Премини към съдържание

Покупка Галант


acioice

Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

 

преди известно време бях писал (щях да купувам Галант но ми се размина). Днес Галанта пак е на дневен РЕД. Насочил съм се към дизеловия вариант (до сега съм карал доста дизели (Пежо, Шкода)) и съм много доволен. Гледам разни обяви по сайтовете и се чудя какво да правя. Мисълта ми е дали да дам по малко пари като на тази обява http://www.cars.bg/u526071 и след това да си от ремонтирам това което е за ремонт или да взема кола за повечко пари като тази обява http://www.cars.bg/u592550 с надеждата че няма да се ремонтира. Ценовия ми диапазон е до около 4 500лв за кола за да може да останат пари и за някои ремонти. Вие какво бихте ме посъветвали? Доста изчетох във форума и това което прочетох като слаби места са :

скоростна кутия (синхронизатори)

двигател (пука глава)

ръжда (това никак не ме притеснява)

 

Ако нещо съм изпуснал моля да ме допълните. От прочетеното в форума разбрах че може да се очаква разход на гориво около 7-8 Л/100 (ако не е така поправете ме) комбинирано което не ме приснява.

 

Благодаря на всички отзовали се

 

П.П. Галант ще се купува то е ясно въпроса е кои :)

П.П.2 Не ме убеждавайте за бензинов

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал каквото и да вземеш, ремъците да си ги смениш ти, за да не караш на доверие. А относно цените.. те не винаги са водещ фактор, най-добре е да погледнеш няколко коли и спрямо тях да прецениш, коя си оправдава парите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал каквото и да вземеш, ремъците да си ги смениш ти, за да не караш на доверие. А относно цените.. те не винаги са водещ фактор, най-добре е да погледнеш няколко коли и спрямо тях да прецениш, коя си оправдава парите.

 

За смяната на ремъци, ролки масло и филтри се подразбира че се прави при покупката на колата .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Чудесен избор, карам такава от полвин година и немога да и се нарадвам.

Бих взел червената /само туй -11,111 км. какво ли значи?/ Набори са и двете,

лъскавите джанти не си струват разликата пък и "Сменени ремъци ролко масло филтри"

ще е хубаво да идат в кофата за по сигурно :)

с минусите както виждам си наясно, а плюсовете са неизброими :drive::first:

Успех,и пиши какво си решил :mitsu-smiley:

Редактирано от kora
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Чудесен избор, карам такава от полвин година и немога да и се нарадвам.

Бих взел червената /само туй -11,111 км. какво ли значи?/ Набори са и двете,

лъскавите джанти не си струват разликата пък и "Сменени ремъци ролко масло филтри"

ще е хубаво да идат в кофата за по сигурно :)

с минусите както виждам си наясно, а плюсовете са неизброими :drive::first:

Успех,и пиши какво си решил :mitsu-smiley:

 

За Километрите е ясно че това което пише не това което е в действителност! Има ли как да се провери на колко са километрите? Примерно Шкода имат отиваш в оторизирания сервиз закачат ти я и ти казват.

 

Аз галант ще си взема то е ясно въпроса е точно коя кола. На теб какъв разход ти дава комбинирано?

Надявам се Марио или DJTumbi да драснат някои ред тук ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На галанта не може да се разбере пробега. При автомобилите с тази възможност не бива да се разчита на електронните тестери, защото всяко направено от човек нещо може да се пипне от друг. Друга тема е че пробегът не определя задължително техническото състояние на едно МПС. Има голямо значение дали ще изкарам една кола от магазина и ще я закарам на писта, където да пушат гумите, да върви в лютеницата и да й се късат точилата, или ще я ползвам като повечето коли. Разбира се по-големият пробег е предпоставка за изхабяване на кожите на кормилото, лоста за скорости, педалите, седалките и т. н. И тук има едно "но" - има си хора мурдари и такива, които си пазят и се грижат за нещата си. Така че гледай колата и по-малко километрите. Това не е светодиод да кажеш има 2387 часа работа и умира. Колата може да се взриви и за 10 км., и за 500 000 км.

