sandimen Публикувано 7 март 2012 Автор Сподели Публикувано 7 март 2012 Дай само първи пин на маса и пробвай отново ..:good: Искаше ми се отговора да е друг, но положението е същото - примигват по същия начин и двете лампи. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 март 2012 Сподели Публикувано 7 март 2012 Значи няма записани грешки в паметта. Няма нищо изненадващо. Ама все пак ако можеш да заредиш акумулатора, пробвай това дето ти писах по нагоре.......нужно е да се върти на стартер поне 30сек. На 20-тата няма да свърши работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 7 март 2012 Автор Сподели Публикувано 7 март 2012 Значи няма записани грешки в паметта. Няма нищо изненадващо. Ама все пак ако можеш да заредиш акумулатора, пробвай това дето ти писах по нагоре.......нужно е да се върти на стартер поне 30сек. На 20-тата няма да свърши работа. И ако светне чека ко прайм? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 И ако светне чека ко прайм? :icon_blush: Да питам - тока само от моя акумулатор ли трябва да идва? Може ли да ми подават ток? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Може, с кабели от друга работеща кола Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 Може, с кабели от друга работеща кола Направо взимам служебния бус :icon_thumbup: Той вади ток като от трафопост :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Пясъчния, да те питам язе, сутринта след онзи ден дето си карал на лампа 20 километра, като се качи да я палиш поне припукваше ли, обади ли се няколко пъти мотора или просто си въртеше се едно си му откачил тоците, т.е. без изобщо да се обади???Сподели ако обичаш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 Пясъчния, да те питам язе, сутринта след онзи ден дето си карал на лампа 20 километра, като се качи да я палиш поне припукваше ли, обади ли се няколко пъти мотора или просто си въртеше се едно си му откачил тоците, т.е. без изобщо да се обади???Сподели ако обичаш Поприпука такъв, даже на едното от мъченията запали, заработи за 4-5 секунди. Викам "А! Сега ше видиш, м*** ти мръсна!" и настъпих до долу, ама той заглъхна, разтресе и изгасна. Това му беше усилието. Според мен е бензинова помпа, то се изреди всичко друго като опция. Ти да не си от Северозапада? Т'ва е към офтопика вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 (редакция) Батинка, ще си изям мъ***е ако й има нещо на колата, тъй да знаеш. тротоара дето стои галанта на баир ли е. Вземи я хоризонтирай изцяло и трябва да запали бе...няма право да не пали :icon_censored: Стрелката на бензина на кое деление е? Бензинов филтър кога последно е сменян?Не съм от северозапада, от самата сред на родината съм, използвам най - различни изрази...богат е българския език :bg: :worthy: Редактирано 8 март 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 Батинка, ще си изям мъ***е ако й има нещо на колата, тъй да знаеш. тротоара дето стои галанта на баир ли е. Вземи я хоризонтирай изцяло и трябва да запали бе...няма право да не пали :icon_censored: Стрелката на бензина на кое деление е? Бензинов филтър кога последно е сменян?Не съм от северозапада, от самата сред на родината съм, използвам най - различни изрази...богат е българския език :bg: :worthy: К'во да ти кажа... не мисля че тоя бордюр е кой знае ква денивелация че чаааак пък да не запали. СНИМКА То си е брало лайката аз не знам вече кво да правя! Стрелката се вдигна...не кой знае колко, но се вдигна, 2-3 мм над минимума стои. Всичко освен бензиновата помпа съм проверил. Тя под задните седалки ли се намира? Горивния филтър преди година е сменян (13 000 км). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 А, Сашо, драго ми е Малко бенз бре, моята като го направи тоя номер стрелката беше на първата чертичка над нулата...Не ще да е от филтъра, бенз. помпа е под задната седалка.Сега, наливаш още 10 оки бензин и я пускаш по баира надолу тая красавица, докато отиде на равното, след което въртиш и...палиш :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 А, Сашо, драго ми е Малко бенз бре, моята като го направи тоя номер стрелката беше на първата чертичка над нулата...Не ще да е от филтъра, бенз. помпа е под задната седалка.Сега, наливаш още 10 оки бензин и я пускаш по баира надолу тая красавица, докато отиде на равното, след което въртиш и...