Promivka Публикувано 6 април 2012 Сподели Публикувано 6 април 2012 (редакция) Здравейте колеги имам нужда от малко помощ за намиране на едно гумено уплътнение(до колкото разбрах е семеринг или о-пръстен) зад масления охладител.Звънях вече на сто места и никъде го няма или само с поръчка, а на мен ми трябва спешно.Колата е Галант 2.5 V6 10.2000г. типтроник комби JMBLREA5W1Z000101Много ще съм благодарен ако някой знае къде го имат в наличност.Поздрави Редактирано 6 април 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 6 април 2012 Сподели Публикувано 6 април 2012 Здравейте колеги имам нужда от малко помощ за намиране на едно гумено уплътнение(до колкото разбрах е семеринг или о-пръстен) зад масления охладител.Звънях вече на сто места и никъде го няма или само с поръчка, а на мен ми трябва спешно.Колата е Галант 2.5 V6 10.2000г. типтроник комби JMBLREA5W1Z000101Много ще съм благодарен ако някой знае къде го имат в наличност.Поздрави Не разбрах как така е "зад" охладителя, може ли да качиш снимка на старата част?Да не би да е медно пръстенче, което уплътнява м/у гайката от маслената магистрала и самия накрайник на охладителя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Promivka Публикувано 6 април 2012 Автор Сподели Публикувано 6 април 2012 Ще се пробвам утре или в неделя да снимам, защото не съм я махнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 6 април 2012 Сподели Публикувано 6 април 2012 Ще се пробвам утре или в неделя да снимам, защото не съм я махнал.Не става ли най-обикновен о-пръстен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 април 2012 Сподели Публикувано 6 април 2012 Не става ли най-обикновен о-пръстен?Става, то си е такъв О пръстен, само трябва да му се вземат размерите и в някои магазини за авточасти ги продават на килограм .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 април 2012 Сподели Публикувано 6 април 2012 (редакция) Само дето не е баш обикновен О-пръстен оригиналното като материал. Едно такова лепкаво леко седи и като се сложи се разплесква, един вид малко като силикон го раздава... по добре си изчакай 10-те дена и си го викни оригинално. Не разбрах как така е "зад" охладителя, може ли да качиш снимка на старата част?Да не би да е медно пръстенче, което уплътнява м/у гайката от маслената магистрала и самия накрайник на охладителя? http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/pics/0_1_12275.gif 04379 Редактирано 6 април 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 април 2012 Сподели Публикувано 7 април 2012 Промивка, кое те накара да сменяш този о-пръстен, колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 април 2012 Сподели Публикувано 7 април 2012 Само дето не е баш обикновен О-пръстен оригиналното като материал. Едно такова лепкаво леко седи и като се сложи се разплесква, един вид малко като силикон го раздава... То какъвто и О пръстен да сложиш, все ще се разплеска като стегнеш муфата ..А като спомена силикон, Дирко и Рейнц вършат чудесна работа в такива случаи .Хем са маслоустойчиви, хем и на температура издържат до над 300 градуса ..:DКеф ти да намажеш с тях старият О пръстен, кеф ти и без него, с повече силикон .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 7 април 2012 Сподели Публикувано 7 април 2012 Опитай в Елит Кар, колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 април 2012 Сподели Публикувано 7 април 2012 Кеф ти да намажеш с тях старият О пръстен, кеф ти и без него, с повече силикон .. Старото уплътнение при мен излезе на парчета, на консистенция на бакелит го докарваше, чистихме леглото със шило ... Новото както казах не е гума, а по-скоро като дъвка. И при положение че струва 5лв, не знам защо да нужни тези побългарявания.. но всеки си решава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 април 2012 Сподели Публикувано 8 април 2012 Старото уплътнение при мен излезе на парчета, на консистенция на бакелит го докарваше, чистихме леглото със шило ... Новото както казах не е гума, а по-скоро като дъвка. И при положение че струва 5лв, не знам защо да нужни тези побългарявания.. но всеки си решава.Побългаряването е нужно не толкова заради парите, а заради 10-те дена срок на доставка, които със почивните дни стават 14, или казано по нашенски - 2 седмици ..:DОсвен това, с един от двата посочени по горе силикони, ти гарантирам, че и след 10г. експлоатация, пак няма да стане като бакелит .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Promivka Публикувано 9 април 2012 Автор Сподели Публикувано 9 април 2012 Бях далече от интернета и компютъра за събота и неделя.Налага се да го сменя, защото много тече.Исках да го взема по-бързо защото колата е при майстор за носачи, филтри и масло и исках да стане на куп но ще чакам доставката.Много благодаря за съветите и помощта на всички.Поздрави със здраве и безаварийно с :mitsu-smiley: !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.