NIKKEI Публикувано 20 февруари 2012 Сподели Публикувано 20 февруари 2012 Здравейте,Някой монтирал ли е дневни лед светлини на Аутлендър модел 2008-ма и къде би препоръчал такъв сервиз в София или другаде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spas_Spasov Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Аз си купих тези дневни светлини от bktuning.net.Свалих си лявата и дясната пластмаса, пробих си отвори с макетно ножче, сложих дневните свелини, залепих ги с горещ силикон отвътре (с пистолет). Отвън с черен силикон за маскировка. Връзването на тоците е елементарно. Основния плюс го вързах на бушон, който има ток 10-тина секунди след изгасване на двигателя - демек сега си имам и функцията "следвай ме до вкъщи" :icon_rock: . Втория плюс - на габарита.Това е резултата: http://www.picvalley.net/u/2266/77449923819406926371333374547no5pc25cr6drtJScUF4R_m.JPG http://www.picvalley.net/u/2605/116596206880756216013333746253HxFQogjHTRMbnTuk9D4_m.JPG http://www.picvalley.net/u/2847/1515519899150273986013333746801DkBB3VBnwJkhAkKlAaa_m.JPG Цени: Фарчетата : 150 лв, пистолет за горещ силикон + две пръчки : 20лв, черен силикон на вюрт - 16 лв. Купих си щипки профилактично, щото си знаех че поне половината ще ги счупя при свалянето. Общо - под двеста лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 Колега не са ли много ниско сложени светлините, чак под светлините за мъгла. Нямаш ли проблеми с КАТ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 Браво на колегата! :icon_thumbup: Много добре си ги направил, колата изглежда страхотно, но дали пътните полицаи няма да се ядат с теб ако караш само на тези светлини, а и да попитам по закон може ли да се кара с тези DRL само или закона изисква включени основни къси светлини? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 3 октомври 2012 Сподели Публикувано 3 октомври 2012 (редакция) "Законни ли са дневните светлини?" Отговор на този въпрос дава Красимир Костов - главен инспектор в Пътна полиция при Генерална дирекция Национална полиция "Законни са дневните светлини, които са монтирани фабрично при производство на новите автомобили. В България вече има много автомобили, които са с фабрично монтирани дневни светлини. Те се включват още със завъртането на контактния ключ. Всякакви импровизации - монтиране на самоделни дневни светлини с неподходящи крушки и нанасяне на корекции на рефлекторите, пробиване на отвори в тях с цел монтаж на допълнителни светлини са незаконни и терминът за това нарушение е "неразрешена промяна в конструкцията в превозното средство". Ако нямате нови дневни светлини, които са фабрично монтирани, не може да правите допълнения и следва да се движите с включени къси светлини през деня." Т.е. всякакви допълнително монтиране на светлини, независимо къде (не само по фаровете), се води промяна в конструкцията и следва да се сертифицира при съответна техническа служба. Кои са тези, които сертифицират, обаче - не знам. В Технотест не сертифицират само за DRL. Иначе законът казва само: Чл. 70 алинея 3 „(3) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.” Т.е. не се уточнява фабрични или афтърмаркет. Закупените и монтирани допълнителнно DRL светлини, стига да покриват европейските техническите и инсталационни изисквания (т.е. да са сертифицирани за Европа (знакчето Е в кръгче) и монтирани по изискванията от схемата по-долу) би следвало да могат да се сертифицират и в България и да се ползват легално. Но при всяко положение китайски LED DRL от eBay без европейски сертификат, монтирани вкъщи без да са сертифицирани от българска служба са нелегални и може да бъдете глобени. Но както казах - положението ще е подобно на това с китайските ксенони. Винаги могат да се заядат, но е малко вероятно. А ето схема на монтаж според европейските норми: http://i49.tinypic.com/2u44ml3.png Иначе много хора ще ти кажат, че стига DRL светлините да имат сертификат за хомоголация от Технотест, издаден за самия продукт и да са монтирани според нормите е достатъчно, но не е така. Естествено, шансът пътните да се заядат след като им извадиш тези документи е минимален, но това не прави светлините легални, тъй като самият монтаж представлява конструктивна промяна и за това се иска сертификат. Редактирано 3 октомври 2012 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tom Публикувано 1 август 2015 Сподели Публикувано 1 август 2015 Здравейте,И аз ще споделя скромен опит с DRL на Аутлендер 2,2D 2010 г.