Премини към съдържание

Новият Галант-огън без пламък


todor

Препоръчано мнение

Новия наследник на Галант излезе през 2004 за пазара в САЩ а септември месец тази година бе представен и на Московско изложение и ще се продава и на Руския пазар.

Двигател -2.4L MIVEC(2378cм3),P4,16V,158h.p. -5500об/мин. ;213н/м-ч000 об/мин.

-0-100км.ч.- 11.5сек.;макс скорост-200км.ч.

разход -л/100км:

извънградско--------7,2

градско---------------13,5

смесен----------------9.5

Трансмисия -предно предаване-А4

Ходова част -предно окачване- тип "Макферсон"

- задно окачване-многолостово

 

Първата ни среща с новия Галант беше вечерта.След като завъртането на ключа светнаха ярките(може би прекалено) прибори по таблото с цвят Blie Ice.Леко жужене и седалката се намества, завъртане на огледалата и можем да потегляме, да се привиква или изучава няма нужда....

Първото впечатление е че интериора скрит в сумрак,но второто е че и това което се вижда е подчинено на законите на практичността.И то до толкова че от усещането за свежест и неординарност,които всички производители така обичат да подчертават в новите си модели тук няма и помен.

 

УДАЧНО СЪЧЕТАНИЕ

 

Минавайки пряката и вливайки се в доста плътния поток,докато стигам първия светофар вече съм във възторг:Колко добре работят и са съчетани автоматичните скорости и двигателя.Имаш чувството че се разбират с половин дума и мигновено се настройват за вашия стил на каране и позволяват не само увереност,но и темперамент.И всичко това се дължи на силовия агрегат който е със система MIVEC( Mitsubishi DebonairInnovative Valve Timing & Lift Electronic Control),чиято технология за управление на фазите на газоразпределение и степен на отваряне на клапаните,обезпечава високата динамика и еластичност на двигателя.Но за това спомага и автоматичната скоростна кутия снабдена с елементи на изкуствен интелект.Тя се самонастройва според маниера ви на каране следейки степента на отваряне на дроселовата клапа,и положението на волана,като при спускания сама усещайки спирачното усилие в/у двигателя понижава предавката.Като цяло най-честите изказвания за силовия агрегат от страна на специалистите са енергичен и удобен.

Галант е автомобил който се сглабя и продава в САЩ, ние(Русия) сме първата страна от стария свят в който идва този автомобил.Откъде този ред на мисли? Ами че след като преминавам трамваините релси и мислейки да се "развихря", за да се порадвам на чудесното окачване,усещам че автомобила вози по американски-меко и плавно.Неравностите не ги усеща, но не е като да се "разлива" по пътя.Автомобила реагира на деиствията на водача без да се "замисля" и забавя.Точен предсказуем и комфортен -рядко и удачно съчетание.

Всъщност въпреки табелката "произведено в САЩ",Галант за Русия не е пълно копие на американския.Адаптацията му е имала нужда от повече от триста промени,в частност задължителната смяна на светлинните уреди и също така увеличения пътен просвет.Под мощните греди на моторния отсек са 1ш5мм,но още по добре би била една пълноценна защита(кора).

 

 

ИСКАМЕ ЕКСТРИ!

 

Добре че никой не стана свидетел на моя позор...При отработената маневра на влизане в гаража, ние с Галанта се провалихме.Дългата муцуна едва не опря в колоната на вратата,това как да е ,но на следващия ден дори неочаквано за себе си едва се вписах в завой който знам наизуст и се оказах на булеварда в насрещното платно. Хммм,явно радиуса при завой са преценявали според американските простори-ш.1м по колелата и ш.5м по бронята.При автомобили отсъщия клас това е от0.5-1м. по-малко.

Галант е в сегмента на бизнес-класа, и добре дощли на задните седалки.Вчерашния сумрак, за съжаление не е скривал нищо интересно.Съдейки по числото на подглавниците и профила седалките са двуместни, като както и да ги гледаш не предизвикват никакви емоции.Всъщност и предните седалки са също толкова никакви, нито добри нито лоши.Но да се върнем назад, сядането отзад изисква малко повече усилия от необходимото,но след като успееш имаш чувството че ниския таван ще те притисне.Минаваме при багажника...хмммм,как ли се отваря???Аха копче при ключа на запалването е заменило ръчката.Натискаме го и с леко щракване багажника се отваря на няколко сантиметра,от там на сетне сте вие.

Съвсем простичка ръчка за светлините,най-обикновен ключ на запалването,най-обикновени копчета за ел. стъклата дори без автоматичен режим,....да продължавам ли....

Мдааа, за автомобил от бизнес-клас, като че ли прекалено много простовати решения, а с такава кола би ни се искало изисканост и лукс,дори в повече.Очевидно всичко е заради спецификата на американския пазар за който е бил предназначен отначало този модел на Митсубиши.За нас това донякъде има несъмнени плюсове упоменати по-горе както и работата на 92октанов бензин.И всъщност цената която в САЩ за 2.чл. е около 20000$.Ами че у нас (Русия) корейските коли са по-скъпи.