Лично аз предпочитам спретнатият външен вид и запазен салон пред изцяло изрядна техническа част. Двигател, скорости, съединител, амортисьори, носачи и т.н. се сменят за часове и колата си става, докато вид трудно се прави.

При избора на автомобил не трябва да се надяваш, а да гледаш. Няма да видиш всичко. Това ти го гарантирам. Дори една маршрутка с най-видните майстори да вземеш с теб, пак ще останат незабелязани неща. Давам ти пример с подложка вестник под основен лагер. А виж го де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега отностно първата обява седи от около 8 месеца и човека само я трие и я публикува отново, а колата е пълен леш, защото ходих и я гледах когато аз си търсех Галант.А да не говоря за продавача абсолютен таргаш в пълния смисъл на думата, като му казах искам да я закарам на сервиз и ми каза, че бил нямал време, моля ти се и само като чух това и си тръгнах, та това е за червения Галант.За другия незнам може и да е читав.А отностно това да не те убеждаваме да не е дизел, няма да те убеждаваме всеки сам си преценява, но искам да ти кажа че Галантовия дизел няма нищо общо с тези дизели от ВАГ-групата и сега ще ти кажа защо.Защото аз също като тебе се бях спрял на дизел само че като видях че не е хич икономичен и харчи по 9-10 та и 11 литра на 100 в София и прецених че по добре в предвид цените на нафтата, че ще ми излиза по евтино да си взема 6-так 2.5 и да си сложа газов инжекцион, хем върви много хем не е по скъпо от дизела ако не друго.А другото което е за ДИЗЕЛА като отидох при Диджея в сервиза му имаше два Галанта за глави и ми каза че всеки месец прави по 1-2 глави, който не са никак евтини и като включиме че не върви много и харчи доста по добрия вариант е бензинов мотор с Газов инжекцион и забравяш.

Това са мойте виждания по вапроса разбира се, всеки сам си преценява, аз ти ги казвам като човек който се е сблъскал с всичко това.

Поздрави и късмет !!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ръжда (това никак не ме притеснява)

 

Много трябва да те притеснява,виждал съм GALANTи направо разкапани,тотално свършили,не само веждите и праговете ами целите купета отдоло и окачването.Докато открия моето МИЦИ се мина почти година обиколих и почти цяла България,гледай много внимателно защото ръждата няма оправия.Успех и дано попаднеш на читав автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега отностно първата обява седи от около 8 месеца и човека само я трие и я публикува отново, а колата е пълен леш, защото ходих и я гледах когато аз си търсех Галант.А да не говоря за продавача абсолютен таргаш в пълния смисъл на думата, като му казах искам да я закарам на сервиз и ми каза, че бил нямал време, моля ти се и само като чух това и си тръгнах, та това е за червения Галант.За другия незнам може и да е читав.А отностно това да не те убеждаваме да не е дизел, няма да те убеждаваме всеки сам си преценява, но искам да ти кажа че Галантовия дизел няма нищо общо с тези дизели от ВАГ-групата и сега ще ти кажа защо.Защото аз също като тебе се бях спрял на дизел само че като видях че не е хич икономичен и харчи по 9-10 та и 11 литра на 100 в София и прецених че по добре в предвид цените на нафтата, че ще ми излиза по евтино да си взема 6-так 2.5 и да си сложа газов инжекцион, хем върви много хем не е по скъпо от дизела ако не друго.А другото което е за ДИЗЕЛА като отидох при Диджея в сервиза му имаше два Галанта за глави и ми каза че всеки месец прави по 1-2 глави, който не са никак евтини и като включиме че не върви много и харчи доста по добрия вариант е бензинов мотор с Газов инжекцион и забравяш.

Това са мойте виждания по вапроса разбира се, всеки сам си преценява, аз ти ги казвам като човек който се е сблъскал с всичко това.

Поздрави и късмет !!

 

Tова с главите и мен ме притеснява.... колко горе долу излиза един такъв ремонт на глава? В предвид че от доста време карам дизел .....

