siromah Публикувано 4 декември 2006 Сподели Публикувано 4 декември 2006 Имам GALANT GLS td 95 година. До сега не бях засичал разхода, но ми се струваше, че гори в повече. Тук във форума разбрах, че при средна скорост от 100 км.ч 6,5л. е нормално. В събота пътувах от Нова Загора до София и обратно, изминах общо 500 км. при средна скорост 100 - 110 км.ч. Колата ми даде разход 7,5 л. на 100 километра. Много приятели ми казаха също, че 7,5 л. е много голям разход за дизел, особено за японски автомобил.Разбрах,че да се намали разхода на горивото горивната помпа трябва да се постави на стенд и да се реголира.Моят въпрос към вас е дали е така и към кой сервиз да се обърна.Ще ви бъда много благодарен ако някой ми помогне с информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stankata Публикувано 4 декември 2006 Сподели Публикувано 4 декември 2006 Аз карах една Lancia дизел преди да си взема :mitsu-smiley: .Дизела е много капризен автомобил относно горивото и центровката на мотора,ГНП/гориво нагнетателна помпа/,настроика разпръсквачите на дюзите.Мога да ти препоръчам двама маистори от които съм доволен.Можеби са най-добрите при дизелите.Единия е Агоп/всички дизалджии го знаят/ и се намира на пътя преди Бусманци.Другия е Асен,които се намира в кв.Горня Баня ул. Н. Хрелков-02/9576082.Другия майстор се намира на гара Яна,но не съм ходил там,само съм чувал,че работи добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Имам GALANT GLS td 95 година. До сега не бях засичал разхода, но ми се струваше, че гори в повече. Тук във форума разбрах, че при средна скорост от 100 км.ч 6,5л. е нормално. В събота пътувах от Нова Загора до София и обратно, изминах общо 500 км. при средна скорост 100 - 110 км.ч. Колата ми даде разход 7,5 л. на 100 километра. Много приятели ми казаха също, че 7,5 л. е много голям разход за дизел, особено за японски автомобил.Разбрах,че да се намали разхода на горивото горивната помпа трябва да се постави на стенд и да се реголира.Моят въпрос към вас е дали е така и към кой сервиз да се обърна.Ще ви бъда много благодарен ако някой ми помогне с информация.Колега този въпрос за разхода е разискван много пъти и зависи от една камара неща. Моя съвет е ако си доволен от това как върви колата, не я пипай. Имай в предвид че разхода с българските горива се увеличава значително.... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siromah Публикувано 5 декември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2006 Колега този въпрос за разхода е разискван много пъти и зависи от една камара неща. Моя съвет е ако си доволен от това как върви колата, не я пипай. Имай в предвид че разхода с българските горива се увеличава значително.... :good:Същото гориво го ползва фиат врава 1.9 разход 6,5 - BMW 318 6,5 -VW golf 6,5 само аз 7,5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Същото гориво го ползва фиат врава 1.9 разход 6,5 - BMW 318 6,5 -VW golf 6,5 само аз 7,5 Как го засече твоя разход и откъде ги намери тези данни?Климатик и фарове смяташ ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Не разубеждавайте човека. Прав е. Много е за дизел 7.5 при скорости до 100 км/ч.Нека го провери. да види и ходовата част. Спирачки,сходимост, лагери на главините, налягане на гумите/елементарно е но две десети разлика влияе/.Поздрави! :D Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Не разубеждавайте човека. Прав е. Много е за дизел 7.5 при скорости до 100 км/ч.Нека го провери. да види и ходовата част. Спирачки,сходимост, лагери на главините, налягане на гумите/елементарно е но две десети разлика влияе/.Поздрави! :D Краско Искаш да кажеш че той е карал с 100 км. по магистралата от Нова Загора до тук с :mitsu-smiley: Галант?А колко е обикалял в София не се знае също.Тук говорим за конкретен случай.