kesten Публикувано 4 Май 2012 Сподели Публикувано 4 Май 2012 Здравейте! Колата ми не е с фабричен Bi-Xenon и реших да си монтирам такъв. Предния собственик е сложил ксенон на късите, а дългите, които са в отделна секция, са останали нормални. Bi-Xenon не обединява ли в едно къси и дълги ксенонови светлини!? В нета попаднах на няколко обяви за подобно упражнение, като цената на пълен комплект (крушки, баласти и самия прожектор с лупа и ангелски очи) е 360 лв, а без крушки и баласти е 200. За монтаж цената никак не е малка - по 100 на фар, защото се разлепвало стъклото от рефлектора. Какво ще кажете? Поне няма да заслепявам насрещните коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 4 Май 2012 Сподели Публикувано 4 Май 2012 Да, така е, Bi-Xenon обединява в едно и къси и дълги светлини.Цената за такъв комплект прожектори - цял комплетк (H7) е 200-230 лв. За монтажа около 70 лв. провери тука за цена за сравнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 4 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2012 Това означава, че фаровете с общи къси и дълги са различни от тези с разделени, така ли!? Интересувам се от начина на изпълнение в моя случай. Това, че бих монтирал такива лупи, задължава ли ме да обединявам къси и дълги!? Защото секцията за дълги ще остане неизползваема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 4 Май 2012 Сподели Публикувано 4 Май 2012 Монтирането на Би-ксенон прожектори в двусекционни фарове е възможно :icon_thumbup: .Опциите са 3: 1. откачаш кабела на дългите и си караш само на прожекторите 2. не пипаш нищо по секцията на дългите, но не включваш дългите на лупите 3. не пипаш нищо по дългите, но си имаш и би-ксенонови лупи (като мен) и се радваш на 4 дълги светлини в режим на дълги светлини и 2 къси (лупи) в режим на къси светлини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 4 Май 2012 Сподели Публикувано 4 Май 2012 A до колко е удачен избора - ксенон на дълги светлини без лупа?Аз си сложих фарове с лупа и минах от Би ксенон на Ксенон на къси и дълги - халоген в отделна секция с идеята да не заслепявам самолетите с ксенон на дългите.Иначе прехвърлянето от две секции към една е елементарно.Малко жичкаджийска работа и си готов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Само не знам може ли да се отлепи пластмасата на фара на лансера :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 е ти пък...как е правено иначе?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Добре и какъв е смисъла в цялото начинание, като ги има готови? Не може ли да си вземе два такива фара втора употреба или неоригинални и после дори да продаде неговите старите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 9 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2012 (редакция) Добро предложение, но от къде и на каква цена!? Аз откривам само кристални стопове-нови. За втора ръка... малко ме съмнява, че вече има. Нови има в БС (предполагам), но цената със сигурност ще е леле-мале. Редактирано 9 Май 2012 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 (редакция) Mobile.bg и разни други сайтове (не само български) и ако излезе нещо на части, но се сещаш че са дефицитни и първо заминават тези за челен удар. Другия вариант е по сайтовете за авточасти, включително и e-bay. П.С. Ако купуваш от някакъв английски сайт нали си наясно че при тях светлината е отрязана на обратно... Редактирано 9 Май 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 10 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2012 В БС цената е над 3000лв! :mad: Толкова с този проект! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 http://www.ebay.com/itm/08-11-Mitsubishi-Lancer-Black-Projector-Head-Light-Evolution-Evo-X-Halogen-DEPO-/160773815051?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ALancer&hash=item256eddbb0b&vxp=mtrhttp://www.ebay.com/itm/SMOKE-08-12-LANCER-EVO-X-DAYTIME-LED-STRIP-HALO-PROJECTOR-HEAD-LIGHTS-SMOKED-/140746772267?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ALancer&hash=item20c5294f2b&vxp=mtr само че трябва да видиш дали тези за US нямат някаква разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 Тия вторите са си ... мамата , то не са ейнджъл ай, то не е лед за дневни, то не са завиващи вътрешни... всичко ще си имаш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 всичко това на цената на цял Колт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 10 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2012 Имат приемлива цена. По-скъпите, ако са "завиващи", къде ли ще се включат!? Дали има от какво да се управляват? Разбрах, че монтажа е силно препоръчително да се извърши от специалист. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Да не стане объркване, "завиващ" е само вътрешния фар, а не ксенона и под завиващ се разбира, че на където завъртиш волана, от тази страна светва, нещо както халогените светят при Мерцедес в завой, но самия фар е насочен много ниско на дясно или на ляво и осветява вътрешността на завоя. А освен това, като слагате ксенони и то понякога не на лупи, замисляли ли сте се, защо на фабричните е задължително да има пръскалки за фаровете ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 11 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2012 Под управление имах предвид, какво ще активира светването на вътрешния фар, дали не е нещо по специфично. А за наличието на пръскалки при оригиналните, първото за което се сещам е ниската температура на светлината на ксенона. От това следва възможността за обледеняване на фара през зимата и пръскачките с високото си налягане почистват стъклото. Но въпроса ми бе на кои да се "хвърлям", а не да гризна дръвцето. И как мога да разбера, дали фаровете са за коли с ляв или десен волан? Ясно е, че светлинното ветрило ще заслепява, а не да осветява банкета и тротоара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Пръскачките са, за да се почиства периодично фара, те са автоматично вързани с чистачките, всяко първо пръскане на чистачките при включени фарове е вързано с пръскане и на тях, нямаш право на избор /разбира се има и копче да си пръскаш и ти/, но идеята да не е много замърсен фара, за да не се разпръсква снопа светлина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 Май 2012 Сподели Публикувано 11 Май 2012 Идеята за пръскалките е че ксеноновата светлина е по-силна и концентрирана на малко пространство върху "стъклото". Ако е замърсено може да заслепява повече от рефлекторен фар. Аз бих имал предвид цвета на колата, ако ще се слага такова нещо. Ако се купуват фарове от щатите трябва да се провери дали фаровете имат някаква разлика с тези на европейските лансъри. Ако се купуват от UK трябва задължително да се пита и предупреди продавача, че да не стане фал. Първия фар е DEPO и би трябвало да се намира и по тукашните авточасти, евентуално с предварителна заявка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 16 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2012 DEPO-то се оказват голям шит! Поразрових се из форумите и негативните мнения са 4 към 1. Причини: - разминаване с оригиналните монтажни отвори(при някои модели); - почти невъзможно регулиране; - слабо светене; - конденз. За мен това е достатъчно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 (редакция) Ама чакай малко - има разлика от къде го купуваш, дали е предвидено за белите страни или не. Представи си как свети един фар за голф 2 на цена около 15лв (който даже може и да е менте) и този другия с прожектора, който струва $$$... Втория вариант не беше DEPO, а има и други алтернативни производители. Много бързо се отказваш. В немския e-bay имаше OEM фарове за €1200. Ако ти се разваля оригиналния фар има лупи за по 125лв... Редактирано 17 Май 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 17 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2012 Коментара ми бе за само за DEPO Винаги има вариант фара за някоя марка автомобил да излезе читав. Приемлива цена, но при положение, че са възможни бъдещи проблеми с него, предпочитам да пасувам. Не ми се "съсипва" оригиналния фар, за да пъхна лупи вътре. Видях такъв фар и не ми хареса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.