След като ми писна да купувам 8-ми чифт LED габарити, както и да се заблуждавам, че се виждат през деня,реших да си направя DRL, но както трябва - да гаснат автоматично, когато вечер светнат къси (било ръчно или авт.)ЩОТО НАЛИ ТРЯБВА ДА СЕ УВАЖАВАМЕ и ДА НЕ СЕ ЗАСЛЕПЯВАМЕ !!! Купих едни китайски LED тип плътни черти 10-тина см. и едно реле 12V. После се оказа, че е добре да се ограничи тока през LED-овете с един диод от типа 1N1009 и/или резистор 10 ома/3W. Защото много греят и примигват (от зор или от не-добре изправено напрежение на алтернатора) Директно свързани харчат повече от 600 мА, а с ограничение около 180 мА.Прилагам схема, ако някой се интересува. Всъщност още не съм ги сложил, само тестово.Чудя се още къде да монтирам LED-овете ... под халогените ли ... на контура на решетката като сключени вежди ли ... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tom Публикувано 1 август 2015 Сподели Публикувано 1 август 2015 Бе, прощавайте молякво е това Blue Mitsubishi/Red Mitsubishi най-долу на страницата ?! :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tom Публикувано 17 август 2015 Сподели Публикувано 17 август 2015 Мисля, че добре стана - "сключени вежди" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emonikiforov Публикувано 17 септември 2015 Сподели Публикувано 17 септември 2015 Здравейте,Имам Аутлендър 2 и имах проблем с честата смяна на ксенона и затова реших да сложа модул за дневни светлини, който модул пуска дългите светлини на 40% при запалване на двигателя. В момента когато се включат късите светлини тези изгасват. Модула го сложих в Тояга за сумата от 70 лева. Хората много добре се справиха отне им 3 часа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 23 септември 2015 Сподели Публикувано 23 септември 2015 (редакция) Само да вметна, че ако често сменяш ксенона значи проблемът е някъде по веригата. Аз за 4 години не съм сменял крушка, а карам с автоматично пускане на фаровете от ден 1. Съседът е с модел 2011 и е по-същия начин, не е пипал лупите. Затова и не съм се замислял повече за DRL, понеже намирам, че по-ниско разположените дневни светлини (около халогените или рег. номер, например) не са идеалният вариант що се касае до видимостта. Естествено, според модификацията при теб може да не се изключват по същия начин. И лично мнение, но честно казано дълги светлини за дневни обикновено е много, много неприятно за другите участници в движението, защото дори на 40% в по-мрачно време са достатъчно заслепявщаи поради ъгъла на крушките... не знам как е при теб, дали си се заглеждал в това... При американските Аутлендъри след 2010, които имат същата функция дългите да са дневни (вградена) не знам дали автоматично не настройват ъгъла, когато не работят на 100%... Редактирано 23 септември 2015 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tom Публикувано 24 септември 2015 Сподели Публикувано 24 септември 2015 Здравейте,Някой може ли да помогне с РЪКОВОДСТВО (упътване) за АУТЛЕНДЕР 2010 г.на английски или български !? Моето е на италиански (и само схаванах, че olio е масло) :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 24 септември 2015 Сподели Публикувано 24 септември 2015 (редакция) Здравейте,Някой може ли да помогне с РЪКОВОДСТВО (упътване) за АУТЛЕНДЕР 2010 г.на английски или български !? Моето е на италиански (и само схаванах, че olio е масло) :icon_thumbup: Грешна тема, но все пак: На Български го има само за модел 2013. Иначе ето американска версия (може да има някои разлики) PDF: https://carmanuals2.com/get/mitsubishi-outlander-2010-owner-s-manual-36831 и за MMCS (но е старо) - http://mmc-manuals.ru/manuals/mmcs/user/MMCS_user_manual_en.pdf Редактирано 24 септември 2015 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tom Публикувано 26 септември 2015 Сподели Публикувано 26 септември 2015 Много благодаря! Да наистина не е тук темата. Сори, нещо не се оправям с темите, примерно още в началната страница не виждам никъде тема Аутлендер... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.