Премини към съдържание

Не вдига обороти на ГАЗ


Matey

Препоръчано мнение

Здравейте интересувам се дали някой се е сблъсквал със следния проблем.

Колата е 2,5 V6. с газов инжекцион Бардолин.

Колата когато е на газ не ще да върви добре харчи много и когато се подаде

газ вдига 3500-4000 оборота и почва да се мъчи и веднага връща на бензин.

Колата на Бензин си върви добре. Реших че може да е проблем при филтрите на газовата

смених ги проблема си остана. Реших че проблема е при газ станцията смених поне три различни

ама проблема си го има. Питането е къде мога да намеря читав майстор защото при тези дето монтираха оредбата все твърдят че всичко било наред ама колата на място влизат оборотите и в червеното ама по време на движение не иска да влезни в повече от 3500 оборота.

Мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да си закъснял със смяната на филтрите и да са изпуснали боклуци към газовите инжектори и да са се позадръстили няколко. Принципно за моите инжектори има ремонтни комплекти разглобяват се почистват се и се сменят и всичко е 6.. Другия вариянт е много ниско налягане на изпарителя (може да се променя). Принципно ако се вържеш с лаптопа към газовия комп трябва да си каже какво не му харесва и защо обръща на бензин.. така че най-добре в сервиза дето са я правили .. качваш ги и ги возиш да видят проблема... а и ако скоро са я пварили нали все още е в гаранция? :) Аз лично като съм пробвал други сервизи за проблеми на газ съм имал много ядове ... или искат да сменят всичко за 1 чувал с пари или не искат въобще да пипат по чужда работа и ти идва да седнеш и сам да си решиш проблема (както направих) :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да си закъснял със смяната на филтрите и да са изпуснали боклуци към газовите инжектори и да са се позадръстили няколко. Принципно за мойте има ремонтни комплекти разглобяват се почистват се и се сменят и всичко е 6.. Другия вариянт е много ниско налягане на изпарителя (може да се променя). Принципно ако се вържеш с лаптопа към газовия комп трябва да си каже какво не му харесва и защо обръща на бензин.. така че най-добре в сервиза дето са я правили .. качваш ги и ги возиш да видят проблема... а и ако скоро са я пварили нали все още е в гаранция? :) Аз лично като съм пробвал други сервизи за проблеми на газ съм имал много ядове ... или искат да сменят всичко за 1 чувал с пари или не искат въобще да пипат по чужда работа и ти идва да седнеш и сам да си решиш проблема (както направих) :)

 

Уредбата вече не е в гаранция ама в тоя сервиз все като я закачат с компа и казват че всичко е наред иможе кофти газ да съм сипал това им беше и отговора последния път тоест преди 2-3 дни като смениха филтрите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уредбата вече не е в гаранция ама в тоя сервиз все като я закачат с компа и казват че всичко е наред иможе кофти газ да съм сипал това им беше и отговора последния път тоест преди 2-3 дни като смениха филтрите.

Тя работи нормално ,но няма дебит ,който да захрани мотора ти ...........провери си бутилката за ........лед,както и замръзнала сонда, пак в бутилката....другото е филтрите или датчика на рейката...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че няма дебит го прави само по време на движение на място няма проблем и мисля че в това е проблема настроиките се правят на място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че няма дебит го прави само по време на движение на място няма проблем и мисля че в това е проблема настроиките се правят на място.

 

 

Точно така, проблема е в дебита, като подадеш газ по време на движение горивото рязко свършва и компютъра прехвърля веднага на бензин. Има датчик ,които отговаря за дебита подаван от ботилката, точно той ти е изгорял :yes3:

Аз имах същите симптоми и се оказа датчика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти се стори ненормално, но пробвай да напомпаш самата бутилка с обикновен компресор. Намери някакъв накрайник или направо с маркуча в чашката за зареждането. Зимата самата газ няма налягане и се получава точно това което описваш. Аз поставям газови инжекциони, и всеки ден поне 2 коли идват с този проблем. Ако не се оправи и тогава значи датчика за налягането на газта се е развалил. Пробвай да я напомпаш поне до 7-8 бара, не си правя майтап.