А за галанта които казваш че е пълен ЛЕШ? имаш предвид ходова част, мотор или външен вид? Моята мисъл е ако дам по малко пари (тази ако се спазари за 2 400) с 1000-1500лв ще мога ли да отремонтирам това което е нужно ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ръжда (това никак не ме притеснява)

 

Много трябва да те притеснява,виждал съм GALANTи направо разкапани,тотално свършили,не само веждите и праговете ами целите купета отдоло и окачването.Докато открия моето МИЦИ се мина почти година обиколих и почти цяла България,гледай много внимателно защото ръждата няма оправия.Успех и дано попаднеш на читав автомобил.

 

 

Явно няма да е толкова лесно колкото си мислех :) , е аз не говоря изцяло изгнили имах предвид ръжда по веждите и праговете само (те се правят за 200-300 лв ...)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мене синия галант по ми харесва, по - добре изглежда и вътре. Не е за подценяване факта, че са сменени консумативите, разбира се, ако това е реално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tова с главите и мен ме притеснява.... колко горе долу излиза един такъв ремонт на глава? В предвид че от доста време карам дизел .....

А за галанта които казваш че е пълен ЛЕШ? имаш предвид ходова част, мотор или външен вид? Моята мисъл е ако дам по малко пари (тази ако се спазари за 2 400) с 1000-1500лв ще мога ли да отремонтирам това което е нужно ?

Ами мисля, че към 1000- лева някъде ще ти е ремонта но питай DJ Tymbi той ще ти каже най точно все пак ти си прецени дали да е дизел или бензин.Аз ти казах моето виждане, защото също се бях насочил към дизела и именно няколко човека от форума ме отказаха, заради което съм им благодарен сега с ГИ ми дава 12-13 X 1.35 = 17.55 lv., a дизела ще ти е 9-10 литра на 100 което ти се връзва към 25.5 лева и като направиш простата сметка, че върви повече и излиза по евтино просто няма смисъл от дизел.Виж ако си взвмеш нещо от ВАГ групата е друга бира там вече са икономични особено 1.9 ТД но от Мицата икономии от дизела не очакваи, както ти казах и по горе всеки сам си решава все пак но това са простите сметки поразпитай и Пламен той ще ти обясни най добре как стой въпроса отностно Дизел Бензин.

П.С. Към колегите не ме разбираите погрешно, не убеждавам никой в нищо, просто искам да дам най добрата насока на колегата, защото знам какво ми беше на мене като се лутах преди няколко месеца и добре, че беще този форум да разбера доста работи.

Лека вечер !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля, че към 1000- лева някъде ще ти е ремонта но питай DJ Tymbi той ще ти каже най точно все пак ти си прецени дали да е дизел или бензин.Аз ти казах моето виждане, защото също се бях насочил към дизела и именно няколко човека от форума ме отказаха, заради което съм им благодарен сега с ГИ ми дава 12-13 X 1.35 = 17.55 lv., a дизела ще ти е 9-10 литра на 100 което ти се връзва към 25.5 лева и като направиш простата сметка, че върви повече и излиза по евтино просто няма смисъл от дизел.Виж ако си взвмеш нещо от ВАГ групата е друга бира там вече са икономични особено 1.9 ТД но от Мицата икономии от дизела не очакваи, както ти казах и по горе всеки сам си решава все пак но това са простите сметки поразпитай и Пламен той ще ти обясни най добре как стой въпроса отностно Дизел Бензин.

П.С. Към колегите не ме разбираите погрешно, не убеждавам никой в нищо, просто искам да дам най добрата насока на колегата, защото знам какво ми беше на мене като се лутах преди няколко месеца и добре, че беще този форум да разбера доста работи.

Лека вечер !!!