Според мен това е смесен разход и е нормално да е толкова. Първо ще е по-добре да пробва пак да го засече и тогава да предполагаме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Същото гориво го ползва фиат врава 1.9 разход 6,5 - BMW 318 6,5 -VW golf 6,5 само аз 7,5Наистина е много важно как точно е правено засичането, както на твоята кола, така и на гореизброените. Имай в предвид че колите които си дал за пример са по-леки от твоята и с по-малки двигатели. А пък има значение и дали колата е натоварена или не, абе изобщо една камара фактори. Това разбира се по никакъв начин не бива да те спира да идеш в някой сервиз да ти направят един преглед, но моето лично мнение е че няма да открият нищо. И един съвет - ако ти "поставят някаква диагноза", и сервиза не е някой на който имаш 100% доверие, иди някъде другаде да я видят пак и да достигнат до същото заключение без ти да си им казвал нищо. Чак тогава предприемай някакви действия! Успех!!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Искаш да кажеш че той е карал с 100 км. по магистралата от Нова Загора до тук с :mitsu-smiley: Галант?А колко е обикалял в София не се знае също.Тук говорим за конкретен случай.Според мен това е смесен разход и е нормално да е толкова. Първо ще е по-добре да пробва пак да го засече и тогава да предполагаме. Имаш право Така както той е написал "средна скорост 100 км/ч означава, че е поддържалнай-малко 140 и нагоре. Аз през лятото до морето /за което писах/ умишлено не съмвдигал повече от 120 с бензиновия ми Галант и излезе 6.2 л./100 при среднаскорост 80 км/ч.И все пак нека се опита човека. Може наистина нещо да излезе.Нали знаеш, че любопитството /и лакомията/ движи света. :D Поздрави!!!! :drinks: Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 декември 2006 Сподели Публикувано 6 декември 2006 За дизеловия мотор филтрите са от много голямо значение.Нека не забравяме че "спортните" филтри са измислени точно за дизелови мотори и там имат най-голям коефицент на полезно действие.Също така пропускливостта на горивния филтър е много важна.Ако не е сипвал гориво на една и съща бензиностанция и колонка изобщо по-добре да не спорим.А при тези тези данни за колите които е написал, ако се отнася за смесен цикъл, значи при извънградско(до 120км.ч(винаги се пише минимален разход)) те са едни от най-икономичните коли създавани някога за които съм чувал в този клас.И разхода извънградско би трябвало да е 5.5-6.Колко тежи купето на един фиат всеки би могъл да провери, спрямо купето на Галант, а колко често се отваря капака на седмица...и зимата колко често трябва да си търсите кой да ви лепи картера(специално за Фиат) е отделен въпрос. От личен опит мога да твърдя че при всяка смяна само на филтри колата е с различен характер.В момента за себе си мисля че съм намерил най-добрата комбинация, и разликата в динамиката и ускорението са огромни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 6 декември 2006 Сподели Публикувано 6 декември 2006 .........От личен опит мога да твърдя че при всяка смяна само на филтри колата е с различен характер.В момента за себе си мисля че съм намерил най-добрата комбинация, и разликата в динамиката и ускорението са огромни.Би ли сподели тази комбинация? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 декември 2006 Сподели Публикувано 6 декември 2006 Маслен от Ратола,горивен Delphy,въздушен NIPPON(последните са и марка климатици,дори онзи ден видях къде им е магазина) който е червеникав на цвят.Първо една добавка за почистване на горивената система,докато филтъра е нов въпреки че веднага след смяната на тези консумативи се почувства осезаема разлика.После хубава нафта би имало още по-голям ефект ама......няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 6 декември 2006 Сподели Публикувано 6 декември 2006 Другия е Асен,които се намира в кв.Горня Баня ул. Н. Хрелков-02/9576082. Вчера си водих Carisma-та при Асен, той я слуша как работи, разпита ме кога как пали и каза нищо да не пипам! Това ме зарадва изключително. :good: Това, което ме озадачи обаче е че не видях никакви уреди за диагностика, стендове и т.