Редактирано от HristoGB
Писане с цифри вместо букви. Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

може да ти се стори ненормално но пробваи да напомпаш самата бутилка сас обикновен компресор.намери някакав накраиник или направо сас марку4а вав 4ашката за зареждането.зимата самата газ няма налягане и се полу4ава то4но това което описваш.аз поставям газови инжекциони и всеки ден поне 2 коли идват с този проблем.ако не се оправи и тогава зна4и дат4ика за налягането на газта се е развалил.пробваи да я напомпа6 поне до 7-8 бара не си правя маитап

Да ти кажа и газаджите при които ми монтираха бутилката точно това правят. Но понеже не искам да ми пълнят бутилката с въздух отидах на газ станцията и заредих бутилката до горе оказа се че съм изхарчил само 7 литра и при пълна бутилка колата имаше леко подобрение можеше да отиде до 4200оборота и пак се дави и връща на бензин. А този датчик за налягането след като се закачи компа на газовата към стенда на газаджите може ли да се разбере дали е от него че хората в сервиза твърдяха че на газ си работи перфектно Да ама НЕ на място работи даже и в червенот отива оборотомера ама в движение е като куц кон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

може да ти се стори ненормално но пробваи да напомпаш самата бутилка сас обикновен компресор.намери някакав накраиник или направо сас марку4а вав 4ашката за зареждането.зимата самата газ няма налягане и се полу4ава то4но това което описваш.аз поставям газови инжекциони и всеки ден поне 2 коли идват с този проблем.ако не се оправи и тогава зна4и дат4ика за налягането на газта се е развалил.пробваи да я напомпа6 поне до 7-8 бара не си правя маитап

ПРЕСТАНЕТЕ С ТЕЗИ "ГАЗАДЖИЙСКИ" НОМЕРА!!! НАЙ НАКРАЯ ЩЕ ВЗРИВИТЕ НЯКОЯ КОЛА!

 

Знаеш ли, че по този начин може да образуваш взривоопасна смес в резервоара за ПБ.

 

Решението на проблема е смяна на мулти-вентила с такъв на който изхода му е Ф8мм, а също така смяна на свързващия тръбопровод между резервоара и изпарителя също с 8мм.

 

Моят автомобил (2.5 V6) съм го направил по този начин и нямам никакви проблеми при каквото и да било налягане на газта.

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Решението на проблема е смяна на мулти-вентила с такъв на който изхода му е Ф8мм, а също така смяна на свързващия тръбопровод между резервоара и изпарителя също с 8мм.

И аз тъй съм чувал, тея кончета си искат дебит на газчицата с фи6 май не става(ама за сметка на туй, фи 6 е по - йофтииин) :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много е вероятно да са задръстени самите тръби от графита в газта. Сменяш филтъра и пак е същото. Мой приятел на ново Пежо 308 имаше този проблем. Оказа се, че тръбичка 0,6мм е малка и се беше направо запушила от гняс. Смениха тръбата с по-широка и готово. Като казвам запушена, разбирай наистина запушена от графита. Твоят ГИ вече не е гаранционен, което предполага, че е на поне 2 години. Опитай някакъв вариант за почистване, ако не - сменяй тръбопровода с по-голямо фи.

Дано съм помогнал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В неделя като сменях филтрите въпросните газаджии закачиха колата към компа и с включен контак тои отвори клапан на бутилката през компа и през филтъра пръскаше газ според него достатъчно но вече трети ден я карам и неще да дигне повече от 3000 оборота и колкото повече свършва газта в бутилката толкова пада границата на максималните обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много е вероятно да са задръстени самите тръби от графита в газта. Сменяш филтъра и пак е същото. Мой приятел на ново Пежо 308 имаше този проблем. Оказа се, че тръбичка 0,6мм е малка и се беше направо запушила от гняс. Смениха тръбата с по-широка и готово. Като казвам запушена, разбирай наистина запушена от графита. Твоят ГИ вече не е гаранционен, което предполага, че е на поне 2 години. Опитай някакъв вариант за почистване, ако не - сменяй тръбопровода с по-голямо фи.

Дано съм помогнал.

 

Ванка, тези 0,6 мм дето си ги написал много ме съмняват...май ще да са 6 мм.....

Аз преди години "продухвах" тръбата за газ, като развих тръбата след клапана при двигателя и дадох на "контакт"....изхвърли газ и мръсотия към околната среда...и после нямаше проблем с дебита.... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, тези 0,6 мм дето си ги написал много ме съмняват...май ще да са 6 мм.....

Аз преди години "продухвах" тръбата за газ, като развих тръбата след клапана при двигателя и дадох на "контакт"....изхвърли газ и мръсотия към околната среда...и после нямаше проблем с дебита.... :)

Тъй де тъй :icon_doh: , кво съм писал и аз, ама се разбира какво имам предви де. До колкото знам приятелите са разкачвали тръбата и са ръчкали с тел и пак не пробива. Сменили с 8 или 10 мм фи и огън. Та така!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...