lubka Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Колеги здравейте,Както е ясно и видно най-яките бегачки включително и колата легенда галант VR4 се карат и съответно продават най-вече в Англия. Обаче много е кофти да се кара с десен волан просто. Съвети от професионалистите за обръщане на волана от кой модел какво става и какво се пипа...Поздрави! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Колеги здравейте,Както е ясно и видно най-яките бегачки включително и колата легенда галант VR4 се карат и съответно продават най-вече в Англия. Обаче много е кофти да се кара с десен волан просто. Съвети от професионалистите за обръщане на волана от кой модел какво става и какво се пипа...Поздрави! А разисквано е това из форума, но реално си няма конкретна тема за самото обръщане.В темата със сигурност ще пишат хората който могат да го направят, а и собствениците на VR-4-ки. За да не бъде поста на вятъра - ползват се части от обикновен EA галант - мисля, че всичко необходимо го има в европейския галант.И като допълнение - в руския VR-4 форум си имат раздел за "Бордови журнал" в който има описани няколко обръщания на волана - http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif,мисля че ще е интересно да се разгледа. Да не би да си собственичка на VR4-ка? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubka Публикувано 11 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2012 А разисквано е това из форума, но реално си няма конкретна тема за самото обръщане.В темата със сигурност ще пишат хората който могат да го направят, а и собствениците на VR-4-ки. За да не бъде поста на вятъра - ползват се части от обикновен EA галант - мисля, че всичко необходимо го има в европейския галант.И като допълнение - в руския VR-4 форум си имат раздел за "Бордови журнал" в който има описани няколко обръщания на волана - http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif,мисля че ще е интересно да се разгледа. Да не би да си собственичка на VR4-ка?За съжаление все още не, но надявам се скоро...! Изпуснах един много добър за 1400 паунда и все пак трябва да се знае човек в какъв филм се вкарва...! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 все пак трябва да се знае човек в какъв филм се вкарва...!Филмът не е новост за нашия форум А най-точна информация можеш да получиш от неговия режисьор, сценарист и главен изпълнител - Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Темата е полезна :good: Филмът...е с много серии :rulez: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 (редакция) Колеги здравейте,Както е ясно и видно най-яките бегачки включително и колата легенда галант VR4 се карат и съответно продават най-вече в Англия. Обаче много е кофти да се кара с десен волан просто. Съвети от професионалистите за обръщане на волана от кой модел какво става и какво се пипа...Поздрави! Тъкмо регистрирах моя днес. ;) За обръщането Mario64 е човекът, обърнал е вече няколко, включително и моя. Аз съм много доволен, работата е свършена отлично. Редактирано 11 Май 2012 от Реконструктор Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 А честито :icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Малка поправка само ще си позволя, яките бегачки се правят единствено за Япония. Всичко извън там е т.н. gray import, т.е. нелегално. Специално за VR4 се знае, че легално са внесени около 200 бр. в Англия в началото на 2000 (Ralliart edition). Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 А честито :icon_thumbup:мерси Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Честито и от мен, твоя го видях за първи път като беше паркиран на една уличка в Лозенец http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.След това го видях като го караше на платформа към бай Марин (на Тракия - даже ти бипнах тогава) http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif.Въпроса е кога ще може да се разгледа на живо и от близо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vts Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Тъкмо регистрирах моя днес. ;) За обръщането Mario64 е човекът, обърнал е вече няколко, включително и моя. Аз съм много доволен, работата е свършена отлично. Честито колега! Колко хора точат лиги за такава... :rulez: :icon_rock: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Живи и здрави да сме, ще се виждаме по мероприятията. :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Браво, страхотна придобивка... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Честито и от мен, твоя го видях за първи път като беше паркиран на една уличка в Лозенец http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.