Премини към съдържание

Обръщане на волан на VR4


lubka

Препоръчано мнение

Колеги здравейте,

Както е ясно и видно най-яките бегачки включително и колата легенда галант VR4 се карат и съответно продават най-вече в Англия. Обаче много е кофти да се кара с десен волан просто.

Съвети от професионалистите за обръщане на волана от кой модел какво става и какво се пипа...

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,

Както е ясно и видно най-яките бегачки включително и колата легенда галант VR4 се карат и съответно продават най-вече в Англия. Обаче много е кофти да се кара с десен волан просто.

Съвети от професионалистите за обръщане на волана от кой модел какво става и какво се пипа...

Поздрави!

 

А разисквано е това из форума, но реално си няма конкретна тема за самото обръщане.

В темата със сигурност ще пишат хората който могат да го направят, а и собствениците на VR-4-ки.

 

 

За да не бъде поста на вятъра - ползват се части от обикновен EA галант - мисля, че всичко необходимо го има в европейския галант.

И като допълнение - в руския VR-4 форум си имат раздел за "Бордови журнал" в който има описани няколко обръщания на волана - http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif,

мисля че ще е интересно да се разгледа.

 

Да не би да си собственичка на VR4-ка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А разисквано е това из форума, но реално си няма конкретна тема за самото обръщане.

В темата със сигурност ще пишат хората който могат да го направят, а и собствениците на VR-4-ки.

 

 

За да не бъде поста на вятъра - ползват се части от обикновен EA галант - мисля, че всичко необходимо го има в европейския галант.

И като допълнение - в руския VR-4 форум си имат раздел за "Бордови журнал" в който има описани няколко обръщания на волана - http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gif,

мисля че ще е интересно да се разгледа.

 

Да не би да си собственичка на VR4-ка?

За съжаление все още не, но надявам се скоро...! Изпуснах един много добър за 1400 паунда и все пак трябва да се знае човек в какъв филм се вкарва...!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

все пак трябва да се знае човек в какъв филм се вкарва...!

Филмът не е новост за нашия форум :)

А най-точна информация можеш да получиш от неговия режисьор, сценарист и главен изпълнител - :link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,

Както е ясно и видно най-яките бегачки включително и колата легенда галант VR4 се карат и съответно продават най-вече в Англия. Обаче много е кофти да се кара с десен волан просто.

Съвети от професионалистите за обръщане на волана от кой модел какво става и какво се пипа...

Поздрави!

 

Тъкмо регистрирах моя днес. ;)

72969_3481806321195_1152430118_32589409_1859374711_n.jpg

 

За обръщането Mario64 е човекът, обърнал е вече няколко, включително и моя. Аз съм много доволен, работата е свършена отлично. :)

Редактирано от Реконструктор
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малка поправка само ще си позволя, яките бегачки се правят единствено за Япония. :) Всичко извън там е т.н. gray import, т.е. нелегално. Специално за VR4 се знае, че легално са внесени около 200 бр. в Англия в началото на 2000 (Ralliart edition).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, твоя го видях за първи път като беше паркиран на една уличка в Лозенец http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.

След това го видях като го караше на платформа към бай Марин (на Тракия - даже ти бипнах тогава) http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif.

Въпроса е кога ще може да се разгледа на живо и от близо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо регистрирах моя днес. ;)

72969_3481806321195_1152430118_32589409_1859374711_n.jpg

 

За обръщането Mario64 е човекът, обърнал е вече няколко, включително и моя. Аз съм много доволен, работата е свършена отлично. :)

Честито колега! Колко хора точат лиги за такава... :rulez: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, твоя го видях за първи път като беше паркиран на една уличка в Лозенец http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.

След това го видях като го караше на платформа към бай Марин (на Тракия - даже ти бипнах тогава) http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif.

Въпроса е кога ще може да се разгледа на живо и от близо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif.

На живо ще е утре при мен в новия сервиз с още едно ЕВО8 и Импреса ВРХ....ще документирам със малко снимчици.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Живи и здрави да сме, ще се виждаме по мероприятията. :D

A дано, не смея да те питам дотук на какви пари си :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A дано, не смея да те питам дотук на какви пари си :icon_blush:

 

Удивително не много - около 10К. :) Те истинските разходи тепърва предстоят. :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, май гуднес :icon_thumbup:

http://i73.photobucket.com/albums/i236/ConfusedTA/GalantSuperVR4/IMG_0283.jpg

Много красота на толкова тясно пространство.

Ако червеният е супер вр4, то сивият е хипер вр4, а лилавият ( :icon_rock: ) е MEGA VR4 :icon_n_king:

Ето на сивичкия таблото:

http://gi245.photobucket.com/groups/gg61/32O5606B0G/101_3141.jpg

И отзад:

http://gi245.photobucket.com/groups/gg61/32O5606B0G/101_3329.jpg

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление все още не, но надявам се скоро...! Изпуснах един много добър за 1400 паунда и все пак трябва да се знае човек в какъв филм се вкарва...!

 

http://www.ebay.co.uk/itm/LEGNUM-280bhp-VR4-tiptronic-4x4-TWIN-TURBO-5-DOOR-Galant-Estate-/130694308505?pt=Automobiles_UK&hash=item1e6dfce299

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има само една дума за това и тя е КРАСОТА на колела......

Да бе, с тия ръмбести спойлери си е Дачия от всекъде........... :D

Днес събрах ВР4 и ВРХ-а на едно място...........емиии, какво да ви кажа, Галанта си е Галант, ВРХ-а бледнее пред него по отношение на визия............виж , по вървене ...........требе да се пробва,ма не исках да пробвам на Развалячко колата без разрешение.........освен това е в бокса за дреболий :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така колеги да разбирам, че за да получим някаква информация за обръщането на дирекцията на този автомобил е необходимо да се обърнем към колегата Марио64, който всъщност не е казал нищо до момента по темата...!

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ти каже? Трябва ти 2.5 V6 галант с лява дирекция, от който да вземеш таблото, рейката и още куп други чаркове, които не знам какви са, но не са една и две. Не че в единия има чак толкова повече "бурми" от другия, колкото причина може да бъде къси кабели или тръби. И другото е работа, работа. Питай го колко ще ти вземе да я свърши. Много ясно че няма да седне да обяснява със снимки кое как прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ти каже? Трябва ти 2.5 V6 галант с лява дирекция, от който да вземеш таблото, рейката и още куп други чаркове, които не знам какви са, но не са една и две. Не че в единия има чак толкова повече "бурми" от другия, колкото причина може да бъде къси кабели или тръби. И другото е работа, работа. Питай го колко ще ти вземе да я свърши. Много ясно че няма да седне да обяснява със снимки кое как прави.

Колега... ти си много припрян, но това което ми казваш с галант 2,5 не е точно така...! Примерно дочувам, че предния мост не е на 2,5-цата ето такива тънкости, а по отношение на това да го питам да ми свърши работата - ами преценила съм и искам да знам как и какво трябва да се направи и да не искам той да ми върши работата!

Редактирано от lubka
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли съм припрян? Хе-хе. Доколкото разбрах искаш да обръщаш дирекцията. Веера си има мостове, "само" кормилото трябва да е от правилната страна. Дали предният мост е алуминиев (ако изобщо има такива при вр4) или не, това няма значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...