходки, някоя проява на скромните ни регионални драг състезания и обикновено почесване на крастата :icon_blush:

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...