 

 

Здрасти,

аз в момента карам дизел от ВАГ групата дизел (ще си спестя мнението ) . За ремонта на главата изчаквам (DJTUmbi,Mario64) да пишат. Почнах и да се замислям вече и за бензин с тези ваши .... А и колко излиза един Газов инжекцион за 2.0 или 2.5. моторите? Опитвам се да си направя сметката максимално добре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години и 2 месеца купихме 2 дизелови галанта, единия се кара в София, а другия е при мен. Гледам колко много глави пукат тия галанти и се замислям да не сме взели прецакани коли, та още не са си спукали главите :icon_hmm:

Все си мисля, че проблемите идват от задкормилните устройства, но може ли да знае човек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

аз в момента карам дизел от ВАГ групата дизел (ще си спестя мнението ) . За ремонта на главата изчаквам (DJTUmbi,Mario64) да пишат. Почнах и да се замислям вече и за бензин с тези ваши .... А и колко излиза един Газов инжекцион за 2.0 или 2.5. моторите? Опитвам се да си направя сметката максимално добре :)

Ами за 2.5 V6 e 1200 лева на ФОБОС, аз за моя дадох 1300, защото исках да е на мястото на резервната гума (за бутилка тип резервна гума се доплаща)и да се зарежда от една снадка до резервоара, защото за мене не е много готино да се истресе някаква бутилка в багажника от гледна точка на естетика и от гледна точка на това че като си бутнеш задните седалки за да си товариш багаж ще ти пречи.Но като цяло Газта понася перфектно на този автомобил а отностно 2.0 двигтеля може някой друг колега да ти даде инфо който има такава но мисля 4е ще е под 1000 лева даже.

 

п.п.Кой мотор дизел каращ от ВАГ групата, защото има едни много скапани СДИ това са пълни боклуци аз ти говорех за 1.9 мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години и 2 месеца купихме 2 дизелови галанта, единия се кара в София, а другия е при мен. Гледам колко много глави пукат тия галанти и се замислям да не сме взели прецакани коли, та още не са си спукали главите :icon_hmm:

Все си мисля, че проблемите идват от задкормилните устройства, но може ли да знае човек.

 

 

Това много много ме радва! Явно това е поредния МИТ създадено ей така . Явно проблемите идват от зад кормилните устройства.

 

Благодаря

 

Като караш имаш наблюдения върху 2 дизелови галанта я сега кажи какво си има правил за това време!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за 2.5 V6 e 1200 лева на ФОБОС, аз за моя дадох 1300, защото исках да е на мястото на резервната гума (за бутилка тип резервна гума се доплаща)и да се зарежда от една снадка до резервоара, защото за мене не е много готино да се истресе някаква бутилка в багажника от гледна точка на естетика и от гледна точка на това че като си бутнеш задните седалки за да си товариш багаж ще ти пречи.Но като цяло Газта понася перфектно на този автомобил а отностно 2.0 двигтеля може някой друг колега да ти даде инфо който има такава но мисля 4е ще е под 1000 лева даже.

 

п.п.Кой мотор дизел каращ от ВАГ групата, защото има едни много скапани СДИ това са пълни боклуци аз ти говорех за 1.9 мотора.

 

Това с ГИ не изглежда толкова зле на по малкия мотор 2.0 ,2.5 ще ми е много голям мотора. Но определено почвам да се замислям ;) което не е добре. Но все още държа на дизел!

 

 

Я ме светни какво им е скапаното на 1.9 СДИ моторите че аз карам такъв от 2 години и нямам НИКАКВИ оплаквания (ако изключим малкото коне) !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това много много ме радва! Явно това е поредния МИТ създадено ей така . Явно проблемите идват от зад кормилните устройства.

 

Благодаря

 

Като караш имаш наблюдения върху 2 дизелови галанта я сега кажи какво си има правил за това време!

 

Моя Галант е австрийски и както се знае за там дойде с ръжда. Тя ми е проблем за който още нямам или време или пари, за да го оправя. Проблеми по двигателя не съм имал никакви, сменял съм само масло и ремъци. По окачването съм сменял носачи(при тях проблема бяха съсипани тампони, в шарнирите им имаше още живот, но вероятно от химиите които хвърлят там се бяха съсипали тампоните), биалетки, накрайници и амортисьори. Имах и разбит супорт на спирачките на предно ляво колело. Смених си и клемите на акумулатора. Имам проблема който ти спомена със синхронизаторите и преден тампон на двигателя за смяна.

Другия Галант(комби) има правена помпа на хидравликата, сменена гарнитура на главата и сменени носачи от дясната страна, бяха се блъснали в него преди няколко месеца и се наложи да се сменят. Този галант се кара по дзверски, на братовчеда му е много тежък крака и като му изби гарнитурата го наплашиха за главата и я носиха да я снимат, но се оказа, че няма проблеми с нея и мина само с гарнитура.