 

Поклониците на предишния невероятен и изискан Галант дружно изказват разочарованието си от външността на новия.Затова пък много от сегашните собственици на популярния Лансер(най-продаваното Митсубиши в Русия) може да поискат да вдигнат нивото.Все пак не много често един от най-популярните модели на Митсубиши получава недостижима степен във вид на голям седан бизнес-клас.

 

МИТСУБИШИ ГАЛАНТ-ЯПОНСКА МАРКА,АМЕРИКАНСКА СГЛОБКА,РУСКИ ПАЗАР.ДОБЪР И ОТНОСИТЕЛНО ДОСТЪПЕН АВТОМОБИЛ,САМО ЧЕ НАПОМНЯ ЗА ПОСЛЕДНОТО ТВЪРДЕ МНОГО.

 

 

+ - Прекрасна съгласуваност м/у мотор и скорости,нелоша динамика и комфортно окачване.А92-бензин

 

 

 

-Отсъстват ярки черти във външността и интериора.Салона отзад е нисък,и голям радиус на завой.

 

 

post-421-1164384013_thumb.jpg

-В тъмното яркото осветление се налага да се намаля.

Типично по американски е напомнено че резервоара е отляво

 

post-421-1164384028_thumb.jpg post-421-1164383974_thumb.jpg

На краката е широко,на главата ниско.

на излизане се налага да се кланята доста

на полегатия покрив.Ако искате да седнете трима

може ,но не за дълго.

post-421-1164383988_thumb.jpg post-421-1164383953_thumb.jpg

 

Твърде просто оформена конзола?

затова пък не се налага да четете мануала

за да ползвате стереото и климатика.

post-421-1164384090_thumb.jpg post-421-1164384074_thumb.jpg

 

post-421-1164384109_thumb.jpg

 

 

От "За рулем" превод- аз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Браво, добър превод и добра статия ,но колата няма какво да даде повече от Е6 ..... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мислех да се включвам защото журналистите често

пишат неща за които не си струва да се ядосваш, но

изведнъж се самонавих.

"Висока динамика, променливи фази на газоразпреде

ление".

Със 158 к.с. ускорение до 100 км/ч. - 11.5 сек.

Ми за толкова се ускоряваше първата ми западна кола

Фолксваген - Сантана 1.8, 90 к.с. произведена 1983 г.

Сегашния ми Галант Е33 със 107 к.с. се ускорява за 10.5 сек.

Американска работа. Сещам се за тяхните филми в които главния

герой бягайки с лимузина, джип или каквото и да е, винаги бива

застигнат и блъснат от огромен камион влечейки след себе си

двадесет метра цистерна или прицеп и едва ли вдигайки повече

от 70 мили в час - фабрично.

Съсипаха хубавата кола - Галанта :mad:

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мислех да се включвам защото журналистите често

пишат неща за които не си струва да се ядосваш, но

изведнъж се самонавих.

"Висока динамика, променливи фази на газоразпреде

ление".

Със 158 к.с. ускорение до 100 км/ч. - 11.5 сек.

Ми за толкова се ускоряваше първата ми западна кола

Фолксваген - Сантана 1.8, 90 к.с. произведена 1983 г.

Сегашния ми Галант Е33 със 107 к.с. се ускорява за 10.5 сек.

Американска работа. Сещам се за тяхните филми в които главния

герой бягайки с лимузина, джип или каквото и да е, винаги бива

застигнат и блъснат от огромен камион влечейки след себе си

двадесет метра цистерна или прицеп и едва ли вдигайки повече

от 70 мили в час - фабрично.

Съсипаха хубавата кола - Галанта :mad:

Краско

 

Не пишат само колко тежи купето,което ако е към 2т. ,11.5-си е нелошо като ускорение.Все пак А92 е също по-ниско октанов и това би повлияло на ускорението.Но със какъв бензин са засичали,също можем да гадаем.В крайна сметка какво да очакваме от автомобил създаден за американския пазар.

Виж на китайците им свалям шапка, интериора :link: и :link:им е наистина на ниво и думите бизнес-клас наистина подхождат.

 

Но един фейслифт и по-голяма гама двигатели,щеше да превърне ЕА6 в мания и легенда.Много лошо постъпиха че преди дизайна на ЕА6(който е супер характерен) да се наложил и хората да го научат,те го промениха драстично.Да видим сега какво ще се случи с новия Лансер, или май от стария Галант направиха нов Лансер и обратното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много са го Рендосали този Галант... посредствен, за хора оперирани от естетика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези Галанти са си доста грознички! За съжаление, но да се надяваме, че ще направят нов по хубав! :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes:

Кога ще излиза този нов Лансер? Дано има и версия Station Wagon :icon_rock:

юни-юли 2007 и ас съм навит на комби :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...