Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Bi-Xenon Projector


Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Колата ми не е с фабричен Bi-Xenon и реших да си монтирам такъв. Предния собственик е сложил ксенон на късите, а дългите, които са в отделна секция, са останали нормални. Bi-Xenon не обединява ли в едно къси и дълги ксенонови светлини!? В нета попаднах на няколко обяви за подобно упражнение, като цената на пълен комплект (крушки, баласти и самия прожектор с лупа и ангелски очи) е 360 лв, а без крушки и баласти е 200. За монтаж цената никак не е малка - по 100 на фар, защото се разлепвало стъклото от рефлектора. Какво ще кажете? Поне няма да заслепявам насрещните коли.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е, Bi-Xenon обединява в едно и къси и дълги светлини.

Цената за такъв комплект прожектори - цял комплетк (H7) е 200-230 лв. За монтажа около 70 лв.

 

провери тука за цена за сравнение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това означава, че фаровете с общи къси и дълги са различни от тези с разделени, така ли!? Интересувам се от начина на изпълнение в моя случай. Това, че бих монтирал такива лупи, задължава ли ме да обединявам къси и дълги!? Защото секцията за дълги ще остане неизползваема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Монтирането на Би-ксенон прожектори в двусекционни фарове е възможно :icon_thumbup: .

Опциите са 3:

 

1. откачаш кабела на дългите и си караш само на прожекторите

 

2. не пипаш нищо по секцията на дългите, но не включваш дългите на лупите

 

3. не пипаш нищо по дългите, но си имаш и би-ксенонови лупи (като мен) и се радваш на 4 дълги светлини в режим на дълги светлини и 2 къси (лупи) в режим на къси светлини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A до колко е удачен избора - ксенон на дълги светлини без лупа?Аз си сложих фарове с лупа и минах от Би ксенон на Ксенон на къси и дълги - халоген в отделна секция с идеята да не заслепявам самолетите с ксенон на дългите.Иначе прехвърлянето от две секции към една е елементарно.Малко жичкаджийска работа и си готов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре и какъв е смисъла в цялото начинание, като ги има готови? Не може ли да си вземе два такива фара втора употреба или неоригинални и после дори да продаде неговите старите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро предложение, но от къде и на каква цена!? Аз откривам само кристални стопове-нови. За втора ръка... малко ме съмнява, че вече има. Нови има в БС (предполагам), но цената със сигурност ще е леле-мале.

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mobile.bg и разни други сайтове (не само български) и ако излезе нещо на части, но се сещаш че са дефицитни и първо заминават тези за челен удар. Другия вариант е по сайтовете за авточасти, включително и e-bay.

 

П.С. Ако купуваш от някакъв английски сайт нали си наясно че при тях светлината е отрязана на обратно...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тия вторите са си ... мамата :), то не са ейнджъл ай, то не е лед за дневни, то не са завиващи вътрешни... :) всичко ще си имаш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Имат приемлива цена. По-скъпите, ако са "завиващи", къде ли ще се включат!? Дали има от какво да се управляват? Разбрах, че монтажа е силно препоръчително да се извърши от специалист.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не стане объркване, "завиващ" е само вътрешния фар, а не ксенона и под завиващ се разбира, че на където завъртиш волана, от тази страна светва, нещо както халогените светят при Мерцедес в завой, но самия фар е насочен много ниско на дясно или на ляво и осветява вътрешността на завоя. А освен това, като слагате ксенони и то понякога не на лупи, замисляли ли сте се, защо на фабричните е задължително да има пръскалки за фаровете :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Под управление имах предвид, какво ще активира светването на вътрешния фар, дали не е нещо по специфично. А за наличието на пръскалки при оригиналните, първото за което се сещам е ниската температура на светлината на ксенона. От това следва възможността за обледеняване на фара през зимата и пръскачките с високото си налягане почистват стъклото. Но въпроса ми бе на кои да се "хвърлям", а не да гризна дръвцето. И как мога да разбера, дали фаровете са за коли с ляв или десен волан? Ясно е, че светлинното ветрило ще заслепява, а не да осветява банкета и тротоара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пръскачките са, за да се почиства периодично фара, те са автоматично вързани с чистачките, всяко първо пръскане на чистачките при включени фарове е вързано с пръскане и на тях, нямаш право на избор /разбира се има и копче да си пръскаш и ти/, но идеята да не е много замърсен фара, за да не се разпръсква снопа светлина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята за пръскалките е че ксеноновата светлина е по-силна и концентрирана на малко пространство върху "стъклото". Ако е замърсено може да заслепява повече от рефлекторен фар. Аз бих имал предвид цвета на колата, ако ще се слага такова нещо. Ако се купуват фарове от щатите трябва да се провери дали фаровете имат някаква разлика с тези на европейските лансъри. Ако се купуват от UK трябва задължително да се пита и предупреди продавача, че да не стане фал. Първия фар е DEPO и би трябвало да се намира и по тукашните авточасти, евентуално с предварителна заявка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DEPO-то се оказват голям шит! Поразрових се из форумите и негативните мнения са 4 към 1. Причини: - разминаване с оригиналните монтажни отвори(при някои модели); - почти невъзможно регулиране; - слабо светене; - конденз. За мен това е достатъчно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама чакай малко - има разлика от къде го купуваш, дали е предвидено за белите страни или не. Представи си как свети един фар за голф 2 на цена около 15лв (който даже може и да е менте) и този другия с прожектора, който струва $$$... Втория вариант не беше DEPO, а има и други алтернативни производители. Много бързо се отказваш. В немския e-bay имаше OEM фарове за €1200. Ако ти се разваля оригиналния фар има лупи за по 125лв...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коментара ми бе за само за DEPO :) Винаги има вариант фара за някоя марка автомобил да излезе читав. Приемлива цена, но при положение, че са възможни бъдещи проблеми с него, предпочитам да пасувам. Не ми се "съсипва" оригиналния фар, за да пъхна лупи вътре. Видях такъв фар и не ми хареса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...