 

Иначе проблем с глави се среща, проблема е че Галанта е пъргав за 90-те си кончета и много хора го карат като бензинка в червеното. И ти ако попаднеш на такава измъчена кола, дори и да я караш едвам едвам, пак има вероятност да стане проблем с главата. Никой не е застрахован. Преди 2 месеца в Монтана един колега си взе дизелов Галант и го прегре, но за късмет се размина само с гарнитура. Тая кола ако е прегреят още няколко пъти, най-вероятно ще отиде и тя за нова глава. Но в случая шофьора си е виновен.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

издирването на МОЯ Галант започна . Сега предстои гледане на коли докато попадна на моята. :)

 

Благодаря на всичко които писаха в темата.

 

П.П. Ако някои има нещо да добави е добре дошло

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години и 2 месеца купихме 2 дизелови галанта, единия се кара в София, а другия е при мен. Гледам колко много глави пукат тия галанти и се замислям да не сме взели прецакани коли, та още не са си спукали главите :icon_hmm:

Все си мисля, че проблемите идват от задкормилните устройства, но може ли да знае човек.

 

И аз съм от тези с "прецаканите" дизелови Галанти. Февруари месец в най-големите студове ми изгори 8/100 градско с дефектирал датчик на коляновия вал. Пали и върви в при -25С.Само в баирите малко не е същия. Намерил съм си нов датчек ма се чудя дали да го сменявам, разхода много ми харесва :icon_angel: 8-9/100 може да ти изгори ако го караш с над 160 км/ч.

 

Иначе проблем с глави се среща, проблема е че Галанта е пъргав за 90-те си кончета и много хора го карат като бензинка в червеното.

 

Плюс това дизела на Галанта работи много меко и тихо в сравнение с другите дизели. Поне при мен е така, особено като му капвам по малко двутактово масълце в нафтата. И човек забравя, че кара дизел :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

моята дилема стана още по голяма нещо неможах да си харесам дизел :) и сега гледам и бензиновите :) (тия които ...)

сега съм пред още по голяма дилема ...

чудя се да взема някоя кола като тази http://www.cars.bg/u601313 за по малко пари и да хвърля след нея още толкова да и сложа газ и да се стегне или да търся по запазена кола?

какво бихте ме посъветвали?

Гледам че тази кола е от Монтана има ли някои които може да иде да я погледне ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си прави сметки да вземе по-евтиното и няма лошо, но добре трябва да се огледа и прецени. Има и много скрити неща, които излизат в последствие и сумата започва да расте. Ако си прочел раздела на Галант, вече предполагам знаеш слабите места и какво да гледаш, все пак не е лошо с теб да има някой, който разбира от коли, още по-добре ако кара същото :mitsu-smiley: :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си прави сметки да вземе по-евтиното и няма лошо, но добре трябва да се огледа и прецени. Има и много скрити неща, които излизат в последствие и сумата започва да расте. Ако си прочел раздела на Галант, вече предполагам знаеш слабите места и какво да гледаш, все пак не е лошо с теб да има някой, който разбира от коли, още по-добре ако кара същото :mitsu-smiley: :)

 

А бе не е до ефтиното имам бюджет около 4 500. И си правя сметка 2 000 кола, 1 000 (газ+прехвърляне) , 1 500 ремонти по колата :). Според вас това реално ли е като първоначална инвестиция за ремонт + обслужване?

притесняваме да не стане 4 000 колата , 1 000 (газ+прехвърляне) , 1 500 ремонти по колата че ще ме изгонят от нас :)

а иначе майстор има с мен като гледам коли ако не беше той досега да съм си взел вече 2-3 :) само че той не ги харесва.

Имах предвид има ли някои колега от форума да иде да го огледа този галант да не бия път от София ако е дарак. Ако не ще се разходя да го видя.

Затова и искам съвет в момента от патило.

 

 

П.П. Изчетох целия форум относно галант-а ... и знам че ще си купя такава кола въпроса е да си намеря моята . Колкото по скоро толкоа по добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...