н. Ако това е възможно за по-старите дизели, силно се съмнявам, че може да се регулира модерен дизелов двигател на ухо :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 6 декември 2006 Сподели Публикувано 6 декември 2006 Маслен от Ратола,горивен Delphy,въздушен NIPPON(последните са и марка климатици,дори онзи ден видях къде им е магазина) който е червеникав на цвят.Първо една добавка за почистване на горивената система,докато филтъра е нов въпреки че веднага след смяната на тези консумативи се почувства осезаема разлика.После хубава нафта би имало още по-голям ефект ама......няма.A някакви ориентировъчни цено можеш ли да кажеш за тези филтри? Да го имам в предвид другия път като ги сменям... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 декември 2006 Сподели Публикувано 6 декември 2006 горивен-20лв ,въздушен-35 ,маслен+поленов(Ратола)-75 = 130лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siromah Публикувано 7 декември 2006 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2006 За да бъде ясно не е за вярване но наистина съм карал от Нова Загора до София с 100 - 110 а в София направо на летището имам само един сфетофар от летището на обтатно ,така че градско няма .Зареждих преди да тръгна и като се върнах заредих на същата колонка. Беше доста измурително(не се препоръчва за хора със слаби нерви и болки в кръста) да се влача с 100 но много исках да разбера най вече за мен разхода на автомобила.Говорих в сервиз на бош и те ме посаветваха да не си барам колота защото не поемат гаранция като намалят разхода дали колата ще върви добре . Може да пътувам на 16.12. пак до София този път ще си карам нормално 120-140 и ще видя колко ще е разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 7 декември 2006 Сподели Публикувано 7 декември 2006 Маслен от Ратола,горивен Delphy,въздушен NIPPON(последните са и марка климатици,дори онзи ден видях къде им е магазина) който е червеникав на цвят.Първо една добавка за почистване на горивената система,докато филтъра е нов въпреки че веднага след смяната на тези консумативи се почувства осезаема разлика.После хубава нафта би имало още по-голям ефект ама......няма. Здравей, todor би ли казал през колко си сменяш горивния и въздущен филтър. И тези марки ли са най за предпочитане. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stankata Публикувано 7 декември 2006 Сподели Публикувано 7 декември 2006 Ланчията която карах ми даваше разход 4.3/100 изван градско при средна скорист 110-120км/ч и 7/100 градско.Задължително на всеки 10000км се сменяват всички филтри.Горивния филтър може да се сменява през смяна,но на 10000км трябва да се отваря пробката за да изтече водата.Тази вода ако попадне в мотора може да се получи хидравличен удар.Аз това го преживях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamesta Публикувано 15 декември 2006 Сподели Публикувано 15 декември 2006 Аз пук да се похваля вчера превъртях километража :icon_clap: ударих 200км/h :plane: ,а усещах че моята G-класа продължава да си дърпа въпреки че стрелката се бе заковала на края и се оптваше да превърти :icon_doh: Супер много се изкефих , днеска се разходихме малко извън градксо, е имаше и малко градско, то няма начин /което мился че малко ме излуга в показанията защотот то в Ню Йорк тръгни спри там си е е**о майката как се кара ужас, това щте разправям в др тема сега по въпроса:Изтребител :G-класа 2.4л 4G64 автоматикОтиване : ами под 120 рядко падах има6е едно място карах с 80 заради ремонт на пътя не беше и натоварено, по относителните показания на горивомера около -1/4 резервоар при изминати около 210кмначин на каране: стараех се да поддържам скороста без да ми натежава крака знаете как е ааахааа да падне и леко газ за подкрепаГрадско: е тука ми се разказа играта стопих резервоара за няма и 30-50км падна на половина,мн висене мн пълзене чудо и така.....