След това го видях като го караше на платформа към бай Марин (на Тракия - даже ти бипнах тогава) http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif.Въпроса е кога ще може да се разгледа на живо и от близо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif.На живо ще е утре при мен в новия сервиз с още едно ЕВО8 и Импреса ВРХ....ще документирам със малко снимчици......... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 Май 2012 Сподели Публикувано 12 Май 2012 Живи и здрави да сме, ще се виждаме по мероприятията. :DA дано, не смея да те питам дотук на какви пари си :icon_blush: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 Май 2012 Сподели Публикувано 12 Май 2012 A дано, не смея да те питам дотук на какви пари си :icon_blush: Удивително не много - около 10К. Те истинските разходи тепърва предстоят. :plane: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlienPump Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 колеги, а каква е разликата между обикновен VR4 и Super VR4 ? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 (редакция) Ооо, май гуднес :icon_thumbup: http://i73.photobucket.com/albums/i236/ConfusedTA/GalantSuperVR4/IMG_0283.jpgМного красота на толкова тясно пространство.Ако червеният е супер вр4, то сивият е хипер вр4, а лилавият ( :icon_rock: ) е MEGA VR4 :icon_n_king: Ето на сивичкия таблото:http://gi245.photobucket.com/groups/gg61/32O5606B0G/101_3141.jpgИ отзад:http://gi245.photobucket.com/groups/gg61/32O5606B0G/101_3329.jpg Редактирано 13 Май 2012 от Andy Van Der Drift Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 Има само една дума за това и тя е КРАСОТА на колела...... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 За съжаление все още не, но надявам се скоро...! Изпуснах един много добър за 1400 паунда и все пак трябва да се знае човек в какъв филм се вкарва...! http://www.ebay.co.uk/itm/LEGNUM-280bhp-VR4-tiptronic-4x4-TWIN-TURBO-5-DOOR-Galant-Estate-/130694308505?pt=Automobiles_UK&hash=item1e6dfce299 Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 Има само една дума за това и тя е КРАСОТА на колела......Да бе, с тия ръмбести спойлери си е Дачия от всекъде........... :D Днес събрах ВР4 и ВРХ-а на едно място...........емиии, какво да ви кажа, Галанта си е Галант, ВРХ-а бледнее пред него по отношение на визия............виж , по вървене ...........требе да се пробва,ма не исках да пробвам на Развалячко колата без разрешение.........освен това е в бокса за дреболий Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubka Публикувано 14 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2012 Така колеги да разбирам, че за да получим някаква информация за обръщането на дирекцията на този автомобил е необходимо да се обърнем към колегата Марио64, който всъщност не е казал нищо до момента по темата...!Благодаря! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 Какво да ти каже? Трябва ти 2.5 V6 галант с лява дирекция, от който да вземеш таблото, рейката и още куп други чаркове, които не знам какви са, но не са една и две. Не че в единия има чак толкова повече "бурми" от другия, колкото причина може да бъде къси кабели или тръби. И другото е работа, работа. Питай го колко ще ти вземе да я свърши. Много ясно че няма да седне да обяснява със снимки кое как прави. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubka Публикувано 14 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2012 (редакция) Какво да ти каже? Трябва ти 2.5 V6 галант с лява дирекция, от който да вземеш таблото, рейката и още куп други чаркове, които не знам какви са, но не са една и две. Не че в единия има чак толкова повече "бурми" от другия, колкото причина може да бъде къси кабели или тръби. И другото е работа, работа. Питай го колко ще ти вземе да я свърши. Много ясно че няма да седне да обяснява със снимки кое как прави.Колега... ти си много припрян, но това което ми казваш с галант 2,5 не е точно така...! Примерно дочувам, че предния мост не е на 2,5-цата ето такива тънкости, а по отношение на това да го питам да ми свърши работата - ами преценила съм и искам да знам как и какво трябва да се направи и да не искам той да ми върши работата! Редактирано 14 Май 2012 от lubka Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 Аз ли съм припрян? Хе-хе. Доколкото разбрах искаш да обръщаш дирекцията. Веера си има мостове, "само" кормилото трябва да е от правилната страна. Дали предният мост е алуминиев (ако изобщо има такива при вр4) или не, това няма значение. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение