Премини към съдържание

Не пали :(


Препоръчано мнение

Дай само първи пин на маса и пробвай отново ..:good:

 

Искаше ми се отговора да е друг, но положението е същото - примигват по същия начин и двете лампи. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 123
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Значи няма записани грешки в паметта. Няма нищо изненадващо. Ама все пак ако можеш да заредиш акумулатора, пробвай това дето ти писах по нагоре.......нужно е да се върти на стартер поне 30сек. На 20-тата няма да свърши работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи няма записани грешки в паметта. Няма нищо изненадващо. Ама все пак ако можеш да заредиш акумулатора, пробвай това дето ти писах по нагоре.......нужно е да се върти на стартер поне 30сек. На 20-тата няма да свърши работа.

 

И ако светне чека ко прайм? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако светне чека ко прайм? :icon_blush:

 

Да питам - тока само от моя акумулатор ли трябва да идва? Може ли да ми подават ток?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може, с кабели от друга работеща кола

 

Направо взимам служебния бус :icon_thumbup: Той вади ток като от трафопост :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пясъчния, да те питам язе, сутринта след онзи ден дето си карал на лампа 20 километра, като се качи да я палиш поне припукваше ли, обади ли се няколко пъти мотора или просто си въртеше се едно си му откачил тоците, т.е. без изобщо да се обади???Сподели ако обичаш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пясъчния, да те питам язе, сутринта след онзи ден дето си карал на лампа 20 километра, като се качи да я палиш поне припукваше ли, обади ли се няколко пъти мотора или просто си въртеше се едно си му откачил тоците, т.е. без изобщо да се обади???Сподели ако обичаш :)

 

Поприпука такъв, даже на едното от мъченията запали, заработи за 4-5 секунди. Викам "А! Сега ше видиш, м*** ти мръсна!" и настъпих до долу, ама той заглъхна, разтресе и изгасна. Това му беше усилието. Според мен е бензинова помпа, то се изреди всичко друго като опция. Ти да не си от Северозапада? Т'ва е към офтопика вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Батинка, ще си изям мъ***е ако й има нещо на колата, тъй да знаеш. тротоара дето стои галанта на баир ли е. Вземи я хоризонтирай изцяло и трябва да запали бе...няма право да не пали :icon_censored: Стрелката на бензина на кое деление е? Бензинов филтър кога последно е сменян?

Не съм от северозапада, от самата сред на родината съм, използвам най - различни изрази...богат е българския език :bg: :worthy:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Батинка, ще си изям мъ***е ако й има нещо на колата, тъй да знаеш. тротоара дето стои галанта на баир ли е. Вземи я хоризонтирай изцяло и трябва да запали бе...няма право да не пали :icon_censored: Стрелката на бензина на кое деление е? Бензинов филтър кога последно е сменян?

Не съм от северозапада, от самата сред на родината съм, използвам най - различни изрази...богат е българския език :bg: :worthy:

 

К'во да ти кажа... не мисля че тоя бордюр е кой знае ква денивелация че чаааак пък да не запали. СНИМКА То си е брало лайката аз не знам вече кво да правя! Стрелката се вдигна...не кой знае колко, но се вдигна, 2-3 мм над минимума стои. Всичко освен бензиновата помпа съм проверил. Тя под задните седалки ли се намира? Горивния филтър преди година е сменян (13 000 км).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, Сашо, драго ми е :) Малко бенз бре, моята като го направи тоя номер стрелката беше на първата чертичка над нулата...Не ще да е от филтъра, бенз. помпа е под задната седалка.

Сега, наливаш още 10 оки бензин и я пускаш по баира надолу тая красавица, докато отиде на равното, след което въртиш и...палиш :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, Сашо, драго ми е :) Малко бенз бре, моята като го направи тоя номер стрелката беше на първата чертичка над нулата...Не ще да е от филтъра, бенз. помпа е под задната седалка.

Сега, наливаш още 10 оки бензин и я пускаш по баира надолу тая красавица, докато отиде на равното, след което въртиш и...палиш :good:

 

Довечера пробвам на Милен метода с 30-те секунди на стартер. Ако не светне чека, наливам още 10 литра, въртя пак и ако не запали ше научат комшиите много и нови псувни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ти отпървом налей новите 10 литра, че тогава мъчи на Милен метода. А пък той да не се скатава ми да каже тука какво би показал този метод с въртенето на стартера за 30 сек :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ти отпървом налей новите 10 литра, че тогава мъчи на Милен метода. А пък той да не се скатава ми да каже тука какво би показал този метод с въртенето на стартера за 30 сек :rulez:

 

Ше светне чека, после на самодиагностиката броим коя грешка е изкарал компа, търсиме с Гугъл за резултата,а той пък от своя страна е пряко обвързан с финансово бреме. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не светна чека. Бензиномера близо четвърт показва. Откъм двигателя мирише на бензин. Свещите да са изгубили - ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не са свещите. Както ти казах и като си говорихме за мен е възможно, като си карал онзи ден на резерва да си затлачил филтъра, ако си имал утайки от мръсотии в резервоара и сега да не ти достиха нужното гориво до инжекторите. Щом мирише на бензин помпата ти работи, но колко гориво качва не се знае :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите взимат "-" от главата. Ако са загубили нещо, то може да е само "+". Ако можеш, извади ги всичките 4 свещи, подсуши ги внимателно, огледай разстоянието м/у електродите, виж дали вътре между централните електроди на всяка свещ има нагар, подреди ги на маса (по главата) както е удобно и помощник да завърти стартера за кратко. Така ще видиш дали и каква искра дават. Но за максимум 2 секунди, защото инжекторите ще пръскат бензин.

 

От имобилайзери не разбирам изобщо и не знам как работи. Централното работи ли, отключва ли се колата нормално? Да не е да е паднала батерията и да не може да го разблокира. Дали самото ЕКУ има бушон, който да провериш... търси отговори.

 

По принцип има вероятност ммоторс да е прав за малкото бензин и наклона, а ти да си я задавил. Една профилактика на свещите и може да тръгне машината. Дано!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алармата си работи без грешка - отключва, заключва и охранява. Това е последното място където бих погледнал, но и това направих. Дойде мой приятел алармаджия и огледа и той, че повече разбира от тоците. Мнението му е бобини или свещи...Накрая ще излезе нещо супер тъпо като филтъра примерно. Събота ще я вдигна и ще го разкача да огледам и там, ще сменя и свещи тогава. То се изчерпаха възможностите общо взето, ще се действа. Щом не дава грешка значи няма прескочил ангренаж, правилно ли ми е твърдението?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с проверка на свещите трябваше да е първата проверка,да се види състоянието им.За ангренажа: на един приятел му беше прескочил един зъб,колата работеше неравномерно,къде ли не я кара на колко диагностики ходи и нищо,но колата си палеше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Залагам с ръце, че ще е най - тъпото възможно, кви прескочили ремъци, кви 5лв бре. Има ли ток и бензин трябва да пали. То туй да не е балканче 50 кубика от едно време - ток да те убий, бензин да те удави и не палии беееее...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така върти че ще изскочи двигателя :icon_thumbup: Оборотомера се вдига малко докато върти стартера, някой по-нагоре ме попита. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, твойте мъки пословични станаха бре, няма ли някой варненски покрай теб, дет да ти запали колата...???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом не дава грешка значи няма прескочил ангренаж, правилно ли ми е твърдението?

 

Не, няма как от "чека" да се разбере дали имаш прескочил зъб. Това може да се установи само с оглед на белязки и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То има морски, ама нямам мърдане от работа, а след 18:00 никой не бачка. Събота сменям филтър и свещи, ако не запали - понеделник си взимам отпуска и отпускам кесията. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...