Връщане: в началото малко изнервен от лудница в центура тръгнах уж спокоино по старата състема аааххаааа и леко газ, ама то тия говеда като по4наха да летат покрай мен докато изляза от щата пълно с тях, и се с тъпи регистрации NJ и като се изнервих агресия 140-160 с повече газ от колкото е необходимо от време на време, и тък таме по бавно като изпищи радара,че тука куките си е е***о майката-резачка, като нищо ти отлита книшката, а и номера с 20-тачката не върви :no2: Колко пъти съм го сънувал че ме спират за скорост и ме пращтат в жанделата,ма се на косъм, хвала на Всевишния :worthy: Като крайни резултати497,77 км(309.3 мили) със 49.79 литра(13,155 галона) което простата аритметика доведе до 9.99л/100(23,5мили/1галон)сега нензам как изглегдат в цифри за вас, аз лично съм доволен защото знам че може да се иска още, но нали знаете пуста малдост, ако колелетата не се въртят и кончетата не прахтят- не е возия :plane: Имам снимки на километража и касовата бележка, ако имам времем щте ги качаRespect.. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2006 Сподели Публикувано 15 декември 2006 Като крайни резултати497,77 км(309.3 мили) със 49.79 литра(13,155 галона) което простата аритметика доведе до 9.99л/100(23,5мили/1галон)сега нензам как изглегдат в цифри за вас, аз лично съм доволен защото знам че може да се иска още, но нали знаете пуста малдост, ..........Respect.. :icon_rock:Мисля че е много този разход, на мен Еклипса, който беше със същия мотор, ми даваше разход от 8л./100км. при положение че си го ръчках, в градско даваше 13-15 л. ноооо.............нека Рейман да каже как се караше.......... :D Галанта ми , който е 6 цилиндров 24 клапана Ве- образен мотор сега дава в града около 12л. но лятото пада на 11 ако не и по малко, извън града обаче е мн. икономичен, ако е до 120 км./ч. дава 6.8л/100км. а и ако го ръчкаш не ми дава кой знае колко повече..............на морето по гл. път Буургас- Варна ми даде около 9л./100км. ноооооо.........се стигна за отрицателно време. :plane: Другото което е, тези мотори са много чуствителни на октановото число, ако бензина не е хубав ,забрави да ти върви и да ти дава малък разход..........аз на моята вече и сипвам Н98 защото така хем върви повече , хем гори по малко :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 15 декември 2006 Сподели Публикувано 15 декември 2006 Jamesta, да не би след 9/11 да са отменили ограничението от 65 mph в северните и 70 mph в южните щати? :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 15 декември 2006 Сподели Публикувано 15 декември 2006 Незнам в USA ,какво са отменили и какво са приели,но за това си обичам моята мила България...хвърча :plane: си с моито :mitsu-smiley: галантче с по 200км и идори по някои път не им спирам на нашите видни катаджии :rulez: :D , ако пък случаино им спра давам си една 10-левка и пак продължавам да :plane: .Знам че ще кажете, че не е редно така,но това е деиствителноста в БГ.И оправия скоро няма да има...такъв ни е манталитета :icon_crying: А като исключим тези подробности аз от моя галант съм много доволен как харчи..извън града както и да го карам пове4е от 9/100 не ми е дал..В града е малко относително но максимо 13/100 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 15 декември 2006 Сподели Публикувано 15 декември 2006 Ланчията която карах ми даваше разход 4.3/100 изван градско при средна скорист 110-120км/ч и 7/100 градско. Здравейте колеги, Позволявам си за яснота да разтълкувам понятието "средна скоросттака както аз го знам за избягване на конфузии :D Средната скорост се измерва математически като се раздели изминатоторазстояние /път/ на времето за което е изминато. Така ако 300 км са изминатиза 5 часа, средната скорост е 60 км/ч. Средната скорост е винаги по-малка отскоростта с която се движим по километраж. Това, че километража показва110 км/ч. означава, че в момента се движим с толкова /приемам, че показанията на прибора са 100% точни/. Теоретически средната скорост може да съвпаднес показанията на километража, ако се движим на определена отсечка на магистрала с постоянна скорост и без никакви спирания, забавяния, изпреварвания, ограниченияи т.