палиш :good: Довечера пробвам на Милен метода с 30-те секунди на стартер. Ако не светне чека, наливам още 10 литра, въртя пак и ако не запали ше научат комшиите много и нови псувни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Аха, ти отпървом налей новите 10 литра, че тогава мъчи на Милен метода. А пък той да не се скатава ми да каже тука какво би показал този метод с въртенето на стартера за 30 сек :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 Аха, ти отпървом налей новите 10 литра, че тогава мъчи на Милен метода. А пък той да не се скатава ми да каже тука какво би показал този метод с въртенето на стартера за 30 сек :rulez: Ше светне чека, после на самодиагностиката броим коя грешка е изкарал компа, търсиме с Гугъл за резултата,а той пък от своя страна е пряко обвързан с финансово бреме. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 Не светна чека. Бензиномера близо четвърт показва. Откъм двигателя мирише на бензин. Свещите да са изгубили - ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Според мен не са свещите. Както ти казах и като си говорихме за мен е възможно, като си карал онзи ден на резерва да си затлачил филтъра, ако си имал утайки от мръсотии в резервоара и сега да не ти достиха нужното гориво до инжекторите. Щом мирише на бензин помпата ти работи, но колко гориво качва не се знае :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Свещите взимат "-" от главата. Ако са загубили нещо, то може да е само "+". Ако можеш, извади ги всичките 4 свещи, подсуши ги внимателно, огледай разстоянието м/у електродите, виж дали вътре между централните електроди на всяка свещ има нагар, подреди ги на маса (по главата) както е удобно и помощник да завърти стартера за кратко. Така ще видиш дали и каква искра дават. Но за максимум 2 секунди, защото инжекторите ще пръскат бензин. От имобилайзери не разбирам изобщо и не знам как работи. Централното работи ли, отключва ли се колата нормално? Да не е да е паднала батерията и да не може да го разблокира. Дали самото ЕКУ има бушон, който да провериш... търси отговори. По принцип има вероятност ммоторс да е прав за малкото бензин и наклона, а ти да си я задавил. Една профилактика на свещите и може да тръгне машината. Дано! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 Алармата си работи без грешка - отключва, заключва и охранява. Това е последното място където бих погледнал, но и това направих. Дойде мой приятел алармаджия и огледа и той, че повече разбира от тоците. Мнението му е бобини или свещи...Накрая ще излезе нещо супер тъпо като филтъра примерно. Събота ще я вдигна и ще го разкача да огледам и там, ще сменя и свещи тогава. То се изчерпаха възможностите общо взето, ще се действа. Щом не дава грешка значи няма прескочил ангренаж, правилно ли ми е твърдението? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Това с проверка на свещите трябваше да е първата проверка,да се види състоянието им.За ангренажа: на един приятел му беше прескочил един зъб,колата работеше неравномерно,къде ли не я кара на колко диагностики ходи и нищо,но колата си палеше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 Мисълта ми е мога ли да я забутам (в случай че е задавена), за да я пробвам ще запали ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Залагам с ръце, че ще е най - тъпото възможно, кви прескочили ремъци, кви 5лв бре. Има ли ток и бензин трябва да пали. То туй да не е балканче 50 кубика от едно време - ток да те убий, бензин да те удави и не палии беееее... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 Така върти че ще изскочи двигателя :icon_thumbup: Оборотомера се вдига малко докато върти стартера, някой по-нагоре ме попита. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Сашо, твойте мъки пословични станаха бре, няма ли някой варненски покрай теб, дет да ти запали колата...??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 8 март 2012 Сподели Публикувано 8 март 2012 Щом не дава грешка значи няма прескочил ангренаж, правилно ли ми е твърдението? Не, няма как от "чека" да се разбере дали имаш прескочил зъб. Това може да се установи само с оглед на белязки и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 8 март 2012 Автор Сподели Публикувано 8 март 2012 То има морски, ама нямам мърдане от работа, а след 18:00 никой не бачка. Събота сменям филтър и свещи, ако не запали - понеделник си взимам отпуска и отпускам кесията. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.