н.В случая на колегата средна скорост 110-120 км/ч практически се поддържа с преобладаващо каране с около 150 км/ч.Не искам да се правя на прекален :icon_angel: , но когато коментираме такъвважен въпрос като разхода на гориво и всеки започва да се замисля за неговияразход, трябва да боравим с коректна информация.Поздрави!! :drinks: Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 15 декември 2006 Сподели Публикувано 15 декември 2006 Чак пък толкова важна тема да е колко ти харчи колата :icon_hmm: По принцип една кола харчи колкото и сипеш Друг важен показател е колко ти е тежък десния крак :D които натиска гаста,...От каде сипваш гориво и тем подобни А доколкото помна не за първи път се говори по тази тема на кои колко му харчи колта :good: Така че каво е средна скорост и кои кава средна скорост подържа маи не е толкова важно и това ти го казвам защото и двата ми галанта които съм имал над даден разход не са се качвали без значение от средната скорост както и под определен минимум пак не са падали като извън града това е 8/9л на 100км. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamesta Публикувано 15 декември 2006 Сподели Публикувано 15 декември 2006 Според мен темата си е важна, защото точно по еднатаква малка промяна на разхода на гориво, можеш да хванеш някой леко скрит проблем със двигателя който на първо ченете си пропуснал,колкото до ограниченито е 65мили/h Мисля 4е имаше един или два щата където беше 80, не съм сигурен за това просто съм чувалАз като карам се страя да не се качвам пове4е от 70-75/80, защото както казах тука са мн стрикни, но има и изклучения-лява лента с пуснати дълги и се кара 80-100/110 :D Дошобя ме да си пусна авариините в4ера , но поне научих един американец да присвятка с дългите :icon_thumbup: бях се лепнал зад една Акура и хем ем видя че идвам не се отмести и аз баш по български цък цък цък и пича се престрои в ляво, следмалко се лепна зад мен явно му хареса темпото :plane: после ме изпревари и го гледам пред мен лети и цъка наред :icon_clap: колкото до октановото число на американските бензини не съм запознат мн добре, тука има 4 вида бензин, regular,plus, and premium и disel разбира се .Аз зареждам обикновеен мислил съм по въпроса да слагам и супер, но някуде бях 4ел за смесването на две расзлични горивни смеси, и как сместа ако не пасне на двигателя/по-високо октаново число и други такива/ какви пораженията може да получи,но все не мога да уцеля момента да заредя на подщи изпрезнен резервоар и да пробвам с малко да видя как ще реагира.Сега то американските двигатели аз знам 4е са си лапачки още повече и автоматик,при тях понятие изключване от скорост не се среща или поне на мен страшно много ми липсва /под въпрос: как се отрасява постооняноото превключване от D към N в двигение на скоростната кутия?? Можели или не е желателно??/Не съм запознат със средно-статистическите разходи на автомобилите по простата причина че преди6ната ми кола беше Дачия от 90г джитках си я на гас/бенц и не съм се итересувал на кой колко му харчи таралястика, важното беша аз да и капна газ за 2лв и да ми стигне за отиване и връщане до центъра/ образно казано/Аз отдавна си мислех за центровка или там нещо то тоя род , ама не ми се щте да я карам при "професоналистите" нещо адски много не ми допада как работят в сервиза на Митсубиши само гледат как да те дернатА сега като си смених уплатнененито/oil cover gasket/ имам 4увстото 4е двигателя ми почна да трепери точно след след тяхната намеса, а може и аз като се въртях същия ден да съм направил нещо но определо усещам разлика.това щте трябва да се доотночява значи някакви идеи и предлогения за ремонт относно 10/100 или .... и аз незнам :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.